Наша сеть партнеров Banwar
З 20 по 27 вересня в німецькому місті Ганновер буде проходити найбільший Міжнародний салон комерційних автомобілів IAA 2018. Для журналістів віставка відкриється на день раніше. Спробуємо розповісти про основні прем'єрах серед вантажного транспорту і автобусів.
Почнемо з флагмана німецького автомобілебудування - Mercedes-Benz. На стенді цвяхом експозиції стане світова прем'єра нового магістрального тягача Mercedes-Benz Actros . Його особливістю є перша серійна система напівавтоматичного управління, відсутність зовнішніх дзеркал і ряд інноваційних систем активної безпеки.
Mercedes-Benz Actros
Також на стенді очікується показ легкового развозного фургона Mercedes-Benz eSprinter , Що працює виключно на електротязі.
Mercedes-Benz eSprinter
Якщо говорити про автобуси, то тут Mercedes-Benz також представить світову прем'єру - низькопідлоговий міський електробус eCitaro . 12-метрова машина укомплектована двома мотор-колесами по 125 кВт кожен і літій-іонними акумуляторами на 243 кВт.год Електробус може проїхати без підзарядки в реальному трафіку від 150 до 250 км.
Mercedes-Benz eCitaro
Переходимо на стенд іншого великого виробника комерційних автомобілів в Німеччині - MAN Truck & Bus. Тут також головною стане тема електрифікації. Публіці буде представлений легкий розвізний фургон на електротязі - MAN eTGE . Машина має вантажопідйомність від від 950 до 1700 кг і комплектується електродвигуном на 100 кВт. Запас літій-іонних батарей вистачає на пробіг в 160 км.
MAN eTGE
На виставці також відбудеться і презентація вантажівки важкого класу MAN TGM, який також приводиться в дію електромотором. Повна маса автомобіля - від 18 до 26 т. Машина укомплектована електромотором в 250 кВт і може проїхати без підзарядки до 200 км.
MAN Lion's City E
У Ганновері відбудеться світова прем'єра 12-метрового низкопольного електробуса MAN Lion's City E . Машина комплектується електродвигуном потужністю від 160 до 270 кВт. Інші технічні подробиці поки не розголошуються. У серійне виробництво електробус планують запустити в 2020 році.
IVECO Daily
Італійський виробник IVECO відмовиться від дизельних автомобілів в своїй експозиції. У Ганновері будуть представлені машини на альтернативних джерелах енергії. Тут можна буде побачити відразу п'ять автобусів малого класу на шасі IVECO Daily Natural Power - з двигуном на газі і 8-ступінчастим автоматом. Буде представлений і чисто електричний автобус малого класу IVECO Daily Electricbus.
IVECO Stralis NP 400
Якщо говорити про вантажівки, то тут також домінують газові двигуни. Це дві моделі малотоннажних машин IVECO EuroCargo СNG. Прем'єрою стане развозной вантажівка важкого класу IVECO Stralis NP 400, в якому на блакитному паливі працює не тільки основний двигун, а й мотор холодильного агрегат рефрижераторною установці в фургоні.
Електричні вантажівки Renault Trucks cемейство ZE
На стенді французького виробника Renault Trucks відбудеться презентація модельного ряду на електротязі - ZE Тут будуть представлені легка розвозять модель Master ZE, а також машина більш важкого класу - D Wide ZE повною масою 26 т. Технічні подробиці про новинки буде відомі на виставці.
Volvo FL Electric
Шведський виробник Volvo Trucks покаже свій перший серійний електричний вантажівка - Volvo FL Electric . Машина повною масою до 16 т оснащується електромотором на 185 кВт і літій-іонними акумуляторами на 300 кВт.год Запас ходу досягає 300 км. Така машина буде особливо затребувана у комунальних служб, які працюють в нічний час.
Volvo 9900
А ось автобусне підрозділ - компанія Volvo Buses презентує на виставці дві нові туристичні моделі. Серед них і новий флагман марки - Volvo 9900 , Що відрізняється ступінчастою бічний віконної лінією.
CF Electric
А на стенді голландської компанії DAF Trucks NV також відбудеться дебют першого серійного вантажівки марки, що працює на електротязі. це сідельний тягач CF Electric , Розроблений спільно з автобусним виробником VDL Groep (також з Голландії). Тягач укомплектований електромотором потужністю 210 кВт і літій-іонними батареями на 170 кВт.год Тягач може працювати в складі 40-тонного автопоїзда і проїхати без підзарядки до 100 км.
Scania L 320 6 × 2 hybrid
Компанія Scania привезе на IAA 2018 світову прем'єру - заряджає гібридний вантажівка PHEV / HEV , Створений на базі моделей нового покоління. Машина укомплектована 9-літровим 5-циліндровим дизельним двигуном в 320 к.с. (Можливий 280 і 230 к.с.) і працюють паралельно електричним генератором на 130 кВт. Тут також є і літій-іонні батареї на 7.4 кВт. Така машина покращує паливну економічність на 15%, а також може проїхати до 10 км на одних батареях - з нульовим шкідливим викидом в атмосферу.
Ford Trucks
На стенді Ford Trucks також підготували світову прем'єру - магістральний тягач наступного покоління , З повністю переробленої кабіною і силовим агрегатом потужністю 500 к.с. Подробиці про машину відразу після презентації.
Що ж стосується підрозділу Ford Europe, то на стенді компанії можна буде побачити легкий розвізний фургон Ford Transit c гібридною силовою установкою mHEV. У парі з 2,0-літровим турбодизелем EcoBlue і механічною КП працюють 48-вольтні літій-іонні батареї.
Ford Transit Custom PHEV
На стенді презентують ще один гібридний фургон - модель більш легкого класу Ford Transit Custom PHEV . Автомобіль може проїхати на електротязі, з нульовим шкідливим викидом в атмосферу до 50 км. Фургон укомплектований 1,0-літровим бензиновим двигуном EcoBoost, який заряджає літій-іонні батареї.
Ці та інші новинки можна буде побачити на виставці IAA 2018. І, звичайно ж, будемо чекати нагородження переможців конкурсів Міжнародний вантажівка 2018 року, Міжнародний фургон 2018 року і Міський автобус 2018 року. Слідкуйте за нашими публікаціями.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.