Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Alpine UTE-92BT

Наша сеть партнеров Banwar

Багатообіцяюча напис з'явився на дисплеї. Якщо раніше не зустрічали цього слова - Вікіпедія вам в допомогу. Хоча ми вже розшифрували, в заголовку ...

Хоча ми вже розшифрували, в заголовку

Насправді, звичайно, таємні товариства виявилися ні при чому: це пристрій увійшло в режим настройки підсвічування, перші 10 символів слова ILLUMINATION (по ємності дисплея) і вивелися на екран. Так що конспірологію в сторону, звернемося до фактів.

Факт №1: перед нами головний пристрій Alpine, для цього і напис на панелі читати не треба, від покоління до покоління дизайн апаратів змінюється, але впізнавані риси обличчя нікуди не зникають.

Факт №2: пристрій - бездисковий, по нинішній моді. Диска немає, зате іншого - в надлишку. При роботі з USB-накопичувачами підтримуються формати MP3 / WMA / AAC і, нарешті (де там у вас фанфари, треба було під рукою тримати), FLAC. Ми нічого не пропустили? Між всякого роду «компресією» і новомодним беспотерьним FLAC зазвичай живе строгий і консервативний формат WAV. Тут - не живе. Фахівці Alpine розсудили (це як би спроба реконструкції подій, свідками яких ми не були і не могли бути): охочий до якості звучання користувач сьогодні буде розживатися файлами FLAC через мережу, а не ріпа їх з компакт-дисків. Це не тільки актуальніше, а й більш виграшно в сенсі якості звучання: UTE-92BT працює з FLAC 48 кГц / 24 біт, виграш в дозволі очевидний (швидкість потоку на 60% вище, ніж з CD). Саме тут, на позначці 48/24 прийнято сьогодні проводити кордон Hi-Res.

Ресивер сумісний з інтерфейсом штатних кнопок ДУ на кермі і ОЕМ-дисплеєм, в цьому Alpine зберігає лідируючі позиції, пропонуючи велике меню інтерфейсів для різних марок автомобілів. У цій моделі - ще цікавіше, крім роз'єму для зовнішнього модуля рульового інтерфейсу, тут є і вбудований адаптивний інтерфейс (три дроти, вони будуть видні зліва на фото тилової панелі). І якщо кнопки в автомобілі резистивні, то додаткових модулів не треба, а процедура навчання рульових кнопок дохідливо пояснити в інструкції.

Однорядковий ЖК дисплей забезпечений RGB-підсвічуванням, колір підсвічування дисплея і кнопок можна встановлювати незалежно. Передбачено вхід діммера (4 рівня), окремі виходи управління підсилювачем і активної антеною. Приємно те, що ресивер не вимикається в автомобілях зі старт-стопного управлінням двигуном. Іншими словами - не реагує на короткочасні просадки напруги при роботі стартера.

Вбудований модуль Bluetooth - з розширеною технологією BT Plus, він підтримує профілі HFP (Hands-Free) і HSP (навушники), A2DP (розширений профіль передачі аудіо), AVRCP версії 1,4 (профіль дистанційного керування аудіо / відео). Підтримується спрощене безпечне підключення SSP, в пам'яті можна зареєструвати до 5 телефонів. Синхронізація з записником, пошук за алфавітом, швидкий набір, голосове керування SIRI для iPhone. Для підключення айФону (або айпод, у кого зберігся) необхідний кабель KCU-445i або KCU-471i, тоді будуть підтримуватися пряме управління і різні режими відтворення / пошуку.

Зрозуміло, UTE-92BT сумісний з додатком Alpine TuneIt App для iPhone і Android-смартфонів, дозволяючи обмінюватися звуковими настройками з іншими користувачами через телефон і отримуючи повідомлення через Facebook.

Що стосується можливостей власне медіа-програвач і блоку звукових налаштувань, то до цього прийдемо покладеним чергою. Поки ще покрутив новинку в руках.

З причин, про які нам не повідомляють, ймовірно - історичним або релігійним, бездискові головні пристрої Alpine поміщає в корпусу такої ж глибини, як у дискових. Те, що в результаті там, всередині, виявляється досить просторо, ви можете помітити і на вигляді в профіль: отвори в бічних стінках просвічують «навиліт». Ми туди пізніше заглянемо.

А поки - вид з тилу. Повний комплект лінійних виходів з виміряним рівнем сигналу 2,1 В і два міні-джека: для мікрофона і для рульового керування (через адаптер). Зліва - дроти для резистивних рулів (без адаптера, сам розбереться). Товстий чорний кабель праворуч - для інтерфейсу штатного дисплея. Принесли викрутку? За смертю вас посилати ...

Практично все (як тепер найчастіше буває в бездискових пристроях) зібрано на одній платі. Підносяться над нею лише радіатори охолодження вихідних підсилювачів і стабілізатора живлення, і той, і інший - дуже капітального складання.

Контент плати складається з наступного:

- TEA6636HW / 03 - чіп приймача AM / FM виробництва NXP Semiconductor.

- Toshiba TMPM32BC2DFG MCU - центральний процесор, декодує всі основні аудіоформати і виробляє обробку сигналів (корекцію, затримки і т.д.) і обробляє сигнали управління.

- BD37067FV - аналоговий аудіопроцесор з цифровим управлінням (шина I2C). Фактично - прецизійний регулятор рівня і блок ФНЧ 2 порядки, що усувають залишки цифрового «сміття». Виходить, що рівні сигналів на лінійному виході регулюються в аналогу, а не в цифрі. Це похвально.

- Вбудований чотирьохканальний підсилювач потужності від ST Microelectronics. Розпізнати точний тип мікросхеми без паяльника не вийшло, таких повноважень мені не давали, а паяльник завбачливо сховали.

Розпізнати точний тип мікросхеми без паяльника не вийшло, таких повноважень мені не давали, а паяльник завбачливо сховали

Головний цифровий вхід - порт USB, встановлений дотепно: він підсвічений збоку, тому відразу видно, відкрита або закрита непрозора дверцята.

Головний цифровий вхід - порт USB, встановлений дотепно: він підсвічений збоку, тому відразу видно, відкрита або закрита непрозора дверцята

Відразу вирішили налаштувати BT: етапи процесу - на диафильме. Включаючи пробний дзвінок від невідомого абонента. Невідомого, тому що вирішили не втрачати часу на завантаження в апарат телефонної книги, відмовившись в ході діалогу від цієї пропозиції.

В процесі налаштувань знайшли багато чого цікавого, в тому числі - ось це: можна, виявляється, встановити початкову напис на екрані на свій смак. В інструкції написано, як, послідовність кроків нетривіальна, але нескладна.

Виявивши інновацію, кинулися набирати власне ім'я, виявилося - можна тільки латиницею, як було за старих часів. Ну хоч так. Зате колір дисплея для цього знімка поставили корпоративний ...

Всі належні за форматом файли відтворювалися без питань, де були теги - показувалися теги, де не було - імена файлів, при цьому відрадно, що імена файлів і папок російською ніяк апарат не бентежили (цим можуть похвалитися не всі, тому й відзначаємо).

Тепер - до рідного і коханого: звуковим налаштувань. Для зовсім ледачих передбачена настройка «одним стусаном». Спеціалізована кнопка Bass Engine SQ в залежності від обраного рівня обробки включає заздалегідь складену композицію частотної корекції, справа ледачого - натискати, поки не сподобається (п'ять разів, потім - знову). «Ледача» система відключається, якщо в окремому меню обрана конфігурація 3 Way Crossover, що означає поканально фронт з сабвуфером (2 Way - це фронт, тил і теж сабвуфер). Це зрозуміло, хто затіває поканалку, той вже не ледар.

Найпростіша, але все-таки ручна, настройка -двухполосний тембр, викликається разом з балансом і фейдером кнопкою AUDIO в лівому верхньому кутку панелі.

ВИБІР ЕКВ - це пресети. Ну, або налаштування. Між іншим: на попередніх знімках мову інтерфейсу був встановлений теж російський, що було непросто помітити: русифікація меню у Alpine проведена вибірково. Що означає той чи інший пресет - побачите, коли знімемо АЧХ.

При ручному налаштуванні (9П ПЗМ ЕКВ, що тут незрозуміло?) В розпорядженні користувача 9-смуговий параметрик.

Фірмова функція MX (Media Expander) призначена для пожвавлення звучання свідомо «перетиснений» файлів.

Якщо обраний режим 2 Way, лінійний виходи розписуються між фронтом, тилом і сабвуфером, для «передніх» і «задніх» може бути включений ФВЧ, для сабвуфера - ФНЧ. Вибір значень частоти зрізу і крутизни всюди широкий, при вимірах подивимося на цю справу конкретно.

У режимі 3 Way виходи Front - це для пищалки, Rear - для мидбаса, на сабвуферному виході все як і раніше. А тепер - увага: тут є засідка. Пункти вихідного меню MID LOW і MID HIGH, що означало: нижня і верхня межі діапазону мидбаса, були переведені на ФНЧ і ФВЧ відповідно. Тобто - навпаки. Хочете налаштовувати ФВЧ мидбаса (знизу) - йдіть в пункт меню ФНЧ. Ви взагалі знаєте, по якій стороні їздять в Японії? Ось і все…

У сабвуфера автономно регулюється рівень і переключається якась «Система». Ми було подумали, що це роздільні або загальний вихід на сабвуфер, і не вгадали. Виходи завжди роздільні, типу - стереосабвуфер, при загальному басовому підсилювачі підсумовування трапиться у нього всередині, від вас вимагається не полінуватися і подати сигнал на обидва входи. А «Система» - це ось що. Якщо вибрати позицію СІСТ1, не відбудеться нічого, в положенні СІСТ2 на малій гучності (нижче 15 по індикатору, з 35) ослаблення сигналу на сабвуферному виході буде менше, ніж на інших, тобто відносний рівень баса буде вище. Типу тонкомпенсації (якої Alpine звичайно не робить), але більш хитрим способом. Рекомендуємо, до речі, включити: виявилося дуже навіть корисно.

Ну і ось воно, жадане настільки багатьма освіченими: тимчасові затримки. Шість повноцінних каналів. Шість, ви зрозуміли? Ні? Тоді пояснюю: якщо у вас в системі не два сабвуфера, яким ви в ході надтонкою настройки бажаєте дати різні затримки, а один, затримки для сабвее-ЛЕВ і сабвее-ПР повинні бути строго однакові, а то отримаєте кашу на нижньому басу. Передні і задні в поканально режимі, зрозуміло, означають твітери і мідбаси, це запам'ятати нескладно.

Хоча регулювання називається ВР затримки, величина затримок вводиться тільки в форматі відстані, в сантиметрах або, якщо ви на службі у Держдепу - в дюймах (ми бачимо ваш IP, чекайте гостей). Крок установки затримки 3,4 см (це 0,1 мс), найбільша відстань, підвладне системі - 336,6 см (отримано з 9,9 мс).

ОСОБИСТИЙ ДОСВІД

Включивши для початку режим Defeat (він є, і це добре), тобто - обнулила всі елементи корекції, звернули увагу, що апарат звучить зовсім не "по-цифровому». Немає помічається не так уже й рідко у цифрових трактів «каламуті», в той же час в наявності впізнавана алпайновская подача звуку, він яскравий і рішучий, з деталями, але без різкості. Породистий звук, коротше.

Найбільше, як, власне, тільки й могло бути, сподобалося звучання в FLAC, але, треба помітити, з «компресами» Alpine управляється краще дуже багатьох, якщо не всіх порівнянного класу. Режим MX має сенс включати тільки на самих відстійних фонограмах, якщо вони вам чимось дороги, а ось в пресетах є сенс покопатися деякі - дуже навіть нічого. В цілому, як люблять у таких випадках говорити «домашніков» - свої гроші переграє.

ВИМІРЮВАННЯ

ВИМІРЮВАННЯ

Куточок ледаря. Залежно від того, скільки разів ледар натиснув на кнопку Bass Engine, вводиться зростаюча корекція на 50 і 100 Гц (умовно середній і умовно верхній бас) і на верхній середині: спочатку на 4 кГц, потім - на 2 і 6 кГц. Що цікаво: якщо регулятор гучності знаходиться поблизу верхнього положення, апарат не дасть ввести корекцію «в плюс» такої величини, при якій виявиться перевищено номінальний рівень на виході. Свого роду запобіжник від перевантаження. Потім ми виявили, що він діє і при інших регулюваннях, навіть більш дотепно.

Потім ми виявили, що він діє і при інших регулюваннях, навіть більш дотепно

ВИБІР ЕКВ. У сенсі - пресети. Все, рознесені по рівню, щоб помістилися на одному полі. АЧХ «галочкою» для року і хіп-хопу, «капелюхом» - для мови, мінімум корекції - для класики і, що більш несподівано - для кантрі.

АЧХ «галочкою» для року і хіп-хопу, «капелюхом» - для мови, мінімум корекції - для класики і, що більш несподівано - для кантрі

Простий регулятор тембру ( «з кнопки») - це дві смуги еквалайзера (№2 і №8) з центральними частотами 125 Гц і 8 кГц.

Простий регулятор тембру ( «з кнопки») - це дві смуги еквалайзера (№2 і №8) з центральними частотами 125 Гц і 8 кГц

Медіа-експандер в залежності від обраного рівня в тій чи іншій мірі піднімає низи і верхи, одночасно послаблюючи самі верхні частоти: на сильно компрессірованних записах там ніякої корисної інформації не міститься, одні продукти напіврозпаду музичної інформації.

Медіа-експандер в залежності від обраного рівня в тій чи іншій мірі піднімає низи і верхи, одночасно послаблюючи самі верхні частоти: на сильно компрессірованних записах там ніякої корисної інформації не міститься, одні продукти напіврозпаду музичної інформації

Ручне регулювання еквалайзера. Межі для центральних частот 20 Гц і 20 кГц, в кожній смузі центральна частота перебудовується на 1,5 - 2,5 октави без можливості перекриття смуг. У кожній смузі незалежно можна вибрати добротність (або ширину смуги корекції, що одне й те саме).

У кожній смузі незалежно можна вибрати добротність (або ширину смуги корекції, що одне й те саме)

У еквалайзері теж задіяний запобіжник. Якщо при гучності на максимумі вводити корекцію вниз - ніяких заперечень (сині криві), якщо ж вгору, то, щоб уникнути перевантаження, пристрій буде знижувати загальний рівень так, щоб коригувальний «горб" не виліз за граничний рівень.

Якщо при гучності на максимумі вводити корекцію вниз - ніяких заперечень (сині криві), якщо ж вгору, то, щоб уникнути перевантаження, пристрій буде знижувати загальний рівень так, щоб коригувальний «горб не виліз за граничний рівень

У конфігурації 2 Way в каналах фронту і тилу діють ФВЧ з частотою зрізу від 20 до 200 Гц (через третину октави, що є 20 - 25 - 31,5 і так далі) з крутизною спаду, на вибір, від 6 до 24 дБ / Окт. Тут показано в положенні 24, для краси, інші значення потім подивимося, мало не здасться.

Тут показано в положенні 24, для краси, інші значення потім подивимося, мало не здасться

Незалежно від конфігурації, на сабвуферной парі виходів може бути включений ФНЧ з частотою зрізу від 20 до 800 (!) Гц. Запам'ятайте це значення, потім знадобиться, а прямо зараз зверніть увагу: частоту зрізу в Alpine вважають за -3 дБ для крутизни 6 і 12 дБ / окт. і по -6 дБ для 18 і 24 дБ / окт. Чому? Чи не знаємо, чому.

Чи не знаємо, чому

У поканально режимі на виходах для мидбасов можна включити смуговий фільтр з незалежно обираються частотами зрізу і значеннями крутизни спаду для ФВЧ і ФВЧ. ФНЧ може бути налаштований на будь-яку частоту від 20 Гц до 20 кГц, у міру наближення до верхньої межі крутизна зростає по відношенню до номінального значення, такі особливості цифрового тракту. ФВЧ можна налаштувати від 20 до 800 Гц. Ми це значення вже один раз запам'ятовували, скоро скажу, навіщо.

Ми це значення вже один раз запам'ятовували, скоро скажу, навіщо

І, нарешті - твітер (в меню називається просто ФВЧ). Частота зрізу від 1 до 20 кГц, при значеннях вище 10 кГц фактична крутість теж росте вище номіналу.

Дивіться, яка виходить цікава історія. Те, що UTE-92BT може без будь-яких обмежень обслужити сигналом систему з поканальним фронтом і сабвуфером (навіть двома), вже перестало бути питанням. Але, завдяки несподівано високою кордоні частоти зрізу ФНЧ сабвуферних каналів (і ФВЧ Мідбасові), а також того, що сабвуферні канали роздільні і навіть з індивідуальними затримками, з'являється можливість живити від цього пристрою повноцінний трьохполосний поканально фронт з частотою розділу НЧ / СЧ (завжди самої критичною для кросоверів) хоч 300 Гц, хоч 800. Все, що треба буде зробити - підрізати басовік фронту знизу, але ФВЧ на 50 - 80 Гц є в самому дрімучому підсилювачі, це - ніяка не проблема, як вписати в цю картину світу сабвуфер поки не придумали, але треба буде - придумаємо. Якщо ви не зробите це раніше.

Початкова затримка сигналу в тракті - близько 1,2 мс (як би 40 см), встановлена на пристрої точно відповідає виміряної. До речі, бачите, сигнал на виході - в протифазі з вхідним. Є такі, хто через це переживають, якщо ви з них - включайте всі динаміки в зворотній полярності. Тільки не заплутатися в процесі.

МЕД & дьоготь

Те, що апарат обіцяв робити, він робить бездоганно: потужний, з необмеженими (і навіть виходять за задумані межі) можливостями звуковий процесор, породисте звучання і відповідно ньому породистий, без балаганних мотивів, дизайн, багатий функціонал при роботі з зовнішніми пристроями, можливість повнішої інтеграції в автомобіль, ніж у аналогів інших виробників. Що завадило залишити в числі сумісних форматів WAV? Не знаємо. Напевно, японські стратеги вирішили, що застарів. Зате при роботі з FLAC стало доступно дозвіл 48 кГц / 24 біт, а це вже «межа стратосфери». Як і раніше (це давня фірмова традиція) дещо дратує «скорострільність» меню, на процесі настройки треба зосередитися цілком, трохи зазіваєшся - апарат з налаштувань вискакує. Добре, що недалеко: при наступному вході в меню він підводить приблизно до «перерваної позиції». В цілому ж - головний пристрій, придатне для побудови реально складної і просунутої системи, здатної гідно відтворювати високоякісну музичну інформацію.

Ціна питання: 12330 руб.

A PROPOS

Порівнянне ГУ торішньої лінійки, з диском, але без FLAC


Ми нічого не пропустили?
Принесли викрутку?
П ПЗМ ЕКВ, що тут незрозуміло?
Ви взагалі знаєте, по якій стороні їздять в Японії?
Шість, ви зрозуміли?
Ні?
Чому?
Що завадило залишити в числі сумісних форматів WAV?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов