Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Аналіз ринку приводних валів передньопривідних автомобілів ВАЗ

Наша сеть партнеров Banwar

В останні роки намітилася тенденція збільшення попиту на приводи для передньопривідних автомобілів в зборі. Збільшення попиту поки не дуже висока, але продавці запасних частин вважають, що в подальшому приводи передніх коліс на ВАЗ зможуть конкурувати за обсягами продажів хоча б з внутрішніми Шрусамі. Що стосується зовнішніх ШРУСов, то вони далеко попереду за кількістю продажів. Це пов'язано з умовами, в яких працює зовнішній шарнір.


Інформація зібрана аналітичним відділом нашого журналу.


Статистика показує, що при поломці зовнішнього шарніра рівних кутових швидкостей автовласник найчастіше змінює тільки ШРУС. Про купівлю приводу в зборі він замислюється в той момент, коли виходить з ладу внутрішній ШРУС. Все менша кількість власників навіть ВАЗівських автомобілів готове витрачати зайвий час на ремонт. Купівля приводу в зборі не сильно збільшує вартість ремонту в порівнянні з покупкою і заміною внутрішнього ШРУС, але при цьому гарантує власнику відсутність проблем з приводами коліс на досить довгий термін. Це і є головною причиною збільшення продажів укомплектованих приводів. У сегменті автомобілів ВАЗ в даний час набули найбільшого поширення три типи передніх приводів: привід на ВАЗ 2108 (застосовується на всіх автомобілях сучасного сімейства Lada Samara і на застарілих моделях серії ВАЗ2108-09), привід на 2110 (застосовується на всіх автомобілях сімейства Lada Priora і застарілих моделях ВАЗ-2110 і його модифікацій) і привід на ВАЗ-2123 (встановлюється на сучасні моделі «Шевроле Нива» і ВАЗ 4х4). Необхідно сказати декілька слів про конструкції даних вузлів, оскільки за час присутності цих марок автомобілів на ринку конструкції приводів зазнали певних змін. Почнемо з передньопривідних автомобілів. До 1999 року на ВАЗі виробляли різні конструкції ШРУСов для автомобілів сімейства ВАЗ-2108 і ВАЗ-2110.


Шарніри 2110 відрізнялися від шарнірів 2108 за наступними параметрами:


• у корпуса зовнішнього шарніра 2110-2215020, за рахунок зменшення з діаметра 57,2 мм (допуск +0,25) до діаметра 56,5 мм (допуск +0,25), фаска 45 »візуально більше, ніж у корпусу шарніра 2108-2215020 ;

• у сепаратора зовнішнього шарніра дет. 2110-2215024 всі вікна однакового розміру, а сепаратор дет. 2108-2215024 має два вікна великих розмірів, ніж у інших вікон (для забезпечення збирання з корпусом і обоймою);

• у обойми 2110-2215022 виконана сходинка для забезпечення збирання з сепаратором. У обойми 2108-2215022 такої сходинки нет.С метою уніфікації даних вузлів завод прийняв рішення повністю перейти на виробництво ШРУС 2110-2215022, і сьогодні вони взаємозамінні. Однак якщо ви приймете рішення міняти на автомобілі не ШРУС, а привід в зборі, то вам все ж слід звертати увагу на маркування виробів. Справа в тому, що вали для приводів ВАЗ 2108 і ВАЗ-2110 відрізняються по довжині. На ВАЗ-2110 правий привід довше на 5мм, а лівий, навпаки, коротше, ніж на ВАЗ 2108. Друга важлива особливість, про яку варто згадати при описі асортименту приводів для автомобілів ВАЗ, - це конструкція ШРУСов для повнопривідних моделей компанії. До 2005 року на всі повнопривідні моделі ВАЗ встановлювалися ШРУСи з кількістю шліців - 22. Однак на Шевроле Ниві дана конструкція шарніра виявилася не надійною, і згодом було вирішено збільшити кількість шліців на шарнірах для Шевроле Ниви до 24. Пізніше така ж конструкція ШРУСа стала використовуватися і на Lada 4x4. Незважаючи на те, що сам завод вже припинив випуск ШРУС для «Ниви» з 22 шлицами, у продажу на вторинному ринку приводи з такими шарнірами ще зустрічаються. Продавці відзначають, що попит на ШРУСи і приводу з 22 шлицами поки ще зберігається, оскільки в разі використання нового типу приводу власнику доводиться також змінювати маточину автомобіля, а це вже сильно відбивається на вартості ремонту. У нашому огляді ринку ми вивчали представленість брендів для приводів, укомплектованих Шрусамі з 24-ма шлицами, оскільки попит на них сьогодні значно више.Стоіт також відзначити, що на вторинному ринку вже почали з'являтися ШРУСи і приводи передніх коліс для нових моделей АвтоВАЗу - Lada Largus . Але поки у продажу присутні переважно оригінальні комплектуючі, тому ми залишили їх за рамками даного дослідження. Тепер розглянемо більш уважно кожен з сегментів даного ринку. В рамках дослідження було проаналізовано представленість торгових марок приводів трьох типів:


• привід правий ВАЗ 2108

• привід правий ВАЗ 2110

• привід правий ВАЗ2123 (24 шліца), а також середні ціни на дані комплектуючі в роздрібній мережі. Дослідження проводилося на підставі аналізу асортименту і цін інтернет-магазинів і роздрібних магазинів Сибіру. Всього в рамках даної роботи було проаналізовано 60 роздрібних торгових точок і 50 онлайн-магазинів.

Приводи для ВАЗ 2108

Кількість виробників, які пропонують приводи в зборі для автомобілів сімейства Lada Samara, досить велика. В даному сегменті представлено 12 брендів. Для порівняння, при проведенні аналогічного аналізу за зовнішніми ШРУС на дану модель ВАЗу, було виявлено 16 брендів. Як бачимо, різниця не така вже й велика, при тому, що продажу приводів поки істотно поступаються обсягам продажів ШРУС. Примітно, але частки брендів в кожному з цих графіків абсолютно різні. Є лише кілька торгових марок, які представлені і в сегменті ШРУС, і в сегменті приводів. Це такі бренди як: Trialli, Белмаг, LGR, Lynx, Kroner. Лідируючі позиції в обох сегментах об'єктивно займають оригінальні вироби ВАТ «АвтоВАЗ». Приводи цього бренду представлені в кожному третьому магазині. З незалежних виробників найбільш добре в сегменті представлені Pilenga (17%), Белмаг (15%),, Trialli (10%) і Lynx (6%). Продукція інших брендів представлена ​​менш ніж в 5% торгових точок. Ціновим лідером в даному сегменті є привід Lynx (середня вартість - понад 4200 рублів за штуку). Також у верхньому ціновому сегменті розташувалися приводи Espra (3650 рублів). Основна ж маса комплектуючих розташовується в сегменті від 2700 до 1900 рублів за штуку. Саме в цьому ціновому сегменті спостерігається найбільш жорстка конкуренція.


Приводи для ВАЗ-2110

Оскільки приводи на дані автомобілі відрізняються тільки довжиною вала, картина ринку в даному сегменті дуже схожа на описану вище. Ті ж бренди і схожі частки присутності в торговій мережі. Є лише незначні відмінності в частках. Ціни також майже не відрізняються (див. Діаграми 3 і 4).

Діаграми 3 і 4)

Приводи для Шевроле Нива і Lada 4x4

У цьому сегменті кількість торгових марок не таке велике - всього 10. Варто також звернути вашу увагу на те, що на ринку присутня фактично 3 великих постачальника цієї продукції: OEM (АвтоВАЗ), Белмаг і Trialli. Всі інші бренди представлені в продажу вкрай слабо. 5% -ний бар'єр присутності в роздрібній мережі, крім вищеназваних торгових марок, долає лише марка LGR. У той же час тут є кілька нових брендів, яких немає в попередніх діаграмах: Пекар, СТК ТАЯ (обидва з часткою представленості 3%). Середні ціни на приводи для Шевроле Нива трохи вище, ніж на аналогічні комплектуючі для моноприводних автомобілів Lada. До бар'єру в 2000 рублів не дотягує лише 2 торгових марки: Hofer і Пекар. Основні гравці займають верхній ціновий сегмент: 2700-3300 рублів за штуку.

Коментарі фахівців:

Коментарі фахівців:

Кирило Шипота, директор по маркетингу компанії TRIALLI :


- У зовнішньому шарнірі TRIALLI застосовується класична конструкція. Зовнішній шарнір складається з корпусу, сепаратора, внутрішньої обойми і шести кульок. Доріжки під кульки радісно, ​​що забезпечує потрібний кут повороту до 45 градусів. ШРУС має додаткове фосфатирование поверхні корпусу, що захищає його від коррозіі.ШРУС внутрішній TRIALLI складається з корпусу, трехшіповой хрестовини з роликами на голчастих підшипниках (тип: «Тріпоід»). Шарнір типу «Тріпоід» не схильний до самозаклініванія. Деталі шарніра дозволяють здійснювати осьові і кутові переміщення. Осьові переміщення відбуваються з меншим зусиллям, сприяючи зменшенню навантаження на сепаратор зовнішнього ШРУСа і провідні колеса. Внутрішній шарнір тріпоідной конструкції встановлюється на всіх конвеєрах провідних світових автопроізводітелей.В Шрусах виробництва італійської фірми Trialli srl використовується тільки високоякісна легована сталь, яка відповідає марці CT60 (ГОСТ 1050-88). Марка такий стали застосовується для виробництва суцільнокатаних коліс вагонів і інших деталей, до яких пред'являються вимоги високої міцності і зносостійкості. Потім деталі шарнірів піддають спеціальній термообробці з подальшою індукційної загартуванням струмами високої частоти. Далі кульки, сепаратор і бігові доріжки підшипників шліфують, а зовнішню поверхню корпусу додатково фосфатують для захисту від корозії. Все ШРУСи проходять 100% -й вихрострумовий контроль на відсутність мікротріщин. Внутрішня порожнина корпусу зовнішнього шарніра Trialli заповнена спеціальної пластичним мастилом на основі дисульфіду молібдену (MoS2). Однією з умов довговічності експлуатації ШРУСа є герметичність захисного чохла, саме тому ШРУСи виробництва Trialli комплектуються високоякісними чохлами з неопрена, які забезпечують надійне ущільнення шарнірів в діапазоні температур від -500С до + 800С, мають високу втомну винослівость.Вот шість складових якості ШРУСа.Сегмент ринку «ШРУС» знаходиться в постійному зростанні, це перш за все пов'язано з тим, що кількість задньопривідних автомобілів поступово зменшується, а передньопривідних-постійно повели івается. Якщо говорити про ємності ринку шарнірів для автомобілів російського виробництва, то ми оцінюємо її приблизно в 1 240 000 шт., Сегмент ринку шарнірів для автомобілів іноземного виробництва набагато менше, але він теж поступово зростає. Асортимент ШРУСов TRIALLI для автомобілів російського виробництва включає в себе 13 моделей для передньопривідних автомобілів ВАЗ, АЗЛК і УАЗ. У 2011 році ми почали поставки ШРУСов для автомобілів іноземного виробництва, в першу чергу для автомобілів Daewoo, Chevrolet, Kia, Hyundai. Асортимент постійно збільшується, і ми плануємо вже в наступному році запропонувати ринку близько 200 нових моделей.В продукція TRIALLI проходить багаторівневий контроль якості на кожному етапі виробництва від сировини до готової продукції. Всі підприємства, з якими ми співпрацюємо, мають європейські сертифікати ISO і TS. Висока якість виробів підтверджено і гарантійними зобов'язаннями при експлуатації ШРУСов і приводів Trialli: гарантійний термін становить 100 000 км пробігу! Ми пишаємося якістю наших шарнірів! Вони еталон якості в цьому сегменті ринку автокомпонентів!

Вони еталон якості в цьому сегменті ринку автокомпонентів

Володимир Тутушкін, технічний директор представництва LYNXauto :


- Наша компанія поставляє на ринок як внутрішні і зовнішні шарніри рівних кутових швидкостей окремо, так і в зборі з валом, що і є готовим приводом переднього колеса. На жаль, приводні вали в зборі поки не користуються високим попитом в сегменті російських автомобілів. Їхні продажі в десятки разів нижче, ніж обсяг продажів ШРУСов. Можливо, це пов'язано з менталітетом власників автомобілів Lada, які не готові до високих витрат за ремонт. Найбільшим попитом на ринку користуються зовнішні Шруси, оскільки саме вони відчувають найбільш високі навантаження. Проте, конструкція ШРУСов LynxAuto розроблена таким чином, що дозволяє їм при правильній експлуатації і установці мати ресурс 100 000 кілометрів пробігу і більше. Важливо відзначити, що поряд з Шрусамі для автомобілів ВАЗ, наша компанія поставляє на ринок ШРУСи для багатьох популярних іномарок. Ці вироби виготовляються з одним і тим же стандартам на одних і тих же виробничих лініях. Головне конструктивна перевага ШРУСов нашого виробництва - це особлива конструкція доріжок, по яких переміщаються кульки шарніра. У більшості виробників доріжки круглого перетину. При такому перетині у кульки є тільки одна пляма контакту з доріжкою, через що він швидше зношується. У наших шарнірах перетин доріжок має арочну форму, завдяки якій кулька контактує з корпусом шарніра завжди в двох точках. Це робить сам шарнір більш надійним і продовжує термін його експлуатації. Внутрішні ШРУСи для LADA SAMARA існують в двох модифікаціях - шарнір тріпоідной конструкції і класичний Шестішаріковий шарнір. У продажу представлені приводні вали як з Шестішаріковий Шрусамі, так і з тріпоіднимі. Все ШРУСи LYNXauto мають максимально повну комплектацію для установки на автомобіль. Споживачеві не доведеться докуповувати що-небудь для установки ШРУСа. У комплект входять: шарнір, кріпильна гайка, захисний чохол і хомути для кріплення, стопорні кільця, тюбик з мастилом. Мастило виготовлена ​​з додаванням дисульфіду молібдену. Це спеціальна добавка, яка дозволяє знизити тиск в плямі контакту і збільшити стійкість мастила до ударних навантажень. Пильовики ШРУСа розраховані не тільки на широкий діапазон робочих температур (від - 45оС, на нижньому порозі), але і на роботу при вигинах до 45 градусів. Матеріал пильовика зберігає еластичність протягом всього терміну служби і відмінно протистоїть як температурних коливань, так і потрапляння на них агресивних рідин. На упаковці приводного вала є наочна інструкція по правильному встановленню вироби на автомобіль.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов