Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Акумулятори AGM - переваги і недоліки.

Наша сеть партнеров Banwar

Акумулятори AGM - переваги і недоліки.

традиційна   свинцево-кислотна акумуляторна батарея   - це пластиковий корпус, розділений на відсіки (банки) традиційна свинцево-кислотна акумуляторна батарея - це пластиковий корпус, розділений на відсіки (банки). У банки заливається електроліт - водний розчин сірчаної кислоти. У нього занурюються пластини, - катод і анод, між якими протікає струм. При розряді батареї активна маса решіток перетворюються в сульфат свинцю. В процесі реакції розряду з кислоти виділяються молекули води. При зарядці акумулятора відбувається зворотний процес.

Електроди акумуляторів виготовляються зі свинцю з добавками 5,5-6,5% сурми і 0,1-0,2% миш'яку. Миш'як і сурма зменшують корозію електродів і підвищують їх твердість. Але у акумуляторів, легованих сурмою, є суттєві недоліки: більш низький струм віддачі і швидкий витрата води під час експлуатації.

В сучасних акумуляторах, в процесі вдосконалення технологій, замість сурми стали використовувати кальцій, - спочатку в негативних пластинах, а потім і в позитивних. Такі батареї практично не вимагають додавання дистильованої води під час експлуатації. Однак при глибоких розрядах акумулятори із застосуванням кальцію швидко виходять з ладу. Прискорена сульфатация пластин в цьому випадку, призводить до руйнування електродів і навіть їх замикання.

Для підвищення стійкості позитивних електродів, в їх склад стали включати срібло, що призвело до подорожчання батарей.

Але все одно, традиційні свинцево-кислотні акумулятори - найдешевші з розглянутих, однак, як штатних, для електротранспорту практично не застосовуються - через свою негерметичності.

Для того, щоб активна маса електродів не обсипалася, в електроліт стали вводити пористі наповнювачі, або робити його гелеподібним. Так з'явилися акумулятори VRLA. Завдяки своїй герметичності, вони набули найбільшого поширення в безперебійних джерелах живлення і електротранспорті.

Потрібно відзначити, що існує дві різні технології GEL і AGM, які об'єднують терміни «герметичність» і «не потребує обслуговування», але конструкція і можливості у акумуляторів - різні.

Гелеві акумуляториГелеві акумулятори

(GEL - гель), називаються так тому, що електроліт в них знаходиться в гелеобразном стані. Це відбувається завдяки включенню в його склад з'єднань кремнію, в результаті чого виходить особливий вид силікону. Сірчана кислота і двоокис кремнію, що поєднуються в електроліті у вигляді гелю, забезпечують повну герметичність акумулятора. Гази, неминуче виділяються при експлуатації батареї, залишаються в порах всередині гелю. Так як електроліт знаходиться в зв'язаному стані і не випаровується при розряді акумулятора, то і окислення пластин не відбувається. Таким батареям немає рівних по стійкості до глибоких розрядів, вони набагато довговічніші традиційних. Тому гелеві батареї можуть працювати в режимі глибокий розряд - заряд, довгий час. Такий режим, який є згубним для звичайних акумуляторів, для гелевих - штатний робочий режим. До того ж, активному матеріалу пластин обсипатися просто нікуди - з усіх боків його утримує гель. Тому при глибоких розрядах, коли напруга знижується до 10,5 Вольт, термін служби GEL-батареї гарантовано складе не менше 300 циклів заряду. А якщо не практикувати глибокі розряди постійно і використовувати ємність акумулятора частково, то кількість циклів акумулятора хорошої якості, може збільшитися в десять разів.

В акумуляторах AGM (Absorbed Glass Material - всмоктуючий склоподібний матеріал) застосований пористий заповнювач-сепаратор з скловолокна, просочений електролітом. В акумуляторах AGM використовується рідка кислота, але в них електроліт знаходиться в порах сепаратора з тонких скляних волокон (умовно кажучи, - скловата) Така конструкція дозволяє утримувати електроліт всередині пір сепаратора, подібно до губки, - практично виключає витікання електроліту назовні і дозволяє навіть в разі пошкодження корпусу акумулятора зберегти його працездатність.

Акумулятори AGM, також як і гелеві, бояться перезаряду і при перевищенні струму заряду більше 30% номінальної ємності акумулятора (0.3 С) можуть спучитися і вийти з ладу. Для заряду батарей, виконаних за технологією AGM, потрібно використовувати спеціальні зарядний пристрій з параметрами заряду, розрахованими на цей тип акумуляторів.

Сучасні акумулятори AGM виробляються з плоскими, або зі спіральними електродами. У батарей зі спіральними електродами через більшої площі поверхні пластин найкраща віддача струму, а внутрішній опір - менше. Габарити батареї при цьому залишаються такими ж, як у акумуляторів з плоскими пластинами аналогічної ємності.

Акумулятори, зроблені за технологією AGM, також, як і гелеві, вібростійкі і більш довговічні в порівнянні зі звичайними свинцево-кислотними батареями, але поступаються за більшістю параметрів гелевим

Також акумулятори AGM більш чутливі до коливань температури навколишнього середовища і при її зниженні працюють менш ефективно в порівнянні з гелевими.

Поєднання поліпшених характеристик (в порівнянні з свинцево-кислотними батареями) і щодо невисокої ціни (на 20-30% нижче, ніж у гелевих), зробило акумулятори AGM найпоширенішим видом, що використовується у всіляких джерелах безперебійного живлення. У UPS, що використовуються для завершення роботи при відключенні електроенергії в мережі, акумулятори AGM працюють в буферному режимі, Зберігаючи свою ємність на протязі від декількох, - до десятка років. Але обов'язковою умовою довгострокової роботи є відсутність циклирования заряд - розряд.

При циклічній роботі, термін служби акумуляторів AGM менше, ніж у гелевих, в середньому на 30-40%. Тому використовувати в якості тягових для електротранспорту їх невигідно. Якби в порівнянні з гелевими, їх ціна була б нижче, пропорційно меншому ресурсу - на 30-40%, тоді їх застосування в електротранспорті було б виправдано економічно. Однак такої різниці в ціні між двома конкуруючими типами акумуляторів не буває. Тому питання економічної доцільності використання акумуляторів AGM як тягові, відпадає сам собою.

Ареал застосування AGM акумуляторів в основному обмежений джерелами безперебійного живлення, а гелеві акумулятори, які розроблялися для постійної роботи в режимах заряду - розряду, застосовуються в якості тягових в електротранспорті.

Деякі компанії, пропонують акумулятори AGM як тягові, розповідаючи про поліпшених параметрах і збільшеному ресурсі. Але різницю в ресурсі, який зазвичай нижче, ніж у гелевих акумуляторів, в цьому випадку намагаються приховати, вказуючи ті ж 300 циклів, що і у гелевих. І тут необхідно відзначити, що 300 циклів для гелевих - це гарантований мінімум при глибоких циклах розряду - заряду, а у акумуляторів AGM - це весь ресурс при тих же режимах роботи. Можливо, люди, нахвалював акумулятори AGM, як тягові, не знають про ці нюанси, але швидше за все, їх цікавить більш високий прибуток, що утворюється в результаті продажу дешевших в закупівлі AGM акумуляторів, за ціною, близькою до дорожчих і довговічним гелевим. Деякі компанії, пропонують акумулятори AGM як тягові, розповідаючи про поліпшених параметрах і збільшеному ресурсі. Але різницю в ресурсі, який зазвичай нижче, ніж у гелевих акумуляторів, в цьому випадку намагаються приховати, вказуючи ті ж 300 циклів, що і у гелевих. І тут необхідно відзначити, що 300 циклів для гелевих - це гарантований мінімум при глибоких циклах розряду - заряду, а у акумуляторів AGM - це весь ресурс при тих же режимах роботи.

Хмара тегів: акумулятор для дитячих електромобілів Кіровоград, акумулятори для дитячих електромобілів Кіровоград

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов