Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Який тиск має бути в шинах автомобіля: таблиця тиску в шинах

  1. Правильний тиск в шинах - адекватна поведінка автомобіля в будь-яких умовах
  2. Наслідки «неправильного» тиску в шинах
  3. Зима - час особливого контролю за тиском в шинах
  4. Коли низький тиск виправдано, і чому воно часто падає взимку
  5. Великий автомобіль, велика відповідальність

Наша сеть партнеров Banwar

Більшість автовласників, які знаходяться за кермом не один рік, знають наскільки важливий для транспортного засобу такий параметр як правильний тиск в шинах. Від величини даного показника залежить не тільки ступінь зносу самих покришок, але і керованість автомобіля, і витрата палива. Постійно підтримуючи оптимальні значення тиску можна уникнути виникнення аварійних ситуаціях на мокрій або слизькій дорозі, скоротити гальмівний шлях при виконанні екстреного гальмування. У нашій країні, обсяг закачаного всередину покришки повітря вимірюється в технічних атмосферах, і для кожної марки автомобіля рекомендоване значення може трохи відрізнятися.

Незважаючи на те, що кожен автомобіліст знає важливість такого параметра, як тиск в шинах і усвідомлює необхідність періодичних перевірок, регулярно роблять це, за статистикою, не більше чверті з них. Іншою проблемою можна вважати використання для самостійного контролю старих і некоректно працюючих механічних манометрів, роками «валяються» в багажнику або гаражі. Контроль «на око» або «пінаніе» колеса і зовсім не в змозі навіть приблизно визначити значення існуючого в колесі тиску.

Правильний тиск в шинах - адекватна поведінка автомобіля в будь-яких умовах

Для того, щоб дізнатися який тиск в шинах в даний момент часу, використовуються спеціальні прилади - манометри. Найбільш простий і недорогий його варіант - це стрілочний манометр для вимірювання тиску в шинах. Він досить зручний у використанні, відрізняється високою точністю, простотою в експлуатації, але має істотний недолік - більшу чутливість до падінь або перевантажень (тиском). У цих випадках внутрішня манометрична пружина пошкоджується, і апарат або перестає працювати, або його показання не відповідають дійсності.

Ще одним недорогим і досить точним приладом для контролю тиску в шинах є механічний манометр з циліндричної пружиною. Він практично нечутливий до механічних впливів, хоча має більшу похибкою в порівнянні зі стрілочним варіантом. Найвищими показниками точності відрізняються цифрові моделі, що мають єдиний недолік - високу вартість.

Найвищими показниками точності відрізняються цифрові моделі, що мають єдиний недолік - високу вартість

На питання «який тиск має бути в шинах» відповідь найкраще шукати у виробника автомобіля, оскільки для кожної марки рекомендовані значення відрізняються. Інформацію про цей показник автовиробник розміщує на стікері, який закріплюється на стійці дверей водія, на лючке бензобака або ж під кришкою бардачка. Якщо такої інформації знайти не вдається, допоможе дана таблиця тиску в шинах.

Якщо такої інформації знайти не вдається, допоможе дана таблиця тиску в шинах

Важливо! Проводити виміри тиску необхідно у всіх шинах автомобіля, і робити це на «холодної» гумі, оскільки при русі вона нагрівається і результати будуть неточними (завищеними).

Наслідки «неправильного» тиску в шинах

Наслідки «неправильного» тиску в шинах

До контролю за тиском не варто відноситься недбало, а тим більше сподіватися на власний «окомір». Наприклад, зниження тиску всього на 0,5 bar неможливо визначити візуально, проте при русі на такий «приспущеною» гумі призводить до швидкого зносу корду, і ремонт вже неможливий. Рекомендована частота перевірки кожного колеса - раз на два тижні. До інших наслідків недостатньо накачаних шин відносяться такі, як:

  • збільшення витрати палива;
  • відчутне погіршення керованості автомобіля;
  • легке ушкодження диска при наїзді навіть на незначне перешкоду.

Якщо тиск в шинах легкового автомобіля надмірне, показники авто зовсім не змінюються в кращу сторону. Надмірно жорстка гума призводить до таких наслідків, як:

  • різке погіршення комфорту при поїздці, особливо на дорозі, далекою від ідеалу;
  • висока гучність при русі незалежно від швидкості;
  • керованість автомобілем також виражено затрудняється;
  • зростає ризик пошкодження дорогих елементів підвіски.

різке погіршення комфорту при поїздці, особливо на дорозі, далекою від ідеалу;   висока гучність при русі незалежно від швидкості;   керованість автомобілем також виражено затрудняється;   зростає ризик пошкодження дорогих елементів підвіски

Незважаючи на простоту маніпуляції з вимірювання, автомобілістам, з незрозумілої причини робити цього зовсім не хочеться. Виходом з такої ситуації може стати датчик тиску в шинах (або індикаторні ковпачки). Це дуже зручне пристосування, яке змінює свій колір залежно від тиску в колесі з зеленого (все добре) до червоного (падіння тиску понад 0,3 bar). Всі такі ковпачки-датчики виготовлені із заздалегідь «запрограмованими» параметрами, тому їх легко підібрати під конкретний автомобіль. Звичайно, повністю довіритися такому пристосуванню можна, але зміна кольору, або подача датчиком звукового / світлового сигналу (в продажу є і такі види) безсумнівно змусить водія перевірити колеса свого авто традиційним способом.

Порада! При вимірі тиску за допомогою манометра необхідно пам'ятати про те, що його правильне положення - строго уздовж ніпеля, в іншому випадку свідчення можуть бути кілька недостовірними.

Зима - час особливого контролю за тиском в шинах

Незважаючи на рекомендації виробника транспортного засобу, багато водіїв накачують колеса так, як звикли або вважають правильним. Можливо в літній період невелике розходження в існуючому і рекомендованому тиску і не позначиться на «поведінці» автомобіля на дорозі, але зима має ряд особливостей, що вимагають неухильного дотримання рекомендацій виробника. До них відносяться такі, як:

  • вкрай складні і різко мінливі погодні умови;
  • постійні перепади температур, наприклад, при виїзді на мороз з опалювального гаража / парковки;
  • несприятливі умови на дорозі - снігові замети, лід, калюжі і т. п.

Якщо автовласник підтримує рекомендований тиск в шинах, то при русі по зимовій дорозі зчеплення з дорожнім покриттям буде максимальним, що полегшить управління і дозволить уникнути заметів. Низький тиск в колесах, на зимовій дорозі призводить до таких же наслідків, як і на літній, але до них додається ще й можливість сильного «виляння», сильне збільшення гальмівного шляху, прокручування шини і зриву її соска, а також розриву шини.

«Зимове» тиск в шинах автомобіля, таблиця з даними про який наведено вище, має бути збільшено на 0,1-0,2 атмосфери. Не варто боятися, що погіршиться управління, або їзда на таких колесах стане менш комфортною - при зниженні температури навколишнього повітря на кожні 10 градусів буде падати і тиск в колеса (на 0,1 атм), що послужить своєрідним компенсаційним механізмом.

Коли низький тиск виправдано, і чому воно часто падає взимку

Єдиним «виправданням» умисного підтримки більш низького тиску в шинах автомобіля може служити їзда в умовах снігопаду і заметів на дорогах. В цьому випадку збільшена площа контакту гуми і самої дороги дозволяє досить помітно підвищити керованість транспортного засобу. Але необхідно пам'ятати, що існує таблиця тиску в шинах за розміром, і знижувати значення зазначених в ній норм більш ніж на 15% не можна, а після закінчення снігопаду або виїзді на очищену магістраль, тиск рекомендується підняти до рекомендованих значень.

Досить часто від автомобілістів, що їздять взимку, можна чути, скарги на те, «скільки б тиску в шинах не накачав б, воно все одно впаде». І дійсно, саме з настанням холодів колеса часто мимовільно спускають », і їх часто доводиться підкачувати. Найбільш поширеною причиною подібного явища стає вихід з ладу ніпеля, який, згідно з існуючими стандартами, підлягає заміні як мінімум один раз за квартал. На практиці ж, це практикують буквально одиниці, решта ж водії якщо і змінюють ніпель, то тільки при заміні самої гуми.

На практиці ж, це практикують буквально одиниці, решта ж водії якщо і змінюють ніпель, то тільки при заміні самої гуми

Безкамерний вентиль - друга за поширеністю причина втрати тиску в зимових умовах. Цей вентиль повинен змінюватися кожні півроку, оскільки при впливі негативної температури він втрачає свою еластичність і, відповідно, починає потихеньку пропускати повітря. Тиск в передніх шинах (і не тільки в них) може падати через склад самого повітря, яким вони накачані. Якщо він містить пари води або масла, велика ймовірність втрати повітря при русі автомобіля. З іншого боку, очищене повітря, що використовується для підкачки коліс, дозволить знизити залежність від оточуючих умов приблизно на 30%. Часом колесо втрачає повітря внаслідок нещільного примикання самої покришки до обода. Причиною цього може бути деформований обід, сторонні предмети, або забруднене посадочне місце.

Великий автомобіль, велика відповідальність

Якщо питання скільки накачати тиску в шинах легковика більш-менш ясний, з вантажними автомобілями або автобусами все не так просто.

Багато, навіть досить досвідчені водії вважають, що кількість повітря в колесах слід збільшувати прямо пропорційно завантаженості автомобіля. Насправді це далеко від істини, і існуючі стандарти і нормативи категорично забороняють діяти таким чином. Незалежно від маси вантажу, що перевозиться тиск в шинах має бути достатнім (відповідно до рекомендацій виробника) і постійним. Процес контролю за ним аналогічний контролю за колесами в легковому автомобілі.

Процес контролю за ним аналогічний контролю за колесами в легковому автомобілі

У висновку варто зазначити, що все вищевикладене наочно демонструє, наскільки важливо підтримувати сталість тиску, і яким воно повинно бути в шинах автомобіля. Така проста маніпуляція, як постійний періодичний контроль дозволить підтримувати відмінну керованість в будь-яких умовах, оптимізувати витрати палива, підвищити комфорт при поїздках і зберегти гуму на протязі всього терміну її експлуатації. Ну, а процес контролю такого параметра можна подивитися на наступному відео:

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов