Наша сеть партнеров Banwar
Офіційний рейтинг випущений японським міністерством транспорту і оцінює внутрішній ринок з точки зору декількох сегментів. При цьому враховувався і рівень перевищення стандартів економічності, що вступають в силу тільки в 2015 році.
Опублікований Міністерством транспорту Японії перелік відноситься до 2012 фінансового року, який закінчиться 31 березня календарного 2013 року. Основним параметром в оцінці автомобілів став, власне, сертифікований рівень споживання палива, однак присутні і інші чинники, серед яких згадки стоять показник перевищення вимог стандарту економічності 2015 року, витрата палива в якому розрахований також і з урахуванням спорядженої маси автомобіля.
Тріумфатором можна вважати гібриди Toyota - перше місце в рейтингу займає модель Aqua (2,8 л / 100 км), а друге місце у моделі Prius (3,0 л / 100 км). Замикає трійку ще один представник Toyota Motor - модель Lexus CT200h. Витрата палива у неї трохи вище, ніж у Prius, незважаючи на ідентичність деяких компонентів силової установки - 3,3 л / 100 км. Четверте місце також у гібрида - його займає Honda Insight (3,6 л / 100 км). Mitsubishi Mirage став найекономічнішим, серед автомобілів з бензиновим двигуном - 3,7 л / 100 км і п'яте місце.
Далі в списку розташувалися Honda Fit (3,8 л / 100 км), Toyota Prius Alpha і Honda Fit Shuttle Hybrid - показники витрати палива цих моделей практично ідентичні при перекладі в звичні нам л / 100 км. Їх поділяють мінімальні значення в японській системі вказівки витрати палива, одиницею виміру в якій служить дистанція в кілометрах, подолана на 1 літрі пального.
Те ж стосується і моделей, що зайняли два останні місця в десятці - Nissan Note і Mazda Demio.
Таким чином, розподіл між гібридами і бензиновими авто в рейтингу економічності розділилося порівну.
Дещо інша картинка в рейтингу кей-карів - гібридів тут немає взагалі, а найменш економічні з членів даної десятки Suzuki MR Wagon і його технічний аналог Nissan Moco поступаються по витраті палива тільки трійці лідерів рейтингу звичайних автомобілів. Самим же економічним автомобілем серед мікролітражок Японії є Suzuki Alto з результатом в 3,3 л / 100 км. Тут варто зазначити, що враховувався середній показник серед модифікацій, адже Alto Eco істотно економічніше. В цілому ж розкид по споживанню палива серед кей-карів, які увійшли в десятку, майже не перевищує 0,5 л.