Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

амортизатор для меблів

  1. ФОРМУЛА ВИНАХОДУ

Наша сеть партнеров Banwar

Винахід відноситься до амортизатора для меблів. Пропонується амортизатор для меблів - надійний в експлуатації і з можливістю порівняно точного регулювання відповідно до мети застосування. Амортизатор (101) для меблів, зокрема для шарнірів, з корпусом (102, 202), в якому з можливістю переміщення встановлений поршень (104), з'єднаний зі штоком (103, 203), причому текуче середовище при русі поршня (104, 204 ) всередині корпусу (102, 202) тече по проточного каналу (120) в / на поршні (104, 204), причому при русі поршня (104) в різних напрямках виходить різна демпфуюча сила, а поперечний переріз проточного каналу (120) на певних ділянках змінюється завдяки тому, що поршень має можливість переміщатися щодо пластини (106, 206), отли чає тим, що пластина (106, 206) і / або поршень (104, 204) мають радіально проходять канавки (160), що утворюють, щонайменше, частина проточного каналу (120), причому з одного боку корпусу (102) передбачено рухливий врівноважує поршень (107,111), який щільно вставлений між корпусом (102) і штоком (103), причому врівноважує поршень має ущільнення (107), яке зовнішньої ущільнюючої кромкою (112) прилягає до корпусу (102), а внутрішньої ущільнюючої кромкою (113) прилягає до штоку (103). 12 з.п. ф-ли, 5 мул. Винахід відноситься до амортизатора для меблів

Винахід відноситься до амортизатора для меблів, зокрема для шарнірів, з корпусом, в якому з можливістю переміщення розташований поршень, з'єднаний зі штоком, причому текуче середовище при русі поршня всередині корпусу тече по проточного каналу на / в поршні, причому при русі поршня в різних напрямках виходить різна демпфуюча сила.

Існують амортизатори для меблів, в яких в поршні розташоване мікроотвір, так що при русі поршня текуче середовище може текти з одного боку поршня до іншої, тому рух поршня демпфірованного текучим середовищем. При виготовленні таких мікроотворів, найчастіше розміром менше 0,15 мм, існує недолік, що полягає в тому, що процес виготовлення триває довго, так як потрібна висока точність, до того ж при цьому сильно зношуються інструменти. При незначних відхиленнях від номінального розміру можуть бути отримані абсолютно різні демпфирующие сили. До того ж мікроотвори легко засмічуються дрібними частинками. Тому застосування пінопластових елементів для компенсації обсягу неможливо, так як відірвалися дрібні частинки можуть заблокувати систему. Нарешті, при невеликих мікроотворів стінка піддається ерозії, тому діаметр після закінчення певного часу збільшується. В результаті змінюються характеристики амортизатора.

Крім того, відомі амортизатори, в яких текуче середовище тече через кільцевої зазор між поршнем і стінкою корпусу. І в цих амортизаторах найнезначніші відхилення від номінального розміру діаметра поршня або внутрішнього діаметра циліндра сильно впливають на демпфирующие властивості. Допуски можуть підсумовуватися і, зокрема, при зміні внутрішнього тиску стінка корпусу може розгинатися і збільшувати кільцевої зазор. До того ж і в цих амортизаторах сторонні включення можуть негативно вплинути на демпфирующие властивості.

З патентного документа DE 10054904 відомий демпфуючий елемент для рухомих деталей меблів. При цьому на рухомому поршні передбачено клапанний пристрій з кільцеподібним еластичним золотником, яке при русі поршня в різних напрямках викликає різне за величиною демпфірування. Однак конструкція такого клапанного пристрою порівняно дорога, крім того, може виникнути згадана вище проблема засмічення проточних каналів.

З документа DE 20221550 відомий амортизатор для рухомих деталей меблів, в якому передбачені рухливі кільцеві шайби, за допомогою яких пропускні отвори в поршні можуть закриватися повністю або частково. Хоча завдяки цьому можна досягти різної демпфирующей сили при русі поршня в протилежних напрямках, величина цієї сили регулюється погано. Якщо перетину потоку стають занадто малими, матеріал піддається високому навантаженні і швидкого зносу. Якщо реалізують великі перетину потоку, для багатьох застосувань демпфуюча сила залишається занадто малою.

Тому завданням даного винаходу є запропонувати амортизатор для меблів - надійний в експлуатації і з можливістю порівняно точного регулювання відповідно до мети застосування.

Ця задача вирішена завдяки амортизатора з ознаками пункту 1 формули винаходу.

Згідно винаходу поперечний переріз проточного каналу на певній ділянці може змінюватися завдяки тому, що поршень може бути переміщений щодо пластини, причому пластина і / або поршень мають радіальні канавки, що утворюють, щонайменше, частина проточного каналу. Завдяки цьому поперечний переріз проточного каналу можна задати порівняно точно, причому встановлену на поршні пластину виготовити нескладно, і при необхідності її можна поміняти. До того ж цей амортизатор простим способом можна відрегулювати відповідно до мети застосування, так як демпфуюча сила залежить головним чином від конструкції проточного каналу на / в поршні, зокрема від перетину потоку в радіальних канавках, які не тільки утворюють дросель, а й на певному ділянці обтекаются текучим середовищем. Ця ділянка радіальної канавки можна повністю використовувати для створення сил тертя, а разом з тим і для падіння тиску текучого середовища, що викликає демпфірування.

Крім того, канавки виготовити значно простіше, ніж зробити отвори за допомогою свердлильних інструментів, так як при цьому можуть виникнути задирки, або за допомогою лиття під тиском, при якому в отворах може утворитися ливарна кірка. Крім того, завдяки зміні проточного каналу між пластиною і поршнем деталі не так легко закупорюються, так як через зміну поперечного перерізу вони не можуть так легко застрявати.

З одного боку корпусу переважно передбачений рухливий врівноважує поршень, який щільно встановлений між корпусом і штоком. Завдяки врівноважуючим поршня можна компенсувати зміну обсягу внаслідок переміщення штока. При цьому врівноважує поршень може мати ущільнення або складатися з нього, причому ущільнення зовнішньої ущільнюючої кромкою прилягає до корпусу, а внутрішньої ущільнюючої кромкою - до штоку, так що необхідно тільки одне ущільнення. Крім того, врівноважує поршень переважно за допомогою пружини, що створює невеликий внутрішній тиск в корпусі, може бути попередньо напружений в сторону порожнини з поршнем. При цьому пружина може спиратися на кришку, закріплену на корпусі, і бути пронизана штоком, так що виходить конструкція, яка монтується дуже просто.

Згідно з переважним варіантом реалізації винаходу поршень і пластина разом розміщені на штоку. Для зміни поперечного перерізу проточного каналу поршень може переміщатися в аксіальному напрямку так, що радіальний ділянку між поршнем і пластиною володіє свого роду клапанної функцією, а переміщення поршня в одному напрямку демпфуюча сильніше, ніж в протилежному напрямку. Це переважно, зокрема, в меблів, так як хід відкривання повинен відбуватися з легким ходом, але при закриванні переважно демпфірування. Демпфуюча сила в протилежних напрямках руху поршня може відрізнятися більш ніж в 5 разів, переважно в 8-12 разів.

Радіальні канавки переважно розміщені так, що в кожному разі передбачені дві канавки, розташовані діаметрально протилежно щодо осі поршня. Це забезпечує рівномірну демпфуючу силу і запобігає можливим поперечні сили в радіальному напрямку, які можуть викликати заклинювання поршня.

Згідно ще одному варіанту реалізації для зміни поперечного перерізу проточного каналу поршень можна виконати жорстким, а пластину - гнучкою. Завдяки цьому амортизатор можна виконати простим способом у вигляді амортизатора стиснення, який при вдавливании штока в корпус має тяжкий перебіг, в той час як висування штока може відбуватися з порівняно легким ходом. При цьому пластину можна виконати у вигляді шайби з пластика, переважно з полімерної плівки, тому що навантаження на шайбу відносно невелика, в тому числі в районі проточного каналу.

Якщо амортизатор виконаний як амортизатор стиску, на штоку і / або корпусі можуть передбачити фіксатори, переважно з гнучкими плечима, для з'єднання з іншою деталлю, так як навантаження, що розтягують при переміщенні штока менше тримають сил фіксаторів, тому амортизатор можна встановлювати, а також додатково оснащувати вельми просто і швидко.

Нижче винахід розкрито більш детально на основі декількох прикладів його реалізації і з посиланнями на прикладені креслення. На кресленнях показано наступне:

фіг.1 - вид збоку з частковим розрізом варіанти реалізації амортизатора;

фіг.2 - частковий вид амортизатора по фіг.1 в аксонометрии;

фіг.3 - схематичний вигляд амортизатора по фіг.1 в районі поршня;

фіг.4 (А і В) - два види амортизатора по фіг.1;

фіг.5 - частковий вид варіанти реалізації амортизатора, модифікованого в порівнянні з фіг.1.

Варіант реалізації, показаний на фіг.1-4, передбачає амортизатор 101, що містить циліндричний корпус 102, в якому на штоку 103 встановлений поршень 104, який має можливість переміщення. На зовнішньому периметрі поршня 104 в канавку поміщено кільце ущільнювача 105. При цьому канавка має ширину, велику, ніж поперечний переріз кільця ущільнювача 105, тому при високому тиску кільце може упресовують від внутрішньої стінки корпусу 102 в канавку, щоб уникнути занадто великих сил тертя при переміщенні поршня 104.

Поруч з поршнем 104 на кінці штока 103 або на продовженні поршня 104 закріплена пластина 106. На протилежному боці поршня 104 в корпус 102 поміщений врівноважує поршень, що компенсує зміна обсягу, що виникає внаслідок руху штока 103. Врівноважуючий поршень охоплює кільце ущільнювача 107, поміщене на утримує кільці 111. кільце ущільнювача 107 створює ущільнення щодо порожнини 108 в корпусі 102, причому кільце ущільнювача 107 має зовнішню ущільнюючу крайку 112, прилеглу до внутрішньої сторони корпусу 102, і в ранкову ущільнюючу крайку 113, прилеглу до штоку 103. Завдяки цьому ущільнення 107 одночасно може забезпечувати ущільнення як на штоку 103, так і на корпусі 102.

Ущільнення 107 і утримує кільце 111 попередньо напружені за допомогою пружини 110, яка прилягає до кільця 111, а з протилежного боку - до кришки 109. При цьому кришка 109 закріплена на корпусі 102 тільки з зачепленням, так як сили, що викликаються пружиною 110, незначні.

На штоку 103 за допомогою стопорного виступу 116 на канавці або виступі зафіксований фіксатор 115, який утворює частково відкриту вушко 117, так що через два плеча вушка 117 можна причепити іншу деталь, наприклад меблевий шарнір, тобто можливий нескладний монтаж. Фіксатор 115 від штока 103 Не виймайте, так як висування поршня 103 відбувається з легким ходом, і утримують сили окремих засобів стопорения більше протидіючих сил, що виникають при висуванні поршня 103.

Для стопорних виступів 116 на штоку 103 може бути передбачений виступ, тому обробка штока 103 ріжучими інструментами не потрібна. Завдяки цьому металевий або пластиковий шток 103 можна виконати з вельми невеликим діаметром, переважно в межах від 1,5 до 3,5 мм, особливо від 2,0 до 3,0 мм. В результаті при вдвіганіем і висуванні штока 103 необхідна лише незначна компенсація обсягу.

Амортизатор 101 виконаний як амортизатор стиску, в якому зусилля для вдвіганія штока 103 перевищує зусилля для висування штока 103, щонайменше, в п'ять, переважно в 8-12 разів.

Між поршнем 104 і кільцеподібної пластиною 106 виконаний проточний канал 120, який частково утворений двома радіальними канавками 160, діаметрально протилежними щодо осі штока 103. При цьому зовнішній діаметр пластини 106 менше діаметра поршня 104. У центрі пластини 106 виконаний отвір 121, так що пластина 106 може бути насаджена на шишкоподібний кінець 119 штока 103 або поршня 104. У цьому випадку для фіксації пластини 106 формують шишкоподібний кінець 119, тому пластина надійно утримується на поршні 104.

На Фіг.3 представлений сформований кінець 119 ', за допомогою якого пластина 106 фіксується на штоку 103, а на поршні 104, причому можуть застосувати і інші механізми кріплення. У поршні 104 утворений один або кілька проточних каналів 122, що проходять паралельно осі штока 103. Якщо шток 103 вдавлюють в корпус 102 (верхня половина фіг.3), то пластина 106 прилягає до поршня 104, а канавки 160 утворюють найменший переріз потоку проточного каналу між порожниною 108 і протилежної порожниною 123. Тому вдавлення поршня 103 відбувається з тяжким перебігом.

Якщо шток 103 висувають (нижня половина фіг.3), то пластина 106 відгинається від поршня 104 до тих пір, поки, наприклад, не буде досягнуто положення 106 ', а канавки 160 НЕ будуть розташовані на деякій відстані від пластини 106, і текуче середовище може по проточних каналах 122 текти від порожнини 108 до порожнини 123, не обов'язково протікаючи по канавках 160. Завдяки цьому можна використовувати істотно більший перетин потоку, а висування штока 103 відбувається з вельми легким ходом. Для цього пластина виконана гнучкою, вона складається, наприклад, із пластику, переважно з полімерної плівки з поліетилентерефталату ПЕТ (PET), так що при русі поршня 103 пластина 106 знову переміщається в положення поруч з поршнем 104 перпендикулярно осі штока 103. Звичайно, замість відгинання пластини 106 можуть також піднімати пластину 106 від поршня 104, як це має місце в перших двох прикладах реалізації.

На фіг.4 (А і В) показаний амортизатор 101, корпус 102 якого з одного боку має відкриту назовні вушко 118, причому на протилежному боці можна бачити відкриту назовні вушко 117 фіксатора 115 на штоку 103. Завдяки двом проушинам 117 і 118 можливий нескладний і швидкий монтаж амортизатора 101.

На фіг.5 показаний приклад реалізації винаходу в районі поршня 204, трохи змінений у порівнянні з прикладом фіг.1. Поршень 204 має можливість переміщення в циліндричному корпусі 202 амортизатора. При цьому поршень 204 за допомогою байонетного з'єднання або з'єднання з засувкою зафіксований на штоку 203 і має, щонайменше, один осьової проточний канал 222. На зовнішньому периметрі поршня 204 передбачена канавка, в яку вкладено кільце ущільнювача 205, виконане у вигляді кільця ущільнювача круглого перетину , тому камери 223 і 224, утворені на протилежних сторонах поршня 204, відокремлені один від одного поршнем 204 і кільцем ущільнювача 205. Поруч з кільцем ущільнювача 205 в канавці є розрізне опорне кільце 209 з ж есткого матеріалу, наприклад пластику або металу, яке запобігає зсуву кільця ущільнювача 205 в канавці і, крім того, може стискати кільце ущільнювача 205 в аксіальному напрямку. В іншому випадку при високому тиску кільце ущільнювача 205 може зрушити в канавці так, що достатня герметизація забезпечуватися вже не буде і амортизатор буде непрацездатний.

Збоку камери 223 на поршні 204 передбачена пластина 206, за допомогою пружинного стопорного кільця 207 застопореними на циліндричній продовженні 210 в аксіальному напрямку. Пластина 206 утримується з аксіальним зазором між пружинним стопорним кільцем 207 і бічною поверхнею 208 поршня 204 так, що при переміщенні поршня 204 пластина 206 прилягає або до бічної поверхні 208, або до кільця 207, завдяки чому, як і в попередніх прикладах реалізації, збільшується або зменшується проточний канал в районі радіальних канавок в пластині 206 і / або на бічній поверхні 208.

Як текучого середовища для показаних амортизаторів переважно застосовують масло, зокрема силіконове, але для демпфірування можна використовувати і інші рідкі середовища.

ФОРМУЛА ВИНАХОДУ

1. Амортизатор (101) для меблів, зокрема для шарнірів, з корпусом (102, 202), в якому з можливістю переміщення встановлений поршень (104), з'єднаний зі штоком (103, 203), причому текуче середовище при русі поршня (104 , 204) всередині корпусу (102, 202) тече по проточного каналу (120) в / на поршні (104, 204), причому при русі поршня (104) в різних напрямках виходить різна демпфуюча сила, а поперечний переріз проточного каналу (120) на певних ділянках змінюється завдяки тому, що поршень має можливість переміщатися щодо пластини (106, 206), від ічающійся тим, що пластина (106, 206) і / або поршень (104, 204) мають радіально проходять канавки (160), що утворюють, щонайменше, частина проточного каналу (120), причому з одного боку корпусу (102) передбачено рухливий уравновешивающий поршень (107,111), который плотно вставлен между корпусом (102) и штоком (103), причем уравновешивающий поршень имеет уплотнение (107), которое наружной уплотняющей кромкой (112) прилегает к корпусу (102), а внутренней уплотняющей кромкой (113) прилегает к штоку (103).

2. Амортизатор по п.1, що відрізняється тим, що поршень (104, 204) і пластина (106, 206) разом встановлені на штоку (103, 203).

3. Амортизатор по п.2, що відрізняється тим, що поршень (204) закріплений на штоку (203), а пластина (206) з аксіальним зазором встановлена ​​на штоку (203) або поршні (204).

4. Амортизатор за допомогою одного з пп.1-3, що відрізняється тим, що радіальний проточний канал (120) уздовж канавок (160) у пластини, що прилягає до поршня, є самою вузькою частиною проточного каналу.

5. Амортизатор за допомогою одного з пп.1-3, що відрізняється тим, що передбачені дві канавки (160), розташовані діаметрально протилежно щодо осі поршня.

6. Амортизатор за допомогою одного з пп.1-3, що відрізняється тим, що для зміни поперечного перерізу проточного каналу (120) пластина (106) виконана гнучкою.

7. Амортизатор по п.6, що відрізняється тим, що пластина (106) виконана у вигляді шайби з пластика, переважно з полімерної плівки.

8. Амортизатор за допомогою одного з пп.1-3, 7, який відрізняється тим, що врівноважує поршень охоплює ущільнення (107), підтримуване утримує кільцем (111).

9. Амортизатор за допомогою одного з пп.1-3, 7, який відрізняється тим, що врівноважує поршень (107, 111) за допомогою пружини (110) попередньо напружений в сторону порожнини з поршнем (104).

10. Амортизатор по п.9, що відрізняється тим, що пружина (110) впирається в кришку (109), закріплену на корпусі (102), і пронизана штоком (103).

11. Амортизатор за допомогою одного з пп.1-3, 7, 10, який відрізняється тим, що для з'єднання з іншою деталлю на штоку (103) передбачені фіксатори (115), переважно з гнучкими плечима.

12. Амортизатор за допомогою одного з пп.1-3, 7, 10, який відрізняється тим, що зусилля для переміщення поршня (104) в протилежних напрямках відрізняються один від одного в п'ять, переважно в 8-12 разів.

13. Амортизатор за допомогою одного з пп.1-3, 7, 10, який відрізняється тим, що поршень (204) на зовнішній стороні має канавку з кільцем ущільнювача (205) для поділу порожнин (223, 224), розташованих по обидва боки поршня ( 204), причому в канавку вставлено розрізне опорне кільце (209) з жорсткого матеріалу.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов