Наша сеть партнеров Banwar
Хоча Зігфрід Вольф, голова ради директорів і співвласник холдингу «Російські машини», куди входить крім іншого і «Група ГАЗ», заявив про можливе відродження бренду «Волга» і навіть повідомив про який відбувся нещодавно підписання ряду договорів з комерційним підрозділом Volkswagen, появи нового авто з легендарною назвою чекати доведеться ще довго.
Розмови про необхідність розробки в Нижньому Новгороді легкого комерційного автомобіля йдуть вже багато років. Більш того, в 2006 році на Московському автосалоні навіть представили прототип. «Каблучок» ГАЗ CityVan, побудований на базі вузлів «Волги», «Соболя» і ГАЗелі, наводився в рухом 2,4-літровим двигуном Chrysler, який згодом планували замінити на ЗМЗ-406 або дизельний ГАЗ-5602 «Штайр». Він міг підняти на борт 800 кг вантажу. До конвеєра справа тоді не дійшла, заводу було не до нових моделей.
Однак зовсім недавно тема легкого комерційного транспорту в фарватері «Групи ГАЗ» знову спливла: Зігфрід Вольф в інтерв'ю газеті «Ведомости» підтвердив бажання повернутися до розробки «каблучків». Більш того, голова ради директорів «Російських машин» безпосередньо пов'язав нову модель з культовим брендом «Волга» , Який в 2012 році пішов в історію разом із завершенням проекту Siber .
Не встиг інтернет отшуметь на тему швидкого відродження легенди, як приспіла чергова новина: «Група ГАЗ» і Volkswagen підписали ряд договорів про співробітництво . Крім пролонгації угоди про збірку на потужностях ГАЗу машин німецького концерну і поставки дволітрових дизелів VW для установки на «Газель», в документах виявився загадковий пункт про «здійснення спільних проектів». Звичайно, поки це всього лише договір про наміри, і жодною конкретикою представники Горьковського автозаводу ділитися не збираються. Відомо лише, що поставлена задача по виробництву «каблучка», але бази для автомобіля немає, а розробляти її ексклюзивно для однієї конкретної моделі не вигідно.
Єдиний доступний варіант - домовитися з німцями про використання їх «візки». Стратегію співробітництва з новим проектам автовиробники сформують до кінця 2018 року. Так що навіть якщо в найвищих кабінетах і присутнє бажання відновити легендарний нижегородський бренд в новому вигляді, трапиться це ніяк не раніше 2019-2020 року. Якщо взагалі трапиться.
60734
60734