- Навіщо потрібен амортизатор кабіни?
- Види амортизаторів.
- Двотрубний масляний амортизатор
- Однотрубний газовий амортизатор
Наша сеть партнеров Banwar
У кабінах вантажівок є своя власна підвіска, яка забезпечує машині плавну їзду, а водієві зручність в керуванні. Важливою складовою в підвісці кабіни є амортизатор.
У даній статті ми докладно розглянемо, що це таке, навіщо він потрібен, як влаштований і т.д.
Навіщо потрібен амортизатор кабіни?
Вантажівки мають не малу вагу, тому що є у них підвіска не може повністю нейтралізувати всі дорожні нерівності. На вантажі, що перевозяться, найчастіше, це ніяк не впливає, але це приносить незручності водієві (тому що погіршується керованість вантажівки) і пасажирам (трястися на дорогах ніхто не любить).
Щоб позбутися від таких неприємних дрібниць, для кабін вантажівок використовується автономна підвіска. На сьогоднішній день, більшість вантажних машин мають в кабіні одну з двох підвісок:
- Механічна підвіска;
- Пневмоподеска.
Незважаючи на те, який вид підвіски варто на Вашому вантажівці, кожна з них складається з двох або чотирьох амортизаторів (кількість залежить від типу підвіски). У механічної підвісці, пружні елементи являють собою пружини. А в пневмоподвеске - це пневмоподушки, з'єднані з пневмосистемою автомобіля.
Наявність такого елемент, як амортизатор, важливо для автомобіля, так як він нейтралізує розгойдування кабіни при русі на нерівній дорозі, зменшує вібрації від ям і т.д. Тому, амортизатор є важливою деталлю, оскільки робить їзду на вантажній машині безпечніше, але і комфортніше.
Види амортизаторів.
Всі водії знають, що є кілька видів амортизаторів: масляні, газові та газо-масляні. АЛЕ! Це неправильна класифікація амортизаторів, так як у всіх амортизаторах (незважаючи на марку машини і т.д.), присутній масло. Так само амортизатори можуть бути однотрубними і двотрубними.
Двотрубний масляний амортизатор
Такий амортизатор ще називають гідравлічним. Це найпростіший і доступним (у ціновому плані) амортизатор. При цьому є найбільш нестабільним, в плані роботи, елементом.
Принцип роботи гідравлічного амортизатора
В ГА поршень зі штоком рухаються в низ, масло зганяє через клапан прямого ходу з робочого циліндра в корпус амортизатора.
Повітря, що розташовується нагорі, стискається. При цьому повітря, який знаходиться у верхній частині резервуара, трохи стискається.
Як ви бачите, принцип по роботи такого амортизатора простий. Але далеко не всі то що просто, ефективно. ГА має кілька мінусів. По-перше, масло знаходиться в ньому, в процесі роботи нагрівається. По-друге, нагріту олію починає пінитися, і від того не позбавити. Аерація-це хвороба таких амортизаторів, від якої неможливо позбутися. Тому ГА швидко ламаються і є недовговічними в експлуатації.
Двотрубний газовий амортизатор
Двотрубний газовий амортизатор.
Такі амортизатори відносяться до типу «газо-масляних». В цілому, ДМА, за своєю внутрішньою конструкції, мало чим відрізняється від ГА. Відмінність полягає в тому, що в порожнині цього амортизатора знаходиться газ, а не повітря.
Газ не дозволяє маслу вспениваться. Але при всьому цьому проблема нагрівання масла, у таких амортизаторів теж присутня.
Купуючи ДМА в магазині, його можна з легкість відрізнити від ГА, так як шток у наповненого газом амортизатора, завжди піднімається нагору.
Однотрубний газовий амортизатор
ГА користуються заслуженою повагою у автолюбителів. Так як в них є тільки мала кількість масла.
В ГА немає робочої камери, її роль віддана корпусу. ГА розділяється на дві частини за допомогою поршня-поплавка. Внизу, під великим тиском, знаходиться азот, в верху мати масло, в якому і переміщається основний поршень зі штоком
Конструкція ГА, дозволила збільшити обсяг масла і газу, при цьому їх поділ позбавило масло від нагрівання і спінювання. Але навіть у таких амортизаторів є мінуси. По-перше, жорсткість підвіски повністю залежить від температури газу, ніж він гаряче, тим жорсткішою вона стає. По-друге, при будь-якому пошкодженні корпусу ГА, поршень в ньому заклинює, що в кінцевому підсумку призводить до повної поломки і його непридатності. Але, подібні моменти, трапляються не часто.
На даний момент, в більшості вантажних машин (як нашого виробництва, так і зарубіжного), застосовуються газо-масляні амортизатори.
Компанія «СпецАвтоСервіс» пропонує купити якісні амортизатори для кабіни, за вигідною ціною.
Навіщо потрібен амортизатор кабіни?Навіщо потрібен амортизатор кабіни?