Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Японський праворульний бізнес-седан за 200 тисяч рублів

  1. Що брати?
  2. Чого не брати?
  3. Разом
  4. Що брати?
  5. Чого не брати?
  6. Разом
  7. Що брати?
  8. Чого не брати?
  9. підсумок
  10. Брати чи не брати?

Наша сеть партнеров Banwar

Справжнє «імператорська» японське якість є тільки у "праворуких" автомобілів - так вважають багато любителів цих машин. Не будемо з ними сперечатися: життя дорожче. Але що робити, якщо дуже хочеться того самого японського якості і бізнес-седан одночасно? І якщо ще в кишені є тільки 200 тисяч рублів? Відповімо: вибирати. Адже вибір дійсно є: в ціновий діапазон потрапляють Toyota Mark II, Nissan Laurel і Mitsubishi Diamante. Але не чекайте, що шлях буде легким.

  • За 200 тисяч можна знайти машини 1995-1996 року випуску
  • Мінімальна ціна автомобіля в пристойному стані - від 200 тисяч рублів

За 200 тисяч можна знайти машини 1995-1996 року випуску   Мінімальна ціна автомобіля в пристойному стані - від 200 тисяч рублів

Першим в нашому списку претендентів на звання "правого" бізнес-класу стане, звичайно ж, легендарна Toyota Mark II сьомого покоління в кузові 90-ї серії. Він же - просто Марк, він же - Марковника, він же - Самурай. Той самий, якого «треба брати». До речі, другу кличку цей автомобіль отримав через форми задньої оптики, що нагадує фанатам самурайський меч.

До речі, другу кличку цей автомобіль отримав через форми задньої оптики, що нагадує фанатам самурайський меч

Окремо варто сказати пару слів про ціну. За 200 тисяч машину знайти можна. Але є екземпляри, вартість яких значно нижче. Практично все це - битий з усіх боків мотлох і невдалі спроби побудувати "корч", який повинен був дико валити боком.

Практично все це - битий з усіх боків мотлох і невдалі спроби побудувати корч, який повинен був дико валити боком

Втім, є і дуже дорогі Марки. І вони, як правило, теж злісно "заколхоженние". Може бути, якщо дуже довго шукати, можна знайти машину з дійсно хорошим тюнінгом, але це не точно. У будь-якому випадку доведеться змиритися з тим, що пошуки «живого» Марка стануть чи не простіше пошуку сенсу життя або докази великої теореми Ферма.

Що брати?

По-перше, намагайтеся знайти машину, яку ввезли в Росію до 2008 року. Практично все, що ввезли пізніше, - це те, що називається "розпил", тобто машини, ввезені в розрізає вигляді і зварені вже в Росії-матінки. Такий автомобіль не потрібен однозначно.

З моторами Марку, звичайно, пощастило. І найкращим вибором буде автомобіль з легендарним атмосферним двигуном JZ обсягом 2,5 або 3 літри. І не женіться за дешевизною, краще вибрати щось трохи дорожче середнього.

Зверху на моторному щиті вибитий номер кузова. Навколо нього не повинно бути ніяких зварних швів, сам номер не повинен викликати жодних питань: все читаемо, без потертостей і натяку на спробу щось з ним зробити.

Чого не брати?

Атмосферні мотори об'ємом 1,8 і 2 літри для цієї машини заслабкі, "валити" з ними Марк точно не стане (а адже він вам потрібен саме для цього, зізнайтеся?) Потужність турбированного 2,5-літрового мотора - 280 к.с. І, по-перше, є дуже велика ймовірність, що насправді там залишилася половина табуна (на цих машинах точно "вжігается" по-повній), по-друге, навряд чи вона буде в стоковому стані, а по-третє, сума податку понад 40 тисяч на рік явно не влаштує тих, хто шукає бізнес-седан за 200 тисяч.

Дизельний мотор 2,4 2L-TE має потужність 97 к.с. Для бізнес-класу - занадто мало. Та й мороки з ним на 20-річної машині буде багато, так що ідею економити на паливі краще забути.

Разом

Якщо зможете знайти живий Mark II, то ви прямо-таки щасливчик. Беріть, не роздумуючи. Звичайно, доведеться уважно оглянути кузов, причому не тільки на предмет корозії, але і в спробах знайти ознаки "конструктора". Обов'язково потрібно перевірити документи: економні і дійшли власники частенько усіма силами намагалися приховати потужність (причому навіть понад 150 к.с., про 250 взагалі мовчу), а деякі просто змінювали мотори, зневірившись відремонтувати старий. На такій машині можна доїхати до МРЕВ і більше її не помітити.

Часто міняли і "автомати", причому улюбленим у японоводов способом - на контрактний. Що там поставили під виглядом контрактної коробки - нікому не відомо, так що сюрпризи можуть бути і тут. Втім, АКПП у цих машин надійні, і єдине, що може від них відштовхнути - це вік.

І остерігайтеся машин, власники яких хотіли за три копійки побудувати "корч". Таких машин багато, всередині у них - дике збори неоригінальних, підігнаних за місцем напилком і непристойно дешевих китайських деталей.

  • За 200 тисяч можна знайти машини 2001-2002 року випуску
  • Мінімальна ціна автомобіля в пристойному стані - від 190 тисяч рублів

За 200 тисяч можна знайти машини 2001-2002 року випуску   Мінімальна ціна автомобіля в пристойному стані - від 190 тисяч рублів

Інтер'єр цього автомобіля прямо-таки кричить, що він - останній з славного сімейства Laurel, і після нього є тільки Teana. Особливо це помітно в інтер'єрі, який, вибачте за суб'єктивізм, виглядає в нашій добірці найцікавішим. А в порівнянні з попереднім автомобілем у цих Nissan є одна важлива перевага: їх практично ніколи не знищували тюнінгом в ім'я їзди боком. Так що шанси знайти щось в більш-менш пристойному стані тут набагато вище, ніж у випадку з Марком. Правда, є ще один нюанс, про який нижче.

Що брати?

Тут, в общем-то, особливо вибирати нема з чого. По-перше, моторів не так багато. Все - рядні «шістки». Дволітрові - тільки атмосферні RB20DE NEO, а 2,5-літрові бувають як атмосферні (RB25DE NEO), так і наддувні (RB25DET NEO). Якщо в них не попустували своїми ручками «кулібіни» і не ушаталі попередні власники, то боятися їх не варто, особливо атмосферних. Якщо за ними добре стежили, то вони цілком здатні проїхати понад півмільйона кілометрів.

Якщо за ними добре стежили, то вони цілком здатні проїхати понад півмільйона кілометрів

На фото: Двигун RB25DET NEO

По-друге, в цих машинах не було механічних коробок передач, так що весь вибір трансмісії зводиться до вибору "автомата", точніше - року випуску машини. АКПП було дві, і обидві - фірми Jatco (RE4R01A і JR405E). Перша коробка стояла до 2000 року, друга - після. Принципових відмінностей між ними немає. Обидві - чотириступінчасту і дуже надійні. Хоча якщо поставити собі за мету зламати їх, не міняти масло роками і частіше вжігается, то свого ви обов'язково досягнете.

Хоча якщо поставити собі за мету зламати їх, не міняти масло роками і частіше вжігается, то свого ви обов'язково досягнете

Чого не брати?

Звичайно, так само, як і з попереднім автомобілем, не можна нариватися на "конструктор". А головне - ці автомобілі, на відміну від тих же Марков, дуже добре гнилі. У цьому їм могли позаздрити багато. Тому перевіряти треба не тільки кузов зовні (його можна просто облити фарбою), але і всі його силові елементи і приховані порожнини. Особлива увага - низу і підлозі, яких може толком вже і не бути.

Дивно, але надійність Laurel теж вийшла йому боком. Часто власники взагалі не морочилися обслуговуванням і їздили, поки машина їздила. А проїхати вона може багато, так що постарайтеся знайти машину, за якої все-таки стежили. В першу чергу повинні відлякати сліди дешевого неякісного ремонту.

Так як мотори дуже ненажерливі, багато ставили ГБО. А так як ставили його давно, ГБО теж далеко не нове, і на здоров'я мотора позначається погано . Така машина вам теж не потрібна.

Разом

Nissan Laurel VIII брати можна, але тільки якщо знайти не самий гнилий варіант. А тут доведеться постаратися. Не забувайте, що у машини, як і належить серйозному бізнес-класу, задній привід, так що потрібно переконатися, що редуктор чи не гуде, а що ще важливіше, хрестовина кардана не має люфту (це можна зустріти частіше виючого моста).

Турбовані мотори з великим пробігом - вибір ризикований, так що якщо хочеться більш-менш спокійного життя, краще вибрати «атмосферник».

  • За 200 тисяч можна знайти машини 2001-2002 року випуску
  • Мінімальна ціна автомобіля в пристойному стані - від 150 тисяч рублів

За 200 тисяч можна знайти машини 2001-2002 року випуску   Мінімальна ціна автомобіля в пристойному стані - від 150 тисяч рублів

Мабуть, самий неоднозначний автомобіль в сьогоднішній підбірці. По-перше, він, на відміну від перших двох бізнес-"пруль", передньопривідний. Ну а по-друге, не дивлячись на невисоку ціну на ринку (машин дорожче двохсот тисяч дуже мало), не радує вартістю запчастин. Тим більше що багато в ньому можна замінити тільки в зборі (наприклад, ступичні підшипники з маточинами або сайлентблоки з важелями). Але при цьому машина добре їздить і радує надійністю.

Що брати?

Майже всі мотори - надійні V6. Переважно будуть поширені 6G73 SOHC 24V (200 к.с.) або трилітровий 6g72 DOHC 24V (230 л.с.) А ось версія трилітрового 6G72 DOHC MIVEC менш бажана: вона не так поширена, а сумою податку (на 270 к.с.) радувати явно не буде, тим більше, що машина їде цілком пристойно навіть з 200-сильним мотором. Після рестайлінгу 2002 року залишилось тільки один мотор V6 об'ємом 2,5 літра, який видавав 175 к.с. Якщо чесно, замало, але свої 190-195 км / ч машина хоч і тихіше, але набирає. Далі швидкість обмежена електронікою. Умільці знають, як зняти це обмеження, але якщо воно знято, значить, на машині багато "вжігается", а нам такий автомобіль, на жаль, не потрібен.

Чого не брати?

У 2002 році на Діаманті з'явився мотор з системою безпосереднього вприскування палива GDI. Кажуть, тоді, на початку двотисячних, десь в степах Забайкалля жив шаман, який ці мотори погоджувався ремонтувати змовами і настоями на зміїному отруті. Зараз з ремонтом цих моторів стало простіше, але все одно краще обходити їх стороною, тим більше що пробіг у них вже критичний.

На машинах з потужними моторами (і неважливим обслуговуванням) можна зіткнутися з поганим станом АКПП F4A51 з електронною системою управління INVECS-II. Сама по собі коробка дуже навіть витривала, але якщо без розуму ганяти і міняти масло від випадку до випадку, а не кожні 60 тисяч кілометрів, вона все-таки виходить з ладу. І тут ми стикаємося з тим, про що говорили раніше: ремонтом в силу дорожнечі запчастин займалися рідко, частіше міняли все в зборі на б / у або контрактні агрегати. А це - лотерея.

Взагалі тут треба дуже уважно поставитися до обслуговування попереднім власником. Втім, як і у попередніх автомобілів.

підсумок

Купувати Mitsubishi Diamante II можна, але тільки якщо відчуваєте ненависть до Toyota. Ну, або тягу до Mitsubishi. Ризик купити непотріб дуже великий, але не в силу недоліків конструкції (за природою машина хороша), а через скотинячого обслуговування в попередні 15 років.

І абсолютно так само, як і попередня машина, Діамант гниє. Якщо кузов виглядає сумно, зв'язуватися з автомобілем сенсу немає від слова зовсім. Їздити на ньому не тільки неприємно, але й небезпечно, продати потім - дуже важко, а на роль янгтаймера цей японець розраховувати не може.

Брати чи не брати?

Постараємося підвести риску. Як показала багаторічна практика, з усіх праворульних бізнес-седанів «золотої епохи далекосхідного імпорту» найбільш вдалу конструкцію мають саме Toyota. Кузови їх будуть в завідомо кращому стані, а широка поширеність зіграє на руку при пошуку запчастин.

Зокрема, Toyota Mark II - дійсно відмінний автомобіль, який не дарма має свій культовий статус. Laurel і Diamante поступаються Тойоті по довговічності кузова, зате і значно дешевше - при однаковій ціні ці машини будуть на 5-6 років молодше. Тому вибір не так вже очевидний. Як вже було сказано вище, вся трійця страждає від наслідків поганого сервісу, а Марк - ще й від пустотливих рук малолітніх і дорослих любителів дріфту і тюнінгу.

Чи можна взяти «гарячий пруль» за 200 тисяч? У теорії - так. Але потрібно бути готовим не тільки вибирати непогано зберігся екземпляр, а й потім підтримувати його в робочому стані, вирішуючи безліч дрібних і великих проблем.

Майже у всіх цих машин можливі чисто вікові проблеми з електрикою, а "нафаршировані" вони на ті часи непогано. Ізоляція ж з часом старіє, висихає і, звичайно ж, підносить сюрпризи. Своє слово може сказати стан кузова: болото в прихованих порожнинах, течі ущільнювачів дверей і все інше на користь електриці не йдуть, так що якщо машина гнила або просто запущена, можна ще й хапнути горя з салонної електрикою.

Ну і взагалі, як би банально це не звучало, в старій машині може зламатися все що завгодно.

Опитування

Марка треба брати?

Що брати?
Чого не брати?
Чого не брати?
Чого не брати?
Але що робити, якщо дуже хочеться того самого японського якості і бізнес-седан одночасно?
І якщо ще в кишені є тільки 200 тисяч рублів?
Що брати?
Чого не брати?
А адже він вам потрібен саме для цього, зізнайтеся?
Що брати?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов