Наша сеть партнеров Banwar
Вчені з Массачусетського інституту технологій (Massachusetts institute of technology) розробили систему, що дозволяє значно збільшити ефективність звичайних двигунів внутрішнього згоряння. Для цього пропонується використовувати на великих автомобілях і позашляховиках компактні мотори, оснащені турбонаддувом і безпосереднім уприскуванням, паливом для яких стане бензин і етанол.
За словами вчених, саме поєднання турбонаддува і безпосереднього вприскування палива дозволяє зробити економічний і потужний мотор. Однак при підвищенні потужності двигуна конструктори стикаються з проблемою детонації, яка з'являється при збільшенні ступеня стиснення і тиску наддуву.
Детонація виникає через високу температуру і тиску в циліндрах, що призводить до самозаймання суміші бензину і повітря. Щоб позбутися від цього ефекту, вчені вирішили використовувати етанол, який зберігається в спеціальному баку і врписківается в циліндри окремо від бензину. Це паливо не настільки ефективно, як бензин, проте при випаровуванні воно охолоджує деталі двигуна і запобігає детонацію. Одного бака етанолу має вистачити на кілька місяців.
Творці нової технології вважають, що їхні двигуни можуть стати альтернативою гібридним силовим агрегатам. Такі мотори будуть на 1000 - 1500 доларів дорожче звичайних, в той час як гібридні силові установки збільшують собівартість машини на три - п'ять тисяч доларів. Випуск турбированних бензо-етанолових двигунів з безпосереднім уприскуванням може початися в 2011 році, повідомляє http://auto.lenta.ru/
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.