Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Який тиск в системі кондиціонування автомобіля: як перевірити цей параметр кондиціонера

  1. Принцип роботи кондиціонера
  2. Діагностика рівня тиску своїми руками
  3. Дозаправка кондера холодоагентом
  4. Фотогалерея «Заправляємо кондер своїми руками»
  5. Відео «Як відремонтувати пошкоджені патрубки системи?»

Наша сеть партнеров Banwar

Тиск в автомобільному кондиціонері вважається одним з основних параметрів роботи системи. При занадто низькому тиску система не зможе нормально працювати і ефективно охолоджувати салон - проблема може полягати у виході з ладу одного з пристроїв або витоку холодоагенту. Який тиск в системі кондиціонування автомобіля має бути, і як своїми руками його виміряти - про це читайте нижче.

зміст

Откритьполное зміст

[Приховати]

Принцип роботи кондиціонера

Відразу ж потрібно сказати, що абсолютно будь-який кондиціонер в транспортному засобі, не залежно від самого автомобіля, працює за одним принципом. Робоча рідина - холодоагент - циркулює по шлангах і магістралях системи, а при проходженні через компресорне пристрій рідина стискається. Після цього вона надходить по шлангах, віддаючи їм тепло. При зниженні величини тиску в системі фреон остигає, а холодне повітря в цей момент надходить в салон авто.

Контроль робочого тиску здійснює датчик низького тиску, що розташовується на одній з магістралей. За допомогою цього пристрою є можливість точного визначення об'єму рідини, необхідної для оптимальної роботи компресорного пристрою. Якщо потрібно, датчик може включити або відключити вузол під час роботи.

Коротенько про принцип роботи системи:

  1. Коли водій тисне на кнопку активації, в першу чергу включається електромагнітна муфта. При цьому притискної диск намагнічується до шківа, видавши відповідний звук - клацання.
  2. За допомогою пасової передачі шків починає обертатися, це сприяє запуску компресорного пристрою. Компресор призначений для стиснення холодоагенту, що сприяє подачі рідини по трубопроводах на радіатор. Тут рідина охолоджується, цьому сприяє також робота вентилятора. Якщо в цей час машина їде, то конденсор також обдувається повітряним потоком.
  3. Після того, як холодоагент буде охолоджений, відбувається його конденсування, в результаті фреон виходить з конденсора в рідкому стані. Тепер витратний матеріал надходить в ресивер осушувач, проходячи через який, він очищається від забруднень і різних продуктів зносу. Зазвичай поруч з осушувачем або прямо на ньому розташовується оглядовий отвір, через яке можна визначити приблизний обсяг рідини в системі. Але в залежності від конструктивних особливостей транспортного засобу цього отвору може і не бути.
  4. Коли фреон очиститься, він буде передаватися далі в сторону салону машини, де виконує свою основну функцію. У цьому час рідина циркулює через ТРВ - клапан, який зазвичай розташований на трубопроводі, в результаті фреон надходить у випарник. Фактично даний клапан являє собою дросель.
  5. З випарника починає виходити насичений пар, його температура відповідає температурі кипіння. Потім клапан ТРВ закривається. Холодоагент починає перетворюватися в стан газу, в результаті чого він охолоджується. Випарний вузол являє собою той же радіатори, тільки з меншими габаритами. В результаті газ охолоджує випарний вузол, а завдяки вентилятору утворився холод подається в салон машини. На цьому коло замикається і повторюється знову (відео зняв Михайло Борщенко).

Діагностика рівня тиску своїми руками

Яким має бути тиск в автомобільному кондер і як перевірити цей параметр? Процедура діагностики має на увазі використання манометричної станції з усіма необхідними патрубками і шлангами. Для підключення до системи кондиціонування також буде потрібно додатково придбати перехідники, які можуть належати до одного з двох типів - під продавкі або під прошивку. Перший варіант, судячи з відгуків фахівців, є більш актуальним, так як такі перехідники характеризуються більш високою надійністю і якістю.

Перш ніж купити потрібний перехідник, важливо точно зрозуміти, яка рідина використовується в системі. Наприклад, в автомобілях, які випущені до 1992 року, в більшості випадків застосовується фреон R-12. Якщо мова йде про автомобілі, випущених в період з 1992 по 1994 роки, то в таких авто можуть використовуватися рідини стандарту R-12 або R-134. Цей період вважається спірним, оскільки тоді виробники машин не могли одноголосно вирішити, який стандарт краще використовувати. В авто, які були випущені після 1994 року, використовується робоча рідина типу R-134 (автор відео - канал Автоматика - автокондиціонери від А до Я).

Щоб точно дізнатися, який фреон використовується в вашому автомобілі, рекомендуємо ознайомитися з сервісним мануалом або з таблицею, яка зазвичай знаходиться на зворотному боці капота. Після того, як всі необхідні для виконання завдання інструменти та прилади будуть готові, можна починати діагностику. Відкривши капот, ви зможете побачити магістралі системи кондиціонування, зазвичай вони розташовуються зліва від силового агрегату. Як правило, це два патрубка - високого і зниженого тиску, для виконання перевірки вам знадобиться тільки останній.

Шланги зниженого тиску більші в діаметрі:

  1. Для початку вам треба відкрутити заглушку на магістралі і замість неї встановити перехідник з підключеним шлангом від манометричної станції. Перед установкою зробіть очищення місця навколо заглушки, щоб запобігти можливому потраплянню забруднень в магістралі.
  2. Потім на манометричної установці треба буде відкрутити один кран, при цьому другий чіпати не потрібно. Якщо ви його випадково відкриєте, то це призведе до витоку фреону.
  3. Після цього потрібно завести автомобільний двигун - виконати діагностику можна тільки при заведеному агрегаті. Найбільш оптимальний варіант - щоб в автокондиціонер величина тиску відповідала значенням в 250-290 кПа.

Якщо отриманий в результаті параметр менше зазначеного діапазону, то це говорить про необхідність дозаправки агрегату. Якщо ж величина тиску понад 290 кПа, то заправляти систему більше не потрібно, оскільки це може стати причиною несправності компресорного пристрою. Цей вузол не розрахований на роботу в умовах підвищеного тиску, так що через підвищеного тиску його може просто заклинити (автор відео - vassilij pavliuk).

Дозаправка кондера холодоагентом

Якщо тиск в кондиціонері менше, ніж потрібно, то скоріше за все, причина криється в нестачі фреону. Для цього вам буде потрібно та ж манометрична установка, тільки тепер додатково потрібно купити балончик з рідиною. При цьому переконайтеся в тому, що причина нестачі хладагента не пов'язана з витоком, оскільки якщо система протікає, то спочатку потрібно усунути причину. Вибір рідини для заправки проводиться з урахуванням року випуску транспортного засобу та інформацією, вказаною в сервісній книжці до машини.

Не можна допустити змішування фреонів різних марок, оскільки це може привести до поломки агрегату в цілому, процедура заправки виглядає так:

  1. Спочатку слід підключити станцію до магістралі так само, як ви це робили для діагностики тиску. Тільки в цьому випадку другу магістраль з установки необхідно накрутити на балон з купленим фреоном.
  2. Потім потрібно завести мотор і збільшити його холості оберти, число яких повинно скласти приблизно 2 тисячі. Для цього знадобиться допомога іншої людини, як варіант, на педаль газу можна поставити цегла.
  3. Далі, кондиціонер слід налаштувати в режим рециркуляції, а температуру бажано виставити якомога менше. Зробивши це, потрібно відкрутити кран на манометричної станції, а потім почекати кілька хвилин, поки система буде заправлятися. Відбувається це до того моменту, поки тиск в системі не стабілізується, для цього обов'язково стежте за стрілкою на датчику. Судячи з численних коментарів фахівців, процедура заправки повинна здійснюватися в гаражі або під навісом, щоб не допустити потрапляння сонячних променів на машину. Якщо авто буде знаходитися під палючим сонцем, то компресорний вузол може підвищити температуру, в кінцевому підсумку стрілка буде коливатися, а визначити рівень тиску буде складно.
  4. Потім, коли процес заправки буде закінчено, потрібно буде закрити всі крани на обладнанні і відключити під'єднані до нього патрубки. У разі падіння тиску в кондер після додаткової заправки слід перевірити всі патрубки і шланги на предмет можливих витоків.

Багато фахівців скептично ставляться до дозаправлення системи, тому що точно не знаєш, скільки потрібно холодоагенту. Вони вважають правильним проводити перезаправку потрібної ваги з додаванням олії і барвника.

Фотогалерея «Заправляємо кондер своїми руками»

висновок

Заправка кондиціонера - не особливо складне завдання, виконати її зможе практично кожен. Рекомендуємо проводити процедуру перевірки величини тиску перед зимою, а також навесні, як мінімум раз на два роки необхідно заправляти систему. Якщо в ній пошкоджені патрубки, що сприяє витоку рідини, то спочатку слід вирішити причину, тільки після цього можна приступати до заправки.

Також не забуваємо про ТО кондиціонера: кожні 2-3 роки проводити заміну масла в ньому і осушувача з промиванням системи, і тоді кондиціонер буде працювати довго.

Відео «Як відремонтувати пошкоджені патрубки системи?»

Наочний посібник з визначенням витоку і ремонту патрубків автомобільного кондиціонера наведено в ролику нижче (відео опубліковано каналом Тім Сервіс).

Відео «Як відремонтувати пошкоджені патрубки системи?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов