Наша сеть партнеров Banwar
Який привід у Ниви?
Взято з сайту Нива-клубу www.niva.msk.ru
Конструкція трансмісії у всіх моделей Ниви, починаючи з ВАЗ 2121 і по ВАЗ 2131, має постійний повний привід на всі чотири колеса з міжосьовим диференціалом. Конструкція складається з коробки передач, роздавальної коробки, переднього і заднього карданних валів, переднього і заднього моста.
Крутний момент з двигуна через коробку передач передається на роздавальну коробку, яка перерозподіляє його в двох напрямках, до переднього і заднього моста. Далі, крутний момент від роздавальної коробки, за допомогою переднього і заднього карданів, передається на передній і задній редуктор. Крутний момент від переднього редуктора, через диференціал переднього редуктора і лівий і правий шарнір рівних кутових швидкостей (ШРУС) перерозподіляється на ліве і праве передні колеса автомобіля. Крутний момент від заднього редуктора через диференціал заднього редуктора і ліву і праву піввісь, перерозподіляється на ліве і праве задні колеса автомобіля. Оскільки привід крутного моменту відбувається на всі чотири колеса, то він називається повним. А оскільки конструкція постійно передає крутний момент на всі чотири колеса, то він називається постійним повним приводом або в міжнародному позначенні 4WD.
Які диференціали у Ниви блокуються?
На шляху при передачі крутного моменту від двигуна до коліс автомобіля у Ниви передбачені конструкцією три диференціала. Перший, міжосьовий диференціал, перерозподіляє крутний момент на передню і задню вісь автомобіля. Він у Ниви є блокується. Блокування міжосьового диференціала здійснюється малим руків'ям управління роздавальної коробкою. При блокуванні міжосьового диференціала загоряється сигнальна лампочка на панелі приладів.
Два інших диференціала є міжколесними і розташовані в передньому і задньому редукторах. Вони перерозподіляють крутний момент до лівого і правого коліс. Ці диференціали у Ниви є вільними (т. Е. Не блокують).
Коли і для чого треба блокувати міжосьовий диференціал?
Міжосьовий диференціал треба блокувати долаючи складні ділянки доріг. До таких ділянок можна віднести: бездоріжжя, пісок, круті підйоми і спуски. При блокуванні міжосьового диференціала на обидві осі автомобіля починає передається однаковий крутний момент (ALER: Помилка! Див. Статтю привід Ниви ). У зв'язку з цим усуваються ситуації пробуксовки передньої осі автомобіля по відношенню до задньої осі, що підвищує його прохідність.
Блокувати диференціал бажано до подолання перешкоди, а не після того, як автомобіль застряг. Це дозволяє уникнути багатьох неприємних ситуацій.
Я заблокував міжосьовий диференціал, але все одно застряг.При цьому я помітив, що у мене обертаються тільки два колеса, одне спереду і одне ззаду.Як це може бути?
При блокуванні міжосьового диференціала передається однаковий крутний момент на передню і задню осі автомобіля (ALER: Помилка: однакова кутова швидкість, а не крутний момент. Див. Статтю привід Ниви ). Тому, як мінімум по одному колесі буде обертатися на передній і задній осі. Якби міжосьовий диференціал був би не заблокований, то оберталося б тільки одне колесо на одній осі автомобіля.
Міжколісні диференціали у Ниви є вільними (НЕ блокуємими), тому вони перерозподіляють крутний момент (ALER: перерозподіляється НЕ крутний момент, а обертальний рух. Див. Статтю привід Ниви ) В сторону найменшого опору, т. Е. На колесо, яке має менший опір з дорожнім покриттям. Тому при включеному міжосьовому диференціалі на передній і задній осі буксує по одному колесі.
Взято з сайту Нива-клубу www.niva.msk.ru .
Який привід у Ниви?Які диференціали у Ниви блокуються?
Коли і для чого треба блокувати міжосьовий диференціал?
Як це може бути?