Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Який тиск має бути в шинах автомобіля

Наша сеть партнеров Banwar

В процесі експлуатації автомобіля водій повинен неухильно дотримуватися кількох важливих правил, від яких безпосередньо залежить якість і комфорт їзди. Серед них - спостереження за рівнем масла в двигуні, перевірка наявності достатньої кількості гальмівної і охолоджуючої рідини, контроль рівня зарядженості акумуляторної батареї і періодичний моніторинг тиску повітря в шинах. Останнє правило, здавалося б, не така важлива, як перші чотири, але це не так. Чому важливо своєчасно перевіряти тиск в шинах автомобіля і яке воно повинно бути, ми сьогодні і поговоримо.

Чому важливо своєчасно перевіряти тиск в шинах автомобіля і яке воно повинно бути, ми сьогодні і поговоримо

Будь автолюбитель при покупці машини обов'язково простудіюють керівництво по експлуатації та серед іншої інформації і порад знайде рекомендацію про періодичну перевірку тиску в шинах. У більшості випадків виробник радить перевіряти тиск при кожній заправці паливом. Процедура ця нескладна, та й зараз практично на кожній російській АЗС є термінал, за допомогою якого можна заміряти шинний тиск і, в разі потреби, підвищити або знизити його, підкачав колеса до потрібного рівня.

Деякі сучасні автомобілі оснащені спеціальними датчиками, розташованими в покришках, які постійно сповіщають водія про те, який тиск в кожному з чотирьох коліс, і якщо воно падає нижче встановленого (за замовчуванням - виробником, потім може бути перепрограмовано власником машини), то система оповіщає про це за допомогою світлового і звукового сигналу. Але в Росії водії часто ігнорують ці рекомендації і подкачивают колеса переважно в двох випадках: при перестановці зимової гуми на літню і назад, або тоді, коли шини явно спускають.

Чому ж автовиробники так ратують за те, щоб в класах, що випускаються ними автомобілів завжди було певний тиск? Причин для занепокоєння кілька. Перерахуємо їх.

Причина №1. Підвищений витрата палива.

Виявляється, недостатній тиск в шинах безпосередньо впливає на паливний «апетит» автомобіля. Якщо шина накачени слабо, то зростає опір коченню колеса і витрата палива зростає . Наприклад, якщо тиск в шині впаде на 0.5 атмосфери, то споживання палива двигуном може збільшитися на 3% - цифра, на перший погляд некритична, але при нинішніх цінах на пальне вельми значуща.

Причина №2. Швидкий знос покришок.

Ще одне пагубний наслідок низького тиску в колесах - знос шин. Коли покришка «розхлябаний», вона стикається з дорожнім полотном здебільшого своїй поверхні (це так зване пляма контакту шини), що призводить до поступового, але куди більш швидкому, ніж при їзді на колесах з оптимальним тиском, стирання протектора, особливо його зовнішніх країв. Ось так покатаєшся кілька місяців на напівспущених шинах - і готуй гроші на нові покришки.

Причина №3. Вихід з ладу деталей підвіски автомобіля.

А ось ця причина відбувається через надмірно накачаних коліс. Тверді покришки та при їзді по наших дорогах - це прямий вирок вузлів і деталей підвіски. Справа в тому, що шини з надлишковим тиском гостріше реагують на нерівності дорожнього полотна і інформацію про кожну дрібної купині передають на підвіску автомобіля. Природно, що при тривалій їзді на таких колесах елементи підвіски не витримують і починають «сипатися». Так що їзда на шинах з тиском вище норми категорично протипоказана - інакше доведеться витратитися на ремонт підвіски.

Як бачимо, автовиробники не дарма розробили рекомендації з підтримки оптимального тиску в шинах. В їхніх інтересах, якщо говорити глобально, щоб покупець виробленого ними транспортного засобу був задоволений як машиною, так і їздою на ній. А в цій справі дрібниць не буває. І ми тільки що переконалися в тому, чим може обернутися неправильне поводження з шинним тиском. Тепер поговоримо про те, яким же має бути правильне тиск.

Виробники автомобілів в тому ж керівництві про експлуатацію чорним по білому пишуть: при мінімальному завантаженні транспортного засобу (наприклад, коли в машині тільки один водій або водій і один пасажир) тиск в шинах має бути ... І в цьому місці вказують цифру, яка індивідуальна для кожної окремої моделі. Цифри ці не беруть зі стелі: перш ніж вивести оптимальний рівень тиску в шинах, при яких би не виявлялися перераховані нами вище причини, автомобіль проходить не один кілометр випробувань в самих різних умовах. Єдине, що визначається абсолютно чітко: тиск в шинах передніх коліс, якщо у автомобіля передньомоторну компоновка, завжди вище на 0.1-0.2 атмосфери, ніж в задніх. І навпаки - якщо у машини задньомоторна компоновка, то тиск в задніх колесах більше, ніж в передніх. При максимальному завантаженні (водій плюс четверо і більше пасажирів, так вантаж в багажнику) виробник рекомендує підвищувати тиск в шинах на 0.2 (для передніх коліс) і 0.7-0.8 атмосфер (для задніх коліс).

Ще один важливий момент, який необхідно враховувати російським автовласникам: якщо ваша машина іноземного виробництва, то рекомендації виробника по підтримці оптимального тиску можуть бути скориговані імпортером або дилером, виходячи зі стану наших доріг. Буває так, що в керівництві по експлуатації написано: тиск в передніх колесах має бути 2.3 атмосфери, а в задніх - 2.1 атмосфера. Автомобіль, в колесах якого повітря знаходиться під таким тиском, нормально почував би себе на якомусь німецькому автобані, але не на російській трасі. Тому фахівці шиномонтажних майстерень радять знизити тиск в шинах в середньому на 0.1-0.2 атмосфери.

Порадитися з цього приводу можна і з представниками офіційних СТО, а заодно дізнатися, чи не спричинить таке зниження тиску на відмову в ремонті ходової по гарантії - спритні «офіціали» іноді і таку причину знаходять (мовляв, не слідували рекомендаціям виробника, ніж допустили знос вузлів підвіски). Як би там не було, важливо запам'ятати одне: стежити за тиском в колесах потрібно. Поставтеся відповідально до цього, і ваш автомобіль відплатить вам комфортом і тривалої безпроблемною експлуатацією.

Чому ж автовиробники так ратують за те, щоб в класах, що випускаються ними автомобілів завжди було певний тиск?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов