Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Який повинен бути буксирувальний трос?

Наша сеть партнеров Banwar

Сучасні автомобілі значно відрізняються від автомобілів 60-90 років. Таке поняття, як бортовий комп'ютер, тоді і в помині не було. Тоді, будь-хто, маломайскі грамотний водій, міг сам полагодити автомобіль в дорозі і благополучно доїхати до свого гаражу.
Зараз ситуація дещо інша, автомобіль напханий безліччю різної електроніки і якщо з нею що-небудь трапляється в дорозі, автомобіль заглох, виникає велика проблема. Вихід із такої ситуації - буксирувальний трос і станція техобслуговування автомобілів, саме вашої фірми.
Тому, возити буксирувальний трос з собою треба обов'язково, розберемо детальніше, який він повинен бути, щоб не виникло інших проблем, під час буксирування.
Бажано купувати не просто шматок міцної мотузки, який буде використовуватися потім як буксирувального тросу, а вже готовий спеціальний трос, краще з кріпильними карабінами. Якщо карабінів немає, то трос краще закріпити морським вузлом, для надійності, в крайньому випадку, декількома простими вузлами. Багато що залежить від того, який це трос, який жорсткості і т. Д.
Вибираючи буксирувальний трос, у багатьох виникає питання, який вибрати, сталевий або капронову? На мій погляд, для легкового автомобіля, капронову краще. Чому?
Сталевий трос, звичайно, має і свої переваги, він міцніший, не так треться об асфальт під час буксирування, але у нього є і значний недолік - він не безпечний під час розриву. А такі речі, під час буксирування, іноді трапляються, особливо якщо буксирує недосвідчений водій. При розриві сталевого троса, його кінець, може розбити вітрове скло, фару, поранити водія або поруч стоїть людини.
Сучасні автомобілі значно відрізняються від автомобілів 60-90 років
Тому, якщо ви все ж зробили вибір на користь сталевого буксирувального тросу, або вам він дістався в якості подарунка або у спадок, пам'ятайте про ці особливості, намагайтеся не робити різких ривків під час руху. І триматися треба подалі від такого торса, якщо він знаходиться в натягу.
Хороший буксирувальний трос повинен хоч трохи амортизувати, це пом'якшує ривки, особливо під час початку руху. В цьому відношенні найкращим вважається круглий трос з крученого каната.

Плоскі буксирувальні троси, не надто гарні в цьому плані, вони майже не мають амортизаційних властивостей, хоча міцні, добре помітні і теж годяться для буксирування.
Кращий матеріал для буксирувального тросу, на даний момент, вважається поліпропілен. Такі троси, як кажуть, більш довговічні, витривалішими, ніж капронові.

Що стосується довжини троса, то це описано в правилах дорожнього руху, він повинен бути від 4 до 6 метрів. Це та безпечна дистанція між буксируються і буксированим автомобілями.
Наступний момент, що не намагайтеся, але буксирувальний трос під час буксирування періодично треться об асфальт. Від цього він частково втрачає свою міцність, іноді рветься. Щоб якось піти від цього недоліку і троса вистачило не на одну буксирування, його поміщають в чохол з тонкої тканини (болонєву, шовк), який розфарбовують зеброю, зазвичай червоним або помаранчевим кольором, або пришивають прапорці, щоб трос добре був помітний. Трос в чохлі, звичайно ж, краще.
Неодноразово бували випадки, коли при буксируванні, особливо сталевим тросом, який майже не помітно, при перетині перехресть, обгоні, що не досвідчені водії врізалися в цей трос, скоївши ДТП. Думаю, подвійна проблема нікому не потрібна. Тому, трос повинен мати червоні прапорці по всій довжині, через кожен метр.
Для буксирування закріплювати трос можна як прямо, так і по діагоналі. Причому, по діагоналі навіть зручніше, водієві автомобіля, що буксирується легше буде управляти машиною, виїжджати періодично, щоб зорієнтуватися і добре бачити дорогу попереду.
І розберемо особливий випадок - що робити, якщо троса в багажнику не виявилося, або він прийшов в непридатність під час буксирування, а буксируватися якось треба?
Насамперед приходить думка - попросити трос у водія, який буде буксирувати або буксирує вас. Але, не завжди це спрацьовує, зазвичай, після буксирування, особливо на тривалий відстань трос сильно треться і водієві такий трос вже не потрібен. Дарувати свій трос він вам не збирається, тому запропонуйте йому викупити його.
Якщо і це не спрацює, є ще один варіант - у вас є ремені безпеки, міцність їх цілком достатня для буксирування легкового автомобіля. Зніміть їх, зв'яжіть, прив'яжіть якісь прапорці з майки і т. П, і буксир далі. Звичайно, можуть виникнути питання у даішників до такого тросу, але все одно, це краще, ніж ночувати десь на трасі або в лісі.
І на закінчення хочу сказати, буксирувальний трос обов'язково повинен бути в багажнику, і причому хороший трос, з урахуванням вище перерахованих зауважень, це позбавить вас, в разі поломки автомобіля, багатьох «головного болю». Не завжди і не скрізь можна викликати техдопомогу.

Віктор Донський
www.masteru.org.ua

Вибираючи буксирувальний трос, у багатьох виникає питання, який вибрати, сталевий або капронову?
Чому?
І розберемо особливий випадок - що робити, якщо троса в багажнику не виявилося, або він прийшов в непридатність під час буксирування, а буксируватися якось треба?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов