Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Якщо завтра війна: автомобілі майбутнього для російської армії

  1. «Тайфун-У» ( «Урал» -6309)
  2. «Тайфун-К» (КамАЗ-63968)
  3. «Урал-ВВ» і «Федерал-М»
  4. «Скорпіон» ЛША-2

Наша сеть партнеров Banwar

Коробка "автомат", пневмопідвіска, кондиціонер - все це зі списку обладнання не преміум-седана, а нового армійського вантажівки. Розповідаємо про перспективні моделях військових автомобілів, які ось-ось стануть на озброєння.

«Тайфун-У» ( «Урал» -6309)

Довжина: 9 265 мм.
Дорожній просвіт: 400 мм.
Двигун: дизельний об'ємом 7 літрів, з турбонаддувом.
Максимальна потужність: 450 к.с. при 2 300 об / хв.
Максимальний крутний момент 1 650 Нм при 1 400 1 600 об / хв.
Трансмісія: 6-ступінчаста АКПП з 2-ступінчастою «раздаткой». Постійний повний привід.
Витрата палива: 42 л / 100 км.
Вартість: 38 млн рублів.

«Тайфун» - абсолютно новий для Росії вид бойової колісної техніки. Він не призначений для участі в бойових діях (на відміну від БТР), але здатний захистити особовий склад, що перевозиться в кузові, від раптового нападу з засідки.

Спроби робити броньовані версії на базі серійних вантажівок робилися неодноразово. Але всі ці кустарно допрацьовані автомобілі не витримували випробувань вибухами і обстрілами. Тому Міноборони вирішило замовити бронегрузовік, створений «з нуля». Причому відразу два - один доручили робити КамАЗу, інший - заводу «Урал» в Міассі. Підприємства залишилися вірні своїм традиціям: камазовци випустили беськапотних версію «Тайфун-К» (про неї мова піде нижче), а уральці - капотную «Тайфун-У».

«Тайфун-У» броньований по самому вищому стандарту ГОСТ 6а і витримує обстріл з снайперської гвинтівки і автомата Калашникова. Більш того, днище машини має V-подібну форму - стінки, розташовані під кутом до землі, розсіюють ударну хвилю, якщо «Урал» наїде на міну. Більшість сидінь в салоні (крім водійського і крайнього правого) підвішені до стелі, що знижує ризик травми при підриві, а ті, що пригвинчені до підлоги, стоять на протимінних опорах.

На відміну від древніх «Уралов» розробки 50-х років, тут вельми просунута технічна «начинка», яка ще недавно була немислима для важких армійських вантажівок. Коробка передач - гідромеханічний "автомат" МЗКТ білоруського виробництва з кнопковим включенням блокування диференціала і понижуючого ряду в «раздатке». Підвіска - гідропневматичне, яка здатна «підтискати» колеса при проходженні нерівностей, прямо як на Range Rover останнього покоління.

Двигун - ярославська рядна "шістка", але тут не обійшлося без імпортних комплектуючих з країн, з якими Росія веде «війну санкцій». Чим в разі введення торгового ембарго замінити систему уприскування Bosch і турбіну Borg Warner, поки не зрозуміло.

[[JSON: { «type»: »social»} ']

[[JSON: { «type»: »social»} ']

Фото: Wikipedia.org

«Тайфун-У» - це ціле сімейство бронеавтомобілів. Першою випустили 6-колісну версію з кабіною, відокремленої від салону. На черзі двовісна 4-колісна модифікація з укороченим кузовом, а також 6-колісний «бронеавтобус», де кабіна і салон розташовуються в єдиному бронемодуле. Пізніше з'явиться і довга версія з чотирма осями і вісьмома колесами.

«Тайфун-К» (КамАЗ-63968)

Довжина: 8 990 мм.
Дорожній просвіт: 400 мм.
Двигун: дизельний, об'ємом 7 літрів з турбонаддувом.
Максимальна потужність: 450 к.с. при 2 300 об / хв.
Максимальний крутний момент 1 650 Нм при 1 400 - 1 600 об / хв.

Трансмісія: 6-ступінчаста АКПП з 2-ступінчастою «раздаткой». Постійний повний привід.
Витрата палива: 42 л / 100 км.
Вартість: 48 млн рублів.

Броньований КамАЗ - дорожчий конкурент і одночасно найближчий родич «Тайфуни-У». Беськапотная компоновка, як відомо, актуальна для цивільних вантажівок тому, що при тій же габаритної довжині дозволяє ставити довшу вантажну платформу. Коли мова йде про вибухозахищених машинах, перевага «бескапотніков» втрачається. Моторний відсік, винесений вперед, грає роль буфера при наїзді на міну, а в разі підриву «Тайфуни-К» (так само як і будь-якого іншого безкапотного вантажівки), весь удар припаде на кабіну.

Двигун у вантажівки з Набережних Човнів такий же ЯМЗ, хоча в перспективі сюди можна ставити і дизельний V8 власної розробки КамАЗа. Підвіска теж пневматична, а провідні мости скомпоновані по-іншому: один знаходиться ззаду, а два - спереду, щоб компенсувати неабиякий вага фронтальної частини. Причому обидва передніх моста керовані, чого немає у «Уралу».

А ось з коробкою передач - проблема. Камазовци вирішили використовувати не білоруську МЗКТ, а ... американську Allison. Крім того, бронелисти замовляють в Німеччині, а колеса - у Франції. Договори на постачання укладалися, звичайно ж, до того, як НАТО у військовій доктрині РФ визнали головним потенційним противником.

«Тайфуни-К» вже взяли на озброєння і навіть випустили на парад на честь Дня Перемоги 9 травня. Однак поки (на відміну від «Тайфуни-У») машини засекречені і недоступні для журналістів. Що буде з машинами через ускладнилися відносин із Заходом, поки не зрозуміло. Але камазовци вже розробили дослідний зразок восьміколесний вантажівки під кодовою назвою «Торнадо» з власним 550-сильним турбодизелем і такий же, як у «Тайфуни-К», кабіною.

Фото: Wikipedia.org

До речі, на серпневих навчаннях Міноборони на півдні Росії, де випробовували перспективну техніку, «Тайфунів-К» не було. Далекосяжні висновки робити рано, але з реалізацією проекту намітилися явні складності.

«Урал-ВВ» і «Федерал-М»

Довжина: 8 990 мм.
Дорожній просвіт: 400 мм.
Двигун: дизельний V8 об'ємом 14.9 літра.
Максимальна потужність: 240 к.с. при 2 100 об / хв.
Максимальний крутний момент: 883 Нм при 1 400-1 600 об / хв.
Трансмісія: 5-ступінчаста МКПП з 2-ступінчастою «раздаткой». Постійний повний привід.
Витрата палива: більше 32 л / 100 км (розрахунковий).
Вартість: 8-10 млн рублів.

Дві версії одного і того ж за змістом автомобіля. Один збирають в Міассі на УралАЗ, інший в московському «Інституті спецтехніки». Ці бронеавтомобілі набагато простіше і дешевше «Тайфунів» і призначені для внутрішніх військ. Замість принципово нової гідропневматичною підвіски - старовинне шасі від «Уралу» -55571, про який ми вже розповідали в минулій публікації про старої військової техніки . Під капотом - старенький дизель ЯМЗ-236. Замість коробки- «автомата» - традиційна «мішалка» з п'ятьма ступенями.

Номінально, за бажанням замовника, «Федерали» і «Урали-ВВ» можна оснастити захистом по тому ж шостого класу безпеки, що у «Тайфуни». Салон тут об'єднаний з кабіною в бронекапсула, а дно також здатне розсіювати вибухову хвилю. Втім, від вибухів серійні вантажівки, нехай і серйозно броньовані, захищати так само ефективно, не можуть.

«Урал-ВВ» і «Федерал-М» відрізняються один від одного низкою компонувальних рішень, і ті, кому довелося вивчити їх вживу, кажуть, що московський вантажівка спроектований більш толково, ніж уральський. До того ж орієнтовна ціна «Федерал» на 2 млн рублів менше. І все-таки в згаданих вище військових навчаннях в серпні брав участь саме «Урал-ВВ».

«Скорпіон» ЛША-2

Довжина: 4 890 мм.
Дорожній просвіт: 300 мм.
Двигун: дизельний.
Максимальна потужність: 136 к.с.
Максимальний крутний момент: 300 Нм.
Трансмісія: 5-ступінчаста МКПП з 2-ступінчастою «раздаткой». Постійний повний привід.
Витрата палива: 13,2 л / 100 км.
Вартість: відсутній.

Про цей автомобіль відомо мало. Виробник, ЗАТ «Корпорація« Захист »», скупий на технічні дані. «Скорпіон» явно зібраний на чужих агрегатах, так як компанія не є повноцінним автовиробником і спеціалізується на бронюванні серійних автомобілів.

Втім, звідки взятий двигун, можна тільки здогадуватися: за характеристиками турбодизель близький до мотору Mitsubishi L200, але трохи більше за обсягом. Походження трансмісії і ходової також покрито мороком. Але оптика і деякі деталі оформлення видають спорідненість з уазовской позашляховиками. Власне, саме в якості заміни УАЗ-469 і пророкують «Скорпіонів».

Проектів позашляховиків для армії різного ступеня перспективності набереться з десяток. Чому ми написали саме про «Скорпіона»? Справа в тому, що саме він брав участь в уже двічі згаданих вище військових навчаннях, і пройшов приймальні випробування. Все це дозволяє сподіватися на те, що незабаром технічні дані машин все-таки розсекретять, і ми дізнаємося, яке воно, командирські джипи нового покоління.

Через деякий час мені вдалося в приватному блозі знайти інформацію про конструкції цивільної версії «Скорпіона». Мотор - Andoria польського виробництва. Коробка передач - корейський Dymos, раздатка від ГАЗ-66, підвіска - в основному від Ford Expedition, з окремими деталями від UAZ Hunter. Походження рами залишається невідомим, але кузов, схоже, вариться в Росії. Судячи з усього, конструкція передбачає можливість установки різних, в тому числі і більш потужних силових агрегатів. Проте, велика частина комплектуючих залишається імпортної, а значить успішність задумки явно під сумнівом.

Чому ми написали саме про «Скорпіона»?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов