- Німецький армійський джип Мерседес-Бенц Gelandewagen 250GD, основні характеристики та особливості конструкції.
- Схожі статті:
Наша сеть партнеров Banwar
З початку 1990-х років велику програму військових автомобілів Мерседес-Бенц очолювало сімейство легких багатоцільових всюдиходів серії G (Gelandewagen) категорії 750 кілограм. Останнього, найбільш вдалого третього покоління. Їх ініціативним проектуванням з середини 1970-х займалося КБ Фердинанда Порше. Випробування прототипів почалися в 1977 році.
Німецький армійський джип Мерседес-Бенц Gelandewagen 250GD, основні характеристики та особливості конструкції.
Серійним виготовленням перших бензинових машин громадянської серії Мерседес-Бенц 230G і дизельних багатоцільових 250GD з лютого 1979 року займався австрійський завод Steyr-Daimler-Puch в Граці, який входив до складу корпорації Даймлер-Бенц.
Найбільш прийнятну для військових потреб дизельну гаму склали три уніфікованих типу позашляховиків Мерседес-Бенц 250GD подвійного призначення. Вони були виконані на базовому шасі з трьома розмірами колісної бази, 2400, 2850 і 3120 мм, і корисним навантаженням від 515 до 1700 кг.
Перша коротка модель 461.401 з відкритими кабіною і кузовом служила для доставки чотирьох чоловік особового складу, радіостанції або легкого озброєння. Дві довгобазні 461.402 і 461.405 призначалися як для транспортування військових вантажів, так і встановлення більш потужних видів озброєння - зенітних кулеметів, 120-мм міномета і мобільних ракетних систем.
Згодом автомобіль отримав закриті 3 і 5-ти місцеві кузова для штабних цілей. Також пропонувався фургон і санітарна авто. На всіх версіях 250GD монтували рядний 5-ти циліндровий дизельний двигун OM602 (2,5 літра, 92 к.с.), механічну 5-ти ступінчасту коробку передач, що не розрізні мости на пружинної підвісці, що відключається привід передніх коліс і блокування міжколісних диференціалів.
Споряджена маса всіх версій перебувала в межах 2,2-3,0 тонни. Габаритна довжина - 4,7-5,3 метра. Максимальна швидкість в залежності від виконання - 118-125 км / ч.
Деякі з цих автомобілів в 1980-і роки надходили в збройні сили різних країн і в війська ООН. Але в Бундесвер, куди в той час поставлялися джипи «Ільтіс», шлях більш дорогих і важких машин серії G виявився довгим і важким. Лише в кінці листопада 1989 року почалися військові випробування багатоцільового варіанти 250GD з відкритою кабіною. Він був прийнятий на озброєння під кодовою назвою Wolf - «Вовк».
Істотний поштовх постачання Gelandewagen в Бундесвер стався тільки в 1994 році, коли на зміну моделі 250GD прийшов модернізований варіант Gelandewagen 290GD з 2,9 літровим дизелем потужністю 95 л.с.
У наступні роки він випускався ще в декількох більш досконалих виконаннях з різними кузовами і озброєнням, ставши єдиним основним джипом Бундесверу.
За матеріалами книги «Армійські автомобілі НАТО». Е. Кочнев.
Схожі статті:
- Колісні диски, типи, переваги і недоліки, параметри, маркування, перевірка радіального і бічного биття колісного диска.
- Легковий автомобіль підвищеної прохідності ГАЗ М-72 для сільських доріг, характеристики, технічні подробиці і особливості конструкції.
- Морський автомобіль-амфібія ЗІЛ-135П Дельфін, призначення, опис, основні характеристики та особливості конструкції, огляд.
- Схеми електрообладнання Газель NEXT з двигуном Cummins ISF2.8, схема системи управління двигуном, діагностика несправностей бортового електроустаткування.
- Тюнінгові карбонові, кевларові і металокерамічні зчеплення, основні властивості, переваги і недоліки використання.
- Як вибрати правильний антифриз, гібридний, Карбоксилатний і лобрідний антифризи, позначення і властивості, кавітація або кавітаційна ерозія.