Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Яку літню гуму вибрати?

  1. 1. Малюнок протектора
  2. 2. Увага: швидкісні характеристики.
  3. 3. Вибір висоти профілю.
  4. 5. Чи варто побоюватися зміни ширини покришок?
  5. 6. Економічність.
  6. 7. Індекс вантажопідйомності.
  7. 8. М'якість гуми.
  8. 9. Вібрація автомобіля
  9. 10. Респектабельність бренду.

Наша сеть партнеров Banwar

З настанням перших теплих днів весни, коли температура на градуснику міцно тримається на позначці вище + 7 ° С, перед кожним автолюбителем постає питання, як порадувати себе і свого залізного друга. При зазначеній температурі різко погіршуються властивості зимових шин, наприклад, збільшується гальмівний шлях. Тестові дослідження показали, що різниця в гальмівному шляху літніх і зимових шин складає майже два корпуси автомобіля при температурі вище + 11 ° С.

У багатьох власників машин є в запасі комплект літньої гуми. Але гума схильна до зносу і старіння, стає небезпечною, перестає виконувати свою функцію комфортного і надійного провідника між дорогою і власне автомобілем. Часом саме від якості шин залежить не тільки здоров'я, а й життя водія і навколишніх, будь то пасажири або пішоходи. І тут постає питання покупки нового комплекту шин.

Деякі автолюбителі з метою економії набувають всесезонну гуму, забуваючи, що економлять як мінімум на своїй нервовій системі. Для літа така гума недостатньо жорстка і машина «пливе» на дорозі, а взимку-надто жорстка і машина просто «відлітає» з траєкторії руху практично не маючи можливості якісно провести гальмування. Економія на самому ділі виходить уявна, адже комплекту всесезонной гуми вистачає в середньому на 2,5-3 роки, тобто за 5-6 років будуть придбані ті ж 2 комплекти гуми, що і при використанні гуми по сезону. Середній термін служби сезонних шин 4-5 років за рахунок сезонності експлуатації. Виходять ті ж гроші, але в першому випадку вони оплачують і неабияку частку ризиків водія на дорозі.

І ось іде тепло і навіть спека. Зимова гума «розпливається» на дорозі, всесезонна залишилася «дерев'яної» і рано чи пізно настає момент покупки літніх шин.

На відміну від зими і проблем зчеплення шин із слизьким дорожнім покриттям, влітку нас чекає проблема аквапланування і великих швидкостей. Мокра дорога і погані покришки можуть зіграти з водієм злий жарт: машина може втратити керування при їзді на великих швидкостях по мокрій дорозі.

Не варто плутати аквапланування з ковзанням (занос), яке виникає при різких маневрах і різкому гальмуванні. Ефект аквапланування настає не тільки під час дощу, але і просто на мокрій дорозі, коли шина на високих швидкостях не встигає відводити воду через канавки протектора і утворюється водяний шар в місці контакту поверхні шини з дорожнім покриттям. Товщина шару тим вище, чим товще плівка води і чим більше зношене колесо (недостатня глибина протектора).

Знос зимової гуми відбувається в два рази швидше, ніж зимової за рахунок особливостей складу гумової суміші. Літні шини відрізняються від зимових не тільки складом гумової суміші, а й малюнком протектора, конструкцією боковин, корду та інших елементів.

З настанням перших теплих днів весни, коли температура на градуснику міцно тримається на позначці вище + 7 ° С, перед кожним автолюбителем постає питання, як порадувати себе і свого залізного друга

Малюнок протектора шини

1. Малюнок протектора

Літні шини випускаються з направленим малюнком протектора, ненаправленим і асиметричним.

Найбільш чіпкими вважаються покришки з асиметричним малюнком і глибокими канавками. Слід зазначити, що на літній гумі глибина канавок спочатку менше, ніж на зимовій. За рахунок великої глибини канавки вода краще відводиться від коліс, роблячи автомобіль більш керованим і стійким на дорозі під час руху під час дощу.

Гума з симетричним ненаправленим малюнком як би розрізає шар води і за рахунок клиновидних блоків на краях покришки розганяє цю воду. Але є істотний недолік-такий протектор легко забивається вологим ґрунтом та піском і машина буде «плисти» на грунтовій дорозі. Також такі шини не відрізняються особливим комфортом і на асфальті. Такі шини мають, як правило, низьку ціну (так звані бюджетні).

Симетричний направлений малюнок протектора характеризується комфортною їздою по асфальту під час дощу, але на грунтовій дорозі злегка пливе. Такий тип протектора підходить водіям зі спокійним стилем управління машиною.

2. Увага: швидкісні характеристики.

Спочатку шини для літньої їзди розраховані на більш високі швидкості. Тому літні покришки мають більш високу стійкість до поздовжніх і поперечних навантажень. Шини мають буквену маркування в такій відповідності:

I -100 км \ год K - 110 км \ год L - 120 км \ год M - 130 км \ год N - 140 км \ год P - 150 км \ год

Q - 160 км \ год R - 170 км \ год S - 180 км \ год T - 190 км \ год H -210 км \ год V - 240 км \ год

- 270 км \ год ZR - понад 270км \ ч

Шини варто вибирати відповідно до основних технічними характеристиками автомобіля, навантаженням на осі і стилем їзди. При цьому потрібно враховувати, що у шин з високим індексом швидкості при високих літніх температурах поліпшується зчеплення з дорогою, так як шини розігріваються, тоді, як у інших літніх шин при дуже високих температурах гальмівний шлях навпаки трохи збільшується.

Вибір літньої гуми

3. Вибір висоти профілю.

Висота профілю гуми залежить від якості дорожнього покриття. Так низько профільна гума оптимально виявляє себе на рівних гладких швидкісних шосе, але якщо на ній виїхати на більш традиційну для нас подразбітую дорогу, то амортизаційні властивості шини впадуть у рази. Навпаки, гума для позашляховиків з високим і глибоким протектором буде марна на рівних асфальтованих дорогах. Вона буде надмірно шуміти, мати низький коефіцієнт зчеплення з дорогою за рахунок «крупності» протектора, так як розрахована на малі швидкості для руху по бездоріжжю.

Автомобілям, використовуваним для перевезення вантажів необхідна гума з більш високим профілем, який буде амортизувати ударні навантаження або вантажу, або нерівностей дороги при великому власному вазі автомобіля.

4. «Тихіше їдеш ...»

Ця фраза може бути застосована до шумності шин. Не секрет, що гучність покришок залежить не тільки від складу гумової суміші, якості дорожнього покриття, а й від протектора. Напрямок малюнка шини може його посилювати або гасити. Наприклад, шини з поперечними канавками, спрямованими до краю покришки під прямим кутом більш галасливі. Це пов'язано з нестабільністю малих блоків протектора - при навантаженні вони деформуються, виникають завихрення повітряного потоку і, як наслідок, шум. Підвищена гучність шин також спостерігається через велику кількість малих блоків в протекторі великих шин. Цей недолік частково компенсується закачуванням гелію в колеса.

5. Чи варто побоюватися зміни ширини покришок?

Заміна на літо на широкі шини в межах, допустимих виробником, впливає на ходові якості гуми. Справа в тому, що на збільшену площу поверхні колеса доводиться пропорційно збільшена кількість блоків протектора. На деяких моделях з невдалим малюнком протектора ефект аквапланування настає трохи раніше. На широкій гумі розгін і гальмування відбуваються швидше, посилюється тяга, підвищується стійкість на дорозі. При цьому широка гума негативно впливає на витрату палива і зчеплення з дорогою під час дощу, особливо проливного (за відомим законом фізики «чим більше площа, тим менше тиск»). З цієї ж причини використання широкої гуми в умовах бездоріжжя і бруду неефективно (машина буксує). Широка гума-король сухого шосе. Повною мірою відчути всю красу їзди на широких шинах в межах міста автолюбителям не вдається.

6. Економічність.

Майже всі виробники тестують свої шини на економічність, тобто опір коченню. Це відображається в маркуванні шин «Economy» або «Е». Низький опір коченню ( «легкий» біг шин) дозволяє економити паливо, а значить і гроші. При цьому не варто забувати, що погано накачані шини аж ніяк не сприяють цій економії навіть при наявності такого маркування. Також Недокачані шини погано утримують дорогу і швидше зношуються. Так що при покупці «економічною» гуми все одно необхідно стежити за тиском.

7. Індекс вантажопідйомності.

При покупці шин варто звернути увагу і на такий параметр, як індекс навантаження шин. Відповідність маркування на колесі вазі в кілограмах можна перевірити за спеціальною таблицею. Варто враховувати, що на автомобілі з великим власною вагою треба підбирати шини з запасом (на завантаження автомобіля в процесі експлуатації). Це дозволить уникнути надмірних навантажень на шини при високій температурі, характерною для літа, і вбереже від передчасного зносу.

8. М'якість гуми.

М'якість гуми можна визначити органолептичним методом. Літні шини не повинні бути надмірно м'якими, так як при їзді по розпеченому на сонці асфальту покришки істотно нагріваються і стають ще м'якше. Це в свою чергу впливає на керованість автомобіля, точність траєкторії при входженні машини в поворот. М'яка гума особливо небезпечна на крутих поворотах, так як машину «зносить» внаслідок зменшення зчеплення з дорогою. М'яка гума також схильна до більш швидкого стирання.

Як вибрати літні шини? Які краще купити?

Не менш важливим моментом при виборі літніх шин є і стійкість до бічних ударів. Недостатньо жорстка гума і м'який корд при притирання до бордюру або легкому бічному ударі сприяють розриву шини збоку.

9. Вібрація автомобіля

Не секрет, що хорошої якості гума здатна істотно послабити вібрацію в салоні автомобіля. Це властивість залежить не тільки від складу гумової суміші, а й від висоти профілю - чим він нижчий, тим сильніше в салоні автомобіля буде відчуватися вібрація. Високопрофільна гума гасить ударні навантаження, що припадають на колеса і підвіску автомобіля на нерівній дорозі.

10. Респектабельність бренду.

Варто пам'ятати, що в поняття «бренд» включено не просто звичне розкручену назву виробника, перевірена часом, але і передові технології виробництва. Висока конкуренція серед виробників автомобільних шин піднімає якість продукції на немислимі висоти, враховуючи при розробці конструктивних особливостей різних моделей шин все або практично всі фактори впливу на них в процесі експлуатації.

На сьогоднішній день на ринку автошин представлені не тільки заслужено шановні кампанії, але і нові виробники з Азії. Як правило, їх «коник» - відносно низькі ціни при великій кількості заявлених відмітних особливостей в моделях шин. Деякі з них складають цілком гідну конкуренцію.

При покупці гуми обов'язково варто звернути увагу на дату випуску шини. На бічній поверхні шини дата випуску позначається, як правило, трьома цифрами, відповідними номером тижні і останній цифрі року виробництва. Купувати шини, випущені понад два роки тому не варто - така гума втрачає еластичність (дубєєт) і не в змозі забезпечити необхідне зчеплення з дорожнім покриттям. Це в свою чергу призводить до збільшення гальмівного шляху, пробуксовці при рушанні з місця, заметах і знесення на поворотах.

Свіжі шини пружні і м'які, мають характерний чорний колір (у старих шин колір гуми темно-сірий).

Накачування коліс гелієм сприяє зменшенню гучності при русі, зберігає стабільний тиск в колесах при підвищенні і зниженні температури навколишнього середовища. Стабільність тиску дає поліпшене зчеплення шини з дорогою, оберігає від передчасного зносу, а також пом'якшує навантаження від ударів об нерівності дороги. Невелика перекачування шин в межах 10% дає деяку жорсткість ходу, але підвищується захист від проколів. Більша підвищення тиску в шинах призводить до підвищеної небезпеки і підвищеного зносу центральній частині протектора, так як зменшується площа зіткнення з дорожнім покриттям і колесо «стоїть» тільки на вузькій центральній смужці колеса.

Також необхідно пам'ятати, що нові шини потребують обкатці (не менше 800 км) на швидкостях порядку 70 км \ год, шини з направленим малюнком протектора слід переставляти через кожні 10000 км, щоб уникнути нерівномірності зносу, а також стежити за глибиною протектора і вчасно міняти зношені шини. Цей же рада відноситься і до запасного колеса.

ТОП-5 літніх шин 2018. Які вибрати?

5. Чи варто побоюватися зміни ширини покришок?
5. Чи варто побоюватися зміни ширини покришок?
Як вибрати літні шини?
Які краще купити?
2018. Які вибрати?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов