Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

AUDI А4 (B7, 8 Е)

Наша сеть партнеров Banwar

ХРОНОЛОГІЯ: 2000 г

ХРОНОЛОГІЯ: 2000 г. - початок виробництва седана; 2001 - початок виробництва універсалу і кабріолета; 2002 - початок виробництва S4 (седан); 2003 - початок виробництва S4 (кабріолет і універсал); 2004 г. - рестайлінг седана і універсала; 2005 - початок виробництва RS4 (універсал), рестайлінг кабріолета; 2007 - припинення виробництва седана; 2008 - припинення виробництва універсалу.

Представлене в 2000 році друга покоління А4 багато в чому повторювало вигляд більш престижною А6, при тому, що перше покоління було схоже на доресталінговую А8 . Нова версія пропонувалася з трьома типами кузова - седан, універсал і кабріолет (до речі, він прийшов на зміну кабріолету, що випускався ще на базі Audi 80). Завдяки використанню в конструкції кузова високоякісної сталі, а також подальшої оцинковки, проблема корозії не турбує власників цього автомобіля багато років. Однак зовнішній вигляд все ж псує коррозирующего під впливом реагентів пластикова накладка п'ятої двері. Крім того, багато в чому завдяки тим же реагентів закисает трапеція склоочисника. Тому рекомендується періодично проводити часткову розбирання вузла з наступним очищенням і мастилом. Раз на рік, або при пробігу близько 30 тис. Км, слід змащувати направляючі люка і петлі дверей, що дозволить уникнути їх швидкого зносу (особливо це важливо для люка). До експлуатаційних проблем можна віднести засмічення форсунок омивача фар при використанні низькоякісних омивають рідин. Згодом може призвести до протікання бачок для омиваючої рідини в місці прокладки між його верхньою і нижньою частинами.

Що стосується інтер'єру, то слід зазначити: Audi А4 8Е помітно просторіше попередниці, та й матеріали обробки краще. Не обійшлося, правда, без недоробок - від частого використання облазить кнопки електросклопід'ємників і аудіосистеми, що зовсім «не личить» автомобілю престижної марки.

Вибір двигунів просто величезний. Так, одних бензинових пропонувалося дванадцять: 1.6 (ALZ, 102 л. С); 1.8Т (AVJ, 150 к.с. - 2000-2003 рр .; BFB, 163 (170) к.с. - з 2003 р .; ВЕХ, 190 к.с. -2002-2005 рр.); 2.0 (ALT, 130 л. С); 2.0 FSI (AWA, 150 к.с. - з 2002 р); 2.0 TFSI
I (200к.с. (220 к.с. - quattro) - з 2004 року); 2.4 V6 (BDV, 170 к.с. - 2001-2004 рр.); 3.0 V6 (ASN, 220к - до 2004 року); 3.2FSI V6 (255 к.с. - з 2004 року); 4.2 FSI V8 (ВВК, j 344 (S4), 420 к.с. (RS4)). Крім того, можна було придбати автомобілі з дизелями: 1.9 TDI (AVB, 100 к.с. - 2000-2004 рр .; 115 л.с. - з 2004 р, AWX (AVF), 130 к.с. - 2000 -2004 рр.); 2.0 TDI (136 (140) к.с. - з 2004 р, 170 к.с. - з 2006 р); 2.5 TDI V6 (AYM (BCZ), 155 к.с. - 2001-2002 рр .; BDG, 163 к.с. - 2000-2004 рр., АКБ (BAU, BDH) 180 л. С. - 2002-2004 рр.); 2.7 TDI V6 (AFB, 180 л. С. - з 2004 року); 3.0 TDI V6 (204л.с. (233 к.с. - quattro) - з 2005 р)

В цілому, всі мотори, незалежно від типу, не доставляють великих проблем при проведенні регулярного обслуговування і своєчасної перевірки автомобіля . Так, заміну масла і фільтра у бензинових моторів слід проводити кожні 15 тис. Км, а у дизельних - через 8 тис. Км. Зміна повітряного фільтра проводиться при пробігу в 40 тис. Км (при великому забрудненні повітря - в 30 тис. Км), паливного фільтра - при пробігу 30-40 тис. Км. Свічки запалювання живуть досить довго, але краще їх міняти через 30-40 тис. Км. Не варто забувати про систему охолодження: заміна антифризу виробляється раз в 80 тис. Км, або через 3 роки. Але особливу увагу слід приділити ГРМ - в разі обриву ременя ремонт буде дуже недешевий. Тому зубчастий ремінь і ролики на чотирициліндрових бензинових і дизельних моторах, випущених до 2003 року, необхідно замінювати через 90 тис. Км, випущених після 2003 року, - через 120 тис. Км, а на всіх двигунах V6 - через 120 тис. Км . Помітно довше служать ремені і ролики на бензинових двигунах 1.8Т і 2.0 FSI - регламент встановлений в 150 тис. Км, однак краще цей термін трохи скоротити.


При надмірно активній їзді двигуни починають витрачати багато масла. Першою причиною цього можуть бути зношені маслос'емниє ковпачки. Так що при пробігу 140-160 тис. Км їх краще замінити. На двигунах з турбонаддувом (AVJ, BFB, ВЕХ) треба піклуватися про турбіні - кожні 30-45 тис. Км слід промивати маслоотделитель в турбокомпресорі. При виникненні стукотів в газорозподільному механізмі дизельного двигуна 2.5 TDI V6 необхідна заміна распредвалов.Тем не менше зовсім без поломок не обходиться. Основною проблемою є утворення нагару на впускних клапанах через погану якість палива. З цієї ж причини при пробігу в 80-100 тис. Км відмовляють паливні насоси. Застосування низькоякісного масла або недотримання регламенту його заміни призводять до передчасної поломки гидрокомпенсаторов клапанів, масляного насоса у мотора ALT, а також турбокомпресора на двигунах AVJ, BFB, ВЕХ (скупчення великої кількості масла в ньому - ознака швидкої поломки). В останньому випадку доведеться поміняти не тільки турбіну, а й маслоподающую трубку. Характерною хворобою мотора ALT є руйнування елементів системи вентиляції картера і велика витрата масла. А у двигунів серії AWX (AVF) часто зустрічаються патьоки масла на клапанної кришці. На моторах з великим пробігом нерідко відмовляють котушки запалювання. Це слід учіти¬вать і мати при собі хоча б одну запасну. При експлуатації автомобіля з V-подібним двигуном варто пам'ятати, що обслуговування такого двигуна - складне і практично виключає самостійне втручання.


На модель можуть бути встановлені як механічні, так і автоматичні коробки передач. Механічні - 5-ступінчасті і 6-ступінчасті (FM5, FM6, QM5, QM6), автоматичні - 5-ступінчасті QA5, 6-ступінчасті Tiptronic і 5-ступінчасті (в ручному режимі) варіатори Multitronic FAVJ. Привід здійснюється на передні, або на всі колеса (quattro). При цьому S4 існує тільки в повноприводному виконанні. «Механіку» та класичний «автомат» навіть спеціально зламати важко, а ось варіатори цим грішать - при порушеннях інструкції по експлуатації треба готуватися до заміни блоку управління. Дефектні варіатори часто трапляються підшукує на автомобілях перших років випуску. У трансмісії з механічною коробкою передач заміна зчеплення проводиться через 150-200 тис. Км.

Зміну масла в механічних коробках передач необхідно проводити при пробігу в 150 тис. Км, в варіатора - кожні 60 тис. Км, в автоматичних коробках - кожні 80 тис. Км. При пробігу в 60-80 тис. Км може знадобитися заміна ступичні підшипників.
При акуратній експлуатації повністю незалежна підвіска зі стабілізаторами (спереду - типу Макферсон, ззаду - багатоважільна) досить надійна. До проблем можна віднести лише закисание кріплення в алюмінієвих елементах підвіски. В цілому, заміна важелів в передній підвісці проводиться кожні 90-110 тис. Км, в задній - 130-150 тис. Км. Кульові опори витримують і по 100- 130 тис. Км. Щоб уникнути виникнення труднощів при ремонті рекомендується періодично обробляти кріплення антикорозійним складом.
Рейкове рульове управління оснащено гідропідсилювачем, який не любить, коли часто викручують кермо до упору - при цьому може вийти з ладу насос. До регламентних робіт відноситься лише заміна рульових наконечників при пробігу 70-80 тис. Км.

Всі гальмівні механізми - дискові, при цьому передні диски - вентильовані. ABS входить в стандартне оснащення. Передні колодки «виходжують» зазвичай не менше 30-40 тис. Км, задні - 40-50 тис. Км. Гальмівні диски спереду змінюються через 60-90 тис. Км, ззаду - через 90-110 тис. Км. Не варто забувати про гальмівну рідину і міняти її через 30 тис. Км або раз в 2 роки. До характерних несправностей відноситься відмова ABS після некваліфікованого ремонту підвіски.
У зв'язку з тим, що основні блоки з'єднані мультиплексной шиною, додаткове обладнання підключається тільки в спеціалізованому сервісі.

До проблем уживаного авто , Яких варто очікувати власнику, можна віднести виходять іноді з ладу коректори фар, що не підлягають ремонту.
Що стосується обслуговування, то, як не дивно, більшу частину нескладних операцій можна виконувати самостійно, так і в разі необхідності не складе труднощів знайти хороший і недорогий спеціалізований сервіс. Витратні матеріали практично завжди є в наявності в магазинах, а щось дійсно рідкісне можуть доставити за 2-3 тижні.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов