- Електрокроссовер Mercedes-Benz EQC
- Електрокроссовер Audi e-tron quattro (його розсекретять 17 вересня)
- Електрокроссовер BMW iX3
Наша сеть партнеров Banwar
Mercedes-Benz, Audi і BMW практично одночасно заговорили про випуск своїх електрокроссоверов (до речі, Мерседес вже показав своє дітище), кожну з машин назвавши «вбивцею Тесла».
І якщо раніше в це поняття вкладався сенс, що новий електромобіль здатний конкурувати з найвідомішим у світі авто на електротязі, то сьогодні це прізвисько вже звучить архаїчно. З моменту створення першої Тесли пройшли роки. За цей час на ринку з'явилося безліч електромобілів, і пора б вже не змагатися з Теслой, а виробляти власний стиль і технології.
Але, схоже, в даному випадку Mercedes-Benz і BMW, називаючи свої електрокроссовери «вбивцями Тесли», швидше за все, кинули виклик не Ілону Маску, а Audi, електричний позашляховик якого вже відправився в серійне виробництво.
Про те, що у Audi стартував процес масового виробництва електрокроссовера e-tron quattro, стало відомо кілька днів тому. Ймовірно, звістка про це серйозно зіпсувало настрій і Mercedes-Benz і BMW, які збираються випускати свої варіанти електрокроссоверов не раніше 2019-2020 років.
Ці видимі сигнали конкурентної боротьби між трьома найсильнішими автоконцернами яскраво демонструють факт того, що великі компанії вже не в силах ігнорувати запит ринку на електричні кросовери. Цю потребу не змогла задовольнити Tesla Model X, а ось у Audi з її e-tron quattro це може вийти.
Усвідомлюючи втрату фори, Mercedes-Benz вчора спішно вирішив оприлюднити «виробничу версію» свого електрокроссовера EQC, а BMW за 2 роки до випуску, та ще й без відомої роздрібної ціни, почав приймати замовлення на електрокроссовер iX3.
Говорити це може лише про одне: кожен зі згаданих автовиробників хоче мати свій "шматок пирога" на ринку електромобілів, з чого виграють всі - і самі компанії, налаштовані на високу конкурентну боротьбу, і споживачі, які в підсумку отримають найкращий продукт.
Тепер коротко про характеристики кожної з представлених машин.
Електрокроссовер Mercedes-Benz EQC
Новий Mercedes-Benz EQC - це електричний позашляховик, початок випуску якого заплановано на 2019 рік.
Електрокроссовер Mercedes-Benz EQC
Каплевидний п'ятимісний електрокар вагою 2425 кг, отримав габарити 4 761 мм в довжину, 1 884 мм в ширину, і 1 324 мм у висоту з колісною базою 2 873 мм. Володар дуже місткого 500-літрового багажника, він отримає і дві значні силові установки, сумарна потужність яких складе 402 к.с. і 564 Нм крутного моменту. До 100 км / год електрокроссовер Mercedes-Benz EQC планує розганяти за 5,1 с, а максимальну швидкість розвивати до 180 км / ч.
І, звичайно, головне - його літій-іонна батарея ємністю 80 кВт * год забезпечує автомобіль 400-кілометровим запасом ходу. А зарядити акумулятор при напрузі в 110 кВт до 80% можна буде приблизно за 40 хв.
Електрокроссовер Audi e-tron quattro (його розсекретять 17 вересня)
Сумарна потужність двох електродвигунів кросовера повинна скласти 355 к.с. (265 кВт) і крутний момент - 561 Нм.
Набирати сотню Audi e-tron quattro зможе за 6 с, розвиваючи максимальну швидкість до 200 км. Запасом ходу в 400 км його забезпечить 95-кіловатна батарея. Але, то, ніж насамперед пишається Audi, це віртуальні дзеркала, нова система рекуперації і буст-система, що дозволяє електромобілю на 8 секунд зриватися до потужності в 402 к.с. і крутного моменту 664.
Електрокроссовер BMW iX3
Про цей автомобіль поки відомо не так вже й багато. Схоже, у нього буде дві модифікації: одномоторна - силою 270 конячок, і двомоторний з більшою продуктивністю.
Живити мотор буде батарея ємністю "понад 70 кВтг", яка надасть BMW iX3 400 км запасу ходу. Зарядити її можна буде за допомогою 150-кіловатної зарядки, і на це знадобиться щось близько 30 хв.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.