Наша сеть партнеров Banwar
Мені була потрібна машина для покатушек. Критеріїв для пошуку за моделями і марками спочатку особливо не було: головне, щоб мотор був дизельний - як показує практика, він більше підходить для важкого бездоріжжя. Дивились різні позашляховики по всьому АВТОСАЙТ, орієнтуючись на підготовку для оффроуда. Увага привернув легендарний позашляховик, який практично підготовленим випускається з заводу-виробника - Wrangler Rubicon. В принципі, у нашого «рубікону» стандартна підготовка до бездоріжжя, не рахуючи заводських блокувань моста, ліфт підвіски і кузова під 42-е колеса, заміна зниженої передачі, лебідки і т. Д. Особливість мого «рубікону» в його двухсотсільний турбодізеле і короткою базі, через що виграє своєю невеликою масою, що краще для проходження перешкод і бездоріжжя. Планую відмовитися від електронного включення блокувань диференціалів і перейти на механічне включення, надійність на порядок вище.
Що стосується комфортних відстаней і складності бездоріжжя - підготовлений «рубікон», в принципі, може і так і так. Але є тільки одна складність на далеких відстанях: чим вище швидкість руху, тим більше гріється АКПП через дуже великих коліс. Але якщо їхати з крейсерською швидкістю 80-90 км / год, то все нормально.
На додаток, мені здається, «рубікон» цікавий не тільки для любителів оффроуда, але і практично для будь-якого споживача. Ця машина зручна і універсальна як на звичайній дорозі, так і в активному відпочинку. Окремо варто відзначити знімну дах, так як такої трансформації салону годі й шукати в інших моделях позашляховиків, що робить поїздку ще веселіше і забавні.
Шахнозаров Святослав
АВТОМОБІЛЬ МАЄ впізнаваний зовнішній ДИЗАЙНОМ. ВЕЛИЧЕЗНІ, ШИРОКІ ПЕРЕДНІ КРИЛА, споконвічно джіповськіх гратами радіатора І брутальний зовнішній вигляд БЕЗ КАПЛИ пафос і ГЛАМУРУ РОБЛЯТЬ ЦЕЙ АВТОМОБІЛЬ модно і стильно - стильний для бездоріжжя! НА ОБОХ сторони капота красується ВЕЛИКА ЕМБЛЕМА RUBICON. З БОКОВ до кузова болтами кріпиться ПОТУЖНІ підніжки, оберігають ПОРОГИ ВІД ПОШКОДЖЕННЯ ПІД ЧАС ЇЗДИ ПО БЕЗДОРІЖЖЮ. Успадкувавши від найбільш ПЕРШИХ WRANGLER знімна ДАХ, ДВЕРІ І відкидається РАМКА лобове скло. ЗА НАДЛИШОК ПОТУЖНОСТІ, жорстку позашляхових підвіски і зухвало ХАРАКТЕР В РОСІЇ WRANGLER RUBICON прозвали «Скажений табуреткою»! СПИСОК СТАНДАРТНОГО ОБЛАДНАННЯ однаковий, ЯК І У дводверних МОДИФІКАЦІЇ - ABS, ESP, ДВІ подушки безпеки, КОНДИЦІОНЕР, ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЗАМОК, УСИЛИТЕЛЬ КЕРМА І литі ДИСКИ. ІНШІ наворотів ПРОДАЮТЬСЯ У ВИГЛЯДІ ОПЦІЙ.
Я являюсь давньою прихильницею марки Jeep, хоча до цієї марки з великих машин я їздила і на «Ніссан Патфайндер», і на «Вольво СХ90», і на «Хонді CR-V», і на «Мітсубісі Паджеро», але більше всіх мені сподобався «Джип Чероккі» з ручною роздаткою - він мені якось в душу запав. Машина була безвідмовна, прохідна і досить маневрена. Але прийшов час вибирати нову. Мені хотілося, щоб в моїй машині збереглися всі якості від «Чероккі», але в той же час хотілося більше простору в салону і багажнику. Найменше мене турбувало, що говорили про консервативність салону. Загалом, вибирати було складно: щоб і рама була, і з ручною роздаткою, і містка, так як в наявності двоє дітей, кіт і собака, і всіх треба на дачу вивозити. Тому і придбала пятидверку «рубікон». А взагалі у мене на першому місці - безпека, надійність і прохідність, а вже дизайн салону - на тридцять третьому, та й який салон, коли то дитячі велосипеди, то лижі з санками, то діти прямо з калюжі. Тому замовляла машину з тканинним салоном (він зі спеціальної тканини зроблений, яку можна мити і не страшно бруднити). А дизайн машини вигідно відрізняється від всієї маси «мильниць» на дорозі - стильний, яскравий, брутальний! Машина дуже відповідає нашого клімату і якості доріг! Що стосується тюнінгу: це роздолля для любителів конструкторів. У США випускаються цілі журнали, що стосуються тюнінгу конкретно моделі «Джип Рубікон», причому варто це не дорого. У Росії, звичайно, дороговато, але можливі варіанти. Влітку особисто я знімаю пластикову дах з машини і міняю її на тент. Машина стає легше і менше «їсть» бензину, причому 92-го, та й виглядає зовсім по-іншому. «Рубікон» не пристосований для швидкісної їзди, максимальна швидкість 120 км на годину, далі ти починаєш відчувати відсутність аеродинаміки, високо розташований центр ваги, а також широку і високу гуму. Це справжній позашляховик, не існує універсальних машин! Але по нашим дорогам і з нашими умовами пересування така машина є найбільш оптимальною.
Ольга Кареліна
НАЗВА МОДЕЛІ ДАЛА САМА СКЛАДНЕ позашляхових ТРАССА В АМЕРИЦІ - RUBICON TRAIL ( «ТРОПА РУБІКОН») - ЦЕ маршрут довжиною 35 КМ, пролягала по мальовничих, АЛЕ ДУЖЕ важкопрохідній місцевості! ЗНАХОДИТЬСЯ ВІН НА ЗАХОДІ США, В Сьєрра-Невада, К ЗАХОДУ ВІД ОЗЕРА ТАХО І ПРИБЛИЗНО В 130 км на схід від САКРАМЕНТО. Вузька ТРОПА, завалених ВЕЛИЧЕЗНИМИ КАМЕНЯМИ, КРУТО ПІДНІМАЄТЬСЯ З ДОЛИНИ до штучного озера ЛУН-ЛЕЙК. ДОСТАТОК ВЕЛИЧЕЗНИХ КАМНЕЙ, обрив, ГІРНИЧИХ РЕК І ГРЯЗІ. ЦЕ МЕККА АМЕРИКАНСЬКИХ джипери! П'ятидверний І трьохдверний JEEP WRANGLER UNLIMITED RUBICON, представлених на російському ринку, оснащується бензиновим двигуном об'ємом 3,8 ЛІТРИ, який видає 199 сил та 315 HM, КОМПЛЕКТУЄТЬСЯ ВИКЛЮЧНО 4-ступінчастою АКПП. ВИПУСКАЄТЬСЯ І дизельна модифікація, оснащується 2,8-літровим 177-сильним агрегатом з обертовим моментом в 400 НЬЮТОН-МЕТРІВ. ЦЯ ВЕРСІЯ ТАКОЖ КОМПЛЕКТУЄТЬСЯ чотириступінчасту АВТОМАТИЧНОЇ коробкою ПЕРЕДАЧ
Я вибрав саме цю марку і модель позашляховика, тому що це остання машина зі справжніх джипів - нащадок «Віліса». Один раз побачив його на покатушки і зрозумів: краще немає. Спочатку їздили на Jeep Commander, теж його тюнінгували: багажник, передній бампер, лебідка. Але прохідність між деревами невисока - довга база, а ренг короткий і рамний. Підготував його: передній і задній бампери, лебідка, головні пари 4.56, самоблок. Поставив багажник з "люстрою". Планую ліфт 5.5 дюйма і колеса не менш 37-х. Особливість саме моєї машини - колір. Коли побачив, узяв практично тільки через колір. Салон теж переробили під колір машини, тому тепер подобається все!
Вийшла машина для «ближніх» поїздок, так як далека поїздка виходить незручною - база коротка, колісна занадто широка, центр ваги високий, на асфальті пересування не дуже комфортно.
Сергій Нікітцев
МОДЕЛЬ оснастити блокує передні і задні диференціали, ведучих мостів DANA44 І роздавальної коробки з передавальним числом понижувальної передачі 4: 1 ДЛЯ ЗАДОВОЛЕННЯ запити найвибагливіших любителів бездоріжжя. WRANGLER RUBICON МАЄ пристосованих до роботи В ГРЯЗІ дискові самоочищатися гальмівні механізми, ЩО ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ скорочено ТОРМОЗНОЙ ШЛЯХ І ЗНИЖЕНИЙ ЗНОС ГАЛЬМОВИХ колодок.
Єдине нарікання, КАМІНЬ В ГОРОД WRANGLER RUBICON, СТОСУЄТЬСЯ КОНСТРУКТИВНОЇ ОСОБЛИВОСТІ, прорахунки, ПРО ЯКИЙ НЕ варто замовчувати, БО ВІН приховує в собі небезпеку! СПРАВА В ТОМУ, ЩО КАТАЛІЗАТОР вихлопної системи ЗНАХОДИТЬСЯ ДУЖЕ БЛИЗЬКО З траверси РАМИ, І ТАМ, В УМОВАХ позашляхових ЕКСПЛУАТАЦІЇ, скупчуються ТРАВА І СМІТТЯ, ЯКІ займається від ВИСОКОЇ ТЕМПЕРАТУРИ. Погіршує ситуацію проходять неподалік паливопровід ... В ІНТЕРНЕТІ РАДЯТЬ власники цієї моделі бути уважними - прецеденти були, І НАВІТЬ З подальших судових позовів з ЗАВОДОМ-ВИРОБНИКОМ. ЦІКАВО, ЗМІНИЛАСЯ ЧИ СИТУАЦІЯ? МОЖЕМО СКАЗАТИ ОДНЕ: ХОЧ КОНСТРУКТИВНО ВСЕ САМЕ ТАК, як описує, АЛЕ НА НАШИХ виїзд вихідного дня жодного разу історій З самоспалення ЦІЄЇ МОДЕЛІ НЕ ВИНИКАЛО, А ПРИЇЖДЖАЮТЬ ДО НАС НА «Рубікон» ЯК ЗОВСІМ СТАНДАРТНИХ, ТАК І ПІДГОТОВЛЕНИХ, АЖ НА 42-Х колеса, І ОТРИМУЮТЬ ВІД їЗДИ НА ЦЬОМУ АВТОМОБІЛІ ВЕЛИЧЕЗНЕ ЗАДОВОЛЕННЯ
http://media.trophy-life.ru/
(Visited 292 times, 1 visits today)
ЦІКАВО, ЗМІНИЛАСЯ ЧИ СИТУАЦІЯ?