Наша сеть партнеров Banwar
Що буде за мінімальну ціну:
тип двигуна - 1390 см? / 125 л.с. / Бензин турбонадув, кпп - автомат, тип кузова - хетчбек 5d, колір - білий, модифікація - 1.4 TFSI (125 Hp) S tronic 7-Gang, привід - передній.
Відгуки про Ауді А3:
Зовнішній вигляд:
- Зовні дуже яскрава і приваблива машина, виділяється з маси, особливо якщо вона білого кольору, як у мене.
- Стильний та ергономічний зовнішній вигляд.
У салоні:
- Салон порадував як функціональністю, так і якістю. Хороші м'які матеріали, мінімум «гучної» пластмаси.
- Все в стилі Ауді - причепитися просто не до чого, якість салону - на висоті, зауважень ніяких.
- По-моєму, пластмаси в салоні моєї «ауді» просто немає. Всі матеріали, що на вигляд нагадують пластик - на дотик м'які і приємні, як ніби прогумовані.
- У мене рідко бувало в салоні більше одного пасажира. Двом місця - хоч відбавляй))).
- Боковини сидінь фіксують спину, мені це подобається.
- Задоволений комбінованою обробкою сидінь. Алькантарою обшита спинка і сидіння, а з боків оброблено шкірою. Взимку взагалі не холодно сідати, плюс суцільні шкіряні сидіння завжди старять салон з часом. Тут цього не буде.
- Клімат-контроль працює чітко, повітря однакової температури подається і на ноги, і під лобове скло. Мене цілком влаштовує його робота.
- Панель приладів показує рівно те, що потрібно знати, ні більше, ні менше.
- Спереду місця вдосталь, на задньому сидінні - трохи замало простору, особливо для колін, які тиснуть в спинки передніх сидінь.
- Кондиціонер «з'їдає» всі 20% і без того не дуже потужного двигуна з об'ємом 1.4 літра, але своє завдання виконує задовільно.
- Салон дуже довго «протоплюється».
багажник:
- Багажник місткий і ємкий, цим хетчбеки завжди вигідно відрізнялися від седанів.
- Дві пральки помістилося - купував собі і батькам. Склав задні сидіння, вони зрівнялися з підлогою, і з'явилася купа місця. Скоро поїду купувати новий холодильник).
Лакофарбове покриття:
- Претензій до якості фарбування немає. Є претензії до якості доріг, на яких дрібні камінчики відлітають і роблять відколи. Але це на трасі. У місті все рівно.
- Виявив подряпину на передньому крилі. Товстий шар лаку не дав зачепити фарбу. На автомийці відполірували, і сліду не залишилося.
- Оцинкований кузов ніякі солі не спровокує до корозії, але взимку намагаюся мити свою машину до двох разів на тиждень. Це зменшує вплив дорожньої хімії або солі на лакофарбове покриття і кузов в цілому.
керованість:
- Хороший радіус розвороту, та й в цілому машина юркая.
- У повороти на високій швидкості входить чітко, кермо стає важче, що тільки додає впевненості.
- Чітке управління, рулится чудово.
- Чудово тримає дорогу в будь-яку погоду, якщо звичайно, встановлена якісна гума.
- Прекрасна маневреність, управління легке і передбачуване, тримає дорогу теж добре. Ще б повний привід.
М'якість ходу:
- Підвіска відмінно справляється з поглинанням нерівностей на дорозі, особливо якщо профіль коліс вище.
- В міру м'яка ходовка, але не як «желе». Сильної жорсткості теж немає, для наших доріг - що треба.
жвавість:
- Динаміка розгону у моїй А3 з дволітровим турбодизелем приголомшлива. Відчувається запас потужності і впевненість при обгоні.
- 1.8 TFSI розганяється прекрасно, не встигаю перемикати передачі. 160 к.с. роблять свою роботу злагоджено і чітко. У своєму класі цей двигун перевершує конкурентів. Перевірено на світлофорах.
- Жвава машинка з хорошою динамікою. Я задоволена.
- Звичайний бензиновий двигун 1.6 на автоматі, при натисненні педалі в підлогу, тільки «гарчить», прискорюється машина дуже повільно, незадоволений я таким двигуном, хоча, що можна вимагати з 102 «конячок» ?!
Коробка передач:
- Автомат Stronic відмінно працює в спортивному режимі, дуже вчасно перемикаючи передачі на підвищення і зниження, як ніби я це сам роблю вручну.
- Семиступінчастий автомат DSG, оснащений двома зчепленнями, функціонує жваво і без затримок.
- АКПП на 1.6-літровий мотор при динамічному розгоні перемикається з уповільненнями, «задумливо». Крім того, відчуваються клацання при перемиканні передач, які викликають незначне посмикування.
- При середніх оборотах, автомат перемикається плавно. Але на низьких, в пробці наприклад, або при натисканні педалі в підлогу, відчувається тяжкість і ривки. Це відволікає і дратує.
- Невеликий хід включення передач на механіці. До сих пір не звик і викликає певний дискомфорт. Іноді замість другої передачі, потрапляю на четверту.
- Розміщення передач на механіці дуже компактне, тому руху по переключенню повинні бути точними і налагодженими. До цього можна швидко звикнути і адаптуватися.
гальма:
- Без претензій. ABS спрацьовує не надто рано, але і не пізно. Гальмівне зусилля розподіляється рівномірно на всі чотири колеса. На слизькій дорозі машину точно не потягне юзом при різкому гальмуванні.
- Гальмує машинка так само добре, як і набирає швидкість.
шумоізоляція:
- Цілком прийнятна шумоізоляція салону, може дещо не вистачає антішумкой над колісними арками, але в порівнянні з п'ятим гольфом, в А3 коштує гробова тиша в салоні.
- Все, що не Бентлі і не Роллс-Ройс, потрібно відправляти до фахівців для додаткової шумоізоляції. Ауді А3 - не виняток, що я і зробив, ніж назавжди позбувся від стороннього шуму в своєму автомобілі.
- З-під колісних арок забагато шуму, робота мотора чутна в міру.
надійність:
- Поки міняю тільки «витратні матеріали» - масло, фільтра, гальмівні колодки.
- За все 120 тисяч пробігу відвідував сервіс тільки для проходження планового ТО. Нарікань не маю.
- Вже поміняли підшипники в ступицах, двічі котушку запалювання, перебрали ходувую (сайлентблоки, тяжкі, важелі, кульові). Розчарувався повільно, але впевнено.
- При пробігу в 50 тисяч по гарантії поміняли подвійне зчеплення і коробку, добре хоч платити не довелося, а то влетів би в копієчку.
- Поміняв на станції коробку-автомат, стала дуже різко і шумно перемикатися. Вирішив убезпечити себе і евакуатором автомобіль приволік в сервіс.
прохідність:
- Для легкової машини кліренс у А3 в самий раз. І бордюри можна з легкістю брати, і високі каналізаційні люки пускати між коліс.
- Передній бампер кілька низько розташований, чіпляє перешкоди на своєму шляху.
- Передній привід у поєднанні з хорошою зимовою гумою справляється із засніженими дорогами. Але відверті замети і сніг по коліна пробувати проїхати не варто.
Вартість експлуатації:
- Витрата у мого дизельного двигуна 1.6 на трасі складає 5-6 літрів, це якщо спокійно їхати, а в місті - стелю 8 л / 100 км. В середньому 55-літрового бака вистачає на 900 км.
- 1.8 бензин по місту "їсть" десятку, на трасі - до семи літрів на «сотку». За зайвим рублем по витраті бензину моя «трійка» в кишеню до мене не залазить.
- Дволітровий дизель по місту бере не більше 11 літрів, це якщо використовувати всі його 170 коней, на трасі в 7 легко можна вкластися. А якщо взагалі бути економним, то можна середня витрата на 7.5 літра вивести без особливих зусиль.
- Економічна машина, варто своїх грошей на все 100%. Виконана якісно і для людей, почуття надійності і комфорту присутній при будь-яких погодних і дорожніх умовах.
У мороз:
- Прогрівається дуже довго. Якщо на вулиці нижче десяти морозу, то робоча температура на холостих більше ніж 60 не підніметься. Трохи рятує підігрів сидінь. А в ходу вже остаточно салон прогріється, і як тільки в машині стане комфортно, доводиться її залишати, бо встиг під'їхати до роботи.
- Дизельна А3 в сильні морози прогрівається ну дуже довго, а повноцінний тепло приходить тільки в русі.
Інші подробиці:
- Якісна оптика, противотуманки взагалі не включаю. А якщо доводиться, то з ними видно, що уздовж дороги в кущах відбувається.
- До ергономічно облаштованому салону звикаєш дуже швидко, все кнопки, вмикачі-вимикачі, ручки і підстаканники розміщені правильно, і зручні для застосування.
- Система курсової стійкості ESP дуже до місця для цієї машинки. Взимку відчуваєш себе набагато безпечніше.
- Звучання музики з восьми динаміків просто чудове, але засмутило те, що магнітола не читає формат МР3.
Що ще у нас є про C-клас ?
наприклад, відгуки власників Сітроен c4.
А може, взяти що-небудь ще дешевше?
непогано виглядають Рено флюенсу і
Опель Астра J. Вони трохи поступаються Ауді А3 в якості виробництва.
Знаєте що-небудь цікаве про Ауді А3? Напишіть Ваш коментар до статті, може бути, він комусь допоможе!
На автоматі, при натисненні педалі в підлогу, тільки «гарчить», прискорюється машина дуже повільно, незадоволений я таким двигуном, хоча, що можна вимагати з 102 «конячок» ?Знаєте що-небудь цікаве про Ауді А3?