Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Яку сигналізацію краще поставити на автомобіль

  1. Що повинна «уміти» і «мати» сигналізація?
  2. Який фірми вибрати сигналізацію?
  3. Де і як встановлювати?
  4. Чи безпечний автозапуск?
  5. Чи вбереже сама наворочена сигналізація?

Наша сеть партнеров Banwar

Пропонуємо вашій увазі статтю про вибір сигналізації для машини, написану майстром-монтажником охоронних комплексів Пропонуємо вашій увазі статтю про вибір сигналізації для машини, написану майстром-монтажником охоронних комплексів. У матеріалі надано рекомендації щодо їх вибору, розказано, що повинні вміти сучасні системи захисту автомобіля від угону, хитрості їх установки, технічні тонкощі, а також розглянуті дві найпопулярніші вітчизняні марки охоронних комплексів.

Штатні засоби захисту від угону на автомобілях, особливо бюджетних, практично не приносять користі проти більш-менш кваліфікованого викрадача. Наприклад, штатні іммобілайзери часто відключаються найпростішим підключенням адаптера до діагностичного роз'єму і натисканням пари кнопок - чи варто тут говорити про захищеність? Отже, вкладення грошей в якісний охоронний комплекс аж ніяк не буде зайвим.

Що повинна «уміти» і «мати» сигналізація?

Своєрідний чек-лист включає в себе:

• Стійку до злому систему управління охороною - якщо мова йде про звичайний радіоканалі (управління з брелока), то як мінімум сигналізація повинна працювати на діалоговому коді з 128-бітовим шифруванням, зараз не рідкість і 256-бітове. Slave-сигналізації, керовані від штатних радіоключ автомобіля, обов'язково повинні мати механізм валідації - носяться активні радіопозначки, обов'язковий введення пін-коду на штатних кнопках автомобіля, використання смартфона як мітки і так далі. GSM-управління також має високий ступінь захисту, обумовлену самим стандартом GSM (шифрування двома ключами 114 біт).

• Можливість створення розвиненої системи блокування запуску: управління радіореле, підкапотний модулями, однопровідними цифровими реле. Сигналізація повинна забезпечувати збереження блокувань навіть при фізичному видаленні центрального блоку з автомобіля. У сучасних систем також існує можливість непрямої блокування по CAN-шині - фізично жоден провід не ріжеться, обійти таке блокування перемичками і «времянки» неможливо.

• Гнучкість налаштувань: чим складніше автомобілі, тим більш гнучкою повинна бути в своїх можливостях сигналізація - інакше, добре працюючи на одній моделі автомобіля, вона не буде нормально працювати на інший. Тут неоціненна допомога тематичних форумів по своїй машині - напевно вподобану вам сигналізацію вже хтось ставив, варто ознайомитися з чужим досвідом.

Який фірми вибрати сигналізацію?

Приємно, що лідерами російського ринку автомобільних охоронних систем є російські ж компанії. З них безперечні «кити» - це StarLine і Pandora (також випускають лінійку під брендом Pandect). Причому вони мають серйозно розрізняється ідеологію розвитку:

StarLine спираються на простоту використання і в чималому ступені - на простоту установки. Для більшості користувачів, яким від сигналізації потрібні в 99% часу використання тільки постановка і зняття з охорони, ці системи зручні і зрозумілі. При цьому в лінійці компанії є як недорогі сигналізації (в межах 6 тисяч за комплект), так і топові багатофункціональні комплекси на зразок X96 (в межах 50-55 тисяч).

Pandora ж значно більш технологічні, багато рішень у них з'являються першими. Але ці системи вже давно призначені для професійної установки (навіть ввести настройки в сучасні моделі можна тільки через авторизований обліковий запис установника з ноутбука). Тому при порівнянній функціональності вартість комплекту Pandora з установкою може виявитися відчутно дорожче, ніж при зверненні до їх головним конкурентам.

Серйозну перевагу StarLine - це те, що всі їх сигналізації вже кілька років базуються на модульній архітектурі. Тобто, купивши недорогу сигналізацію, її можна згодом дооснастити, наприклад, GSM / GPS-модулем і керувати з мобільного додатка, відстеження координат автомобіля і навіть діагностики помилок системи упорскування, якщо сигналізація підключена до CAN-шині.

Pandora же швидше зацікавить фанатів гаджетів: це і управління сигналізацією з фірмових «розумних годин», і Bluetooth-підключення до смартфонів. Однак варто визнати, що якість зв'язку з радіобрелків у Pandora традиційно краще, ніж у StarLine, самі сигналізації гнучкіше в налаштуваннях.
Однак ми зараз дивимося на сигналізації в першу чергу з боку захисту. А тут вже не принципово, яку з двох фірм ви виберете - основа безпеки в зовсім іншому питанні.

Де і як встановлювати?

Саме якість роботи установника визначає ефективність роботи охоронної системи. Ви можете купити топовий протиугінний комплекс за 30-40 тисяч рублів, але, підключивши його у «гаражних майстрів» за 2000 руб., Просто викинете гроші на вітер.

Відключити можна будь-яку сигналізацію. Але поставлену на швидку руку (як цим люблять грішити автосалони) викрадач відключить за хвилину, а з грамотно встановленої витратить стільки часу, що ймовірність «спалити» в процесі стане недоцільно високою. Звичайно, не виключено, що ви знайдете в гаражному сервісі на задвірках майстра-унікум, який зможе посперечатися з авторськими установками кращих майстрів Росії, але набагато надійніше звернутися в інсталяційний центр компанії-виробника сигналізації.

В першу чергу це дасть вам повноцінну гарантію. Наприклад, у StarLine в неї входить навіть виїзд фахівця на місце по всій області, якщо у вас, скажімо, перестали відкриватися двері посеред траси М-4. По-друге чергу завжди краще довірити установку сигналізації людям, які з нею стикалися вже не один раз - у будь-якої моделі є свої нюанси, з якими потрібно рахуватися. Власне, і при виборі сигналізації варто порадитися з майстрами встановлення ГБО, а не з продавцями в магазині. Наприклад, бажання заощадити на установці сигналізації з автозапуском, але без CAN-модуля на Citroen C4 призведе до того, що установника «на коліні» доведеться збирати суматор сигналів з форсунок, інакше нормального розпізнавання тахометричного сигналу на холостому ходу буде не добитися. В результаті витрати роботи не окупиться економію на «Кановой» сигналізації, яка до того ж буде функціональніша і зажадає мінімуму втручання в штатну проводку.

Вибираючи сигналізацію, відразу звертайте увагу на її комплектність - якщо в комплект входять додаткові пристрої, що блокують (радіореле, цифрові реле і т.д.), варто відразу обговорити з майстром їх підключення. При виникненні проблем в дорозі це завжди вам допоможе - уявіть самі, скільки часу вам знадобиться на пошук несправної або «заглючила» блокування, встановленої з розрахунком на те, щоб її максимально довго шукав професійний викрадач.

Що стосується радіореле, то тут варто вказати на один нюанс систем StarLine - варто вам перепрописати комплектні радіобрелоки або додати до них третій, як з пам'яті центрального блоку сигналізації коди встановлених радіореле зітруться. А якщо вони підключалися по нормально розімкнутої схемою, машину після цього ви вже не заведете. Для повторного запису кодів радіореле в центральний блок вам буде потрібно доступ до цих реле - тобто знати, де вони встановлені, потрібно в будь-якому випадку.

Крім того, це допоможе оцінити якість самої установки. Блокування в легкодоступних і очевидних місцях - марна трата грошей і часу. В першу чергу це стосується блокування стартера і бензонасоса - і та, і інша не зупинять викрадача, йому навіть не потрібно відключати їх: прості перемички дозволять завести автомобіль за секунди.

Чим популярніша серед викрадачів ваша модель автомобіля , Тим складніше повинна бути установка - і, на жаль, дорожче. Системи блокування запуску повинні максимально достовірно імітувати несправність автомобіля, наприклад:

• Компактні цифрові реле можна врізати прямо в «косу» ЕБУ двигуна, розірвавши, скажімо, ланцюг датчика положення коленвала. Для викрадача така блокування не буде очевидною - запалювання включиться, бензонасос відпрацює, стартер буде крутиться, але мотор не запуститься.

• Встановивши кілька блокувань в ланцюзі управління форсунками, можна змусити мотор троить і глухнути - тут, знову-таки, немає очевидної роботи охоронної системи, двигун вельми переконливо виглядає несправним, та й виїхати на одному циліндрі не вийде далеко.

• Блокування по CAN-шині, яку ми вже згадували, теж непогана - навіть якщо викрадач замінить ЕБУ уприскування на свій, завести мотор не вдасться. А відключити її можна, тільки діставшись до центрального блоку сигналізації - значить, і встановлювати його потрібно так, щоб довелося розібрати половину салону.

Чи безпечний автозапуск?

Міф про те, що «автозапуск допомагає викрадачам», з'явився ще за часів, коли для обходу штатного іммобілайзера доводилося ховати десь встановлений в обхідник штатний ключ. Очевидно, автори цієї фрази щиро вважали, що викрадач насамперед почне шукати обхідник в машині, а не пропише свій чіп іммобілайзера, що насправді набагато швидше.

Сучасні ж системи можуть здійснювати бесьключевой обхід штатного іммобілайзера - яким зовнішнім модулем (Fortin, iDataLink), або самостійно. І у StarLine, і у Pandora такі моделі є, але при виборі сигналізації потрібно відразу подивитися перелік автомобілів, на яких у неї доступний «розумний» обхід іммобілайзера.

Чи вбереже сама наворочена сигналізація?

Установка лише однієї, навіть дуже дорогий охоронної системи не сильно ускладнить роботу професійним викрадачам. Наприклад, можна поставити крутий автономний комплекс або ж систему з супутниковим стеженням із щомісячною оплатою обслуговування. Але і те і інше буде просто заблоковано «глушилки» автомобільних злодіїв.

Оптимальним рішенням буде установка декількох, не пов'язаних один з одним протиугінних систем: підкапотний модуль, плюс пара цифрових реле блокування, плюс вельми ефективна механічне блокування рульової колонки. При грамотній установці, спроби обійти все це займе у викрадача занадто багато часу. Тому, з дуже високою ймовірністю викрадати машину він не стане і знайде собі іншу «жертву», господар якої не особливо заморочили з охоронним комплексом.

І на закінчення ролик про викрадення машин:

Автоклуб78 http://autoclub78.ru

Що повинна «уміти» і «мати» сигналізація?
Який фірми вибрати сигналізацію?
Де і як встановлювати?
Чи безпечний автозапуск?
Чи вбереже сама наворочена сигналізація?
Наприклад, штатні іммобілайзери часто відключаються найпростішим підключенням адаптера до діагностичного роз'єму і натисканням пари кнопок - чи варто тут говорити про захищеність?
Що повинна «уміти» і «мати» сигналізація?
Який фірми вибрати сигналізацію?
Де і як встановлювати?
Чи безпечний автозапуск?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов