- Що таке 92, 95?
- Ступінь стиснення бензину.
- Яким бензином краще заправлятися 92 або 95
- Яка ж реальність?
- Що буде, якщо замість 92 залити 95?
- І на закінчення ...
Наша сеть партнеров Banwar
Який бензин краще 92 або 95? Яким заправляти свій автомобіль? 4.50 / 5 (90.00%) 2 голос (ів)
Який бензин краще 92 або 95? Який з них вибрати? Цим питанням задаються всі автовласники. У теорії, необхідно заливати те, що радять автовиробники. На практиці ж, ситуація йде трохи інакше. У даній розглянемо обидві сторони.
Що таке 92, 95?
Що означають ці цифри? Вони позначають октанове число палива. Значення, описує детонационную стійкість палива, тобто можливість пального чинити опір самозаймання під час стиснення. Таким чином, при із вищим октановим числом, ймовірність самозаймання при стисненні скорочується.
При виробництві палива, октанове число, найчистіше, виходить в районі 80-85. Щоб вивести його на необхідний рівень, розмішують з різними присадками.
Ступінь стиснення бензину.
Для того, щоб визначитися який бензин краще 92 або 95, необхідно розуміти, що таке ступінь стиснення, яка вона буває, і яка ж вона у вашого двигуна.
Зараз, автовиробники «женуться» за потужністю, при малому обсязі зробити якомога потужніший двигун. Як вони цього домагаються? При збільшенні ступінь стиснення трохи збільшиться потужність двигуна і впаде споживання пального. В остаточному підсумку отримуємо потужний і економічний двигун. Однак нескінченно підвищувати ступінь стиснення неможливо - призводить до самозаймання палива.
Ступінь стиснення для двигунів:
- Якщо ступінь стиснення двигуна до 10.5, то рекомендується заливати 92-ий бензин.
- Якщо ступінь стиснення від 10.5 до 12, то рекомендується лити 95-ий бензин.
- При вище 12, то необхідно заливати 98-ий бензин.
Яким бензином краще заправлятися 92 або 95
З технічної точки зору
Якщо залити бензин 92-ий в двигун розрахований на 95-ий. В якому ступінь стиснення вище і відповідно 92-ий буде займатися від ступеня стиснення двигуна. Тобто мотор стане детонувати. Відповідно буде проявляти детонація (вибухове згоряння палива). Даний процес, за своєю суттю, може нашкодити двигуну. Адже паливо в повинно займатися саме від свічки запалювання. Тобто займання відбувається трохи раніше, ніж поршень дійде до верхньої точки, стискаючи паливо. А у 92-го це відбувається трохи раніше.
Можете зараз подумаєте, що у вас двигун розрахований на 95-ий, а ллєте 92 і нічого не відбувається. До того ж якість палива, особливо в російських реаліях, залишає бажати кращого. Адже кожен може потрапити в таку ситуацію, що приїхав на автозаправку, залили 95, а насправді ж в даному пальному октанове число 90. У такому випадку, в теорії двигун повинен сильно детонувати, і мало не руйнуватися.
Виробники автомобілів даний факт врахували. І тому в сучасних автомобілях є датчик детонації. Розташований на двигуні, і зчитує вібрації. Як тільки двигун починається вібрувати не так як потрібно. Датчик починає передавати електричні імпульси в блок ЕБУ. Якщо ж ці імпульси перевищують якісь норми, то блок приймає рішення про коригування кута випередження запалювання і про якість що подається паливної суміші. Роблячи її збагаченої або бідною.
Залив в мотор, призначений для 95, 92-ий бензин, відповідно це збіднена суміш, виникає детонація і т.д. Далі автоматика, ЕБУ все це переналаштовує і, по суті, навіть не відчуєте різницю.
Таким чином, можна зробити висновок, що двигун на 92 бензині, буде працювати не гірше, ніж на 95. Однак на високих оборотах, в межах 6-7 тис. Об / хв, датчик буде працювати не так вже коректно. Тому «тиснути в підлогу» на низкооктановом паливо ми не радимо, це буде руйнівно впливати на двигун.
Оскільки наслідки можуть бути не дуже хорошими:
- Рання детонація палива.
- Пошкодження стінок циліндрів і поршнів.
- Прискорене зношування двигуна.
- Перегрів двигуна.
Через те, що топливовоздушная суміш не згорає повністю, нагар починає накопичуватися на стінках циліндра. В результаті це призводить до зниження потужності двигуна, падіння компресії, збільшення витрати палива. Все це призводить до передчасного зносу поршневих кілець і пошкодження стінок циліндрів. Що веде незабаром до необхідності гільзовка або розточування блоку циліндрів .
Але це все ідеалі, з технічної точки зору. Тобто під який бензин автомобіль розрахований, такий і треба лити.
Яка ж реальність?
Заїжджаючи на автозаправну станцію, впевнені, що купуючи 95, купуєте саме 95, саме з даними октановим числом? Впевнені в чесності даної заправки? Як це можна перевірити? На жаль, ніяк.
Так, що ж буде, якщо замість 95 залити 92 п'ятий бензин? Питання, яке мучить багатьох. Так ось, якщо вважаєте за краще спокійну їзду, не тисніть «в підлогу» на своєму автомобілі, то можете спокійно заливати 92-ий бензин. Нічого страшного з Вашим двигуном статися не може. Але за умови спокійної і помірної їзди. Адже все залежить від манери їзди.
Саме тому для активної їзди автовиробники і рекомендують заливати паливо з тим октановим числом, яке призначене для даного мотора.
Для турбодвигунів не важлива якась ступінь стиснення мотора. Тому рекомендується заливати 95-ий.
Однак, не варто забувати і те, що вартість 92-го нижче ніж 95-го. «Навіщо переплачувати, коли немає різниці?» - так думають і говорять багато автовласників. Різниця є, але якщо ви економний людина, і впевнені точно, що на Вашій заправці продають якісний бензин 92, саме з таким октановим числом, то сміливо заправляйтеся.
Реальність така, що один раз затока паливо з більш низьким октановим числом Ви не зможете вивести його з ладу відразу ж, але при постійній такої економії, витратити, в остаточному підсумку, на дорогий ремонт.
Що буде, якщо замість 92 залити 95?
Якщо заллєте в двигун, призначений для 92, 95-ий бензин, то нічого поганого не буде, швидше за краще. Тобто двигун буде працювати м'якше. Це необхідно розуміти, що якщо заливаєте паливо з більш хорошими характеристиками, то для двигуна це ще краще. Тобто детонація виключається практично взагалі, відповідно паливо запалає саме від свічки запалювання, а не від ступеня стиснення.
Тому заливаючи паливо з вищим октановим числом, двигун буде трохи краще, трохи м'якше працювати. Тобто більшого октанового числа потрібні більш висока температура і ступінь стиснення. Таким чином, таке паливо довше горить і виділяє більше тепла. Але не варто очікувати від нього більшого припливу потужності, або зменшення витрат, Ви цього не відчуєте.
І на закінчення ...
Тепер ви знаєте який бензин краще 92 або 95, і який краще заливати. Тому, якщо двигун підтримує паливо з октановим числом 92 і вище, то заливати АІ-92 або АІ-95 - це вже справа кожного.
На даний момент більшість моторів оптимізовано під застосування 92-го.
Інша справа, якщо більш сучасне авто, і допуски від 95 і вище. У такій ситуації, спроба заощадити на 92 бензині може обійтися капітальним ремонтом. І варто тоді економити?
Що таке 92, 95?Що буде, якщо замість 92 залити 95?
Який бензин краще 92 або 95?
Яким заправляти свій автомобіль?
Який з них вибрати?
Що таке 92, 95?
Що означають ці цифри?
Як вони цього домагаються?
Яка ж реальність?
Заїжджаючи на автозаправну станцію, впевнені, що купуючи 95, купуєте саме 95, саме з даними октановим числом?