- Двоє зі скриньки
- Загальні риси
- Однакові з особи
- «Лісовий» характер
- Рав - позашляхові амбіції
- Пристрасті по салону
- На борту зорельота
- Тільки у справі
- Ваш багаж
- Змагання в дорозі
- У «серці» живе ... драйв?
- На шальках терезів
Наша сеть партнеров Banwar
Бувалі автолюбителі так перефразують відому мудрість: «Можна годинами дивитися на три речі: як горить вогонь, як тече вода, і ... як з'ясовують стосунки два лихих японських позашляховика». Що ж, не будемо позбавляти автогурманов такої радості. Тим більше що в сьогоднішньому огляді битимуться два автомобіля, які буквально самі виїхали на наш віртуальний авторінг, вимагаючи визнання власних заслуг. Отже, давайте дізнаємося, хто краще - Subaru Forester або Toyota Rav4 .
Subaru Forester і Toyota Rav4 - японські позашляховики від відомих виробників
Двоє зі скриньки
Багато з вас справедливо помітять: з'ясування, хто конкурентоздатною Рав4 або Форестер, може виявитися некоректним. Ніби як з різних класів ці авто. І на перший погляд це дійсно так.
Загальні риси
Але на ділі між цими японцями є чимало спільного. Як мінімум їх об'єднує ціновий діапазон (Близько 35 тисяч доларів) і зростаючий попит.
Але схожі вони і за іншими критеріями. Наприклад, в обох машинах в порівнянних комплектаціях можна знайти дволітрові двигуни практично ідентичні за потужністю.
Однакові з особи
Схожі Rav і Forester також зовні, незважаючи на те, що Форестер довше і нижче, а Рав важче. Якщо поставити машини поруч і уважно вдивитися в їх «фейси», розумієш - вони брати як мінімум двоюрідні. Так що порівнюємо, хто крутіше - Рав4 або Субару Форестер - на цілком законних підставах.
Технічні характеристики Марка автомобіля: Toyota RAV4 Subaru Forester Країна виробник: Японія Японія Тип кузова: позашляховик позашляховик Число місць: 5 5 Число дверей: 5 5 Об'єм двигуна, куб. см: 1987 1995 Потужність, л. с. / об. хв .: 146/6200 150/6200 Максимальна швидкість, км / год 180 190 Розгін до 100 км / год, з: 10,2 10,6 Тип приводу: передній повний КПП: 6 АКПП 6 МКПП, автомат CVT ст. Тип палива: бензин АІ-95 - АІ-98 (RU) бензин Витрата на 100 км: місто 9,4; траса 6,2 місто 8,5; траса 6,0 Довжина, мм: 4570 4595 Ширина, мм: 1 845 тисяча сімсот дев'яносто п'ять Висота, мм: 1660 1735 Кліренс, мм 197 220 Розмір шин: 225 / 65R17 225/60 R17 Споряджена маса, кг: 1540 1475 Повна маса, кг: 2000 2015 Обсяг паливного бака: 60 60
«Лісовий» характер
Автомобіль Форестер виробляє велика японська компанія Subaru. На нашому ринку він з'явився ще в дев'яностих. Природно, що місцеві водії тут же перейменували автомобіль на свій лад. «Лісник» або «Лісничий» - таке прізвисько дали цьому позашляховику в результаті перекладу оригінальної назви з англійської на російську.
Втім, це ім'я підходить машині не тільки з-за семантики. Автомобіль за рахунок високого дорожнього просвіту має високу прохідність і відмінно підходить для поїздок за місто, в ліс. До речі сказати, машина придбала яскраво виражені якості кросовера лише в найсвіжішої варіації. Спочатку ж можна було посперечатися, чого в Форестере більше - якостей легковика або позашляхового впертості.
Рав - позашляхові амбіції
Автомобільна корпорація Тойота (найбільша в Японії) показала світу автомобіль Toyota Rav4 також на початку дев'яностих. Відразу стало ясно, що «Рафік» - особлива машина. Адже до сих пір подібних позашляховиків з «легковим акцентом» не було. Рав4 допоміг народитися на світ поняття SUV (Sport Utility Vehicle). І, можливо, тільки з його появою автомобілісти зрозуміли всі переваги паркетника.
У двохтисячних тойотовци провели рестайлінг автомобіля, і тепер ми можемо розглядати «Рафік» в оновлених тонах. Але його позашляхові амбіції помітні буквально з першого погляду. Як мінімум колесо на двері ззаду видає «джіповатие» повадки Рав4.
Машина відрізняється плавним ходом при високому ступені прохідності, а також бере за душу респектабельною зовнішністю і добротним оснащенням.
Пристрасті по салону
Продовжуємо дуель «Rav4 vs Forester»? Тоді давайте заглянемо всередину. І тут буде чому здивуватися.
На борту зорельота
Ви коли-небудь були на борту зорельота? Сядьте за кермо Рав, і ви відчуєте себе водієм міжгалактичного агрегату. Салон просто чудо техніки . Сучасні технології пройшлися буквально по кожному його куточку. Кнопочки, екрани, прилади, дисплеї ... Ух!
Спочатку очі розбігаються, тому не так вже швидко можна розібратися що до чого. Наприклад, верхні клавіші на центральній консолі відповідають за управління аудіосистемою
. Є кнопки для зміни кліматичних умов. Окремо виведені щитки для включення функції підігріву сидінь і двірників . Загалом, виглядає і функціонує дійсно на хорошому рівні.
Тільки у справі
Лісник, якщо чесно, таким «фаршем» похвалитися не може. У салоні є все необхідне і звичне, але без надмірностей. «Коротко і по справі» - мабуть, за таким принципом працювали дизайнери. Але класика адже теж має ряд своїх переваг. Тут все традиційно добре і ергономічно, все під рукою, нічого не блимає, як ялинка в Новий рік, і не відволікає водія від дороги.
За місткості виграє салон «Рафіка», який вище і володіє вертикальною посадкою. Також в цьому кросовері регулюється задній диван, тому в разі необхідності його можна рухати і міняти нахил «під себе».
Ваш багаж
Які аргументи представить Форестер проти Рав4, коли справа дійде до порівняння ємності багажних відсіків? А ніяких! Вони тут особливо й не потрібні, оскільки багажники досить об'ємні у обох машин: Субару - 390 літрів, Тойота - 450. Але у першій він довший, а у другій - вище.
До речі, і у «Лісника», і у «Рафіка» є в підпіллі в багажних відділеннях. Хоча в цілому місця більше все-таки в Тойоті. Економія простору досягається ще й за рахунок того, що запаска кріпиться на задніх дверях. Зате грузиться набагато зручніше в Форестере, тому що двері відкриваються підйомом вгору, а не вбік, як у «Рафіка».
Ще одна особливість: при їзді всередині Тойоти більше шуму, ніж в Субару. Можливо, через тонкої стінки між салоном і багажним відділенням.
Змагання в дорозі
За змаганням «Subaru Forester vs Toyota Rav4» цікаво спостерігати в дорозі . У місті і на трасі обидві машини не пригальмовують і на вимогу різко набирають швидкість. Десять секунд - і ви вже на соточку. Максимально без проблем обидва кроссовера беруть 180-190 км / ч.
Тест-драйв автомобіля Subaru Forester:
Автомобілі не скупляться на вдалі маневри, що дуже великий плюс в умовах міського потоку. Повороти беруть граючи і не замислюються при виборі необхідної інтенсивності їзди.
Але це на трасі все так гладко. А як поводяться японські паркетники на наших купинах? Тест-драйви показують, що прохідність знаходиться практично на ідентичному рівні. Причому на досить непоганому рівні. Машини не деруться, а буквально перестрибують «височини». При цьому в салоні їзда по нерівностях практично невідчутна.
Тест-драйв автомобіля Toyota RAV4:
На команди водія автомобілі реагують без затримок. Правда, на бездоріжжі кросовери зазнають труднощів з розгоном. Тут набрати швидкість так жваво, як на трасі, що не вийде.
У «серці» живе ... драйв?
Схожі і «серця» обох авто. Зокрема, в комплектаціях представлені бензинові мотори на чотири циліндри. Хоча за характером їзди движки все-таки різняться. У Форестера він відрізняється драйвом і любить високі швидкості. А ось у «Рафіка», навпаки, мотор швидше призначений для розміреним манери їзди.
До речі, при більшої динамічності Субару менш «ненажерливий».
На шальках терезів
Отже, битва «Subaru Forester vs Toyota Rav4» фінішує. Підводимо риску. Вибираючи Forester або Rav4, не прогадаєте при будь-якому рішенні. Хто потягне вниз, опинившись на шальках терезів, цілком і повністю залежить тільки від вашого смаку. По суті, ключова різниця між цими авто полягає в марці виробника і «начинці» салону: тойотовци з великим креативом оформили свій Рав4.
Драйв?А як поводяться японські паркетники на наших купинах?
Драйв?