Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Акумуляторні батареї

Наша сеть партнеров Banwar

На суцільнометалевих пасажирських вагонах застосовуються акумуляторні батареї, складені з кислотних або лужних акумуляторів. Найбільш поширені лужні батареї, так як вони виготовлені з менш дефіцитних матеріалів і тому дешевше. На вагонах без кондиціонування повітря з номінальною напругою електричної мережі 52 В монтують батареї, що складаються з 26 кислотних або 38 - 40 лужних акумуляторів. Для вагонів з установками кондиціонування повітря з номінальною напругою мережі 112 В застосовують батареї з 56 кислотних або 82 - 86 лужних акумуляторів.

Пасажирські вагони, побудовані до 1960 р заводами СРСР, обладналися кислотними та лужними акумуляторними батареями. На все, що будуються з 1960 р вітчизняною промисловістю вагони встановлюють тільки лужні батареї. У вагонах будівлі зарубіжних заводів застосовуються кислотні батареї, проте з 1969 р заводи Німеччини також почали випускати вагони і з лужними батареями.

Одна з найважливіших експлуатаційних характеристик акумуляторної батареї - номінальна ємність Сном - мінімальна ємність при 5-годинному розрядному режимі, т. Е. При розряді батареї струмом, рівним 0,2СНОМ, або при розряді струмом, рівним 0,1СНОМ (10-годинний режим) . Іншою характеристикою акумуляторної батареї є номінальна напруга - напруга повністю зарядженої батареї при розряді її струмом 5- або 10-годинного розрядного режиму. Ємність акумулятора в експлуатації залежить від температури навколишнього середовища (взимку ємність акумулятора знижується) і щільності використовуваного електроліту.

Акумуляторна батарея вітчизняного виробництва має умовне позначення, в якому перші цифри (26, 38, 40, 56, 84) вказують число акумуляторів у батареї, літерні символи - електрохімічний схему (НЖ - нікель-залізна, НК - нікель-кадмієві), область застосування (В - вагонна, Т - тягова, Ц - для суцільнометалевих вагонів), конструктивні особливості пластин і сепараторів (П - панцирна, або поверхневого типу, Н - намазной, М - мінпластовая сепарація); останні цифри в позначенні визначають номінальну ємність в ампер-годинах (наприклад, батареї 40ТНЖ-250, 40ВНЖ-350, 26ВПМ-400, 56ВНЦ-400, 84км-300. Позначення лужної акумуляторної батареї 40ТНЖ-250 розшифровується таким чином: 40 - число послідовно з'єднаних акумуляторних рів, Т - тягова, НЖ - нікель-залізна, 250 - номінальна ємність в ампер-годинах при 5-годинному розряді струмом 50 А.

Позначення акумуляторної вагонної батареї 84км-300 означає наступне: 84 - кількість акумуляторів у батареї, з'єднаних послідовно,

К - закритий нікель-кадмій-вий призматичний акумулятор, М - середній режим розряду, 300 - номінальна ємність в ампер-годинах.

Кислотні акумуляторні елементи монтують попарно в дерев'яних ящиках 5 (рис. 5.5) і з'єднують між собою послідовно мідної шиною 4 зі свинцевим покриттям. З торцевої сторони ящика зліва розташований затиск позитивного полюса 3, справа - затиск негативного полюса 8. Шина 6 підключена до плюсової клеми переднього акумулятора, шина 7 - до мінусової. Затискачі 9 служать для з'єднання межаккумуляторних перемичок. Дерев'яний ящик встановлений в металевому піддоні 1, захищеному від корозії пластмасовим покриттям. Для перенесення акумуляторів на піддоні передбачені дві ручки 10, а для захисту затискачів від короткого замикання - виступ 11. На бічних стінках ящика і піддону є амортизатори 2.

Лужні акумулятори також розміщують в дерев'яному ящику 7 (рис. 5.6), але по три елементи 5, які з'єднують між собою послідовно шинами 6. На торцевій стінці ящика змонтовані затискачі 2, до яких приєднують струмопровідні металеві прутки 3 від плюсової і мінусової клем двох крайніх акумуляторів. На обох торцях передбачені захисні виступи 1, що оберігають від короткого замикання, а збоку встановлені гумові амортизатори 4.

Батареї поставляються споживачеві у вигляді окремих акумуляторів з комплектуючими і запасними деталями. Монтаж акумуляторів в батарею проводиться за допомогою перемичок. Акумулятори при монтажі повинні бути жорстко закріплені у з-

На суцільнометалевих пасажирських вагонах застосовуються акумуляторні батареї, складені з кислотних або лужних акумуляторів

Мал. 5.5. Ящик з кислотними акумуляторами:

1 - металевий піддон; 2 - гумовий амортизатор; 3 - затиск позитивного полюса; 4 - мідна шина; 5 - дерев'яний ящик; 6,7- шини, 8- затиск негативного полюса; 9 - затискачі межаккумуляторних перемичок; 10 - ручка; 11 - виступ для захисту затискачів від короткого замикання

Мал. 5.6. Схема розташування лужних акумуляторів в ящику:

1 - захисні виступи; 2 - затискачі; 3 - струмопровідні прутки; 4 - гумові амортизатори; 5 - елементи; 6 - шини; 7 - дерев'яний ящик Бежанов переміщень відносно один одного, так як при переміщенні порушується ізоляція і ламаються перемички.

Нікель-залізні акумулятори типу ТНЖ з'єднують послідовно всередині металевих подвагонних ящиків, ізолюючи друг від друга гумовими чохлами, а від ящиків - дерев'яними щитами. Дерев'яні щити і внутрішню поверхню ящиків забарвлюють асфальтовим або бітумним лаком. Між собою акумулятори з'єднують сталевими нікельованими перемичками. Для висновків застосовується гнучкий провід площею поперечного перерізу 35 мм2.

Акумуляторна батарея 40ВНЖ-300-У2 (рис. 5.7) складається з 40 акумуляторів типу ВНЖ-300П-У2, з яких 38 з'єднані послідовно і включені в схему вагона, а два є резервними. Акумуляторна батарея розміщена під вагоном в акумуляторному боксі на викатних візках, що дозволяє викочувати батарею на відкинуті кришки боксу при її технічному обслуговуванні. У верхній зоні боксу розміщені три клапана, що спрацьовують у разі вибуху всередині боксу при підвищеній концентрації водню. Акумуляторний бокс забезпечений системою вентиляції, витяжні патрубки якої розміщені з лицьового боку на кришках, а усмоктувальні - в днище боксу. Бокс підвішується до рами вагона на восьми болтах зі сталі марки 40Х. Крім того, є запобіжний кріплення по торцях боксу.

Мал. 5.7. Акумуляторна батарея типу 40ВНЖ-300-У2:

1, 2, 8 - перемички довжиною відповідно 111, 157 і 168 мм; 3, 6, 7, 9 - висновки гнучкі довжиною відповідно 1000 1300, 4700, 800 мм; 4, 5 - акумулятор ВНЖ-300П-У2

Усередині акумуляторного боксу встановлений блок терморезисторов, що працює в системі автоматичного режиму заряду батареї. В процесі експлуатації батареї кришки акумуляторних ящиків повинні бути надійно закриті, щоб їх самостійне відкриття було неможливо. Засувка вгорі кришки (для забезпечення додаткового замикання) повинна легко замикатися. Вибухозахисні клапани, які знаходяться над акумуляторними ящиками, повинні горизонтально прилягати. На викатних візках осі роликів необхідно добре змастити.

Електроліт для кислотних акумуляторів готують із високоякісної акумуляторної сірчаної кислоти і дистильованої води. У лужних акумуляторах в якості електроліту застосовують водний розчин гідрату оксиду калію (їдке калі) з добавкою моногідрату літію і сірчистого натрію.

В експлуатації акумуляторні батареї при належному обслуговуванні і правильному використанні безперебійно працюють протягом декількох років. Однак виникають несправності, вкорочують термін служби акумуляторів.

Сульфатація (процес утворення на пластинах сірчанокислого свинцю) відбувається в результаті систематичних недозаряд і глибоких розрядів.

При сульфатации негативні пластини покриваються білим нальотом, а позитивні набувають світло-червоний або світло-жовтий відтінок. При надмірному розряді руйнуються всі пластини батареї. Активна маса пластин в результаті сульфатации збільшується, розбухає, починає відділятися і випадати в осад. Пластини коробляться і стають непридатними для експлуатації.

Шкідливо впливає на акумуляторну батарею і перезаряд. Якщо, наприклад, нормально заряджену батарею продовжувати заряджати далі, то виділяється при заряді газ сприяє відділенню від пластин активної маси, в результаті чого ємність акумулятора зменшується. Через посиленого виділення газів можливий вибух акумуляторної батареї від виникає іскри в ослабших з'єднаннях, що може викликати важкі наслідки.

Забруднення електроліту різними домішками, застосування недистильованих води або недоброякісної сірчаної кислоти шкідливо відбиваються на роботі батареї і призводять до передчасного виходу її з ладу. Потрапили в електроліт металеві частинки або відстала активна маса при осіданні на дно посудини можуть викликати коротке замикання в акумуляторної батареї.

У деяких випадках, наприклад при тривалому відстої вагона, кислотна акумуляторна батарея саморазряжаются. Її треба заряджати не рідше одного разу в три місяці, інакше пластини почнуть зазнавати сульфатации.

Основна умова забезпечення схоронності лужних батарей при експлуатації - підтримувати нормальний рівень електроліту над пластинами елементів. В іншому випадку на негативних пластинах при взаємодії з киснем повітря утворюються оксиди заліза і вся батарея може вийти з ладу.

Щоб визначити стан акумуляторної батареї під час приймання вагонів перед рейсом, начальник (механік-бригадир), поїзний електромеханік і провідники повинні знати, який тип акумуляторних батарей встановлений на прийнятих вагонах. Ознакою зарядженості батареї є постійне значення її напруги після включення навантаження. Падіння напруги нижче мінімально допустимого вказує на те, що батарея розряджена. У цьому випадку її необхідно зарядити або замінити.

Електроліт повинен заповнювати банку не нижче 50 мм і не вище 65 мм щодо верхнього краю пластин. Перед перевіркою потрібно вимкнути всі споживачі енергії.

Під час рейсу слід перевірити амперметр при положенні вимикача Генераторний режим. Якщо генератор правильно працює, стрілка амперметра відхиляється в залежності від підключених споживачів. Якщо стрілка залишається в положенні О, про це слід інформувати начальника поїзда для запобігання сильної розрядки батареї.

Таблиця 5.1

Тип генератора Параметр 23.07 / 21 * 2ГВ-003,

2ГВ-008,

2ГВ-01.У1 **

ОІЮС-28В *** ОСС-

4435/24 / 2А38,

ЕГВ-08.У1 ***

Напруга генератора, В:

протягом 1 год після

65 ... 68 64 ... 66 125 ... 128 128 ... 128 тривалої стоянки і при розрядженою батареї постійно під час перевезення 68 ... 72 68 ... 72 135 ... 140 132 ... 137 струм зарядки, А: протягом 1 год після Про

про чо

50 ... 30 Про

1Г)

Про

оо

Про

1Г)

Про

оо

тривалої стоянки і при розрядженою батареї постійно під час перевезення 20 ... 15 20 ... 10 10 ... 5 10 ... 5

* Додаткова обмотка включена «зіркою».

** Для цих генераторів режим зарядки батареї - середній.

*** Ці типи генераторів використовуються в вагонах з кондиціюванням повітря побудови колишньої Німецької Демократичної і ТВЗ.

На передній панелі розподільної шафи встановлені вольтметр і амперметр з нульовою крапкою посередині. Вольтметр має перемикач вимірювання напруги генератора і акумуляторної батареї. Відхилення стрілки амперметра вліво свідчить про наявність струму розрядки, вправо - струму зарядки. Перевірку напруги слід робити при включеній навантаженні (люмінесцентне освітлення).

Якщо батарея розрядилася при тривалій стоянці або ж не була достатньо заряджена через низьку швидкості руху, слід зарядити батарею від стороннього джерела постійного струму. На шляху прямування напруга генератора і струм заряду батареї повинні бути в межах, зазначених у табл. 5.1.

Електричні машини | Провідник пасажирських вагонів | Прилади регулювання, комутації та захисту

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов