Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Який бензин краще 92 або 95. Пару слів про октанове число і ступеня стиснення. Реально корисний матеріал

  1. Октанове число бензину
  2. Присадки в бензин
  3. Ступінь стиснення і сучасний автомобіль
  4. Що буде якщо залити 92 замість 95?

Наша сеть партнеров Banwar

Думаю, багато хто задається цим питанням на просторах безкрайніх російських доріг. Який все ж бензин краще лити в свого залізного коня 92 або 95? Чи є між ними критична різниця, і що буде, якщо замість 95 використовувати 92 бензин? Адже він дешевше приблизно на 5 - 10%, а відповідно з кожного бака буде йти реально економія! АЛЕ варто так поступати і чи безпечно це для вашого силового агрегату, розберемо по поличках, буде відеоверсія і голосування в кінці ...

АЛЕ варто так поступати і чи безпечно це для вашого силового агрегату, розберемо по поличках, буде відеоверсія і голосування в кінці


На самому початку я пропоную подумати, що таке ці цифри, 80, 92, 95, а в радянські часи ще й 93? Ніколи не замислювалися? Тут все просто це октанове число. А тоді що це таке? Читаємо далі.

Октанове число бензину

Октанове число бензину - це показник, що характеризує детонаційну стійкість палива, тобто величина здатності палива протистояти самозаймання при стисканні для двигунів внутрішнього згоряння. Тобто простими словами, чим вище «октановий рівень» палива, тим менше ймовірність самозаймання палива при стисненні. При такому дослідженні розмежовують рівні палива за цим показником. Дослідження проводяться на одноциліндровою установці зі змінним рівнем стиснення палива (називаються вони УІТ-65 або УІТ-85).

Працюють установки при 600 об / хв, повітря і суміш 52 градуса Цельсія, і кут випередження запалювання становить близько 13 градусів. Після таких випробувань виводять ОЧИ (октанове число дослідницьке). Це дослідження має показати, як буде вести себе бензин при мінімальних і середніх навантаженнях.

При максимальних навантаженнях на паливо, існує інший експеримент, який виводить (ОЧМ - октанове число моторне). Випробування проводяться на цій, одноциліндровий, установці, тільки обороти 900 об / хв, температура повітря і суміші 149 градусів Цельсія. ОЧМ має більш низьке значення, ніж ОЧИ. При експерименті виводять рівень максимальних навантажень, наприклад при дросельному прискоренні або при русі в гору.

Тепер я думаю, хоч трохи стало зрозуміло, що це таке. І як його визначають.

Тепер давайте повернемося до вибору - 92 або 95. Будь-який вид будь 92 або 95, і навіть 80. При його переробці на заводі не має таке, кінцеве, октанове число. При прямий перегонки нафти, виходить всього 42 - 58. Тобто дуже низької якості. «Як же так» - запитаєте ви? Невже не можна переганяти відразу з високим показником? Можна, але це коштує дуже дорого. Літр такого палива коштував би в кілька разів дорожче існуючих зараз на ринку. Вироблення такого палива називається каталітичний риформінг. Проводять таким способом всього 40 - 50% від загальної маси і в основному в західних країнах. У Росії таким способом виробляють набагато менше бензину. Друга технологія виробництва, яка менш витратна - називається каталітичний крекінг або гідрокрекінг. Бензин при такій обробці має октанове число за все 82-85. Для того щоб його привести в потрібний показник, в нього потрібно додати спеціальні присадки.

Присадки в бензин

1) Присадки, засновані на металовмісних складах. Наприклад, на тетраетілсвінцом. Умовно їх називають етиловий бензин. Дуже ефективні, змушують паливо працювати, на всю, так би мовити. Але і дуже шкідливі. Як видно з назви тетраетилсвинець, в складі є метал - «свинець». При згорянні утворює газоподібні сполуки свинцю в повітрі, який дуже шкідливий, осідає в легенях, розвиваючи складні хвороби, наприклад «РАК». Тому такі типи зараз заборонені у всьому світі. В СРСР існувала марка АІ - 93, він то, як раз базувався на тетраетілсвінцом. Умовно можна назвати це паливо застарілим і шкідливим.

2) Більш досконалі і безпечні засновані на ферроценов, нікелі, марганцю, але найчастіше застосовують Монометиланіліни (ММНА), його октанове число досягає 278 пунктів. Ці присадки безпосередньо змішують з бензином, доводячи суміш до потрібної консистенції. Але такі присадки також не ідеальні, вони утворюють наліт на порушених, свічках, засмічують каталізатори і всілякі датчики. Тому рано чи пізно таке паливо закупорить двигун, в прямому сенсі слова.

Тому рано чи пізно таке паливо закупорить двигун, в прямому сенсі слова

3) Останні і найдосконаліші - це ефіри і спирти. Самі екологічні і не несуть шкоди навколишньому середовищу. Але є і недоліки такого палива, це низьке октанове число спиртів і ефірів, максимальне значення 120 пунктів. Тому в паливо потрібно таких присадок досить багато близько 10 - 20%. Ще один недолік, це агресивність спиртових і ефірних присадок, при великому змісті вони швидше роз'їдають гумові та пластикові патрубки і датчики. Тому такі присадки обмежують в межах 15% від загального рівня палива.

Ступінь стиснення і сучасний автомобіль

Власне, чому я почав розповідати з октанового числа і присадок, та тому що потрібно враховувати самозаймання палива або так звану детонацію в сучасних агрегатах.

У справу в тому, що виробники щоб збільшити потужність і знизити витрату палива, трохи збільшують ступінь стиснення в циліндрах двигуна.

Ось трохи корисної інформації:

  • Для ступеня стиснення до 10,5 і нижче використовують октанове число бензину АІ - 92 (не враховуємо ТУРБО варіанти моторів).
  • Від позначки 10,5 до 12 - заливаємо паливо не нижче АІ - 95!
  • Якщо ступінь стиснення 12 і вище, то рекомендується заливати не нижче АІ - 98
  • Звичайно, є ще дуже рідкісні бензини, такі як АІ - 102 і АІ - 109, для них ступінь стиснення 14 і 16 відповідно.

Якщо ступінь стиснення 12 і вище, то рекомендується заливати не нижче АІ - 98   Звичайно, є ще дуже рідкісні бензини, такі як АІ - 102 і АІ - 109, для них ступінь стиснення 14 і 16 відповідно

А ось для турбованих агрегатів, рекомендації по паливу не нижче 95-го. Також хочеться відзначити, не плутати ступінь стиснення з компресією!

Так що ж станеться, В ТЕОРІЇ, якщо ми заллємо 92 бензин в мотор, який розрахований на 95? ТАК все просто, паливо від високого ступеня стиснення буде самозайматися, будуть відбуватися «мінівзриви» - тобто буде проявлятися руйнівної шкоди детонації!

А чим небезпечна детонація? Та все просто, прогаром прокладки між головкою блоку і самим блоком, руйнуванням кілець (як компресійних, так і маслоз'ємних), прогаром поршнів і т.д.

д

АЛЕ це як я написав вище - ВСЕ ЦЕ В ТЕОРІЇ! ОСОБЛИВО У НАС В РОСІЇ! Чому я це кажу. Багато виробників зрозуміли - що якісного бензину (а зараз говоримо про 95 варіант), знайти якщо можна - ТО ДУЖЕ СКЛАДНО, навіть в столичних регіонах (я вже мовчу про невеликі міста). Найчастіше бензин «бадяжат» так що октанового числа в 95 досягти нереально. Пам'ятаю пару років назад, читав статтю з експериментом - де в столиці брали проби з великої кількості заправок, і тільки в 20 - 25% випадків бензин наближався до норм, інші були далекі від цифри 95 і навіть 92. Тільки вдумайтеся! А як ви перевірите якість самі? Правильно - НІЯК.

Так якщо залити таке неякісне паливо движок відразу накриється? Відразу? Не зовсім так. Машини зараз розумні, і саме щоб ваш мотор не пішов «в рознос» був придуманий датчик детонації, він дозволяє мотору працювати з іншим октановим числом. Він стежить за механічними коливаннями блоку двигуна, перетворює їх в електричні імпульси і постійно посилає їх в ЕБУ .

Якщо імпульси «виходять за рамки нормального стану», то ЕБУ приймає рішення про коригування кута запалювання і якості паливної суміші. Таким чином, сучасний мотор, розрахований на 95 бензин буде, спокійно працювати навіть на 92.

Однак! Така робота буде успішною на низьких і середніх оборотах, на високих оборотах (майже максимум), датчик детонації працює не так ефективно, тому «смажити» на низькооктановий суміші НЕБАЖАНО!

Давайте підіб'ємо підсумок.

Що буде якщо залити 92 замість 95?

По суті, різниця між 92 і 95 бензином мінімальна, всього «3 числа». Якщо вибудете заправлятися в компанії, яка вам гарантує саме «жорсткі показники» тобто «92 це 92», а «95 це 95» і ВИ В ЦЬОМУ БУДЕТЕ ВПЕВНЕНІ. То різниця буде проявляти для вашого мотора швидше на високих оборотах, і не в значній (до 2 - 3%) втрати потужності, також на цей відсоток зросте витрата палива.

І що найцікавіше, якщо ви не часто розкручуєте свій силовий агрегат до 5000 - 7000 оборотів, а пересуваєтеся з 2000 до 4000, то 92 не завдасть вам будь-яких негативних моментів. Все ж електроніка все відрегулює сама.

Упередження - що можуть прогоріти клапана , такого немає. Прогорание клапанів, було характерно для етилованого типів, які мали металеві присадки. Високооктанові етиловий бензин могли завдати шкоди двигуну, налаштованому на використання АІ-76 (причому у нього не було електронної корекції кута запалювання і вприскування палива). Але зараз такої небезпеки просто немає, тому що таке паливо вже давно заборонено.

АЛЕ В ІДЕАЛІ! Потрібно заправляти саме таким паливом, який рекомендує ваш виробник. Адже якщо раптом новий мотор, накриється, і з'ясується що поломка пов'язана з бензином, то ви потрапляєте на дуже дорогий ремонт, ДО ЧОГО ЗА СВІЙ РАХУНОК. Економія в 10% на бензині вам «вилізе боком».

Який кінцевий підсумок хочеться вивести - кожному своє, якщо ваш мотор не розрахований на 92-й, тоді не варто його лити! Все ж це може бути чревате! Однак якщо заллєте то сучасний двигун, автоматом, відрегулює кути запалювання і ви можете навіть не відчути підміни палива (ТОБТО І НА 92-м можна їздити, чи не розкручуючи свій мотор до максимуму). Але якщо трапиться поломка, і гарантія з'ясує що залито не те паливо, РЕМОНТ БУДЕ ЗА ВАШ РАХУНОК! А це, точно, не варто 2 - 3 рублів економії з літра.

Зараз докладна відео версія, дивимося.

НА цьому закінчую, думаю, моя стаття була вам цікава, щиро ваш АВТОБЛОГГЕР.

(28(28

голосів, середній: 4,21 з 5)

Який все ж бензин краще лити в свого залізного коня 92 або 95?
Чи є між ними критична різниця, і що буде, якщо замість 95 використовувати 92 бензин?
На самому початку я пропоную подумати, що таке ці цифри, 80, 92, 95, а в радянські часи ще й 93?
Ніколи не замислювалися?
А тоді що це таке?
«Як же так» - запитаєте ви?
Невже не можна переганяти відразу з високим показником?
А чим небезпечна детонація?
А як ви перевірите якість самі?
Так якщо залити таке неякісне паливо движок відразу накриється?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов