Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Ауді 100 механічний інжектор

  1. Вивчаємо механічний інжектор
  2. 1. Види механічних інжекторів, які ще зустрічаються на старих моделях автомобілів.
  3. 2. Принцип роботи механічного інжектора автомобіля.
  4. 3. Пристрій механічного інжектора автомобіля: основні складові елементи та їх характеристики.
  5. Принцип роботи інжектора. Механічний інжектор: принцип роботи
  6. Карбюратор проти інжектора
  7. Етапи розвитку інжекторного вприскування
  8. Паливний насос
  9. Паливна рампа
  10. форсунки
  11. Дросельна заслінка
  12. Електронний блок управління
  13. Датчики в автомобілі
  14. висновок
  15. Регулювання механічного інжектора
  16. Заміна механічного інжектора на електронний

Вивчаємо механічний інжектор

Наша сеть партнеров Banwar

На питання про те, як кожен водій вибирає автомобіль для себе, відповісти дуже важко. У кожного свої критерії оцінки: хтось орієнтується на свій достаток, хтось віддає перевагу конкретній марці автомобілів, а хтось намертво прив'язаний до певних систем функціонування машини.

Так, багато, навіть купуючи старий автомобіль, все одно прагнуть вибирати ті моделі, на яких встановлено механічний інжектор. Про цю систему можна відгукуватися по різному. Для кого-то вона найпростіша, а для кого-то сама проблемна. Але щоб робити такі оцінки, необхідно дуже детально ознайомитися з цим пристроєм, що ми і збираємося зробити в сьогоднішній статті.

1. Види механічних інжекторів, які ще зустрічаються на старих моделях автомобілів.

Найбільш відомим автомобілем, на якому раніше встановлювався механічний інжектор, сьогодні є «Ауді 100». Як і будь-яка паливна система, цей пристрій призначений для забезпечення безперебійної подачі паливно-повітряної суміші в камеру згоряння двигуна. Як примусовий впорскування палива в циліндри, так і відстеження параметрів горючої суміші і утворення цієї суміші в пристрої відстежується виключно завдяки механічних пристроїв. Тільки лише на деяких моделях авто механічний інжектор поєднується з електричними сигналами, але часто він позбавлений будь-якої електроніки.

Їли говорити коротко, то механічний інжектор - це пристрій паливної системи автомобіля, яке несе відповідальність за подачу палива в циліндри мотора. Щоб мотор працював правильно, паливо, а вірніше, паливно-повітряна суміш повинна постійно згоряти. Для цього потрібно дотримуватися правильні пропорції співвідношення бензину і повітря. Саме це і забезпечує механічний інжектор: завдяки невпинному розпорошення палива воно може змішуватися з повітрям в оптимальних співвідношеннях. Здійснюється процес розпилення в такій системі завдяки форсунок.

Однак, механічні форсунки вже давно пішли з конвеєра, і на зміну їм прийшли електронні пристрої. Чим же вони відрізняються один від одного? Головна відмінність - сила, яка змушує форсунки відкриватися і розприскувати паливо. У механічному варіанті це відбувається завдяки тиску, яке спеціально створюється в системі, а в електронному форсунки відкриваються за допомогою системи електронного імпульсу. Тут і розкривається мінус механічних пристроїв: обороти двигуна в таких автомобілях прямо залежать від того, який тиск утримується в паливній системі. По суті, за керування механічними форсунками відповідає дозатор механічного інжектора.

Електронний інжектор - більш розумний пристрій, тому що відкриванням і закриванням форсунок тут «відає» електронний блок управління автомобіля. Але все ж, з часом оснащувати електронікою почали і механічні форсунки. Зокрема, можуть встановлюватися спеціальні датчики для контролю і коригування подачі палива на форсунки, орієнтуючись вже не на тиск в паливній системі, а на показники датчиків температури і вихлопних газів.

Також, сам склад горючої суміші може коригуватися на підставі положення педалі акселератора. Але в будь-якому випадку, саме тиск є основним чинником, який забезпечує працездатність механічного інжектора. Цей показник може перебувати в межах 4-6,5 атмосфер.

Механічні форсунки можуть бути представлені в різних варіантах. Як і будь-який інший пристрій, його неодноразово вдосконалювали і міняли конструкцію. Природно, що всі зміни були спрямовані тільки на те, щоб зробити пристрій якомога краще і практичніше. Але види механічних інжекторів не так різноманітні, і їх можна назвати лише три:

• K-Jetronic.

