Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Який ККД у двигуна внутрішнього згоряння

  1. Де губиться ефективність
  2. Дизель або бензин

Наша сеть партнеров Banwar

Напевно, багато автолюбителів задавалися питанням про те, наскільки потужність двигуна внутрішнього згоряння відповідає корисності. Передбачається, що чим у силовий системи показник ККД вище, тим вона ефективніша. Якщо говорити абсолютними категоріями, то на сьогоднішній день найвищий коефіцієнт у електричних двигунів, в деяких моделях він досягає близько 95 відсотків. Що ж до двигунів внутрішнього згоряння, то у більшості з них, незалежно від типу палива цей показник дуже далекий від ідеальних цифр.

Що ж до двигунів внутрішнього згоряння, то у більшості з них, незалежно від типу палива цей показник дуже далекий від ідеальних цифр

ККД двигуна внутрішнього згоряння

Звичайно, сучасні двигуни набагато ефективніше тих, що були розроблені і випущені років десять тому, обумовлено це об'єктивними причинами розвитку технологій. На початку нульових мотор об'ємом в півтора літра видавав в середньому близько сімдесяти кінських сил, і це було нормальним. Сьогодні кількість голів в табуні такого ж обсягу може досягати більше 150. Кожен шажочек в плані збільшення КРД двигуна дається виробникам копіткою працею і перебором проб, помилок і удач.

Де губиться ефективність

Забігаючи вперед можна констатувати, що для бензинових двигунів ККД дорівнює приблизно 25 відсоткам. Чому так мало, і чим зумовлені такі цифри? Причини тут у втратах: якщо взяти певну кількість палива, і позначити його ста відсотками чистої енергії, що передається мотору, то можна простежити всі втрати.

  • Для початку слід розібрати паливну ефективність. Всі ми в курсі, що паливо згоряє не повністю, і деяка його частина просто виходить у вигляді відпрацьованих газів і разом з ними. А це вже втрата приблизно чверті ефективності, тобто - мінус 25%. Навіть інжектор і інші сучасні системи не вирішують цього питання, хоч і стали дуже ефективними.
  • Далі йдуть теплові втрати. мотор гріє себе, повітря, інші елементи і вузли, наприклад, радіатор, охолоджуючу рідину, свій корпус, а також вихлоп. У цьому місці ефективність втрачає ще близько 35%.
  • Чимало відсотків забирають механічні втрати. Це поршні, шестерні, кільця, підшипники та інші елементи і вузли, де присутній тертя. Сюди ж відносимо і навантаження генератора, який при виробленні електроенергії помітно гальмує колінвал. Незважаючи на те, що мастильні матеріали стали набагато ефективніше, вийми та поклади ще двадцять відсотків втрат.

І що у нас залишається в залишку? А всього 20%! Зрозуміло, що це середній показник, і бензинові двигуни бувають більш ефективними, але наскільки - може ще п'ять-сім відсотків, не більше. Та й двигунів таких зовсім небагато. Разом із залитих десяти літрів палива, що автомобіль з'їдає на сто кілометрів пробігу, на корисну роботу йти всього два з половиною літра, а решта сім-вісім літрів просто йдуть в втрати.

Разом із залитих десяти літрів палива, що автомобіль з'їдає на сто кілометрів пробігу, на корисну роботу йти всього два з половиною літра, а решта сім-вісім літрів просто йдуть в втрати

Кращі двигуни внутрішнього згоряння ефективні на 25%

Дизель або бензин

А що в цьому плані показують дизельні агрегати, і ефективніше вони бензинових побратимів? Якщо не лізти в самі гущі технічних джунглів, то коротко можна констатувати, що в плані ККД дизельні двигуни будуть ефективніше бензинових. Якщо бензиновий агрегат перетворює всього 25% паливної енергії в енергію механічну, то показники дизельних моторів досягають 40%. А якщо дизель оснастити якісної турбіною, то ККД може досягати і п'ятдесяти відсотків.

Підійшла чи еволюція двигунів внутрішнього згоряння до свого піку? Можливо. Тому зараз все більше автовиробників звертають увагу на електричну тягу. Залишилося лише розробити ефективні батареї, що не бояться морозу, і довго тримають заряд.

Залишилося лише розробити   ефективні   батареї, що не бояться морозу, і довго тримають заряд

ККД електричного двигуна двигуна

Інші записи по темі:

Чому так мало, і чим зумовлені такі цифри?
І що у нас залишається в залишку?
Підійшла чи еволюція двигунів внутрішнього згоряння до свого піку?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов