Наша сеть партнеров Banwar
Як відомо виробники автомобілів використовують два основних види амортизаторів:
Масляний або гідравлічний (м'який). Має велику історію застосування. Такі амортизатори працюють (гасять удари, демпфують) більш м'яко. Компенсаційний обсяг газу у них працює під біліше низьким тиском в порівнянні з газовими амортизаторами. Через більш складної конструкції вони важче своїх конкурентів газових амортизаторів, що ні позитивно позначається на швидкості роботи підвіски. Коротше кажучи, пригальмовує і не дозволяє відобразити всі атаки нерівній дороги. Є два види конструкції масляних амортизаторів: однотрубні і двотрубні. У конструкції двотрубного є дві камери: робоча (перша труба або внутрішня) і компенсаційна (друга труба вона оточує внутрішню трубу). Перша камера завжди заповнена маслом, яке в залежності від ходу підвіски піддається стиску або розрядці. Зайве масло при стисненні переходить в компенсаційну (другу камеру), а при розрядження повертається в першу камеру. Однотрубні амортизатори не мають компенсаційної камери з цього мають менший хід в порівнянні з двотрубними. Найменше порушення їх геометрії (вм'ятина і т.д.) призводить до поломки (заклинювання). У виготовленні вони також більш затратні, так як пред'являються більш високі вимоги до використовуваних матеріалів через великі навантажень.
Олійно газовий (газонаповнений) друга назва газовий. У конструкції також використовується масло, проте повітря, присутній в компенсаційній камері замінений на газ (найчастіше рідкий азот). Використання газу дає ряд переваг. Чи не піниться (змішування масла і повітря (аерація)), відповідно в роботі амортизатора немає провалів, коли через клапан замість масла проходить повітря. Газ знаходиться під постійним тиском, така властивість також включається в роботу амортизатора, утримує масло в першій камері. Дозволяє чіткіше, швидше реагувати на нерівності, без пропусків. Колесо весь час знаходиться в контакті з дорогою. У підсумку напрошується висновок, виробник готовий випускати як найжорсткіші амортизатори які будуть чудово реагувати на нерівності, забезпечувати постійне зчеплення коліс автомобіля з дорогою, але в цьому випадку і мови не може йти про будь-якому комфорті пересування, так і самі м'які амортизатори кочення (амортизатор кочення - наукова назва) які будуть забезпечувати винятковий комфорт, але не безпека. Таким чином жорсткість або м'якість амортизатора кочення - це компроміс між безпекою, умовами експлуатації і комфортом.
Підібрати відповідний Вам амортизатор, пильовик амортизатора, болти для кріплення, порівнявши характеристики, замовити та купити Ви можете в Гомельському інтернет-мазагізіне запчастин для автомобілів MSCAR.BY скориставшись електронним каталогом підбору запчастин.
назад