• KE-Jetronic.

• KE3-Jetronic.

Перший вказаний в списку і є першим повноцінним механічним інжектором, який почали активно застосовувати в конструюванні автомобілів. Саме на прикладі K-Jetronic ми трохи нижче і розповімо про пристрій механічного інжектора, оскільки всі інші види так чи інакше створювалися на його основі і мало чим відрізняються.

2. Принцип роботи механічного інжектора автомобіля.

Перш ніж присвячувати вас в основні тонкощі функціонування механічного інжектора, варто звернути вашу увагу на ще одну назву цього пристрою - моновприск. Тільки моновприск прийшов першим на зміну карбюраторних двигунів, а вже пізніше, коли його почали модифікувати і вдосконалювати, цей пристрій почали називати механічним інжектором. Але ближче до справи.

Використовуються механічні форсунки тільки на тих двигунах, які працюють на бензині. Основу такої системи становить форсунка, яка відкривається під тиском у паливній системі. Але не менш важливим елементом цього пристрою є і дросельна заслінка. Саме завдяки їй дозується подача повітря в камеру згоряння, що дозволяє створювати оптимальну паливно-повітряну суміш і забезпечити стабільну роботу двигуна.

Взагалі, принцип роботи механічного інжектора дуже сильно критикується. Основна причина, по якій він був знятий з виробництва, полягає в тому, що автомобілі з таким пристроєм дуже сильно забруднюють навколишнє середовище. Оскільки норми вихлопних газів за кордоном дуже строго контролюються, то моновприск по суті став забороненим. Однак, при правильному налаштуванні всіх елементів, і такий інжектор може працювати у відповідності з усіма екологічними нормами. Зокрема, дуже важливо, щоб кут відкриття дросельної заслінки правильно співвідносився з частотою обертання колінчастого вала.

Основними факторами, від яких залежить функціонування механічного інжектора, є такі:

- частота обертання колінчастого вала;

- співвідношення між обсягом потоку повітря і його масою;

- кут відкриття дросельної заслінки;

- показник тиску в паливній системі автомобіля.

3. Пристрій механічного інжектора автомобіля: основні складові елементи та їх характеристики.

Як вже говорилося вище, розповісти про пристрій механічного інжектора ми хочемо на прикладі K-Jetronic. Познайомитися особисто з нею ви можете на автомобілях «Ауді 100». Щоб у вас склалося повноцінне уявлення і про роботу, і про структуру механічного інжектора, ми докладно розповімо про кожен його елементі.

розподільник

Даний елемент механічного інжектора являє собою сукупність камер і плунжера. Саме завдяки їм і здійснюється регуляція кількості бензину, який подається в циліндри двигуна. Безпосередня регулювання здійснюється завдяки ступеня відкриття клапанів кожної камери.

Також, від кожної камери до форсунок інжектора відходять спеціальні трубки. Коли збільшується кут відкриття дросельної заслінки, паралельно підвищується і розрідження, яке піднімає напірний диск. Оскільки він пов'язаний з плунжером за допомогою важеля, поршень також піднімається. Все це і призводить до того, що клапан кожної камери відкривається і здійснюється подача бензину.

Нескладно зробити висновок, що кількість згорає бензину в такій системі безпосередньо залежить від того, скільки повітря витрачається для створення повітряно-паливної суміші. А змінюється витрата повітря завдяки повороту дросельної заслінки, управління якою здійснюється через педаль акселератора.

реле температури

Даний елемент представлений у вигляді біметалічної пластини. Під впливом температури, тобто в результаті нагрівання, вона має можливість деформуватися. Коли запускається холодний двигун, контакт реле знаходиться в замкнутому положенні. Завдяки цьому крізь нього може проходити струм, який в свою чергу впливає на клапан форсунки і додатково збагачує повітряно-паливну суміш. Однак під впливом струму нагрівається реле температури, що в підсумку призводить до розмикання контакту реле і відключення форсунки.

гвинт якості

Щоб двигун автомобіля працював правильно і безперебійно, співвідношення бензину і повітря в горючій суміші має відповідати суворим нормам. Ось саме цю норму і регулює такий елемент як гвинт якості. Якщо він не працює належним чином, то витрата палива може зрости в рази. Даний гвинт знаходиться в постійному обертанні, завдяки чому можлива зміна висоти підйому плунжера, а також прохідного перетину клапанів всіх камер розподілу механічного інжектора. Розташований даний гвинт між штоком плунжера і важелем витратоміра.

Гвинт кількості (регулювальний гвинт)

Коли двигун працює на холостому ходу, водій не натискає на педаль газу, що тримає дросельну заслінку в закритому стані. З усього цього випливає, що в камеру згоряння двигуна не надходить повітря через звичний канал, а значить, потрібен додатковий. Роль такого і виконує канал холостого ходу, який створюється завдяки регулювального гвинта. Крім того, за допомогою гвинта кількості можна змінювати холості ходи двигуна автомобіля з механічним інжектором. Однак без особливої ​​потреби балуватися цим гвинтом не рекомендується.

форсунки

По суті, це головний елемент будь-инжекторной системи. Кількість форсунок строго відповідає кількості циліндрів двигуна, оскільки на кожен циліндр доводиться по одній форсунці. Вони встановлюються на циліндри таким чином, щоб не допускати утворення пробок і одночасно з цим забезпечувати теплоізоляцію.

Якщо говорити про автомобіль «Ауді 100», то форсунка на його двигуні виконана у вигляді механічного клапана. Принцип його дії досить простий: щоб потрапити в циліндр, бензину доводиться долати зусилля пружини, яка притискає клапан-форсунку. Зусилля пружини підбирається спеціально, щоб форсунка відкривалася тільки тоді, коли рівень тиску досягає 3,5 атмосфер.

При цьому впорскування палива здійснюється періодично. Як це можливо? Просто в верхніх камерах розподільника постійно утворюються короткочасні зниження тиску, що і викликає перерви в роботі форсунок. Якщо система справна, то кожна форсунка спрацьовує при однаковому рівні тиску.

регулятор противодавления

Робота цього пристрою базується на тому, щоб знижувати засунений, яке виникає в розподільнику. Завдяки цьому відкриваються клапани з камер, і надходить більше пального. Важливо відзначити, що камери розподільника розділені за допомогою мембрани і класифікуються як верхні і нижні. В нижніх камерах тиск створюється за допомогою насоса, який спільно з пружиною закриває клапани. Якщо ж тиск впаде, то і мембрана впаде вниз, що призведе до відкриття клапанів.

Елементи, які підтримують тиск в паливній системі автомобіля

Такими є пристрої, які, по суті, не зовсім і відносяться до конструкції самого механічного інжектора. Це акумулятор і регулятор тиску в паливній системі, клапани форсунок і бензонасос. Перший з них підтримує величину тиску на необхідному рівні після того як був зупинений гарячий двигун. Триває це протягом нетривалого періоду часу і потрібно для того, щоб не допускати утворення пробок.

Що стосується бензонасоса, то він самостійно регулює тиск за допомогою двох клапанів: запобіжного і перепускного. Відкриття пропускного клапана провокується досягненням робочої величини тиску, а пропускної відкривається тільки тоді, коли тиск стає дуже великим. Клапани форсунок здатні утримувати тиск тільки в тому випадку, якщо воно нижче 3,5 атмосфер.

пускова форсунка

Щоб відбувся запуск холодного двигуна з механічним інжектором, на Ауді 100 подача додаткової порції бензину здійснюється за допомогою електромагнітної пускової форсунки. Її включення здійснюється при замкнутих контактах реле температури. Відключається вона тоді, коли реле нагрівається, і розмикаються його контакти. Також реле температури може включати додатковий клапан протитиску.

Встановлено пускова форсунка безпосередньо перед дросельною заслінкою і основними елементами інжектора. При нормальному функціонуванні двигуна вона знаходиться в закритому стані, що можливо завдяки наявності пружини. Ось і весь пристрій механічного інжектора. В цілому воно зовсім не складне, проте, без електричного живлення функціонування системи не є ідеальним.

Підписуйтесь на наші стрічки в Facebook, Вконтакте і Instagram: всі найцікавіші автомобільні події в одному місці.

Чи була ця стаття корисною?

auto.today

Принцип роботи інжектора. Механічний інжектор: принцип роботи

У даній статті буде розглянуто принцип роботи інжектора і всіх його основних вузлів. Це досить перспективна система, яка на даний момент використовується на всіх автомобілях, незалежно від їх цінової групи. Але ж не варто забувати про те, що вперше такі конструкції почали використовуватися масово в 70-х і 80-х роках. Причому спочатку інжектори були без використання електронних компонентів. Звичайно, вони могли бути присутніми, але в мінімальній кількості. Також варто провести порівняння инжекторной і карбюраторної системи упорскування палива.

Карбюратор проти інжектора

Мабуть, серед шанувальників карбюратора залишаються лише ті, які люблять стартувати зі світлофора. Причина - карбюратор дозволяє на низах розвинути великий крутний момент і потужність. Інжекторна система уприскування, навіть ідеально налаштована, поруч не стоїть. Простота карбюратора і вартість обслуговування теж дають невелику перевагу. Але ось що стосується потужності і крутного моменту на високих обертах, то інжектор тут виграє, причому з великим відривом. Іншими словами, при здійсненні обгону ваш автомобіль більш прийомистим буде в тому випадку, якщо встановлений інжекторний уприскування. Також є можливість збільшення потужності шляхом установки турбіни - пристрою, здатного нагнітати в систему уприскування надлишковий тиск повітря. За рахунок цього підвищується потужність двигуна в багато разів. Звичайно ж, страждає ресурс, але чому не пожертвуєш заради ефектної їзди?

Етапи розвитку інжекторного вприскування

На знаменитих «сигари» «Ауді 100» використовувався механічний інжектор. Принцип роботи його можна порівняти з системою подачі палива в дизельних моторах. За допомогою механічного насоса і такого ж приводу форсунок проводилася подача паливо-повітряної суміші в камери згоряння. Звичайно, не можна не згадати і про перехідний ланці - карбюраторах з електронним управлінням. Використовувалися вони на малій кількості автомобілів, причому виключно японського виробництва. Жителі Країни висхідного сонця дуже люблять різноманітні електронні гаджети і до цього дня. Але електронні карбюратори були недовго популярні, в кінці 80-х почалася їхня ера і моментально закінчилася. Між іншим, на автомобілях ВАЗ-2110, наприклад, встановлювалися карбюратори без троса «підсосу». Регулювання подачі повітря здійснювалася автоматично, за допомогою спеціальної заслінки, яка змінювала своє становище в міру прогріву двигуна. Але сьогодні велику популярність отримали інжектори, конструкції яких стали вже класичними. Ось їх і варто розглянути більш детально, розібрати по складовим.

Паливний насос

Це серце всієї паливної системи, так як з його допомогою відбувається циркуляція бензину. Складається він з наступних елементів:

  1. Фільтр (в народі називається він «памперс», так як має завидне схожість).
  2. Електродвигун постійного струму.
  3. Помпа, що приводиться в рух двигуном.
  4. Датчик рівня (конструктивно він об'єднаний з паливним насосом).

Розташовується насос безпосередньо в баку, кріпиться за допомогою гайок. Доступ до нього можна отримати, якщо підняти заднє сидіння. У всіх автомобілях, будь то старенька «десятка» або ж нова «японка», знаходиться бензонасос саме під сидінням. Звичайно, зняття і установка будуть проводитися на всіх машинах по-різному. Від насоса до рампи прокладена паливна магістраль. Вона повинна витримувати великий тиск, тому завжди стежте за її станом. Паралельно цій магістралі прокладається трубка, яка повертає надлишки бензину назад в бак. Досить простий принцип роботи бензонасоса. Інжектор функціонує за рахунок надлишкового тиску, створюваного помпою.

Паливна рампа

Вона встановлюється безпосередньо на двигуні. Її місія полягає в тому, щоб утримувати в собі суміш бензину і повітря під певним тиском. Саме в ній відбувається процес з'єднання двох складових горючої суміші - бензину і повітря. Причому пропорція завжди повинна бути однаковою - 14 частин повітря на одну бензину. Тільки в такому випадку двигун працюватиме максимально стійко, стабільно, економічно. До рампі вироблено підключення таких механізмів, як дросельна заслінка, електромагнітні форсунки, клапан скидання. Між іншим, саме в паливній рампі проводиться установка датчика тиску палива. Але про нього і всі інші електронні компоненти буде розказано далі. Варто зауважити, що інжектор Вентурі, принцип роботи якого аналогічний розглянутим в статті системі, має дуже широке застосування, причому не тільки в автомобілях.

форсунки

За допомогою цих пристроїв проводиться подача паливо-повітряної суміші в камери згоряння всіх циліндрів. Що ж це за механізми? Якщо ви знаєте непогано конструкцію карбюраторів, то згадайте про електромагнітний клапан. Саме так у нього конструкція дуже схожа на ту, яку ви можете бачити у форсунок. У них є обмотка, на яку подається постійна напруга. Голчастий клапан при подачі напруги відкриває шлях для проходження палива. Вся ця суміш під тиском розпилюється в камери згоряння. Зверніть увагу, що форсунки повинні розпорошувати паливо таким чином, щоб воно заповнювало якомога більше камеру згоряння. Простий в розумінні принцип роботи форсунки інжектора, з її допомогою проводиться розпорошення. Паливноповітряна суміш в цей момент схожа на туман, в певному обсязі повітря бензин знаходиться в підвішеному стані. Отже, займання відбувається набагато швидше і краще, ніж у випадку з карбюраторною системою.

Дросельна заслінка

Відкрийте капот автомобіля і уважно подивіться, що знаходиться під ним. Ви побачите повітряний фільтр, який зазвичай прикручений до «телевізору» - передній частині машини. Від нього йде невеликий патрубок, з'єднаний з відрізком пластикової труби, до якого підключені дроти. Це датчик, який вимірює витрата двигуном повітря. А ось після нього знаходиться заслінка. З її допомогою відбувається регулювання подачі повітря в паливну рампу. Але тут потрібно поглянути на принцип роботи інжектора. Адже необхідно зауважити, що при повністю закритій заслінці невелика частина повітря все одно надходить в паливну систему, щоб забезпечити оптимальне значення числа обертів двигуна. І відбувається це за допомогою одного специфічного виконавчого механізму - регулятора холостого ходу (неправильно його називати датчиком, так як це кроковий електродвигун, він ніяких вимірів не виробляє). Цей механізм відкриває і закриває при необхідності канал, по якому надходить повітря в паливну рампу.

Електронний блок управління

Без цього елемента инжекторной системи упорскування двигун працювати не зможе. Втім, іноді, навіть якщо він і стоїть, то це зовсім не означає, що двигун буде заводитися і чудово працювати. А справа вся в тому, що електронний блок управління побудований на процесорі. І він спеціально програмується для роботи в якості модуля управління всіма виконавчими пристроями на підставі даних, отриманих від датчиків. Отже, електронний блок управління повинен мати програму, написану за певним алгоритмом. Причому цей алгоритм повинен бути чітким, щоб мікроконтролер точно знав, що йому необхідно зробити, якщо, наприклад, з'явиться сигнал з датчика детонації, без якого не може існувати жоден сучасний інжектор. Принцип роботи двигуна як з інжектором, так і з карбюратором залишається незмінним.

Датчики в автомобілі

Щоб правильно і своєчасно подати паливо в усі циліндри, а також імпульси на електроди свічок запалювання, необхідно максимально точно зчитувати всі параметри роботи двигуна. Зокрема, важливо знати, яка частота обертання у колінчастого вала. Також не завадять дані про те, який тиск в паливній рампі. Якщо ж необхідна зупинка двигуна в автоматичному режимі при недостатньому мастилі, то проводиться підключення датчика тиску масла. При цьому потрібно прописувати його функції в алгоритмі блоку управління, звичайно ж, принцип роботи інжектора в такому випадку трохи зміниться. Також слід знати і про детонацію, адже вона багато чого може сказати про те, наскільки правильно функціонує двигун внутрішнього згоряння. У сучасних автомобілях контролюється навіть склад газу в вихлопній системі. Це відбувається за допомогою двох датчиків кисню. І найголовніше - це, звичайно ж, витрата повітря. Без знання цього параметра просто неможливо здійснити правильне смесеобразование.

висновок

Незважаючи на гадану складність конструкції, принцип роботи інжектора ВАЗ-2110, як і будь-якого іншого автомобіля, дуже простий. Можна навіть провести аналогію зі звичайним компресором, оснащеним краскопультом. Звичайно, це буде спрощений варіант системи, форсунка тільки одна, блоку управління складного немає. Але суть приблизно така ж. Простіше розібратися з процесами, що протікають в двигуні з інжекторної системою впорскування, ніж досліджувати різноманітні завихрення і перепади тиску в карбюраторної. А якщо досконально вивчити конструкцію, то вам не буде страшна ніяка поломка датчиків всієї системи управління.

fb.ru

Регулювання механічного інжектора

Назад в клуб Audi 100

Механічний інжектор Audi K-Jetronik. Регулювати якість суміші начебто виходить, а ось кількість не вмію чи там взагалі такого немає

Наскільки я пам'ятаю кількість не регулюється. Якщо тільки кількість на ХХ - то можна, а навіщо кількість регулювати? Я геть якість закрутив, і витрата в мінус і свічки в білий колір !!

Ну ви, блін, даєте (с). Це ж не жігульовській карбюратор, у якого тільки гвинти кількості з якістю і є. Правильно відрегулювати Джетроник, не маючи знань і відповідних вимірювальних приладів, неможливо.

Для регулювання СО Вам знадобитися спец-шестигранник або вмілі руки, які здатні перетворити електрод 3-ку в шестигранник потрібного діаметру і прилад СО. Далі на дозаторі біля розподільника по центру є отвір - кол / якість. Налаштовуєте хол. про. і "тисніть движок" до нестійкої роботи, додали ХХ і знову занижуєте СО. Після того як знизити буде не можливо добавте шестигранником кол. суміші до нормальної роботи. Спробуйте без педалі газу запустити двигун. Далі запалювання і так до повного завершеного гештальту

Pasha писал (а): А як дізнатися який уприскування стоїть на авто? у тебе ж в підписі написано Ti --- інжектор!

DeN писал (а): Pasha писал (а): А як дізнатися який уприскування стоїть на авто? у тебе ж в підписі написано Ti --- інжектор! Ну це значить турбо інжектор, а який у нього тип, вони ж різні бувають?

Ключами Там не накрутив ... Одну тільки систему стабіл. ХХ днями крутив-крутив заради цікавості і самоосвіти .... Закачаєшся, години 3 пішло ..... Тестери, дроти, ключі, отверткі..і ін ... Чого це ви там крутите ?????? А той гвинтик - регул. якості суміші тільки на ХХ, і то він крутиться тільки з СО-метром і тестером .....

Перепрошую, якщо потрапив не в тему, проте прошу допомогти всіх хто зможе. Проблема наступна: А-100, двигун ААД, КЕ-Мотроник. При запуску в будь-яку погоду немає прогревних оборотів, обороти піднімаються до 1800 і протягом 5 сек. падають до 900. При повному прогріві движка можуть почати скакати від 1000 до 1200, якщо поїхати на непрогрітому двигуні, то на світлофорі наприклад при виключенні зчеплення може стихнути. Днями частково проблему вирішив, замінив гумовий патрубок вентиляції клапанної кришки, він маленький такий, але від нього йде відведення через калібровану пластмасову втулку на дросельну заслінку збоку. Патрубок чомусь втратив свою жорсткість і став м'яким як жевачка і мабуть після якихось робіт був пошкоджений і пропускав повітря. Днями міняв ремінь ГРМ. Відкрив кришку ременя і офігів. Після того як виставив шків распредвала на мітку, інші мітки жодна не співпали. Мітка на шківі коленвала не дійшла до мітки на кришці ременя ГРМ на 1.5 см, а мітка на проміжному валу, яка якщо вірити книзі, должжна збігатися з міткою на шківі коленвала при знятої кришці, взагалі дивилася вгору, градусів на 100 від преполагает положення. При цьому поршень 1 циліндра дійсно знаходився в ВМТ, перевірив при викрученій свічці і бігунок трамблера дивився на мітку 1 циліндра. Почухав ріпу, але екперементіровать не став. Зняв старий ремінь, в якому опинилося 122 зуба, замість паспортного ременя зі 124 зубами і поставив новий зі 124 зубами. Положення всіх шківів і міток залишив колишнім нічого не чіпав. Після всіх робіт все працює як і раніше. Ось зараз сиджу і шарю в інеті в пошуках інформації, як таке могло статися. Толі якийсь шків розгортали і Переточувати паз для шпонки або ж хтось з кривими ручками до мене там полазив. Думав може встановити всі мітки як за букварем, а на проміжному валу просто витягти трамблер в положенні на 1 циліндр і провернути вал досовпаденія міток. Але поки не зважився, та й не знаю гніт або гніт цей движок клапана. Підкажіть хто чого знає, можна на мило [Email protected] Заздалегідь вдячний всім.

Serg_Ivanovo писал (а): Механічний інжектор Audi K-Jetronik. Регулювати якість суміші начебто виходить, а ось кількість не вмію чи там взагалі такого немає Jetronik можна крутити до нескінченності. Маю гіркий досвід. Потрібен CO-метр для виставлення правильного CO з одночасним регулюванням холостого ходу. Потім - запалювання. Краще робити на спеціалізованому сервісі - менше часу втратиш.

SLAVON-100 писал (а): Краще робити на спеціалізованому сервісі - менше часу втратиш. Може порекомендуешь який? А то чогось нормальний ніде знайти не можу.

Pest писал (а): SLAVON-100 писал (а): Краще робити на Може порекомендуешь який? А то чогось нормальний ніде знайти не можу. Под'еть на "Інжектор-сервіс". Не пам'ятаю телефон, знаходяться практично на МКАД по ходу руху від Парт. проспекту на Уруччя. Навпаки АЗС А-100 з протилежного боку. Там ще гаражний масив поруч.

SLAVON-100 писал (а): Под'еть на "Інжектор-сервіс". Не пам'ятаю телефон, знаходяться практично на МКАД по ходу руху від Парт. проспекту на Уруччя. Навпаки АЗС А-100 з протилежного боку. Там ще гаражний масив поруч. Спасибі за інформацію. Вчора з'їздив - за пів години все зробили. Знайшли негерметичні прокладки форсунок і неправильно виставлене запалювання. Все було зроблено дуже грамотно і професійно.

mashina.com

Заміна механічного інжектора на електронний

Ні для кого не секрет, что 5 ціліндровій двигун (AAR, NF, NG,) - найміцнішій и надійний двигун з усіх двигунів Ауді. Рівніх в плане механічної надійності Йому просто немає. У сукупності з нержавіючім кузовом, бездоганно салоном и до неподобство міцної ходів частина, ЦІ автомобілі досі НЕ ма ють аналога на нашому Сайти Вся. Але, на жаль, у них є один недолік - механічний впорскування палива! За своєю будовою цей уприскування зовсім не поганий і по надійності він цілком відповідає своєму автомобілю! Але похилий вік і низька якість нашого палива беруть своє. Поки він працює добре - проблем немає, але як тільки впорскування почав ламатися - то тримайся і будь готовий витратити на ремонт ще вартість такого ж автомобіля! Дуже багато людей, особливо в регіонах, були змушені продати цей чудовий автомобіль, в зв'язку з тим, що не змогли усунути несправність механічної системи упорскування. Чи не за допомогою автосервісу, не своїми силами. Так, дійсно, система механічного уприскування палива виконана з точністю космічної механіки і повністю відновити її працездатність можуть далеко не всі фахівці. А тут ще Robert Bosch, підлив масла у вогонь, він почав знімати з виробництва деякі елементи системи механічного уприскування, що призвело до дефіциту на ці деталі і відповідно невиправдано високою ціною. Все це і послужило поштовхом для початку розробок сучасної, електронної системи упорскування палива, такий же простий і надійної, як сам автомобіль.

У вас з'явилася унікальна можливість назавжди позбутися від механічного уприскування палива, не змінюючи при цьому свій улюблений автомобіль!

Всього за 2.5 години ми демонтуємо застарілу систему механічного уприскування і встановимо на ваш автомобіль сучасний, розподілений, електронне уприскування!

Через 2.5 години ви зможете забути про всі болячки механічного інжектора: несправності дозатора - розподільника, постійно вимагають заміни механічних форсунках, про потенціометрі витратоміра повітря, про бензонасосах високого тиску і Т.Д.

Через 2.5 години ви отримаєте автомобіль з оптимальною витратою палива, стійким холостим ходом, який працює без вібрацій і посмикувань. Ви будете приємно здивовані динаміці вашого автомобіля - він, як виявляється, ще вміє ворушити поршнями не дивлячись на вік! Відсічення по оборотах ми зовсім робити не стали. Кожен нехай сам вирішує - наскільки сильно він любить свій автомобіль.

Ви нарешті то зможете експлуатувати ваш автомобіль без страху - нарватися на паливо поганої якості. Форсунки електронного уприскування (на відміну від механічного уприскування) без особливих зусиль промиваються.

Так само ви отримаєте можливість комп'ютерної діагностики несправностей системи упорскування вашого автомобіля. При бажанні і наявності комп'ютера, діагностику можна буде зробити самостійно.

Якщо автомобіль знаходиться далеко від Москви, то ви можете просто придбати повний інсталяційний комплект обладнання та встановити його самостійно без особливої ​​кваліфікації.

Простота і надійність розробленого нами уприскування робить його унікальним рішенням на сьогоднішній день. Це друге життя для вашої "справжньою" (зробленої з заліза) АУДІ!

В інсталяційний комплект входить:

1. ЕБУ - Електронний блок управління, побудований в корпусі штатного блоку.

Друкована плата блоку управління виконана в заводських умовах. При цьому штатний блок нами вилучається в переробку. (Можна в неробочому стані).

2. Паливна рампа з кронштейнами кріплення і з форсунками виробництва BOSCH.

3. 5 перехідників для установки електронних форсунок в двигун Ауді.

4. Готовий джгут проводки з роз'ємами.

5. Паливні магістралі.

6. Детальна інструкція по установці з фото і відео матеріалом.

Установка уприскування на автомобіль займає близько 2.5 годин разом з демонтажем старого. Нижче наведено кілька фото з інструкції по установці.

Знімаємо впускний колектор і демонтуємо стару систему уприскування.

Встановлюємо паливну рампу з форсунками.

Прокладаємо паливні магістралі

Прокладаємо джгут проводки

Підключаємо 6 проводів джгута до штатного роз'єму ЕБУ. Встановлюємо блок.

Збираємо впускний колектор і в путь!

Вартість комплекту обладнання - 34. 850 руб. З умовою повернення старого ЕБУ. Без повернення старого ЕБУ вартість комплекту збільшується до 39.850 руб. Вартість установки комплекту - 5600 руб.

Ми надаємо 1 рік гарантії на ЕБУ. Якщо ви відправите нам дозатор розподільник палива, то ми продовжимо гарантію на наш ЕБУ до 5 років. Старий блок управління ми забираємо на переробку!

Шановні колеги і автовласники!

Останнім часом склалася вкрай важка ситуація з поверненням старих блоків управління на переробку, що дуже сильно обмежує наші можливості по своєчасній поставці комплектів. Ми прекрасно розуміємо, що Вам ліниво зайвий раз дійти до пошти заплатити за пересилку, в зв'язку з чим вводиться наступний порядок:

1. Встановлюється заставна ціна за ЕБУ - 5.000 руб. Застава платять клієнти не вислали свій старий ЕБУ.

2. Для компенсації поштових витрат при відправці ЕБУ, відсоток за грошовий переказ заставної суми назад вам, ми беремо на себе.

3. Ми скуповуємо на розборках блоки управління (AAR NG NF) оптом не дорожче ніж по 1000 руб. за блок. Але, на жаль, в Москві вони вже просто все закінчилися. Ці блоки управління зовсім не ламаються, і з цього, не користуються попитом. Деякі авторозбирання їх просто викидають як непотріб!

Якщо у вас є бажання допомогти нам з придбанням ЕБУ, пишіть нам на пошту в контактах. У свою чергу ми можемо запропонувати Вам знижку на покупку наших товарів, організувати безкоштовну доставку, можемо відпустити товар ПОЗА ЧЕРЗІ.

З повагою, колектив liscar.ru

Також до даного комплекту обладнання рекомендуємо придбати: USB адаптер для діагностики в комплекті з роз'ємом OBD2 - 2450 руб.

Комплект болтів впускного коллкектора - 470 руб. Прокладка впускного колектора - 680 руб.

Не знаєте що краще підійде для ВАШОГО автомобіля або не знайшли що цікавить вас інформації? Телефонуйте нам:

8 (909) 625-87-07

8 (963) 677-47-57

www.liscar.ru

Чим же вони відрізняються один від одного?
Як це можливо?
Чи була ця стаття корисною?
Звичайно ж, страждає ресурс, але чому не пожертвуєш заради ефектної їзди?
Що ж це за механізми?
Якщо тільки кількість на ХХ - то можна, а навіщо кількість регулювати?
DeN писал (а): Pasha писал (а): А як дізнатися який уприскування стоїть на авто?
Ну це значить турбо інжектор, а який у нього тип, вони ж різні бувають?
Чого це ви там крутите ?
Може порекомендуешь який?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов