Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Який фірми вибрати гірський велосипед. Чи має марка значення

  1. Колеса і перемикачі
  2. покришки
  3. Кермо, сидіння і педалі
  4. амортизація
  5. рама велосипеда
  6. Порівняйте механіку
  7. Ціни і бренди
  8. розкид цін
  9. торішні моделі
  10. сезонні розпродажі

Наша сеть партнеров Banwar

Ця стаття - допомога читачам-початківцям велосипедистам, які стоять перед вибором першого велосипеда і задаються питанням: а яку марку велосипеда купити: Scott, Merida Trek або ще щось інше.

Я вже багато-багато разів писав, що велосипед - не автомобіль, це досить проста конструкція. Є кілька виробників, типу Specialized або Cannondale, які розробляють власні системи амортизації, але це стосується лише дорогих моделей.

В основному, в сегменті бюджетних велосипедів, всі моделі схожі один на одного, тому, якщо у вас виникло питання: який фірми гірський велосипед краще, то читайте далі.

Для початку подивіться, сучасний гірський велосипед складається з наступних груп компонентів:

Колеса і перемикачі

Вся механіка однозначно виготовляється великими виробниками, що не мають відношення до самого велобренду. Для гірських велосипедів це Shimano і SRAM. Саме їх трансмісія і гальма будуть стояти на купується вами велосипеді.

Яка вам різниця, хто саме поставив ці механізми на свою продукцію: GT, Trek, Scott, Merida? В обох випадках вони будуть працювати однаково. Набагато важливіше клас обладнання. Наприклад, у SRAM топова група називається Х0, і чим більша цифра поруч з іксом, тим вище клас.

Наприклад, у SRAM топова група називається Х0, і чим більша цифра поруч з іксом, тим вище клас

У Shimano ось така лінійка обладнання (від гіршого до кращого): Tourney-Altus-Acera-Alivio-Deore-SLX-XT-XTR. Вважається, що Deore - це золота середина, але це аж ніяк не означає, що той же Tourney зовсім низької якості - повного шлаку Шимано не випускає.

З колесами все просто - на бюджетному велосипеді вони будуть початкового рівня, але це не страшно. Зараз майже на все байки, вартістю хоча б 400 доларів ставлять нормальні колеса з подвійними ободами і більш-менш прийнятними втулками.

На таких колесах цілком можна їздити (без зайвого екстриму) багато тисяч кілометрів. Не вірте, що більш розкручений вело-бренд розщедриться на кращі компоненти. Найчастіше - строго навпаки.

Якщо не хочете вдаватися у подробиці - я підібрав кілька варіантів гірських бойків в оптимальній комплектації, Подивіться тут .

покришки

Дуже рідко, коли вело-бренд сам виготовляє гуму для своїх байків. На думку спадає тільки Specialized. Буває, що на шині є логотип вело-марки, як наприклад у Author (насправді гума Panaracer), але це не означає, що вони самі цю гуму випустили. Тому при виборі велосипеда і цей пункт - не аргумент, щоб вибрати Trek, а не Schwinn.

Гума - дуже важливий компонент на велосипеді, але так як мова йде про вибір байка для початківця, то можна сказати, що в бюджетній ніші хорошу гуму не ставлять взагалі. Ні розкручені бренди, ні менш відомі.

Всі фірми намагаються заощадити, і як правило, на недорогих великах стоятимуть важкі і не дуже захищені від проколів покришки. Не потрібно занадто морочитися з цього приводу.

Кермо, сидіння і педалі

Незважаючи на те, що іноді ці компоненти несуть на собі бренд велосипеда, майже в 100% вони закуповуються на китайських заводах. Вело-фірма лише ставить на них свій логотип. Як правило, в бюджетному сегменті ці компоненти будуть цілком надійні, але важкі. Тому немає різниці, що написано на подседеле байка за 12 тисяч рублів - Merida або Сунь-Хунь, це одне й те саме.

амортизація

Вилки на бюджетні велосипеди ставлять ЗАВЖДИ з класу імітаторів амортизаторів. Причина - ціна на нормальні вилки починається з 200 $ +.

Я сподіваюся, ви розумієте, що ніхто не поставить таку вилку на велосипед, вартість якого в роздробі, в російському магазині - 400usd. Навіть не роздумуйте при виборі байка для початківця про амортизаторі. У процесі катання зрозумієте, чи потрібна вам робоча вилка, або вистачає і макета.

рама велосипеда

Як ви могли побачити з попередніх пунктів, серед обважування байка немає нічого, що мало б пряме відношення до бренду обраного байка. Якщо ви сподіваєтеся, що рама - це той фактор, заради якого має сенс віддати перевагу конкретному велобренду, то ви помиляєтеся. 🙂

Як я вже писав у статті про велосипедні рами , Для моделей початкового і середнього рівня, більшість брендів просто купує рами у великих азіатських OEM виробників. Навіть ті деякі фірми, які самі випускають рами для бюджетного сегмента, що не придумують нічого особливого.

Навіть ті деякі фірми, які самі випускають рами для бюджетного сегмента, що не придумують нічого особливого

Можу лише зазначити знову-таки Specialized - на мій погляд, навіть на бюджетних моделях у них цікаві та оригінальні рами, які стоять на голову вище їх конкурентів з каталогів. Втім, я вже не раз зізнавався в фанатизмі Поспішаючи , І можливо це туманить мій розум. 🙂

Як би там не було, коли ви бачите дві моделі велосипедів під різними брендами, щось не задавайтеся вселенським питанням - яку марку віддати перевагу. Поставтеся до цього по-філософськи (і те, і інше - бюджетний, початковий рівень). Марка - це лише бренд, логотип, який не має ніякого відношення до якості.

Велобренд на сьогоднішній день - це маркетинг, дизайн і реклама. Саме тому фірми вкладаються в спонсорство спортивних команд і заходів. Саме тому забарвлення велосипедів останнім часом стала нагадувати тропічних папуг в період спарювання.

Не варто думати, що розкручений велобренд якось більш якісно збирає свої велосипеди - там особливо нічого збирати, набагато важливіше передпродажна підготовка магазину. Якщо в магазині все налаштували і перевірили, то немає ніякої різниці, що за бренд буде на вашій рамі велосипеда в межах 500-600 $.

Порівняйте механіку

Чисто формально, на якому байці буде трансмісія вищого рівня, той і краще. Проблема в тому, що виробник знає, що саме за цим критерієм вибирають собі велосипед люди, щось краєм вуха чули про групи Shimano.

Тому, вони просто ставлять задній перемикач класом вище (саме на нього в першу чергу дивляться), а весь інший навіс набирають з компонентів гірше. Цей метод так сильно прижився, що навіть в дорогому сегменті складно зустріти велосипед, зібраний на одній групі - швидше за все манетки і передній перемикач будуть нижчої групи.

Нічого страшного в цьому немає, але якщо мова йде про бюджетному сегменті, то дивіться, щоб разом із заднім перемикачем Shimano Alivio на велосипед не встановили компоненти трансмісії фірми Сунь-Хунь.

Ціни і бренди

За інших рівних, велосипед відомого бренду буде необгрунтовано дорожче менш іменитого побратима. Тут йде накрутка за ім'я. Якщо вам потрібно тільки катати, а шашечки зовсім не важливі, то краще купити абсолютно не шановний в середовищі велосипедистів Stels з хорошим обвісом, ніж Scott за ту ж ціну, але з компонентами самого початкового рівня.

розкид цін

Порівняння брендів і цін ускладнюється тим, що у нас ніхто не торгує за рекомендованою виробником ціною (RRP). У магазинах може бути дикий розкид цін, що залежить від розташування торгового закладу або коефіцієнта жадібності його власника.

Ви легко можете побачити в одному магазині маловідомий бренд за ціною Specialized. І навпаки, іноді магазин хоче по-швидкому розпродати залишок партії брендових байків, і ціна може виявитися на рівні не надто відомої марки.

Не варто також звертати увагу на закреслені ціни (повна ціна без знижки) - часто ці цифри не мають відношення до реальності. Щоб зорієнтуватися, проведіть дослідження ринку, може бути, навіть випишіть відповідні за ціною екземпляри.

торішні моделі

Все велобренди раз на рік оновлюють свої моделі. Різниця найчастіше не більше, ніж косметична, іноді ледь змінюються клас обважування. У будь-якому випадку, майже завжди байк минулого року не гірше свіжого.

Проте, люди охочіше купують нові моделі. Тому магазинах доводиться скидати старі моделі за цінами, близькими до собівартості. Це - шанс отримати чималу знижку: іноді ціна падає до - 30%.

Тут все те ж: менше уваги до бренду - більше до деталей. Так як бюджетні велосипеди зазвичай розпродаються добре, то в якості минулорічних моделей як правило, виступають великі подорожче. Їх-то і продають по майже бюджетною ціною.

сезонні розпродажі

Деякі люди думають, що найкращий час для покупки велосипеда - це зима, але це невірно. Будь-який поважаючий себе магазин не буде торгувати за собівартістю товаром, який і зі знижкою будуть неохоче купувати.

Тому вже в кінці жовтня велосипеди прибирають на склад, а торгові площі заповнюють сезонним товаром - лижами і тд. Так що, якщо хочете купити собі байк дешевше - починайте придивлятися вже з кінця серпня.

____________________________________________________

Я дуже сподіваюся, що ця замітка хоч трохи переконає починати не зависати на стадії вибору ідеального велосипеда на все життя за 15К рублів. Це - ваш перший байк, і якщо ви захопитеся цим хобі, то - далеко не останній.

Напевно, в процесі ви зрозумієте, чи відповідає великий вашим вимогам, чи правильний тип ви придбали. Швидше за все, сформується схильність до якогось бренду. Ось коли ви вже заробите досвід - тоді і вибирайте велосипед по марці.

Є навіть така думка від просунутих велосипедистів, що краще купити байк тієї фірми, яка подобається, нехай і з гіршого навішуванням, ніж за ту ж ціну більш добре оснащений Stels.

Я поділяю цю думку, але! Воно стосується тих людей, які знають, чого хочуть. Вони хочуть раму з певним логотипом, і готові за неї переплатити. Дійсно, навішування все одно зміниться в процесі зносу і апгрейдів, а гріють душу літери на рамі залишаться.

Якщо мої читачі ще не на цій стадії велосіпедізма, і їм головне - катати, то плюйте на бренди та букви. Купуйте велосипед, а не ім'я!

До іншим прохання не питати список «брендів» і «небрендов». 🙂 Я думаю, здогадуєтеся, чому.

Якщо зберетеся купувати велосипед або велокомпоненти, подивіться ціни в кращому, на мій погляд, онлайн веломагазині Chain Reaction Cycles , Я там закуповувати постійно вже з 2006 року. Не забудьте в списку країн поставити Росію, тоді ціна відразу знизиться на суму європейського ПДВ (20%).

Посилка доходить за 2-4 тижні. А якщо підключіть друзів і наберете замовлення на 150 $, то доставка безкоштовна. почитайте про мій досвід з цими магазинами . Дуже рекомендую.

Читати також:

Щоб не втратити цей сайт з уваги: пройдіть по посиланню - ви отримаєте повідомлення про вихід нової статті на емейл. Ніякого спаму, відписатися можна в пару кліків.

Сказати спасибі за статтю можна репоста в Фейсбуці або Вконтакте:

Яка вам різниця, хто саме поставив ці механізми на свою продукцію: GT, Trek, Scott, Merida?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов