Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Ауді А4 Б6

  1. Загальна інформація та історія моделі
  2. Характеристики та модифікації Ауді А4 Б6
  3. експлуатація
  4. коробки передач
  5. кузов
  6. підвіска
  7. салон
  8. інше

Наша сеть партнеров Banwar

Друге покоління «четвірки» або Ауді А4 Б6 за зовнішнім виглядом сильно нагадує автомобіль Audi А6 С5, але тільки в зменшеному вигляді. У них є чимало спільного в конструкції, але є свої характерні особливості, «болячки» і слабкі місця. Про них ми поговоримо в цьому матеріалі. Для початку варто сказати, що Ауді А4 Б6 вдало зайняла на ринку свою нішу між С-класом від Мерседес і «трёшкой» БМВ. Автомобіль мав новий сучасний дизайн, якісну обробку і надійну технічну начинку. Крім того, пропонувалося багато комплектацій, серед яких кожен покупець міг підібрати те, що потрібно саме йому. Тому свого часу автомобіль Audi A4 B6 привернув увагу не тільки постійних шанувальників бренду, а й прихильників інших марок.

Загальна інформація та історія моделі

Друге покоління А4 було анонсовано в 2000 році, після чого стартувала серійна збірка. Деякі автомобілі 2000 року ще зустрічалися у виконанні B5, а з 2001 вже пішли тільки B6. Автомобіль створювався на платформі Фольксваген B5. Крім традиційних седана і універсала Avant, модель А4 Б6 була випущена в кузові кабріолет. Дизайн, як уже було сказано, сильно нагадував друге покоління Ауді A6. На цих автомобілях відбувся вихід у світ нового покоління воротарів multitronic. Варіатори встановлювалися на модифікації з переднім приводів і в парі з двигунами, крутний момент яких не перевищував 310 нм.

Варіатори встановлювалися на модифікації з переднім приводів і в парі з двигунами, крутний момент яких не перевищував 310 нм

Ауді А4 Б6


Кузов Ауді A4 другого покоління трохи збільшився. Загальні габарити автомобіля в порівнянні з попередником виросли: довжина на 69, ширина на 33, висота на 13 міліметрів. Audi А4 Б6 отримує повний набір засобів безпеки для пасажирів. Варто відзначити високу міцність кузовний секції, де знаходиться салон. Вона має строго певні параметри деформування. В автомобілі встановлені подушки безпеки для водія і пасажира на передньому сидінні. Крім того, модель Audi A4 B6 отримала бічні головні подушки Sideguard. Для передніх сидінь є механізм натягу ременя безпеки. З активних систем безпеки варто відзначити електронну систему курсової стійкості з функцією запобігання заметів. А також модель оснащувалася системою екстреного гальмування.

Кузов Ауді А4 Б6 повністю оцинкований і виробник забезпечував його гарантією від наскрізної корозії на 10 років. В цілому конструкція кузова створена на базі сталевого каркаса із застосуванням алюмінієвих компонентів для зменшення маси. Під капотом знаходяться бензинові мотори: 4-циліндрові рядні, V6, V8 (моделі S4) з електронним блоком управління. Дизелі 4-циліндрові рядні, V6. Мотори на Ауді А6 Б6 мають поздовжнє розташування і рідинне охолодження.

У списку модифікацій Audi A4 B6 є передньопривідні моделі, а також з повнопривідною системою Quattro. На останніх встановлений міжосьовий диференціал «Torsen», який має автоматичну систему блокування. Ходова частина автомобіля здебільшого виконана зі сплаву алюмінію. Цим забезпечується хороша динаміка і керованість А4 Б6. Існують комплектації з механічними коробками передач, а також «автоматами» (Tiptronic з програмою DSP і Multitronic з програмою DPR).

Підвіска Ауді А4 Б6 спереду 4-важільна, незалежна. Стабілізатор за допомогою сполучних штанг пов'язаний з амортизаційними стійками і не приймає участі в управлінні колесами. Амортизаційні стійки складаються з гвинтових циліндричних пружин, великих верхніх опор і амортизаторів, які мають форму подвійної труби. Кузов кріпиться до мосту за допомогою опор, що складаються з металевих і гумових елементів.

Audi A6 B6 седан


Задня підвіска має трапецеїдальними важелями.Важелі виготовляються і алюмінієвого профілю, а балка сталева.

Конструкція задньої підвіски Ауді А4 Б6 вийшла компактною і легкою. Завдяки вдалій конструкції виробникові вдалося домогтися низького розташування дна багажника. Причому як в передньопривідною модифікації, так і для Quattro. Балка підвіски встановлена ​​еластично, а важелі елементи з'єднуються з її шарнірами за допомогою опор. Завдяки цьому ефективно гасяться вібрації кузова. Роль ресор виконують 2 амортизатора і гвинтові пружини. Плюс в тому, що вони знаходяться окремо і їх можна легко зняти.

Рульовий механізм Ауді А4 Б6 рейковий. Гідропідсилювач Servotronic має коефіцієнт посилення, який змінюється в залежності від швидкості. Рульова колонка Audi A4 B6 травмобезопасная, регульована. Серед різних електронних асистентів можна відзначити:

  • ESP. Система стабілізації курсу з функцією запобігання занесення;
  • ABS. Антиблокування гальм;
  • ASR. Антипробуксовочна система;
  • EDS. Електронне блокування диференціала;
  • EBV. Розподіл гальмівного зусилля вакуумним підсилювачем;
  • BAS. Підсилювач гальм при екстреному гальмуванні.

Гальмівна система в Ауді А4 Б6 гідравлічна, що складається з 2 контурів з діагональним поділом. Має здвоєний підсилювач. Гальмівні механізми на передніх колесах дискові, вентильовані. Бортовий комп'ютер автомобіля виводить нагадування про найближчому терміні планового ТО. У базовому оснащенні йде інформаційна система водія.

Завдяки грамотному використанню легких матеріалів і відмінною аеродинаміці Audi A6 B6 виробникові вдалося зменшити витрату палива в порівнянні з минулим поколінням. А використання високоміцної сталі, безлічі захисних механізмів і зон деформації підняли безпеку Audi A4 B6 на новий рівень. За час складання А4 Б6 з конвеєра зійшли 718 219 примірників в кузові седан і 482 633 універсала.


Характеристики та модифікації Ауді А4 Б6

Загальні характеристики Audi A4 B6

Характеристика Седан Універсал Кабріолет Роки виробництва 2001-2005 2001-2005 2001-2005 Категорія DDD Платформа B5 B5 B5 Довжина, мм 4548 4544 4573 Ширина, мм тисячі сімсот сімдесят дві 1766 1 777 Висота, мм 1428 1428 1391 Колісна база, мм 2650 2650 2654 Кліренс, мм 110 110 130 Задня колія, мм 1526 1526 1523 Передня колія, мм 1528 1528 1523 Вага, кг 1280 1280 1470 Рестайлінг - - - Обсяг бака, л 70 70 66 Обсяг багажника, л 445/720 442/1184 246/315 Кількість місць 5 5 4 Кількість дверей 4 5 2
Модифікації Ауді А4 Б6 в кузові седан Тип і об'єм двигуна, л Потужність, л. с. Коробка передач Привід бензин, 1.6 МТ 102 МКПП передній бензин, 1.6 multitronic 102 варіатор Multitronic передній бензин, 1.8 T АТ quattro 190 АКПП повний бензин, 1.8 Т МТ 163 МКПП передній бензин, 1.8 Т МТ quattro 190 МКПП повний бензин, 1.8 МТ 150 МКПП передній бензин, 1.8 МТ quattro 150 МКПП повний бензин, 1.8 МТ quattro 163 МКПП повний бензин, 1.8 Т МТ 190 МКПП передній бензин, 1.8 Т multitronic quattro 150 варіатор Multitronic повний бензин, 1.8 Т multitronic 150 варіатор Multitronic передній бензин, 1.8 Т multitronic 163 варіатор Multitronic передній бензин, 1.8 Т multitronic 190 варіатор Multitronic передній бензин, 1.8 Т multitronic quattro 163 варіатор Multitronic повний д зель, 1.9 TDI AT quattro 130 АКПП повний дизель, 1.9 TDI MT quattro 130 МКПП повний дизель, 1.9 TDI MT 115 МКПП передній дизель, 1.9 TDI MT 100 МКПП передній дизель, 1.9 TDI 5MT 130 МКПП передній дизель, 1.9 TDI 6MT 130 МКПП передній дизель, 1.9 TDI MT 130 МКПП передній дизель, 1.9 TDI multitronic 130 варіатор Multitronic передній дизель, 1.9 TDI multitronic 115 варіатор Multitronic передній бензин, 2.0 AT quattro 130 АКПП повний бензин, 2.0 FSI AT quattro 150 АКПП повний бензин, 2.0 MT 130 МКПП передній бензин, 2.0 MT quattro 130 МКПП повний бензин, 2.0 FSI MT 150 МКПП передній бензин, 2.0 FSI MT quattro 150 МКПП повний бензин, 2.0 multitronic 130 варіатор Multitronic передній бензин, 2.0 FSI mult itronic 150 варіатор Multitronic передній бензин, 2.4 MT 170 МКПП передній бензин, 2.4 multitronic 170 варіатор Multitronic передній дизель, 2.5 tiptronic quattro 180 АКПП повний дизель, 2.5 TDI MT 155 МКПП передній дизель, 2.5 TDI MT 163 МКПП передній дизель, 2.5 TDI MT quattro 180 МКПП повний дизель, 2.5 TDI multitronic 155 варіатор Multitronic передній дизель, 2.5 TDI multitronic 163 варіатор Multitronic передній бензин, 3.0 MT 220 МКПП передній бензин, 3.0 tiptronic quattro 220 АКПП повний бензин, 3.0 MT quattro 220 МКПП повний бензин, 3.0 multitronic 220 варіатор Multitronic передній

Модифікації Ауді А4 Б6 в кузові універсал Avant

Тип і об'єм двигуна, л Потужність, л. с. Коробка передач Привід бензин, 1.6 МТ 102 МКПП передній бензин, 1.6 multitronic 102 варіатор Multitronic передній бензин, 1.8 T АТ quattro 150 АКПП повний бензин, 1.8 T АТ quattro 163 АКПП повний бензин, 1.8 T АТ quattro 190 АКПП повний бензин, 1.8 Т МТ quattro 190 МКПП повний бензин, 1.8 Т МТ 190 МКПП передній бензин, 1.8 Т МТ 150 МКПП передній бензин, 1.8 Т МТ 163 МКПП передній бензин, 1.8 T МТ quattro 150 МКПП повний бензин, 1.8 T МТ quattro 163 МКПП повний бензин, 1.8 Т multitronic 150 варіатор Multitronic передній бензин, 1.8 Т multitronic 163 варіатор Multitronic передній бензин, 1.8 Т multitronic 190 варіатор Multitronic передній дизель, 1.9 TDI 5MT 130 МКПП передн й дизель, 1.9 TDI 6MT 130 МКПП передній дизель, 1.9 TDI MT quattro 130 МКПП повний дизель, 1.9 TDI MT 115 МКПП передній дизель, 1.9 TDI MT 100 МКПП передній бензин, 1.9 multitronic 130 МКПП передній бензин, 2.0 MT 130 МКПП передній бензин, 2.0 FSI MT 150 МКПП передній бензин, 2.0 multitronic 130 варіатор Multitronic передній бензин, 2.0 FSI multitronic 150 варіатор Multitronic передній бензин, 2.4 MT 170 МКПП передній бензин, 2.4 multitronic 170 варіатор Multitronic передній дизель, 2.5 TDI tiptronic quattro 180 АКПП повний дизель, 2.5 TDI MT quattro 180 МКПП повний дизель, 2.5 TDI MT 163 МКПП передній дизель, 2.5 TDI MT 155 МКПП передній дизель, 2.5 TDI multitronic 155 варіатор Multitronic пере дний дизель, 2.5 TDI multitronic 163 варіатор Multitronic передній бензин, 3.0 tiptronic quattro 220 АКПП повний бензин, 3.0 MT 220 МКПП передній бензин, 3.0 MT quattro 220 МКПП повний бензин, 3.0 multitronic 220 варіатор Multitronic передній

Модифікації Ауді А4 Б6 в кузові кабріолет

Тип і об'єм двигуна, л Потужність, л. с. Коробка передач Привід бензин, 1.8 Т МТ 163 МКПП передній бензин, 1.8 Т МТ quattro 163 МКПП повний бензин, 1.8 Т multitronic 163 варіатор Multitronic передній бензин, 2.0 MT 130 МКПП передній бензин, 2.4 MT 170 МКПП передній бензин, 2.4 multitronic 170 варіатор Multitronic передній дизель, 2.5 TDI MT 163 МКПП передній дизель, 2.5 TDI multitronic 163 варіатор Multitronic передній бензин, 3.0 tiptronic quattro 220 АКПП повний бензин, 3.0 MT 220 МКПП передній бензин, 3.0 MT quattro 220 МКПП повний бензин, 3.0 multitronic 220 варіатор Multitronic передній

експлуатація

двигун

Автомобіль Ауді А4 Б6 за час виробництва встиг приміряти на себе різні силові установки об'ємом від 1,6 до 4,2 літра (на «гарячій» версії S). Потужність моторів лежала в діапазоні 102─344 «коней». Найбільш розтиражовані є:

  • Бензиновий, 2.0 AT, 130 «коней»;
  • Бензиновий з турбонаддувом, 1.8, модифікації від 150 до 190 кінських сил;
  • Дизельний, 1.9 TDI, 131 л. с.

Бензинова 2-літрова силова установка Ауді А4 Б6 запам'яталася її власникам «масложор», який починається після 100 тисяч км. Деякі екземпляри поїдали до 1 літра на тисячу пробігу. Дизельний мотор 1,9 TDI в цілому виявив себе надійно. У нього проблеми виникали тільки насос-форсунками, як і у багатьох інших дизелів. Модель 1,8 літра з турбіною потребує періодичного діагностиці та обслуговуванні. При функціонуванні цієї силової установки може відбуватися порушення підсосу повітря в патрубку, який йде від фільтра до компресора турбіни.

Однією з найбільш частих несправностей в моделях Ауді А4 Б6 може бути перетирання патрубка хомутом поруч з турбіною. Виникає свист і мотор втрачає холості оберти. Не потрібно економити на паливі і маслі, вчасно замінюйте. Рекомендується дати мотору попрацювати якийсь час після поїздки. Якщо дотримуватися всіх вимог по експлуатації, то турбіна цілком може прослужити до 250 тисяч кілометрів без серйозного ремонту. Вартість турбіни (не оригінал) становить приблизно 30 тисяч р. Фахівці рекомендують робити заміну турбіни, а не ремонт. Відреставровані зразки служать в середньому до 50 тисяч.

Audi A4 B6 універсал


В якому стані перебуває турбіна можна перевірити по маслу в патрубку, придатному до нагнітача. Якщо там калюжка, то пора займатися турбіною. Деякі власники Ауді А4 Б6 в своїх відгуках рекомендували для початку промити сітку масловіддільника.

Ще однією проблемою Ауді А4 Б6 стає конструкція вентиляції картерних газів. Ця система з часом забивається маслом і гаром, в результаті чого двигун «задихається» і далі одне тягне за собою інше. Масловіддільник вентиляції картерних газів забивається, через що турбіна починає хапати масло. Це масло потрапляє в каталізатор, який забруднюється і забивається. Відбувається перегрів, і знос турбіни ще прискорюється. Відповідно, вона ще більше вистачає масло і так далі. Все це можна запобігти тільки регулярним і своєчасним обслуговуванням двигуна Audi A4 B6.

Що стосується інших модифікацій, то в Росії вони зустрічаються значно рідше і не мають таких яскраво виражених проблем. Силові агрегати Ауді А4 Б6 з системою безпосереднього вприскування FSI вередують від низької якості палива на вітчизняних заправках. Через це може загорятися індикатор "Check Engine". Дизельний двигун 2,5 літра, якщо вірити повідомленням на форумі, має проблеми з розподільними. Якщо затягнути проблему при появі стукотів, то згодом доведеться міняти гидрокомпенсатори. Більше відвертих недоліків на дизельних моторах немає. Якщо власник Audi A4 B6 заправляє дизель якісної соляркою, то проблем з ним не буде навіть в сильні морози.

Ще одним слабким місцем Audi A4 B6 є котушки запалювання. Згодом пластиковий корпус розсипається і тріскається. В результаті може пробивати на корпус, з'являються пропуски запалювання, «троение», загоряється індикатор. Нові котушки коштують недорого (1 штука до 2 тисяч рублів). Так, що при зазначених симптомах відразу робіть заміну. Серед проблем, пов'язаних з пуском двигуна, часто називається відмова датчика температури охолоджуючої рідини. Крім того, були повідомлення власників Ауді А4 Б6 про проблему з трійником з пластика, який знаходиться під двигуном. Згодом відбувається його викривлення, і він починає труїти антифриз.

Крім цього, слід стежити за станом і своєчасно міняти різні датчики. Зі збільшенням віку Ауді А4 Б6 вони починають ламатися один за іншим. Якщо спостерігається сильна вібрація, то потрібно оглянути гідравлічні опори силової установки. Згодом виходить з ладу термостат, який коштує приблизно 5 тисяч рублів в оригінальному виконанні і в два раз менше неоригінальний.

Якщо спостерігається тріск при роботі холодного двигуна (кілька секунд), то це говорить про несправному фазорегулятор, який працює в зв'язці з натяжителем ланцюга. Крім того, це може бути свідченням того, що розтягнулася сама ланцюг. Згідно відгуками власників Audi A4 B6, подібна проблема часто спостерігається на бензинових моторах 1,8 турбо і 2 літри. Якщо фазорегулятор чи не змінити вчасно, то це призводить до підвищеного зносу зубців на випускному распредвали. Вартість нового распредвала близько 15 тисяч р. Як бачите, краще справу до його заміни не доводити.

Стукати подібним чином на холодному моторі можуть і гидрокомпенсатори. У цьому ж сайті пересихають маслос'емниє ковпачки. Привід ГРМ на двигунах Ауді А4 Б6 ремінний. Періодичність заміни слід дивитися в кожному конкретному випадку. Змінюється він разом водяним насосом і роликами. Термін служби приводу ГРМ складає від 90 до 180 тисяч кілометрів пробігу.

Термін служби приводу ГРМ складає від 90 до 180 тисяч кілометрів пробігу

Audi A4 B6 універсал Avant


На форумах деякі власники Ауді А4 Б6 кажуть, що про всяк випадок змінюють ремінь ГРМ через 70 тисяч пробігу. Таке рішення продиктоване низькою якістю поставляються комплектуючих. А при обриві ременя часто гнуться клапана. В результаті недорогий ремонт перетворюється в накладний. Фахівці в цьому питанні, взагалі, радять відразу після придбання вживаного автомобіля поміняти ремінь, насос і ролики. Тоді потім ви будете точно знати, коли була заміна, і який знос ременя. По пробігу вік визначати марно, оскільки практично всі Ауді А4 Б6 надходять на ринок зі скрученим пробігом.

коробки передач

Залежно від модифікації Audi А4 Б6 на автомобіль встановлювалися:

  • 5- або 6-ступінчаста механічна коробка передач;
  • 5-ступінчаста АКПП Tiptronic;
  • Варіатор Multitronic (з програмою DPR).

МКПП працює чітко, надійно і довго. Зчеплення власники Ауді A4 B6 міняли в середньому через 160-180 тисяч пробігу. Комплект зчеплення коштує близько 15 тисяч, а з роботою обходиться в 25 тисяч рублів. Маховик варто в районі 20 «кілорублей». «Автомат» Tiptronic в цілому проявив себе добре, без якихось особливих проблем. Ці коробки ставилися на повнопривідні модифікації Ауді А4 Б6 Quattro. Виробником є ​​компанія ZF, яка виробляє АКПП ще й для БМВ.

При істотному пробігу на модифікаціях з АКПП починаються ривки і пробуксовки. Це говорить про знос фрикційних. Починка в середньому виливається в 80 тисяч рублів. Досвідчені власники Ауді А4 Б6 для продовження терміну служби «автомата» рекомендують не стартувати різко, не їздити по розбитим дорогам, регулярно міняти. У Фольксваген Tiptronic називають не потребує постійного обслуговування, але багато власників міняли ATF через 50─70 тисяч кілометрів. Одночасно з цим рекомендується замінити прокладку і фільтр АКПП.

Варіатор Multitronic ставили на модифікації Ауді A4 B6 з переднім приводом. З усіх трансмісій Audi А4 Б6 варіатор виявився найбільш проблемним. Заміна масла потрібно з періодичністю 50─70 тисяч кілометрів. В іншому випадку сильно прискорюється знос конусів, ланцюги та інших елементів коробки. Фільтри і клапани насоса забиваються частинками, що утворилися при зносі. В результаті починаються ривки, поштовхи і т. П. Всі ці симптоми проявляються при гальмуванні і старті. При перегрів може вийти з ладу блок управління АКПП. Ремонт виллється приблизно в сто тисяч рублів.


кузов

Кузов Ауді А4 Б6 повністю оцинкований. Якщо машина не аварійна, то ніяких проблем з іржею немає. Тим більше, немає наскрізної корозії. Дно автомобіля обшивається панелями з пластику з метою поліпшити шумоізоляцію і підвищити стійкість до корозії. Але на наших дорогах вони мають звичай обриватися, якщо під них забивається сніг з дорожнім брудом.

Але на наших дорогах вони мають звичай обриватися, якщо під них забивається сніг з дорожнім брудом

Audi A4 B6 в кузові кабріолет


Багато власників Ауді А4 Б6 в своїх відгуках нагадують про необхідність прочищати водостік під акумуляторною батареєю. Інакше під дією скупчується вологи може зламатися вакуумний підсилювач. Крім того, періодичної чистки й змащення вимагає механізм передніх двірників. Інакше вони закисають, і порушується їх нормальне функціонування.

підвіска

Передня підвіска включається в себе десять кульових і вісім важелів. Комфорт і керованість Ауді А4 Б6 відмінні. Але російські дороги вносять свої корективи і вся ця м'яка алюмінієва конструкція легко і швидко на них побивається. При дбайливої ​​експлуатації рідна підвіска A4 B6 служила до 200 тисяч кілометрів. Але це, швидше, виняток із правил. Зазвичай через 100 тисяч приходить час заміни. Оригінальні запчастини обходяться в 30 тисяч, а сторонніх виробників близько 20 тисяч рублів. Знавці Ауді А4 Б6 рекомендують остаточну протяжку болтів підвіски робити під навантаженням на знятої з домкрата машині.

Задня підвіска являє собою масив важелів в формі трапеції, які не доставляють клопоту. Особливістю підвіски з алюмінієвих компонентів при ремонті є закисание сталевих болтів. Так, що при установці все добре змастіть для майбутніх ремонтів. Про маточини фахівці говорять те ж саме.

салон

В інтер'єрі Ауді А4 Б6 використані якісні оздоблювальні матеріали. Салон виглядає дорого, а підгонка і збірка заслуговують найвищої оцінки. Тут панує німецький порядок. Є все необхідне, але в той же час нічого зайвого. Крісла мають всі необхідні настройки для того, щоб перебувати в автомобілі з комфортом.

Крісла мають всі необхідні настройки для того, щоб перебувати в автомобілі з комфортом

Ауді А4 Б6 кабріолет

У Audi A4 B6 пропонується повний електропакет, сигналізація, клімат-контроль, 6 подушок безпеки, підігрів передніх сидінь. З поширених проблем власники відзначають сигнал про несправності подушки безпеки. Часто це відбувається через несправний роз'єму підключення подушок безпеки. Коштує він недорого.

Незважаючи не те, що автомобіль виріс в довжину, ширину і висоту, на задньому ряду третій буде тісно. Обсяг багажника на великий і немаленький. Приблизно 445 літра. Задній ряд сидінь складається не у всіх комплектаціях. Салон А4 Б6 має відмінну шумоізоляцію, що характерно для всіх Ауді.


інше

Після 200 тисяч пробігу потрібно звернути увагу на гальмівні шланги, а також підкачує насос, який працює в гальмівній системі. Все це може зажадати заміни. Гальмівні диски зношуються приблизно з трьома комплектами колодок і вимагають заміни. Тобто, через 120─140 тисяч кілометрів.

Власники Ауді А4 Б6 відзначають, що при самостійній заміні слід бути обережним з поршнем на задніх супортах. Його слід утапливать за допомогою спеціального інструменту. Він його обертає і водночас притискає. В іншому випадку супорт може зламатися. І ще варто згадати один момент. Якщо несправний стоп-сигнал, то горять індикатори ESP і ABS (періодично).
Якщо стаття виявилася для вас корисною розповсюдьте посилання на неї в соціальних мережах. Це поможет розвитку сайту. Голосуйте в опітуванні нижчих и оцінюйте материал! Виправлення і доповнення до статті, а також ваші відгуки про автомобіль Ауді А4 Б6, залишайте в коментарях.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов