Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Які бувають колісні диски і в чому відмінності - Колеса.ру

  1. Які бувають колісні диски і в чому відмінності Ми вже розглянули параметри вибору колісного диска...
  2. Які бувають колісні диски і в чому відмінності
  3. Як правильно вибрати диски для автомобіля
  4. Які бувають колісні диски і в чому відмінності
  5. Як правильно вибрати диски для автомобіля
  6. Які бувають колісні диски і в чому відмінності
  7. Як правильно вибрати диски для автомобіля
  8. Які бувають колісні диски і в чому відмінності
  9. Як правильно вибрати диски для автомобіля
  10. Які бувають колісні диски і в чому відмінності
  11. Як правильно вибрати диски для автомобіля

Які бувають колісні диски і в чому відмінності

Наша сеть партнеров Banwar

Ми вже розглянули параметри вибору колісного диска , Виділивши всі основні показники, які потрібно врахувати при придбанні. Однак питання вибору типу диска заслуговує трохи більше пильної уваги: ​​сьогодні ми розберемося, які типи дисків бувають, чим вони відрізняються, і які їхні споживчі характеристики.

1. Які бувають диски?

Колісні диски по типу виготовлення ділять на штамповані, литі, ковані і збірні. Перші два типи - абсолютні лідери за поширеністю, треті - вибір ентузіастів, а четверті - фактично екзотика, але в рамках матеріалу ми скажемо пару слів і про них.

2. Штамповані диски

Штамповані диски - це самий бюджетний і простий у виготовленні тип. Такі диски виготовляються з прокатної вуглецевої ( «чорної») стали шляхом штампування окремо обода і лицьової частини і їх подальшого з'єднання зварюванням. Після виготовлення диски фарбуються емаллю, яка захищає їх від агресивного зовнішнього середовища.

Після виготовлення диски фарбуються емаллю, яка захищає їх від агресивного зовнішнього середовища

Основне завдання штампованих дисків - бути дешевими і простими, з чим вони успішно справляються. Саме такі диски встановлюються на базові комплектації нових автомобілів, а також купуються власниками машин, для яких важливий не зовнішній вигляд диска, а виключно його функціонал.

статті

Як правильно вибрати диски для автомобіля

Правильно вибрати колісні диски на наявний автомобіль, попутно розібравшись з усіма необхідними параметрами. Незалежно від того, який у вас автомобіль, при виборі нових дисків необхідно враховувати такі ...

29.05.2017

Основні переваги штампованого диска - це його вищезгадана дешевизна, а також м'якість і ремонтопридатність. М'якість і ремонтопридатність - взаємопов'язані характеристики: справа в тому, що через застосовуваного матеріалу і технології виготовлення штамповані диски зберігають притаманну металу пластичність. Таким чином, при ударі такі диски мнуться, приймаючи на себе і гасячи частина енергії удару, а потерпілий диск згодом можна відремонтувати, зберігши більшу частину його експлуатаційних характеристик. Ще один плюс в цій ситуації - часткове демпфірування удару, що припадає на підвіску: деформуючись, «штампування» трохи пом'якшує удар і в деяких випадках може врятувати підвіску від поломки ціною власного цілісності.

Недоліків у штампованого диска теж вистачає. Частково до них можна зарахувати і горезвісну м'якість, проте основні претензії власників пов'язані з великою вагою і утилітарним дизайном таких виробів, а також їх слабку захищеність від зовнішнього середовища. Вага - і справді головний бич «штампів»: він перевищує такий у литого диска в середньому на 15-30%. Це важливіше, ніж може здатися: адже велика безпружинна маса призводить до легкого погіршення динаміки і збільшення витрати палива.

Зовнішній вигляд штампованих коліс варто вважати їх особливістю, а не недоліком - це суто утилітарне виріб, хоча існують і штамповані диски з натяками на дизайн. Ті, для кого важливий зовнішній вигляд, можуть компенсувати його декоративними колісними ковпаками, які надягають на «штампування». Це актуально ще й тому, що штамповані колеса, як правило, легко втрачають товарний вигляд: дефекти забарвлення і пошкодження емалі призводять до того, що диск іржавіє, а агресивне зовнішнє середовище лише посилює цей процес.

Коротке резюме: штамповані диски дешеві, важкі і ремонтопридатність, їх варто вибирати, якщо для вас абсолютно не важливий зовнішній вигляд диска, але важливо витратити на нього якомога менше грошей як при покупці, так і в експлуатації.

Литі диски, як випливає з назви, виробляються шляхом лиття в заздалегідь заготовлену матрицю. Ще такі диски називають легкосплавними - це справедливо, тому що, на відміну від штампованих, вони виготовляються не зі сталі, а з більш легких сплавів: як правило, алюмінієвих, а у випадку з дорогими виробами - магнієвих і титанових. Після виготовлення диски можуть додатково фарбуватися, полироваться або покриватися лаком.

Основні переваги литого диска - це менша в порівнянні зі «штампуванням» маса, істотно більша міцність, корозійна стійкість, а також куди більш естетичний і різноманітний дизайн. З масою в даному випадку все зрозуміло: вона менше завдяки використанню більш легкого матеріалу. Більш висока міцність і корозійна стійкість - теж наслідок застосовуваних матеріалів і технології виготовлення: литий диск здатний витримати без деформації набагато більше навантаження і не іржавіє навіть при пошкодженні поверхні. Ну а зовнішній вигляд залежить виключно від застосовуваної матриці, і це дозволяє створювати багато тисяч варіантів зовнішності диска. Доповнюється зовнішність забарвленням: найчастіше диск одного дизайну існує в різних кольорах.

Доповнюється зовнішність забарвленням: найчастіше диск одного дизайну існує в різних кольорах

Недоліки литого диска - низька пластичність і наступна з цього крихкість, висока вартість і складність ремонту, а також більш висока ціна самого диска. Крихкість - зворотна сторона міцності: литий диск тримає сильніший удар, ніж штампований, однак якщо сила удару перевищить можливості диска, він не тільки помнеться, а з великою ймовірністю дасть тріщину або розколеться. Крім того, міцність литого диска означає, що удар в повній мірі передається на підвіску автомобіля.

Технології ремонту таких дисків, звичайно, освоєні, проте сам цей ремонт заборонений Технічним регламентом Митного союзу, пункт 5.7.2 якого говорить, що не допускається «наявність тріщин на дисках і ободах коліс, слідів їх усунення зварюванням». Це цілком виправданий захід: втрата експлуатаційних характеристик при потенційному ремонті значна, і невідомо, як поведе себе відремонтований диск надалі.

Коротке резюме: легкосплавні литі диски гарні, легкі і міцні, їх варто вибирати, якщо ви хочете отримати оптимальний баланс характеристик за помірні гроші.

4. Ковані диски

Ковані диски - «еліта» масового ринку. Вони виготовляються з легких алюмінієвих сплавів з вмістом магнію і титану шляхом об'ємного штампування і подальшої механічної обробки. Заготівля, відштампованих при високій температурі, зберігає внутрішню структуру металу, а дизайн диска, як правило, визначається на фрезерному верстаті.

Основні переваги кованого диска - видатні легкість і міцність, що поєднуються з красою вироби. Технологія виготовлення забезпечує ще меншу вагу і ще більшу міцність в порівнянні з «литтям» - саме тому ковані диски вважаються кращим вибором для автовласника-ентузіаста. Ще одна важлива властивість «кування» - пластичність: при критично сильному ударі вона не тріскається, а мнеться, що трохи полегшує можливість відновлення.

Головний недолік кованого диска в тому, що за всі його переваги потрібно добре платити, причому на всіх етапах і не тільки грошима. Технологія виготовлення «кування» найбільш складна, і це обмежує число виробників, які цим займаються. Відповідно, ковані диски не тільки дороги, але і вельми рідкісні: перш ніж заплатити, доведеться їх пошукати або ж замовити. Ну а ще одна супутня проблема - велика кількість підробок: чимала частина «кування» на ринку - це литі диски з підробленими маркуванням, а відрізнити литий диск від кованого складно.

Коротке резюме: ковані диски гарні, дуже легкі і дуже міцні, їх варто вибирати, якщо ви хочете отримати виріб з кращими експлуатаційними характеристиками і готові добре за них заплатити.

5. Збірні диски

Збірні диски - найрідкісніший і екзотичний вид дисків. Їх основна особливість полягає в тому, що вони складаються з декількох частин: умовно їх можна розділити на обід і лицьову частину (диск), яка кріпиться до обода болтами. Конструктивно це ще не все елементи: наприклад, диск в зборі має бедлокі (beadlock), здатні фіксувати обід покришки, і таерлок (tirelock), що запобігає розбортування колеса. Болти, використовувані в збірних колесах, повинні мати дуже високу міцність і, як правило, виготовляються з титанового сплаву.

Болти, використовувані в збірних колесах, повинні мати дуже високу міцність і, як правило, виготовляються з титанового сплаву

Переваги збірного диска - в варіативності його складу: різні елементи диска можна виготовити з різних матеріалів, а також замінити при необхідності. Наприклад, обід зазвичай кований і виготовлений з алюмінієвого сплаву, а для лицьової частини (власне, диска) можна застосувати і більш міцний титановий сплав. Пошкоджений обід можна замінити, зберігши лицьову частину, або навпаки замінити «малюнок» диска.

Збірні диски - це найбільш рідкісний тип дисків, і в переважній більшості випадків вони використовуються в якості іміджевого елемента. Нові диски, як правило, виготовляються на замовлення, а їх ціна дуже висока.

Коротке резюме: збірні диски дорогі, красиві і міцні, їх варто вибирати, якщо для вас абсолютно не має значення ціна дисків, але хочеться отримати ексклюзивний виріб з відмінними експлуатаційними характеристиками.

Опитування

А у вас які диски?

Які бувають колісні диски і в чому відмінності

Ми вже розглянули параметри вибору колісного диска , Виділивши всі основні показники, які потрібно врахувати при придбанні. Однак питання вибору типу диска заслуговує трохи більше пильної уваги: ​​сьогодні ми розберемося, які типи дисків бувають, чим вони відрізняються, і які їхні споживчі характеристики.

1. Які бувають диски?

Колісні диски по типу виготовлення ділять на штамповані, литі, ковані і збірні. Перші два типи - абсолютні лідери за поширеністю, треті - вибір ентузіастів, а четверті - фактично екзотика, але в рамках матеріалу ми скажемо пару слів і про них.

2. Штамповані диски

Штамповані диски - це самий бюджетний і простий у виготовленні тип. Такі диски виготовляються з прокатної вуглецевої ( «чорної») стали шляхом штампування окремо обода і лицьової частини і їх подальшого з'єднання зварюванням. Після виготовлення диски фарбуються емаллю, яка захищає їх від агресивного зовнішнього середовища.

Після виготовлення диски фарбуються емаллю, яка захищає їх від агресивного зовнішнього середовища

Основне завдання штампованих дисків - бути дешевими і простими, з чим вони успішно справляються. Саме такі диски встановлюються на базові комплектації нових автомобілів, а також купуються власниками машин, для яких важливий не зовнішній вигляд диска, а виключно його функціонал.

статті

Як правильно вибрати диски для автомобіля

Правильно вибрати колісні диски на наявний автомобіль, попутно розібравшись з усіма необхідними параметрами. Незалежно від того, який у вас автомобіль, при виборі нових дисків необхідно враховувати такі ...

29.05.2017

Основні переваги штампованого диска - це його вищезгадана дешевизна, а також м'якість і ремонтопридатність. М'якість і ремонтопридатність - взаємопов'язані характеристики: справа в тому, що через застосовуваного матеріалу і технології виготовлення штамповані диски зберігають притаманну металу пластичність. Таким чином, при ударі такі диски мнуться, приймаючи на себе і гасячи частина енергії удару, а потерпілий диск згодом можна відремонтувати, зберігши більшу частину його експлуатаційних характеристик. Ще один плюс в цій ситуації - часткове демпфірування удару, що припадає на підвіску: деформуючись, «штампування» трохи пом'якшує удар і в деяких випадках може врятувати підвіску від поломки ціною власного цілісності.

Недоліків у штампованого диска теж вистачає. Частково до них можна зарахувати і горезвісну м'якість, проте основні претензії власників пов'язані з великою вагою і утилітарним дизайном таких виробів, а також їх слабку захищеність від зовнішнього середовища. Вага - і справді головний бич «штампів»: він перевищує такий у литого диска в середньому на 15-30%. Це важливіше, ніж може здатися: адже велика безпружинна маса призводить до легкого погіршення динаміки і збільшення витрати палива.

Зовнішній вигляд штампованих коліс варто вважати їх особливістю, а не недоліком - це суто утилітарне виріб, хоча існують і штамповані диски з натяками на дизайн. Ті, для кого важливий зовнішній вигляд, можуть компенсувати його декоративними колісними ковпаками, які надягають на «штампування». Це актуально ще й тому, що штамповані колеса, як правило, легко втрачають товарний вигляд: дефекти забарвлення і пошкодження емалі призводять до того, що диск іржавіє, а агресивне зовнішнє середовище лише посилює цей процес.

Коротке резюме: штамповані диски дешеві, важкі і ремонтопридатність, їх варто вибирати, якщо для вас абсолютно не важливий зовнішній вигляд диска, але важливо витратити на нього якомога менше грошей як при покупці, так і в експлуатації.

Литі диски, як випливає з назви, виробляються шляхом лиття в заздалегідь заготовлену матрицю. Ще такі диски називають легкосплавними - це справедливо, тому що, на відміну від штампованих, вони виготовляються не зі сталі, а з більш легких сплавів: як правило, алюмінієвих, а у випадку з дорогими виробами - магнієвих і титанових. Після виготовлення диски можуть додатково фарбуватися, полироваться або покриватися лаком.

Основні переваги литого диска - це менша в порівнянні зі «штампуванням» маса, істотно більша міцність, корозійна стійкість, а також куди більш естетичний і різноманітний дизайн. З масою в даному випадку все зрозуміло: вона менше завдяки використанню більш легкого матеріалу. Більш висока міцність і корозійна стійкість - теж наслідок застосовуваних матеріалів і технології виготовлення: литий диск здатний витримати без деформації набагато більше навантаження і не іржавіє навіть при пошкодженні поверхні. Ну а зовнішній вигляд залежить виключно від застосовуваної матриці, і це дозволяє створювати багато тисяч варіантів зовнішності диска. Доповнюється зовнішність забарвленням: найчастіше диск одного дизайну існує в різних кольорах.

Доповнюється зовнішність забарвленням: найчастіше диск одного дизайну існує в різних кольорах

Недоліки литого диска - низька пластичність і наступна з цього крихкість, висока вартість і складність ремонту, а також більш висока ціна самого диска. Крихкість - зворотна сторона міцності: литий диск тримає сильніший удар, ніж штампований, однак якщо сила удару перевищить можливості диска, він не тільки помнеться, а з великою ймовірністю дасть тріщину або розколеться. Крім того, міцність литого диска означає, що удар в повній мірі передається на підвіску автомобіля.

Технології ремонту таких дисків, звичайно, освоєні, проте сам цей ремонт заборонений Технічним регламентом Митного союзу, пункт 5.7.2 якого говорить, що не допускається «наявність тріщин на дисках і ободах коліс, слідів їх усунення зварюванням». Це цілком виправданий захід: втрата експлуатаційних характеристик при потенційному ремонті значна, і невідомо, як поведе себе відремонтований диск надалі.

Коротке резюме: легкосплавні литі диски гарні, легкі і міцні, їх варто вибирати, якщо ви хочете отримати оптимальний баланс характеристик за помірні гроші.

4. Ковані диски

Ковані диски - «еліта» масового ринку. Вони виготовляються з легких алюмінієвих сплавів з вмістом магнію і титану шляхом об'ємного штампування і подальшої механічної обробки. Заготівля, відштампованих при високій температурі, зберігає внутрішню структуру металу, а дизайн диска, як правило, визначається на фрезерному верстаті.

Основні переваги кованого диска - видатні легкість і міцність, що поєднуються з красою вироби. Технологія виготовлення забезпечує ще меншу вагу і ще більшу міцність в порівнянні з «литтям» - саме тому ковані диски вважаються кращим вибором для автовласника-ентузіаста. Ще одна важлива властивість «кування» - пластичність: при критично сильному ударі вона не тріскається, а мнеться, що трохи полегшує можливість відновлення.

Головний недолік кованого диска в тому, що за всі його переваги потрібно добре платити, причому на всіх етапах і не тільки грошима. Технологія виготовлення «кування» найбільш складна, і це обмежує число виробників, які цим займаються. Відповідно, ковані диски не тільки дороги, але і вельми рідкісні: перш ніж заплатити, доведеться їх пошукати або ж замовити. Ну а ще одна супутня проблема - велика кількість підробок: чимала частина «кування» на ринку - це литі диски з підробленими маркуванням, а відрізнити литий диск від кованого складно.

Коротке резюме: ковані диски гарні, дуже легкі і дуже міцні, їх варто вибирати, якщо ви хочете отримати виріб з кращими експлуатаційними характеристиками і готові добре за них заплатити.

5. Збірні диски

Збірні диски - найрідкісніший і екзотичний вид дисків. Їх основна особливість полягає в тому, що вони складаються з декількох частин: умовно їх можна розділити на обід і лицьову частину (диск), яка кріпиться до обода болтами. Конструктивно це ще не все елементи: наприклад, диск в зборі має бедлокі (beadlock), здатні фіксувати обід покришки, і таерлок (tirelock), що запобігає розбортування колеса. Болти, використовувані в збірних колесах, повинні мати дуже високу міцність і, як правило, виготовляються з титанового сплаву.

Болти, використовувані в збірних колесах, повинні мати дуже високу міцність і, як правило, виготовляються з титанового сплаву

Переваги збірного диска - в варіативності його складу: різні елементи диска можна виготовити з різних матеріалів, а також замінити при необхідності. Наприклад, обід зазвичай кований і виготовлений з алюмінієвого сплаву, а для лицьової частини (власне, диска) можна застосувати і більш міцний титановий сплав. Пошкоджений обід можна замінити, зберігши лицьову частину, або навпаки замінити «малюнок» диска.

Збірні диски - це найбільш рідкісний тип дисків, і в переважній більшості випадків вони використовуються в якості іміджевого елемента. Нові диски, як правило, виготовляються на замовлення, а їх ціна дуже висока.

Коротке резюме: збірні диски дорогі, красиві і міцні, їх варто вибирати, якщо для вас абсолютно не має значення ціна дисків, але хочеться отримати ексклюзивний виріб з відмінними експлуатаційними характеристиками.

Опитування

А у вас які диски?

Які бувають колісні диски і в чому відмінності

Ми вже розглянули параметри вибору колісного диска , Виділивши всі основні показники, які потрібно врахувати при придбанні. Однак питання вибору типу диска заслуговує трохи більше пильної уваги: ​​сьогодні ми розберемося, які типи дисків бувають, чим вони відрізняються, і які їхні споживчі характеристики.

1. Які бувають диски?

Колісні диски по типу виготовлення ділять на штамповані, литі, ковані і збірні. Перші два типи - абсолютні лідери за поширеністю, треті - вибір ентузіастів, а четверті - фактично екзотика, але в рамках матеріалу ми скажемо пару слів і про них.

2. Штамповані диски

Штамповані диски - це самий бюджетний і простий у виготовленні тип. Такі диски виготовляються з прокатної вуглецевої ( «чорної») стали шляхом штампування окремо обода і лицьової частини і їх подальшого з'єднання зварюванням. Після виготовлення диски фарбуються емаллю, яка захищає їх від агресивного зовнішнього середовища.

Після виготовлення диски фарбуються емаллю, яка захищає їх від агресивного зовнішнього середовища

Основне завдання штампованих дисків - бути дешевими і простими, з чим вони успішно справляються. Саме такі диски встановлюються на базові комплектації нових автомобілів, а також купуються власниками машин, для яких важливий не зовнішній вигляд диска, а виключно його функціонал.

статті

Як правильно вибрати диски для автомобіля

Правильно вибрати колісні диски на наявний автомобіль, попутно розібравшись з усіма необхідними параметрами. Незалежно від того, який у вас автомобіль, при виборі нових дисків необхідно враховувати такі ...

29.05.2017

Основні переваги штампованого диска - це його вищезгадана дешевизна, а також м'якість і ремонтопридатність. М'якість і ремонтопридатність - взаємопов'язані характеристики: справа в тому, що через застосовуваного матеріалу і технології виготовлення штамповані диски зберігають притаманну металу пластичність. Таким чином, при ударі такі диски мнуться, приймаючи на себе і гасячи частина енергії удару, а потерпілий диск згодом можна відремонтувати, зберігши більшу частину його експлуатаційних характеристик. Ще один плюс в цій ситуації - часткове демпфірування удару, що припадає на підвіску: деформуючись, «штампування» трохи пом'якшує удар і в деяких випадках може врятувати підвіску від поломки ціною власного цілісності.

Недоліків у штампованого диска теж вистачає. Частково до них можна зарахувати і горезвісну м'якість, проте основні претензії власників пов'язані з великою вагою і утилітарним дизайном таких виробів, а також їх слабку захищеність від зовнішнього середовища. Вага - і справді головний бич «штампів»: він перевищує такий у литого диска в середньому на 15-30%. Це важливіше, ніж може здатися: адже велика безпружинна маса призводить до легкого погіршення динаміки і збільшення витрати палива.

Зовнішній вигляд штампованих коліс варто вважати їх особливістю, а не недоліком - це суто утилітарне виріб, хоча існують і штамповані диски з натяками на дизайн. Ті, для кого важливий зовнішній вигляд, можуть компенсувати його декоративними колісними ковпаками, які надягають на «штампування». Це актуально ще й тому, що штамповані колеса, як правило, легко втрачають товарний вигляд: дефекти забарвлення і пошкодження емалі призводять до того, що диск іржавіє, а агресивне зовнішнє середовище лише посилює цей процес.

Коротке резюме: штамповані диски дешеві, важкі і ремонтопридатність, їх варто вибирати, якщо для вас абсолютно не важливий зовнішній вигляд диска, але важливо витратити на нього якомога менше грошей як при покупці, так і в експлуатації.

Литі диски, як випливає з назви, виробляються шляхом лиття в заздалегідь заготовлену матрицю. Ще такі диски називають легкосплавними - це справедливо, тому що, на відміну від штампованих, вони виготовляються не зі сталі, а з більш легких сплавів: як правило, алюмінієвих, а у випадку з дорогими виробами - магнієвих і титанових. Після виготовлення диски можуть додатково фарбуватися, полироваться або покриватися лаком.

Основні переваги литого диска - це менша в порівнянні зі «штампуванням» маса, істотно більша міцність, корозійна стійкість, а також куди більш естетичний і різноманітний дизайн. З масою в даному випадку все зрозуміло: вона менше завдяки використанню більш легкого матеріалу. Більш висока міцність і корозійна стійкість - теж наслідок застосовуваних матеріалів і технології виготовлення: литий диск здатний витримати без деформації набагато більше навантаження і не іржавіє навіть при пошкодженні поверхні. Ну а зовнішній вигляд залежить виключно від застосовуваної матриці, і це дозволяє створювати багато тисяч варіантів зовнішності диска. Доповнюється зовнішність забарвленням: найчастіше диск одного дизайну існує в різних кольорах.

Доповнюється зовнішність забарвленням: найчастіше диск одного дизайну існує в різних кольорах

Недоліки литого диска - низька пластичність і наступна з цього крихкість, висока вартість і складність ремонту, а також більш висока ціна самого диска. Крихкість - зворотна сторона міцності: литий диск тримає сильніший удар, ніж штампований, однак якщо сила удару перевищить можливості диска, він не тільки помнеться, а з великою ймовірністю дасть тріщину або розколеться. Крім того, міцність литого диска означає, що удар в повній мірі передається на підвіску автомобіля.

Технології ремонту таких дисків, звичайно, освоєні, проте сам цей ремонт заборонений Технічним регламентом Митного союзу, пункт 5.7.2 якого говорить, що не допускається «наявність тріщин на дисках і ободах коліс, слідів їх усунення зварюванням». Це цілком виправданий захід: втрата експлуатаційних характеристик при потенційному ремонті значна, і невідомо, як поведе себе відремонтований диск надалі.

Коротке резюме: легкосплавні литі диски гарні, легкі і міцні, їх варто вибирати, якщо ви хочете отримати оптимальний баланс характеристик за помірні гроші.

4. Ковані диски

Ковані диски - «еліта» масового ринку. Вони виготовляються з легких алюмінієвих сплавів з вмістом магнію і титану шляхом об'ємного штампування і подальшої механічної обробки. Заготівля, відштампованих при високій температурі, зберігає внутрішню структуру металу, а дизайн диска, як правило, визначається на фрезерному верстаті.

Основні переваги кованого диска - видатні легкість і міцність, що поєднуються з красою вироби. Технологія виготовлення забезпечує ще меншу вагу і ще більшу міцність в порівнянні з «литтям» - саме тому ковані диски вважаються кращим вибором для автовласника-ентузіаста. Ще одна важлива властивість «кування» - пластичність: при критично сильному ударі вона не тріскається, а мнеться, що трохи полегшує можливість відновлення.

Головний недолік кованого диска в тому, що за всі його переваги потрібно добре платити, причому на всіх етапах і не тільки грошима. Технологія виготовлення «кування» найбільш складна, і це обмежує число виробників, які цим займаються. Відповідно, ковані диски не тільки дороги, але і вельми рідкісні: перш ніж заплатити, доведеться їх пошукати або ж замовити. Ну а ще одна супутня проблема - велика кількість підробок: чимала частина «кування» на ринку - це литі диски з підробленими маркуванням, а відрізнити литий диск від кованого складно.

Коротке резюме: ковані диски гарні, дуже легкі і дуже міцні, їх варто вибирати, якщо ви хочете отримати виріб з кращими експлуатаційними характеристиками і готові добре за них заплатити.

5. Збірні диски

Збірні диски - найрідкісніший і екзотичний вид дисків. Їх основна особливість полягає в тому, що вони складаються з декількох частин: умовно їх можна розділити на обід і лицьову частину (диск), яка кріпиться до обода болтами. Конструктивно це ще не все елементи: наприклад, диск в зборі має бедлокі (beadlock), здатні фіксувати обід покришки, і таерлок (tirelock), що запобігає розбортування колеса. Болти, використовувані в збірних колесах, повинні мати дуже високу міцність і, як правило, виготовляються з титанового сплаву.

Болти, використовувані в збірних колесах, повинні мати дуже високу міцність і, як правило, виготовляються з титанового сплаву

Переваги збірного диска - в варіативності його складу: різні елементи диска можна виготовити з різних матеріалів, а також замінити при необхідності. Наприклад, обід зазвичай кований і виготовлений з алюмінієвого сплаву, а для лицьової частини (власне, диска) можна застосувати і більш міцний титановий сплав. Пошкоджений обід можна замінити, зберігши лицьову частину, або навпаки замінити «малюнок» диска.

Збірні диски - це найбільш рідкісний тип дисків, і в переважній більшості випадків вони використовуються в якості іміджевого елемента. Нові диски, як правило, виготовляються на замовлення, а їх ціна дуже висока.

Коротке резюме: збірні диски дорогі, красиві і міцні, їх варто вибирати, якщо для вас абсолютно не має значення ціна дисків, але хочеться отримати ексклюзивний виріб з відмінними експлуатаційними характеристиками.

Опитування

А у вас які диски?

Які бувають колісні диски і в чому відмінності

Ми вже розглянули параметри вибору колісного диска , Виділивши всі основні показники, які потрібно врахувати при придбанні. Однак питання вибору типу диска заслуговує трохи більше пильної уваги: ​​сьогодні ми розберемося, які типи дисків бувають, чим вони відрізняються, і які їхні споживчі характеристики.

1. Які бувають диски?

Колісні диски по типу виготовлення ділять на штамповані, литі, ковані і збірні. Перші два типи - абсолютні лідери за поширеністю, треті - вибір ентузіастів, а четверті - фактично екзотика, але в рамках матеріалу ми скажемо пару слів і про них.

2. Штамповані диски

Штамповані диски - це самий бюджетний і простий у виготовленні тип. Такі диски виготовляються з прокатної вуглецевої ( «чорної») стали шляхом штампування окремо обода і лицьової частини і їх подальшого з'єднання зварюванням. Після виготовлення диски фарбуються емаллю, яка захищає їх від агресивного зовнішнього середовища.

Після виготовлення диски фарбуються емаллю, яка захищає їх від агресивного зовнішнього середовища

Основне завдання штампованих дисків - бути дешевими і простими, з чим вони успішно справляються. Саме такі диски встановлюються на базові комплектації нових автомобілів, а також купуються власниками машин, для яких важливий не зовнішній вигляд диска, а виключно його функціонал.

статті

Як правильно вибрати диски для автомобіля

Правильно вибрати колісні диски на наявний автомобіль, попутно розібравшись з усіма необхідними параметрами. Незалежно від того, який у вас автомобіль, при виборі нових дисків необхідно враховувати такі ...

29.05.2017

Основні переваги штампованого диска - це його вищезгадана дешевизна, а також м'якість і ремонтопридатність. М'якість і ремонтопридатність - взаємопов'язані характеристики: справа в тому, що через застосовуваного матеріалу і технології виготовлення штамповані диски зберігають притаманну металу пластичність. Таким чином, при ударі такі диски мнуться, приймаючи на себе і гасячи частина енергії удару, а потерпілий диск згодом можна відремонтувати, зберігши більшу частину його експлуатаційних характеристик. Ще один плюс в цій ситуації - часткове демпфірування удару, що припадає на підвіску: деформуючись, «штампування» трохи пом'якшує удар і в деяких випадках може врятувати підвіску від поломки ціною власного цілісності.

Недоліків у штампованого диска теж вистачає. Частково до них можна зарахувати і горезвісну м'якість, проте основні претензії власників пов'язані з великою вагою і утилітарним дизайном таких виробів, а також їх слабку захищеність від зовнішнього середовища. Вага - і справді головний бич «штампів»: він перевищує такий у литого диска в середньому на 15-30%. Це важливіше, ніж може здатися: адже велика безпружинна маса призводить до легкого погіршення динаміки і збільшення витрати палива.

Зовнішній вигляд штампованих коліс варто вважати їх особливістю, а не недоліком - це суто утилітарне виріб, хоча існують і штамповані диски з натяками на дизайн. Ті, для кого важливий зовнішній вигляд, можуть компенсувати його декоративними колісними ковпаками, які надягають на «штампування». Це актуально ще й тому, що штамповані колеса, як правило, легко втрачають товарний вигляд: дефекти забарвлення і пошкодження емалі призводять до того, що диск іржавіє, а агресивне зовнішнє середовище лише посилює цей процес.

Коротке резюме: штамповані диски дешеві, важкі і ремонтопридатність, їх варто вибирати, якщо для вас абсолютно не важливий зовнішній вигляд диска, але важливо витратити на нього якомога менше грошей як при покупці, так і в експлуатації.

Литі диски, як випливає з назви, виробляються шляхом лиття в заздалегідь заготовлену матрицю. Ще такі диски називають легкосплавними - це справедливо, тому що, на відміну від штампованих, вони виготовляються не зі сталі, а з більш легких сплавів: як правило, алюмінієвих, а у випадку з дорогими виробами - магнієвих і титанових. Після виготовлення диски можуть додатково фарбуватися, полироваться або покриватися лаком.

Основні переваги литого диска - це менша в порівнянні зі «штампуванням» маса, істотно більша міцність, корозійна стійкість, а також куди більш естетичний і різноманітний дизайн. З масою в даному випадку все зрозуміло: вона менше завдяки використанню більш легкого матеріалу. Більш висока міцність і корозійна стійкість - теж наслідок застосовуваних матеріалів і технології виготовлення: литий диск здатний витримати без деформації набагато більше навантаження і не іржавіє навіть при пошкодженні поверхні. Ну а зовнішній вигляд залежить виключно від застосовуваної матриці, і це дозволяє створювати багато тисяч варіантів зовнішності диска. Доповнюється зовнішність забарвленням: найчастіше диск одного дизайну існує в різних кольорах.

Доповнюється зовнішність забарвленням: найчастіше диск одного дизайну існує в різних кольорах

Недоліки литого диска - низька пластичність і наступна з цього крихкість, висока вартість і складність ремонту, а також більш висока ціна самого диска. Крихкість - зворотна сторона міцності: литий диск тримає сильніший удар, ніж штампований, однак якщо сила удару перевищить можливості диска, він не тільки помнеться, а з великою ймовірністю дасть тріщину або розколеться. Крім того, міцність литого диска означає, що удар в повній мірі передається на підвіску автомобіля.

Технології ремонту таких дисків, звичайно, освоєні, проте сам цей ремонт заборонений Технічним регламентом Митного союзу, пункт 5.7.2 якого говорить, що не допускається «наявність тріщин на дисках і ободах коліс, слідів їх усунення зварюванням». Це цілком виправданий захід: втрата експлуатаційних характеристик при потенційному ремонті значна, і невідомо, як поведе себе відремонтований диск надалі.

Коротке резюме: легкосплавні литі диски гарні, легкі і міцні, їх варто вибирати, якщо ви хочете отримати оптимальний баланс характеристик за помірні гроші.

4. Ковані диски

Ковані диски - «еліта» масового ринку. Вони виготовляються з легких алюмінієвих сплавів з вмістом магнію і титану шляхом об'ємного штампування і подальшої механічної обробки. Заготівля, відштампованих при високій температурі, зберігає внутрішню структуру металу, а дизайн диска, як правило, визначається на фрезерному верстаті.

Основні переваги кованого диска - видатні легкість і міцність, що поєднуються з красою вироби. Технологія виготовлення забезпечує ще меншу вагу і ще більшу міцність в порівнянні з «литтям» - саме тому ковані диски вважаються кращим вибором для автовласника-ентузіаста. Ще одна важлива властивість «кування» - пластичність: при критично сильному ударі вона не тріскається, а мнеться, що трохи полегшує можливість відновлення.

Головний недолік кованого диска в тому, що за всі його переваги потрібно добре платити, причому на всіх етапах і не тільки грошима. Технологія виготовлення «кування» найбільш складна, і це обмежує число виробників, які цим займаються. Відповідно, ковані диски не тільки дороги, але і вельми рідкісні: перш ніж заплатити, доведеться їх пошукати або ж замовити. Ну а ще одна супутня проблема - велика кількість підробок: чимала частина «кування» на ринку - це литі диски з підробленими маркуванням, а відрізнити литий диск від кованого складно.

Коротке резюме: ковані диски гарні, дуже легкі і дуже міцні, їх варто вибирати, якщо ви хочете отримати виріб з кращими експлуатаційними характеристиками і готові добре за них заплатити.

5. Збірні диски

Збірні диски - найрідкісніший і екзотичний вид дисків. Їх основна особливість полягає в тому, що вони складаються з декількох частин: умовно їх можна розділити на обід і лицьову частину (диск), яка кріпиться до обода болтами. Конструктивно це ще не все елементи: наприклад, диск в зборі має бедлокі (beadlock), здатні фіксувати обід покришки, і таерлок (tirelock), що запобігає розбортування колеса. Болти, використовувані в збірних колесах, повинні мати дуже високу міцність і, як правило, виготовляються з титанового сплаву.

Болти, використовувані в збірних колесах, повинні мати дуже високу міцність і, як правило, виготовляються з титанового сплаву

Переваги збірного диска - в варіативності його складу: різні елементи диска можна виготовити з різних матеріалів, а також замінити при необхідності. Наприклад, обід зазвичай кований і виготовлений з алюмінієвого сплаву, а для лицьової частини (власне, диска) можна застосувати і більш міцний титановий сплав. Пошкоджений обід можна замінити, зберігши лицьову частину, або навпаки замінити «малюнок» диска.

Збірні диски - це найбільш рідкісний тип дисків, і в переважній більшості випадків вони використовуються в якості іміджевого елемента. Нові диски, як правило, виготовляються на замовлення, а їх ціна дуже висока.

Коротке резюме: збірні диски дорогі, красиві і міцні, їх варто вибирати, якщо для вас абсолютно не має значення ціна дисків, але хочеться отримати ексклюзивний виріб з відмінними експлуатаційними характеристиками.

Опитування

А у вас які диски?

Які бувають колісні диски і в чому відмінності

Ми вже розглянули параметри вибору колісного диска , Виділивши всі основні показники, які потрібно врахувати при придбанні. Однак питання вибору типу диска заслуговує трохи більше пильної уваги: ​​сьогодні ми розберемося, які типи дисків бувають, чим вони відрізняються, і які їхні споживчі характеристики.

1. Які бувають диски?

Колісні диски по типу виготовлення ділять на штамповані, литі, ковані і збірні. Перші два типи - абсолютні лідери за поширеністю, треті - вибір ентузіастів, а четверті - фактично екзотика, але в рамках матеріалу ми скажемо пару слів і про них.

2. Штамповані диски

Штамповані диски - це самий бюджетний і простий у виготовленні тип. Такі диски виготовляються з прокатної вуглецевої ( «чорної») стали шляхом штампування окремо обода і лицьової частини і їх подальшого з'єднання зварюванням. Після виготовлення диски фарбуються емаллю, яка захищає їх від агресивного зовнішнього середовища.

Після виготовлення диски фарбуються емаллю, яка захищає їх від агресивного зовнішнього середовища

Основне завдання штампованих дисків - бути дешевими і простими, з чим вони успішно справляються. Саме такі диски встановлюються на базові комплектації нових автомобілів, а також купуються власниками машин, для яких важливий не зовнішній вигляд диска, а виключно його функціонал.

статті

Як правильно вибрати диски для автомобіля

Правильно вибрати колісні диски на наявний автомобіль, попутно розібравшись з усіма необхідними параметрами. Незалежно від того, який у вас автомобіль, при виборі нових дисків необхідно враховувати такі ...

29.05.2017

Основні переваги штампованого диска - це його вищезгадана дешевизна, а також м'якість і ремонтопридатність. М'якість і ремонтопридатність - взаємопов'язані характеристики: справа в тому, що через застосовуваного матеріалу і технології виготовлення штамповані диски зберігають притаманну металу пластичність. Таким чином, при ударі такі диски мнуться, приймаючи на себе і гасячи частина енергії удару, а потерпілий диск згодом можна відремонтувати, зберігши більшу частину його експлуатаційних характеристик. Ще один плюс в цій ситуації - часткове демпфірування удару, що припадає на підвіску: деформуючись, «штампування» трохи пом'якшує удар і в деяких випадках може врятувати підвіску від поломки ціною власного цілісності.

Недоліків у штампованого диска теж вистачає. Частково до них можна зарахувати і горезвісну м'якість, проте основні претензії власників пов'язані з великою вагою і утилітарним дизайном таких виробів, а також їх слабку захищеність від зовнішнього середовища. Вага - і справді головний бич «штампів»: він перевищує такий у литого диска в середньому на 15-30%. Це важливіше, ніж може здатися: адже велика безпружинна маса призводить до легкого погіршення динаміки і збільшення витрати палива.

Зовнішній вигляд штампованих коліс варто вважати їх особливістю, а не недоліком - це суто утилітарне виріб, хоча існують і штамповані диски з натяками на дизайн. Ті, для кого важливий зовнішній вигляд, можуть компенсувати його декоративними колісними ковпаками, які надягають на «штампування». Це актуально ще й тому, що штамповані колеса, як правило, легко втрачають товарний вигляд: дефекти забарвлення і пошкодження емалі призводять до того, що диск іржавіє, а агресивне зовнішнє середовище лише посилює цей процес.

Коротке резюме: штамповані диски дешеві, важкі і ремонтопридатність, їх варто вибирати, якщо для вас абсолютно не важливий зовнішній вигляд диска, але важливо витратити на нього якомога менше грошей як при покупці, так і в експлуатації.

Литі диски, як випливає з назви, виробляються шляхом лиття в заздалегідь заготовлену матрицю. Ще такі диски називають легкосплавними - це справедливо, тому що, на відміну від штампованих, вони виготовляються не зі сталі, а з більш легких сплавів: як правило, алюмінієвих, а у випадку з дорогими виробами - магнієвих і титанових. Після виготовлення диски можуть додатково фарбуватися, полироваться або покриватися лаком.

Основні переваги литого диска - це менша в порівнянні зі «штампуванням» маса, істотно більша міцність, корозійна стійкість, а також куди більш естетичний і різноманітний дизайн. З масою в даному випадку все зрозуміло: вона менше завдяки використанню більш легкого матеріалу. Більш висока міцність і корозійна стійкість - теж наслідок застосовуваних матеріалів і технології виготовлення: литий диск здатний витримати без деформації набагато більше навантаження і не іржавіє навіть при пошкодженні поверхні. Ну а зовнішній вигляд залежить виключно від застосовуваної матриці, і це дозволяє створювати багато тисяч варіантів зовнішності диска. Доповнюється зовнішність забарвленням: найчастіше диск одного дизайну існує в різних кольорах.

Доповнюється зовнішність забарвленням: найчастіше диск одного дизайну існує в різних кольорах

Недоліки литого диска - низька пластичність і наступна з цього крихкість, висока вартість і складність ремонту, а також більш висока ціна самого диска. Крихкість - зворотна сторона міцності: литий диск тримає сильніший удар, ніж штампований, однак якщо сила удару перевищить можливості диска, він не тільки помнеться, а з великою ймовірністю дасть тріщину або розколеться. Крім того, міцність литого диска означає, що удар в повній мірі передається на підвіску автомобіля.

Технології ремонту таких дисків, звичайно, освоєні, проте сам цей ремонт заборонений Технічним регламентом Митного союзу, пункт 5.7.2 якого говорить, що не допускається «наявність тріщин на дисках і ободах коліс, слідів їх усунення зварюванням». Це цілком виправданий захід: втрата експлуатаційних характеристик при потенційному ремонті значна, і невідомо, як поведе себе відремонтований диск надалі.

Коротке резюме: легкосплавні литі диски гарні, легкі і міцні, їх варто вибирати, якщо ви хочете отримати оптимальний баланс характеристик за помірні гроші.

4. Ковані диски

Ковані диски - «еліта» масового ринку. Вони виготовляються з легких алюмінієвих сплавів з вмістом магнію і титану шляхом об'ємного штампування і подальшої механічної обробки. Заготівля, відштампованих при високій температурі, зберігає внутрішню структуру металу, а дизайн диска, як правило, визначається на фрезерному верстаті.

Основні переваги кованого диска - видатні легкість і міцність, що поєднуються з красою вироби. Технологія виготовлення забезпечує ще меншу вагу і ще більшу міцність в порівнянні з «литтям» - саме тому ковані диски вважаються кращим вибором для автовласника-ентузіаста. Ще одна важлива властивість «кування» - пластичність: при критично сильному ударі вона не тріскається, а мнеться, що трохи полегшує можливість відновлення.

Головний недолік кованого диска в тому, що за всі його переваги потрібно добре платити, причому на всіх етапах і не тільки грошима. Технологія виготовлення «кування» найбільш складна, і це обмежує число виробників, які цим займаються. Відповідно, ковані диски не тільки дороги, але і вельми рідкісні: перш ніж заплатити, доведеться їх пошукати або ж замовити. Ну а ще одна супутня проблема - велика кількість підробок: чимала частина «кування» на ринку - це литі диски з підробленими маркуванням, а відрізнити литий диск від кованого складно.

Коротке резюме: ковані диски гарні, дуже легкі і дуже міцні, їх варто вибирати, якщо ви хочете отримати виріб з кращими експлуатаційними характеристиками і готові добре за них заплатити.

5. Збірні диски

Збірні диски - найрідкісніший і екзотичний вид дисків. Їх основна особливість полягає в тому, що вони складаються з декількох частин: умовно їх можна розділити на обід і лицьову частину (диск), яка кріпиться до обода болтами. Конструктивно це ще не все елементи: наприклад, диск в зборі має бедлокі (beadlock), здатні фіксувати обід покришки, і таерлок (tirelock), що запобігає розбортування колеса. Болти, використовувані в збірних колесах, повинні мати дуже високу міцність і, як правило, виготовляються з титанового сплаву.

Болти, використовувані в збірних колесах, повинні мати дуже високу міцність і, як правило, виготовляються з титанового сплаву

Переваги збірного диска - в варіативності його складу: різні елементи диска можна виготовити з різних матеріалів, а також замінити при необхідності. Наприклад, обід зазвичай кований і виготовлений з алюмінієвого сплаву, а для лицьової частини (власне, диска) можна застосувати і більш міцний титановий сплав. Пошкоджений обід можна замінити, зберігши лицьову частину, або навпаки замінити «малюнок» диска.

Збірні диски - це найбільш рідкісний тип дисків, і в переважній більшості випадків вони використовуються в якості іміджевого елемента. Нові диски, як правило, виготовляються на замовлення, а їх ціна дуже висока.

Коротке резюме: збірні диски дорогі, красиві і міцні, їх варто вибирати, якщо для вас абсолютно не має значення ціна дисків, але хочеться отримати ексклюзивний виріб з відмінними експлуатаційними характеристиками.

Опитування

А у вас які диски?

Які бувають колісні диски і в чому відмінності

Ми вже розглянули параметри вибору колісного диска , Виділивши всі основні показники, які потрібно врахувати при придбанні. Однак питання вибору типу диска заслуговує трохи більше пильної уваги: ​​сьогодні ми розберемося, які типи дисків бувають, чим вони відрізняються, і які їхні споживчі характеристики.

1. Які бувають диски?

Колісні диски по типу виготовлення ділять на штамповані, литі, ковані і збірні. Перші два типи - абсолютні лідери за поширеністю, треті - вибір ентузіастів, а четверті - фактично екзотика, але в рамках матеріалу ми скажемо пару слів і про них.

2. Штамповані диски

Штамповані диски - це самий бюджетний і простий у виготовленні тип. Такі диски виготовляються з прокатної вуглецевої ( «чорної») стали шляхом штампування окремо обода і лицьової частини і їх подальшого з'єднання зварюванням. Після виготовлення диски фарбуються емаллю, яка захищає їх від агресивного зовнішнього середовища.

Після виготовлення диски фарбуються емаллю, яка захищає їх від агресивного зовнішнього середовища

Основне завдання штампованих дисків - бути дешевими і простими, з чим вони успішно справляються. Саме такі диски встановлюються на базові комплектації нових автомобілів, а також купуються власниками машин, для яких важливий не зовнішній вигляд диска, а виключно його функціонал.

статті

Як правильно вибрати диски для автомобіля

Правильно вибрати колісні диски на наявний автомобіль, попутно розібравшись з усіма необхідними параметрами. Незалежно від того, який у вас автомобіль, при виборі нових дисків необхідно враховувати такі ...

29.05.2017

Основні переваги штампованого диска - це його вищезгадана дешевизна, а також м'якість і ремонтопридатність. М'якість і ремонтопридатність - взаємопов'язані характеристики: справа в тому, що через застосовуваного матеріалу і технології виготовлення штамповані диски зберігають притаманну металу пластичність. Таким чином, при ударі такі диски мнуться, приймаючи на себе і гасячи частина енергії удару, а потерпілий диск згодом можна відремонтувати, зберігши більшу частину його експлуатаційних характеристик. Ще один плюс в цій ситуації - часткове демпфірування удару, що припадає на підвіску: деформуючись, «штампування» трохи пом'якшує удар і в деяких випадках може врятувати підвіску від поломки ціною власного цілісності.

Недоліків у штампованого диска теж вистачає. Частково до них можна зарахувати і горезвісну м'якість, проте основні претензії власників пов'язані з великою вагою і утилітарним дизайном таких виробів, а також їх слабку захищеність від зовнішнього середовища. Вага - і справді головний бич «штампів»: він перевищує такий у литого диска в середньому на 15-30%. Це важливіше, ніж може здатися: адже велика безпружинна маса призводить до легкого погіршення динаміки і збільшення витрати палива.

Зовнішній вигляд штампованих коліс варто вважати їх особливістю, а не недоліком - це суто утилітарне виріб, хоча існують і штамповані диски з натяками на дизайн. Ті, для кого важливий зовнішній вигляд, можуть компенсувати його декоративними колісними ковпаками, які надягають на «штампування». Це актуально ще й тому, що штамповані колеса, як правило, легко втрачають товарний вигляд: дефекти забарвлення і пошкодження емалі призводять до того, що диск іржавіє, а агресивне зовнішнє середовище лише посилює цей процес.

Коротке резюме: штамповані диски дешеві, важкі і ремонтопридатність, їх варто вибирати, якщо для вас абсолютно не важливий зовнішній вигляд диска, але важливо витратити на нього якомога менше грошей як при покупці, так і в експлуатації.

Литі диски, як випливає з назви, виробляються шляхом лиття в заздалегідь заготовлену матрицю. Ще такі диски називають легкосплавними - це справедливо, тому що, на відміну від штампованих, вони виготовляються не зі сталі, а з більш легких сплавів: як правило, алюмінієвих, а у випадку з дорогими виробами - магнієвих і титанових. Після виготовлення диски можуть додатково фарбуватися, полироваться або покриватися лаком.

Основні переваги литого диска - це менша в порівнянні зі «штампуванням» маса, істотно більша міцність, корозійна стійкість, а також куди більш естетичний і різноманітний дизайн. З масою в даному випадку все зрозуміло: вона менше завдяки використанню більш легкого матеріалу. Більш висока міцність і корозійна стійкість - теж наслідок застосовуваних матеріалів і технології виготовлення: литий диск здатний витримати без деформації набагато більше навантаження і не іржавіє навіть при пошкодженні поверхні. Ну а зовнішній вигляд залежить виключно від застосовуваної матриці, і це дозволяє створювати багато тисяч варіантів зовнішності диска. Доповнюється зовнішність забарвленням: найчастіше диск одного дизайну існує в різних кольорах.

Доповнюється зовнішність забарвленням: найчастіше диск одного дизайну існує в різних кольорах

Недоліки литого диска - низька пластичність і наступна з цього крихкість, висока вартість і складність ремонту, а також більш висока ціна самого диска. Крихкість - зворотна сторона міцності: литий диск тримає сильніший удар, ніж штампований, однак якщо сила удару перевищить можливості диска, він не тільки помнеться, а з великою ймовірністю дасть тріщину або розколеться. Крім того, міцність литого диска означає, що удар в повній мірі передається на підвіску автомобіля.

Технології ремонту таких дисків, звичайно, освоєні, проте сам цей ремонт заборонений Технічним регламентом Митного союзу, пункт 5.7.2 якого говорить, що не допускається «наявність тріщин на дисках і ободах коліс, слідів їх усунення зварюванням». Це цілком виправданий захід: втрата експлуатаційних характеристик при потенційному ремонті значна, і невідомо, як поведе себе відремонтований диск надалі.

Коротке резюме: легкосплавні литі диски гарні, легкі і міцні, їх варто вибирати, якщо ви хочете отримати оптимальний баланс характеристик за помірні гроші.

4. Ковані диски

Ковані диски - «еліта» масового ринку. Вони виготовляються з легких алюмінієвих сплавів з вмістом магнію і титану шляхом об'ємного штампування і подальшої механічної обробки. Заготівля, відштампованих при високій температурі, зберігає внутрішню структуру металу, а дизайн диска, як правило, визначається на фрезерному верстаті.

Основні переваги кованого диска - видатні легкість і міцність, що поєднуються з красою вироби. Технологія виготовлення забезпечує ще меншу вагу і ще більшу міцність в порівнянні з «литтям» - саме тому ковані диски вважаються кращим вибором для автовласника-ентузіаста. Ще одна важлива властивість «кування» - пластичність: при критично сильному ударі вона не тріскається, а мнеться, що трохи полегшує можливість відновлення.

Головний недолік кованого диска в тому, що за всі його переваги потрібно добре платити, причому на всіх етапах і не тільки грошима. Технологія виготовлення «кування» найбільш складна, і це обмежує число виробників, які цим займаються. Відповідно, ковані диски не тільки дороги, але і вельми рідкісні: перш ніж заплатити, доведеться їх пошукати або ж замовити. Ну а ще одна супутня проблема - велика кількість підробок: чимала частина «кування» на ринку - це литі диски з підробленими маркуванням, а відрізнити литий диск від кованого складно.

Коротке резюме: ковані диски гарні, дуже легкі і дуже міцні, їх варто вибирати, якщо ви хочете отримати виріб з кращими експлуатаційними характеристиками і готові добре за них заплатити.

5. Збірні диски

Збірні диски - найрідкісніший і екзотичний вид дисків. Їх основна особливість полягає в тому, що вони складаються з декількох частин: умовно їх можна розділити на обід і лицьову частину (диск), яка кріпиться до обода болтами. Конструктивно це ще не все елементи: наприклад, диск в зборі має бедлокі (beadlock), здатні фіксувати обід покришки, і таерлок (tirelock), що запобігає розбортування колеса. Болти, використовувані в збірних колесах, повинні мати дуже високу міцність і, як правило, виготовляються з титанового сплаву.

Болти, використовувані в збірних колесах, повинні мати дуже високу міцність і, як правило, виготовляються з титанового сплаву

Переваги збірного диска - в варіативності його складу: різні елементи диска можна виготовити з різних матеріалів, а також замінити при необхідності. Наприклад, обід зазвичай кований і виготовлений з алюмінієвого сплаву, а для лицьової частини (власне, диска) можна застосувати і більш міцний титановий сплав. Пошкоджений обід можна замінити, зберігши лицьову частину, або навпаки замінити «малюнок» диска.

Збірні диски - це найбільш рідкісний тип дисків, і в переважній більшості випадків вони використовуються в якості іміджевого елемента. Нові диски, як правило, виготовляються на замовлення, а їх ціна дуже висока.

Коротке резюме: збірні диски дорогі, красиві і міцні, їх варто вибирати, якщо для вас абсолютно не має значення ціна дисків, але хочеться отримати ексклюзивний виріб з відмінними експлуатаційними характеристиками.

Опитування

А у вас які диски?1. Які бувають диски?
1. Які бувають диски?
1. Які бувають диски?
1. Які бувають диски?
1. Які бувають диски?
1. Які бувають диски?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов