- У порту Роттердам тестують технологію автоперевезень «рух караваном»
- У Ганновері оголошено переможця конкурсу «International Truck of the Year 2019»
- У Німеччині на автобані їздитимуть вантажівки без водіїв
- Транспортна тиждень (16 травня - 23 травня)
- Скільки коштує безпека на дорозі
Наша сеть партнеров Banwar
На дорогах Литви і Європи можна побачити різні тягачі. Всі вони з першого погляду однакові, але в той же час абсолютно різні. Головні відмінності, безумовно, полягають в їх технічних характеристиках. У Литві іноді вдається побачити тягачі американського типу, які відразу ж притягують погляд, завдяки своєму винятковому дизайну. Чому на старому континенті їх так мало і чим вони відрізняються від тягачів, які виготовляються для європейського ринку?
Одне з основних відмінностей американського тягача полягає в тому, що він набагато довше європейського. Це дуже важливо при експлуатації тягача в Європі, де введено обмеження довжини транспортних засобів та їх составів. Основна причина таких обмежень полягає в тому, що в Європі велика щільність населення, і в деяких місцях дороги досить вузькі. В Америці таких проблем набагато менше, тому немає особливої потреби обмежувати довжину тягачів і їх з'єднань.
При створенні американських і європейських тягачів враховувалися різні критерії і вимоги, а також умови експлуатації. Майже всі американські тягачі є Триосний, а європейські зазвичай двовісні.
«Американець» з додатковою віссю має перевагу в плані навантаження, яка розподіляється по осях автопоїзда. Якщо повністю завантажити такий тягач з причепом, вся маса вантажу порівну розподіляється на мости тривісного тягача і двовісного напівпричепа, так як два задніх моста тягача допускають набагато більше навантаження, а осі напівпричепа обладнані в самому його кінці.
У «європейця» через двухосной конструкції на рівній дорозі проблем не буде, проте вони можуть виникнути під час їзди в гору. Вага такого автопоїзда перерозподіляється: єдиний ведучий міст тягача звільняється, тому більша частина ваги дістається осях напівпричепа, так як кінець європейського напівпричепа приблизно на півтора метра виступає за задні колеса і переважує напівпричіп назад. Зчіпка провідної осі такого тягача з дорожнім покриттям під час підняття в гору зменшується, часом до критичного стану, коли тягач не може зрушити в місця.
Чому американцям знадобився тривісний тягач? Північна Америка - величезний регіон з дуже різними природними умовами. Залежно від пори року і місцевості, температура може коливатися від -40 до +40, а вантажі адже доводиться перевозити, не дивлячись на погоду і місцевість. Тому по автомагістралях Америки безперервно їдуть тягачі, які перевозять різні вантажі в різні місця.
Швидкісні та інші зручні дороги прокладені тільки за основними напрямками, а клієнти знаходяться в різних місцях Америки, тому іноді вантажі доводиться перевозити навіть по гравійним дорогах, крутих схилах, обмерзлих і засніжених дорогах. Тому американський тягач повинен бути таким, щоб зміг однаково добре і надійно працювати при будь-яких умовах, які можуть виникнути на цьому континенті.
Двигун в американському тягачі завжди знаходиться попереду кабіни водія. Відсік двигуна становить приблизно півтора метра і гарантує більшу безпеку при зіткненні на дорозі. Комфорт водія також значно вище, ніж в європейському тягачі. Сидіти між осей набагато зручніше - менше трясе, менше шуму від двигуна, а влітку кабіна не так швидко нагрівається.
Оскільки «американець» довший, в кабіні обладнано більш просторе спальне місце, яке також виконує функцію аеродинамічного обважування. Довжина і гострий перед американського тягача робить його більш обтічним, що допомагає економити паливо.
Переваги європейських тягачів також очевидні: водій сидить над переднім мостом, тому краще бачить дорогу, а сам тягач значно коротше, тому як один, так і з напівпричепом, набагато більш маневрений.
За словами експертів, обидва тягача - і американський, і європейський - досить хороші, однак, європейський варіант в Америці навряд чи б прижився, так само як і «американець» в Європі.
У порту Роттердам тестують технологію автоперевезень «рух караваном»
У порту Роттердам тестують технологію автоперевезень відому як «рух караваном».
2018-10-03 648
У Ганновері оголошено переможця конкурсу «International Truck of the Year 2019»
На виставці комерційних автомобілів IAA 2018 у Ганновері був оголошений переможець престижного конкурсу «International Truck of the Year 2019». Лауреатом став новітній магістральний тягач «Ford F-MAX». Такий вердикт журі, до якого входять 23 журналістів з 23 країн Європи. З новим магістральним тягачем «Ford F-MAX» компанія «Ford Truck» планує потестініть конкурентів з Великої сімки європейських виробників вантажівок важкого класу. Новинка отримала назву на честь легендарних машин «Ford F Series».
2018-09-27 882
У Німеччині на автобані їздитимуть вантажівки без водіїв
У Німеччині на автобані A9 між Мюнхеном і Нюрнбергом будуть здійснювати по три поїздки в день безпілотні вантажівки, що перевозять вантажі логістичної компанії «Schenker» - дочірнього підприємства німецького залізничного концерну «Deutsche Bahn».
2018-06-26 1 244
Транспортна тиждень (16 травня - 23 травня)
Єврокомісія готується ввести рамки CO2 по забрудненню повітря, вперше - для вантажного автотранспорту. В уряді знову захищають інтереси страхових компаній, але обіцяють приборкати зростання вартості страхових послуг. Схвалено введення квот з прийому на роботу спеціалістів із третіх країн, в тому числі, водіїв далеких рейсів - «Linava» бачить в цьому загрозу бізнесу. Ці та інші актуальні новини галузі в традиційній «Транспортної тижня».
2018-05-21 300
Скільки коштує безпека на дорозі
Стратегія посилення безпеки на дорогах «Візія 0» народилася в Скандинавії десяток років тому. Шведи вирішили до 2030 року скоротити число загиблих і поранених на дорозі вдвічі, а ще через 20 років звести смертність від ДТП до нуля. Сьогодні до програми приєдналися багато країн ЄС, в тому числі, з цього року Литва. Амбіційний проект в міністерстві транспорту представили в березні, загальний бюджет не називається - важко планувати на чверть століття вперед. Але і окремі цифри в десятки і сотні млн євро звучать вражаюче - ці б гроші роздати транспортним підприємствам, може, проблеми вирішилися б самі?
2018-04-25 287
Чому на старому континенті їх так мало і чим вони відрізняються від тягачів, які виготовляються для європейського ринку?Чому американцям знадобився тривісний тягач?
Але і окремі цифри в десятки і сотні млн євро звучать вражаюче - ці б гроші роздати транспортним підприємствам, може, проблеми вирішилися б самі?