Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

АКУМУЛЯТОРИ ДЛЯ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ

Наша сеть партнеров Banwar

АКУМУЛЯТОРИ ДЛЯ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ

Останнім часом стає дедалі більше автомобілів переходять з бензинових двигунів на електричні. Звичайно останнім все ще далеко за своїми характеристиками до класичних - внутрішнього згоряння, але прогрес на місці не стоїть, і якщо поки пальму першості утримують бензинові та дизельні, то дуже скоро відбудеться масовий перехід на більш екологічні і безшумні двигуни на електротязі.

На даний момент слабким місцем електромобіля є акумулятор. Зараз використовуються в основному літій - іонні. Такі акумулятори, при їх переваги пов'язаних з відносно невеликими розмірами, більше страждають від процесу погіршення характеристик з часом. Більшість таких акумуляторів не може служити більше п'яти років. Кількість зарядно-розрядних циклів не так впливають на ресурс, як вік, при короткому часу циклу заряду і розряду, батарея витримує до 2000 циклів. Для досягнення максимальної тривалості експлуатації акумулятора, при заряді необхідно використовувати струми рівні половині ємності. І небажано перевищувати межу в одну ємність, так як це призводить до різкого скорочення терміну служби.

В даний час існують такі різновиди літій іонних акумуляторів: на базі кобальтатов літію на графітових електродах, і на основі інших елементів - LiNiO2, LiMnO2, LiMn2O4, LiFePO4.

Зараз автовиробники використовують такі акумулятори, є модель з напругою 36 В, здатна віддавати більше 15 кВт потужності, інша модель, що складається з 200 окремих нікель-метал-гідридних батарей. Кожен окремий елемент цієї батареї розташована в коробці зі сталі і дає напругу 1,3 В. Батареї зібрані разом в групи по кілька штук. У портативному батарейному джерелі живлення 50 модулів. Повна напруга портативного батарейного джерела живлення становить близько 300 вольт.

Повна напруга портативного батарейного джерела живлення становить близько 300 вольт

В акумуляторах електромобілів Honda використовують елементи з силою струму при розрядці становить 100A, а при зарядці - 50A. Напруга батареї 240 В.

Автомобілі на електротязі Nissan, мають літій-іонні батареї плоского типу. Під днищем авто заховано 50 модулів: вага кожного модуля 4 кг, і загальна енерговіддача віддача - 90 кВт. Цього достатньо, щоб живити 80-кіловатний електромотор (280 Н · м) та інші бортові системи. Заряджених батарей вистачає десь на 160 км проїзду.

В автомобілях на електротязі використовуються наступні модифікації літієвих акумуляторів:

- Нікель-кобальт-марганець. Марганець дешевше кобальту, але термін його служби менше. Якщо замінити частини кобальту нікелем і марганцем, то акумулятор може отримати або більш високу потужність, або велику енергетичну щільність. NCM залишається чутливим до теплового догляду, але менше так ніж діоксид кобальту.
- Нікель-кобальт-алюміній. Цей сплав подібний NCM, але алюміній коштує менше.
- Фосфат заліза. Цей сплав міг би стати найперспективнішим, бо він стабільний і безпечний. Не має ніяких проблем з перегрівом. Недоліком є ​​те, що акумулятори з FePo працюють при більш низькій напрузі, ніж кобальтові акумулятор, тому батарей і елементів повинно бути більше.

Недоліком є ​​те, що акумулятори з FePo працюють при більш низькій напрузі, ніж кобальтові акумулятор, тому батарей і елементів повинно бути більше

Вага всієї акумуляторної батареї в електромобілях не малий, і становить від 50 до 400 кг. Але все-ж літій-іонний акумулятор виробляє приблизно вдвічі більше енергії на одиницю ваги, ніж попереднє покоління нікель-метал-гідридних акумуляторів. У перспективі можна спрогнозувати повний перехід автомобілів на електротягу з використанням літій - іонних акумуляторів і їх модифікацій. Особливо це відноситься до міського транспорту, так як питання екологічності у нього стоїть на першому місці.

Особливо це відноситься до міського транспорту, так як питання екологічності у нього стоїть на першому місці

ФОРУМ по акумуляторів і зарядних пристроїв.

Схеми для авто

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов