Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Ауді А5

  1. Історія моделі
  2. Характеристики автомобіля Audi A5
  3. Слабкі місця Ауді А5 з пробігом
  4. двигуни
  5. Трансмісія
  6. Ходова частина
  7. Салон і кузов

Наша сеть партнеров Banwar

Ауді А5 є одним з найбільш привабливих автомобілів за всю історію німецької компанії. До виходу на ринок моделі А5 компанія Audi не могла запропонувати практичного спортивного купе. У компаніях конкурентів BMW і Mercedes вже були деякі зразки. Audi могли запропонувати покупцям тільки модель TT. Автомобіль Audi A5 виділявся красивим зовнішнім виглядом і витонченим інтер'єром. Однак при експлуатації було виявлено ряд проблем. Про ці проблеми, а також про історію автомобіля і його характеристиках ми поговоримо в цій статті.

Історія моделі

Модель Audi A5 вперше була представлена ​​в 2007 році на автомобільному салоні в Женеві. Основою для цього автомобіля став концептуальний автомобіль 2003 року випуску. З виходом цієї моделі компанія Audi увійшла в сегмент потужних і стильних купе, які мають витончений дизайн і хороші ходові якості. До 1996 року Audi були представлені в сегменті купе моделлю на основі Audi 80.

Автомобіль А5 був побудований на базі 4 покоління моделі Audi A4 B8 в кузові купе
Автомобіль А5 був побудований на базі 4 покоління моделі Audi A4 B8 в кузові купе. Модель Audi A4 (B6, B7) свого часу випускалася в кузові кабріолет, але купе серед них не було. У 2007 році ця перерва закінчився і Audi повернулися на ринок середньорозмірних купе. Платформа для нового автомобіля Audi A5 була обрана MLP (Modular Longitudinal Platform). Її планували в якості основи для майбутніх поколінь моделей A4, A6, A8. У цій платформі інженери німецької компанії пішли від установки мотора до передньої осі. Тепер силова установка встановлювалася за нею, в результаті чого було досягнуто більш рівномірний розподіл ваги між осями. Про відносини тепер становила 52 на 48 між передньою і задньою осями, відповідно.

Ауді А5 стає третім купе в сімействі німецької компанії. Разом з цією моделлю присутні TT і R8. Відразу після виходу А5 отримує під капот двигун V6 FSI об'ємом 3,2 літра і потужністю 265 кінських сил. Двигун отримав механізм клапанного газорозподілу під назвою Audi valvelift system. Крім того, варто відзначити повний привід Quattro, ксенонові фари зі світлодіодними смужками, мультимедійну інформаційну систему MMI, а також ряд інших сучасних систем.

В даний час автомобіль Ауді А5 пропонується в трьох різних кузовах. Крім купе, були випущені такі модифікації, як Cabriolet і Sportback. У сімействі Audi A5 також існують заряджені версії. Це S5 і RS5.

Audi A5, 1 покоління, купе


Audi A5, 1 покоління, купе

Ауді А5, 1 покоління, кабріолет


Ауді А5, 1 покоління, кабріолет

Audi A5, 1 покоління, ліфтбек Sportback

Audi A5 в кузові Кабріолет стали випускати приблизно з березня 2009 року. Дах автомобіля була м'якою. У конкурента BMW E92 дах була металева. Вартість Audi A5 в кузові Кабріолет після виходу склала 41 тисяча євро. Модель Audi A5 Sportback відрізнялася від звичайного купе збільшеною колісною базою і додатковими задніми дверима.

Модель Audi S5 була представлена ​​приблизно в той же момент, що і Ауді А5. Під капот автомобіль отримав мотор V8 FSI об'ємом 4,2 літра і віддачею 354 кінських сил. Піковий крутний момент двигуна склав 440 нм на 3,5 тисячі обертів на хвилину. У парі з двигуном працювала 6-ступінчаста механічна коробка передач, а також пропонувалося 6-ти ступінчаста автоматична коробка Tiptronic. У зв'язці з останньої двигун споживав на 2 літри палива менше (на 100 кілометрів пробігу). Крім того, він мав знижену частку вуглекислоти в відпрацьованих газах.

За своїм зовнішнім виглядом модель S5 відрізнялася від Ауді А5 більш агресивною передньою частиною. У автомобіля були змінені ґрати радіатора, бампер, крила, а бічні дзеркала пофарбовані в алюмінієвий колір. У задній частині автомобіля Audi S5 відрізнявся двома парами вихлопів.

Світлодіодні смужки в ксенонових фарах Ауді S5 поставлялися в базовому варіанті, тоді як для моделі Ауді А5 це було опцією. Крім того, стандартна комплектація S5 включала в себе легкосплавні колісні диски розміром 18 дюймів. Автомобіль мав великі гальмівні диски. В інтер'єрі S5 встановлювалися шкіряні сидіння в спортивному варіанті, а також ряд інших поліпшень, які пропонувалися опціонально на автомобілі А5. Вартість автомобіля S5 на початок 2009 року становила приблизно 57 тисяч євро.

Крім того, була випущена модифікація Audi S5 Cabriolet. Цей автомобіль з'явився на ринку приблизно в травні 2009 року. В якості силової установки Audi S5 Cabriolet отримує 3-літровий двигун V6 Kompressor. Завдяки системі прямого впорскування палива потужність двигуна була збільшена до 333 кінських сили, а крутний момент склав 440 нм. Завдяки цьому Кабріолет розганявся з місця до 100 кілометрів на годину за 5,6 секунди. Максимальна швидкість була зафіксована електронікою на позначці 250 км на годину. Вартість моделі на момент виходу складала 61,5 тисячі євро.

Audi A5, 1 покоління, рестайлінг, купе


Audi A5, 1 покоління, рестайлінг, купе

Ауді А5, 1 покоління, рестайлінг, кабріолет


Ауді А5, 1 покоління, рестайлінг, кабріолет

Audi A5, 1 покоління, рестайлінг, ліфтбек Sportback


У 2011 році автомобіль Ауді А5 переживає рестайлінг. Всі модифікації кузова (купе, кабріолет, Sportback) зазнали деяких змін. Зміни торкнулися дизайну переднього бампера, а також передніх фар і задніх ліхтарів. Крім того, гідропідсилювач керма був замінений на електромеханічний. Моделі Ауді А5 в кузовах купе і Sportback проводилися в місті Інгольштадт, а кабріолет збирався в Неккарзульмі.

У 2016 році на ринок виходить нове покоління Ауді А5, про який ми розповімо в окремій статті. Тут лише зазначимо, що автомобіль випускається в тих же кузовах. Додатково можете прочитати статтю про модель Ауді А1 на нашому сайті.

Характеристики автомобіля Audi A5

У таблицях нижче представлені характеристики автомобіля Ауді А5 в різних кузовах.

Характеристики Audi A5 першого покоління (до рестайлінгу 2007─2011 рр.).

Характеристика A5 Coupe A5 Cabriolet A5 Sportback Роки виробництва 2007-2011 2007-2011 2007-2011 Категорія D D D Кузов купе кабріолет купе 5 дв. Платформа Modular Longitudinal Platform Modular Longitudinal Platform Modular Longitudinal Platform Довжина, мм 4625 4625 4711 Ширина, мм 1854 1854 1854 Висота, мм 1372 1383 1391 Колісна база, мм 2751 2751 2810 Кліренс, мм 120 130 120 Задня колія, мм 1577 1577 1575 Передня колія , мм 1590 1590 1590 Вага, кг 1530 1655 1595 Обсяг бака, л 65 65 64 Обсяг багажника, л 455 320 480/980 Кількість місць 4 4 5 Кількість дверей 2 + 2 4

Характеристики Audi A5 першого покоління (після рестайлінгу 2011─2016 рр.).

Характеристика A5 Coupe A5 Cabriolet A5 Sportback Роки виробництва 2011-2016 2011-2016 2011-2016 Категорія D D D Кузов купе кабріолет купе 5 дв. Платформа Modular Longitudinal Platform Modular Longitudinal Platform Modular Longitudinal Platform Довжина, мм 4626 4626 4712 Ширина, мм 1854 1854 1854 Висота, мм 1372 1383 1391 Колісна база, мм 2751 2751 2810 Кліренс, мм 120 120 120 Задня колія, мм 1577 1577 1575 Передня колія , мм 1590 1590 1590 Вага, кг 1425 1620 1565 Обсяг бака, л 65 65 65 Обсяг багажника, л 455/829 320/750 480/980 Кількість місць 4 4 5 Кількість дверей 2 + 2 4

Характеристики Audi A5 другого покоління (з 2016 року).

Характеристика A5 Coupe A5 Cabriolet A5 Sportback Роки виробництва з 2016 з 2016 з 2016 Категорія D D D Кузов купе кабріолет купе 5 дв. Платформа MLB evo MLB evo MLB evo Довжина, мм 4673 4673 4733 Ширина, мм 1846 1846 1843 Висота, мм 1371 1371 1386 Колісна база, мм 2764 2765 2824 Задня колія, мм 1568 1568 1568 Передня колія, мм 1587 1587 1587 Вага, кг 1565 1690 1535 Обсяг бака, л 54 54 54 Обсяг багажника, л 465 380 - Кількість місць 4 4 5 Кількість дверей 2 + 2 4

Модифікації Ауді А5 купе, 1 покоління, до рестайлінгу (2007─2011).

Тип і об'єм двигуна, л Потужність, л. с. Коробка передач Привід бензин, 1.8 TFSI MT 160 МКПП передній бензин, 1.8 TFSI MT 170 МКПП передній бензин, 1.8 TFSI Multitronic 160 варіатор передній бензин, 1.8 TFSI Multitronic 170 варіатор передній бензин, 2.0 TFSI MT Quattro 211 МКПП повний дизель, 2.0 TDI MT Quattro 170 МКПП повний дизель, 2.0 TDI MT 170 МКПП передній бензин, 2.0 TFSI MT 180 МКПП передній бензин, 2.0 TFSI MT 211 МКПП передній бензин, 2.0 TFSI S tronic Quattro 211 робот повний бензин, 2.0 TFSI Multitronic 211 варіатор передній бензин, 2.0 TFSI Multitronic 180 варіатор передній дизель, 2.7 TDI MT 190 МКПП передній дизель, 2.7 TDI Multitronic 190 варіатор передній дизель, 3.0 TDI MT Quattro 240 МКПП повний дизель, 3.0 TDI S tronic Quattro 240 робот повний бензин, 3.2 FSI Tiptronic Quattro 265 АКПП повний бензин, 3.2 FSI MT Quattro 265 МКПП повний бензин, 3.2 FSI Multitronic 265 варіатор передній

Модифікації Ауді А5 кабріолет, 1 покоління, до рестайлінгу (2007─2011).

Тип і об'єм двигуна, л Потужність, л. с. Коробка передач Привід бензин, 1.8 TFSI MT 160 МКПП передній бензин, 1.8 TFSI Multitronic 160 варіатор передній бензин, 2.0 TFSI MT 211 МКПП передній дизель, 2.0 TDI MT 170 МКПП передній бензин, 2.0 TFSI S tronic Quattro 211 робот повний бензин, 2.0 TFSI Multitronic 180 варіатор передній бензин, 2.0 TFSI Multitronic 211 варіатор передній дизель, 2.7 TDI MT 190 МКПП передній дизель, 2.7 TDI Multitronic 190 варіатор передній дизель, 3.0 TDI S tronic Quattro 240 робот повний бензин, 3.2 FSI S tronic Quattro 265 АКПП повний бензин, 3.2 FSI Multitronic 265 варіатор передній
Модифікації Ауді А5 Sportback ліфтбек, 1 покоління, до рестайлінгу (2007─2011). Тип і об'єм двигуна, л Потужність, л. с. Коробка передач Привід бензин, 1.8 TFSI MT 160 МКПП передній бензин, 1.8 TFSI Multitronic 160 варіатор передній бензин, 2.0 TFSI MT 211 МКПП передній дизель, 2.0 TDI MT Quattro 170 МКПП повний дизель, 2.0 TDI MT 170 МКПП передній дизель, 2.0 TDI MT 143 МКПП передній бензин, 2.0 TFSI MT Quattro 211 МКПП повний бензин, 2.0 TFSI MT 180 МКПП передній бензин, 2.0 TFSI S tronic Quattro 211 робот повний бензин, 2.0 TFSI Multitronic 180 варіатор передній бензин, 2.0 TFSI Multitronic 211 варіатор передній дизель, 2.0 TDI Multitronic 143 варіатор передній дизель, 2.7 TDI MT 190 МКПП передній дизель, 2.7 TDI Multitronic 190 варіатор передній дизель, 3.0 TDI MT Quattro 240 МКПП повний дизель, 3 .0 TDI S tronic Quattro 240 робот повний бензин, 3.2 FSI S tronic Quattro 265 робот повний

Модифікації Ауді А5 купе, 1 покоління, після рестайлінгу (2011─2016).

Тип і об'єм двигуна, л Потужність, л. с. Коробка передач Привід Комплектації бензин, 1.8 TFSI MT 177 МКПП передній Comfort, Base, Design, Sport бензин, 1.8 TFSI MT 170 МКПП передній Comfort, Base, Design, Sport бензин, 1.8 TFSI Multitronic 170 варіатор передній Comfort, Base, Design, Sport бензин , 1.8 TFSI Multitronic 177 варіатор передній Comfort, Base, Design, Sport бензин, 2.0 TFSI MT 211 МКПП передній Base бензин, 2.0 TFSI MT 225 МКПП передній Comfort, Base, Design, Sport бензин, 2.0 TFSI MT Quattro 225 МКПП повний Comfort, Base , Design, Sport бензин, 2.0 TFSI MT Quattro 230 МКПП повний Comfort, Base, Design, Sport бензин, 2.0 TFSI MT Quattro 211 МКПП повний дизель, 2.0 TDI MT Quattro 177 МКПП повний дизель, 2.0 TDI MT 177 МКПП передній бензин, 2.0 TFSI MT 230 МКПП передній Comf ort, Base, Design, Sport дизель, 2.0 TDI S tronic Quattro 177 робот повний бензин, 2.0 TFSI S tronic Quattro 211 робот повний бензин, 2.0 TFSI S tronic Quattro 225 робот повний Comfort, Base, Design, Sport дизель, 2.0 TDI Multitronic 177 варіатор передній бензин, 2.0 TFSI Multitronic 225 варіатор передній Comfort, Base, Design, Sport бензин, 2.0 TFSI Multitronic 211 варіатор передній Base бензин, 2.0 TFSI Multitronic 230 варіатор передній Comfort, Base, Design, Sport дизель, 3.0 TDI MT Quattro 245 МКПП повний дизель, 3.0 TDI MT 204 МКПП передній бензин, 3.0 TFSI S tronic Quattro 272 робот повний Comfort, Base, Design, Sport дизель, 3.0 TDI S tronic Quattro 245 робот повний Comfort, Base, Design, Sport дизель, 3.0 TDI clean diesel S tronic Quattro 245 робот повний д ізель, 3.0 TDI Multitronic 204 варіатор передній

Модифікації Ауді А5 Sportback ліфтбек, 1 покоління, після рестайлінгу (2011─2016).

Тип і об'єм двигуна, л Потужність, л. с. Коробка передач Привід Комплектації бензин, 1.8 TFSI MT 144 МКПП передній Comfort, Base, Design, Sport бензин, 1.8 TFSI MT 177 МКПП передній Comfort, Base, Design, Sport бензин, 1.8 TFSI MT 170 МКПП передній Comfort, Base, Design, Sport бензин , 1.8 TFSI Multitronic 170 варіатор передній Comfort, Base, Design, Sport бензин, 1.8 TFSI Multitronic 144 варіатор передній Comfort, Base, Design, Sport бензин, 1.8 TFSI Multitronic 177 варіатор передній Comfort, Base, Design, Sport бензин, 2.0 TFSI MT 230 МКПП передній Comfort, Base, Design, Sport дизель, 2.0 TDI MT 177 МКПП передній дизель, 2.0 TDI MT Quattro 177 МКПП повний дизель, 2.0 TDI MT 150 МКПП передній дизель, 2.0 TDI MT 143 МКПП передній дизель, 2.0 TDI MT 163 МКПП передній диз ль, 2.0 TDI MT 136 МКПП передній бензин, 2.0 TFSI MT Quattro 211 МКПП повний бензин, 2.0 TFSI MT Quattro 225 МКПП повний Comfort, Base, Design, Sport бензин, 2.0 TFSI MT 225 МКПП передній Comfort, Base, Design, Sport бензин, 2.0 TFSI MT 211 МКПП передній Base бензин, 2.0 TFSI MT Quattro 230 МКПП повний Comfort, Base, Design, Sport бензин, 2.0 TFSI S tronic Quattro 211 робот повний бензин, 2.0 TFSI S tronic Quattro 230 робот повний Comfort, Base, Design, Sport дизель, 2.0 TDI S tronic Quattro 177 робот повний дизель, 2.0 TDI S tronic Quattro 225 робот повний Comfort, Base, Design, Sport бензин, 2.0 TFSI Multitronic 230 варіатор передній Comfort, Base, Design, Sport дизель, 2.0 TDI Multitronic 150 варіатор передній бензин, 2.0 TFSI Multitronic 225 варіатор перед ний Comfort, Base, Design, Sport бензин, 2.0 TFSI Multitronic 211 варіатор передній Base дизель, 2.0 TDI Multitronic 177 варіатор передній дизель, 2.0 TDI Multitronic 143 варіатор передній дизель, 3.0 TDI MT 204 МКПП передній дизель, 3.0 TDI MT Quattro 245 МКПП повний дизель, 3.0 TDI S tronic Quattro 245 робот повний Comfort, Base, Design, Sport дизель, 3.0 TDI clean diesel S tronic Quattro 245 робот повний бензин, 3.0 TFSI S tronic Quattro 272 робот повний Comfort, Base, Design, Sport дизель, 3.0 TDI Multitronic 204 варіатор передній

Модифікації Ауді А5 кабріолет, 1 покоління, після рестайлінгу (2011─2016).

Тип і об'єм двигуна, л Потужність, л. с. Коробка передач Привід Комплектації бензин, 1.8 TFSI MT 177 МКПП передній Base бензин, 1.8 TFSI MT 170 МКПП передній Base бензин, 1.8 TFSI Multitronic 170 варіатор передній Base бензин, 1.8 TFSI Multitronic 177 варіатор передній Base бензин, 2.0 TFSI MT 211 МКПП передній дизель, 2.0 TDI MT 150 МКПП передній дизель, 2.0 TDI MT 177 МКПП передній бензин, 2.0 TFSI MT 230 МКПП передній Base бензин, 2.0 TFSI MT 225 МКПП передній Base дизель, 2.0 TDI MT 143 МКПП передній дизель, 2.0 TDI MT Quattro 177 МКПП повний бензин , 2.0 TFSI S tronic Quattro 225 робот повний Base бензин, 2.0 TFSI S tronic Quattro 211 робот повний бензин, 2.0 TFSI S tronic Quattro 230 робот повний Base бензин, 2.0 TFSI Multitronic 225 варіатор передній Base дизель, 2.0 TDI Multitronic 177 варіатор передній бензин, 2.0 TFSI Multitronic 230 варіатор передній Base бензин, 2.0 TFSI Multitronic 211 варіатор передній Base бензин, 3.0 TFSI S tronic Quattro 272 робот повний Base дизель, 3.0 TDI S tronic Quattro 245 робот повний Base дизель, 3.0 TDI clean diesel S tronic Quattro 245 робот повний дизель, 3.0 TDI Multitronic 204 варіатор передній

Модифікації Ауді А5 купе, 2 покоління (з 2016).

Тип і об'єм двигуна, л Потужність, л. с. Коробка передач Привід Комплектації дизель, 2.0 TDI MT 190 МКПП передній Design, Sport дизель, 2.0 TDI MT Quattro 190 МКПП повний Design, Sport дизель, 2.0 TDI S tronic Quattro 190 робот повний Design, Sport бензин, 2.0 TFSI S tronic Quattro 249 робот повний Design, Sport дизель, 2.0 TDI S-tronic 190 робот передній Design, Sport дизель, 3.0 TDI S-tronic 218 робот передній Design, Sport дизель, 3.0 TDI S-tronic 218 робот повний Design, Sport дизель, 3.0 TDI AT Quattro 272 АКПП повний Design, Sport

Модифікації Ауді А5 Sportback ліфтбек, 2 покоління (з 2016).

Тип і об'єм двигуна, л Потужність, л. с. Коробка передач Привід Комплектації бензин, 2.0 TFSI S tronic 190 робот передній Base дизель, 2.0 TDI S tronic Quattro 190 робот повний Design, Sport бензин, 2.0 TFSI S tronic Quattro 249 робот повний Design, Sport


Слабкі місця Ауді А5 з пробігом

Купуючи автомобіль з чотирма кільцями, ми всі розраховуємо на його експлуатацію довгі роки без проблем. Але, на жаль, при експлуатації Audi A5 було виявлено ряд проблем. Про них варто знати тим, хто збирається купувати цей автомобіль на вторинному ринку. Почнемо з двигунів.

двигуни

бензинові

  • 4-циліндровий рядний TFSI 8 (160─170 л. С.);
  • 4-циліндровий рядний 2.0 TFSI (180─211 к.с.);
  • V6 3.0 TFSI (272 л. С.);
  • V6 3.0 TFSI (333 л. С.) На модифікації S5;
  • V6 FSI 2 (265 л. С.);
  • V8 FSI 2 (354─450 л. С.) На модифікаціях S5 і RS5.


дизельні

  • 4-циліндровий рядний TDI CR 0 (136, 143, 170─177 л. С.);
  • V6 TDI CR 2.7 (190 л. С.);
  • V6 TDI CR 3.0 (240 л. С.).

Серед серії бензинових двигунів Ауді А5 найбільше проблем було у представників сімейства TFSI. Головна проблема з цими силовими установками полягала в тому, що їх переслідував високий витрата масла. Причому, перебільшення пробігу, зростав і витрата масла. У багатьох власників з автомобілями, пробіг яких більше ста тисяч, витрата масла на тисячу кілометрів становив близько 1 літра. Це проблема усувалася в сервісах по гарантії. Для цього проводилася заміна кілець і маслос'емних ковпачків.

Для цього проводилася заміна кілець і маслос'емних ковпачків

Audi A5, 2 покоління, купе


Audi A5, 2 покоління, купе

Ауді А5, 2 покоління, ліфтбек Sportback

Найбільш поширеними моторами на вторинному ринку Росії є TFSI об'ємом 1,8 і 2 літри. Ці двигуни встановлювалися не тільки на Audi A5. Вони широко використовувалися і на інших моделях концерну Volkswagen. До позитивних якостей варто віднести хорошу динаміку і мала витрата палива. В середньому він становив від 8 до 10 літрів на 100 кілометрів міському циклі. У той же час, ці двигуни мали ряд серйозних проблем.

Найбільше проблем власникам Ауді А5 доставляв двигун TFSI об'ємом 1,8 літра. У нього спостерігалися проблеми з натяжителем ланцюга ГРМ. В особливо запущених випадках клапани могли зустрітися з поршнями, і тоді це виливалося в дорогий ремонт. Проблем вдавалося уникнути тільки в тому випадку, коли дефект виявляли все вчасно, і замінювали натягувач ланцюга ГРМ. Іншою поширеною проблемою був вихід з ладу котушок запалювання.


У моделі двигуна TFSI об'ємом 2 літри спостерігається розтягнення ланцюга. Якщо цей дефект не виявляється вчасно, то власник одержує такі ж проблеми, як молодшого двигуна. Двигуни V6 об'ємом 3,2 літра і V8 (4.2) також мають проблеми з котушками запалювання, які часто перегорають. В іншому ці силові установки на автомобілях Ауді А5 показали себе практично безвідмовними.

Ознаками, які говорять про необхідність заміни котушок запалювання, є утруднений пуск мотора «на холодну», а також нестабільна робота двигуна. Якщо вірити відгукам власників Ауді А5, то проблеми з ланцюгом ГРМ і натяжителем ланцюга зазвичай починалися після 100 тисяч кілометрів пробігу. Першою звісткою про цю проблему є металевий дзвін після того, як ви запустили холодний мотор. Також про це свідчить рокіт, як від дизеля на холостих обертах.

Загальною проблемою двигунів сімейства TFSI і FSI є виникнення нагару на клапанах і в випускному колекторі, а також в каналах головки блоку. В результаті на них спостерігається втрата потужності. Варто також відзначити збільшену витрату масла бензинових двигунів. Особливо це стосується рядних 4 циліндрових моделей. А також власники Audi A5 періодично писали на форумах про вихід з ладу паливного насоса на цих силових установках.

Салон Audi A5


Салон Audi A5

Інтер'єр Audi A5


Інтер'єр Audi A5

Салон Audi A5

Атмосферне V6 об'ємом 3,2 літра на Audi A5 є найбільш надійним мотором і самим невибагливим. Але його мінус полягає в тому, що він витрачає велику кількість палива. Витрата в міському циклі складає від 14 до 17 літрів на 100 кілометрів пробігу. З слабких місць цієї моделі можна назвати маленький ресурс експлуатації котушок запалювання.

Двигуни з дизельної лінійки Ауді А5 також мають свої слабкості. Наприклад, модель TDI 3 літри має проблеми з верхнім натяжителем приводу ГРМ. Свідченням цього є поява сторонніх шумів. На двигунах автомобілів до 2010 року випуску встановлювалися 4 ланцюга. Потім встановлювалися 2. Модель дизельного двигуна TDI 2.7 літра, мала практично ті ж проблеми що і старша модель. Найбільш надійним в дизельної лінійці Ауді А5 можна назвати двигун TDI CR 2.0. Серед інших проблем дизельних автомобілів Audi A5 можна назвати двомасових маховик, фільтр сажі, а також систему уприскування.


Трансмісія

Разом з двигунами на автомобіль Audi A5 встановлювалися наступні трансмісії:

  • 6-ступінчаста МКПП;
  • 6-ступінчаста КПП Tiptronic;
  • Варіатор Multitronic;
  • 7-ступінчастій робот S tronic


Механічна коробка передач по життя без надійності нічім не надходило АКПП. Автомобілі Audi A5 з механікою корістуються великим Попит на Сайти Вся старих автомобілів. Варіатор, в цілому, у Audi Вийшов непоганий. В якості основного і нестачі цієї трансмісії називається її повільна робота. В результаті динамічні характеристики автомобіля в варіатором просідають. Крім того, варіатор має невеликий термін служби. Він становить від 150 до 180 тисяч кілометрів.

Робот S tronic - це аналог трансмісія DSG від Volkswagen. Варто зазначити, що надійність цієї трансмісії знаходиться на низькому рівні. Власники Audi A5 в своїх відгуках відзначають, що коробки S tronic рідко доживають до позначки в 100 тисяч пробігу. Основні проблеми полягають в поломки підшипників і мехатроніка. А також проблеми спостерігалися з витоком масла в районі масловіддільника і диференціала. При цьому ремонт трансмісії лише відкладає проблему на 60 тисяч км.

Ходова частина

Модель Ауді А5 має підвіску, як і належить автомобілям такого класу. Це конструкція забезпечує хорошу комфортність при русі і керування транспортним засобом. Однак надійності ходової частини це не додає. Модель Audi А5 має динамічний характер і водії на ньому часто «лихачать». Так, що якщо ви їздите в агресивній манері, то потрібно приготувати гроші на ремонт підвіски. В середньому елементи підвіски експлуатуються приблизно до 80 тисяч кілометрів. Вартість запчастин досить висока.

Як і у випадку з іншими автомобілями, витратними матеріалами при обслуговуванні ходової частини є втулки і стійки стабілізатора. При нормальній експлуатації Ауді А5 вони вимагають заміни приблизно один раз в 40 тисяч км. На рубежі 60 тисяч кілометрів пробігу потрібно замінити підшипники маточини.

Двигун Audi A5


Двигун Audi A5

Під капотом Audi A5


Під капотом Audi A5

Двигун Audi A5


Найдорожчими елементами підвіски є важелі з алюмінію. Їх вартість сягає 700 доларів США. Середній термін експлуатації важелів близько 80 тисяч кілометрів пробігу. Однак, як пишуть власники Audi A5 своїх відгуках, на російських дорогах їх доведеться міняти один раз в 50 тисяч км. Термін служби опорних підшипників і амортизаторів становить приблизно 110 тисяч.

Ресурс гальмівних колодок близько 50, а гальмівних дисків приблизно 80 тисяч кілометрів. Власники Audi A5 також повідомляють про те, що приблизно на 100 тисяч пробігу з'являється люфт рульової рейки.

Салон і кузов

Кузов і ЛФМ автомобіля Ауді А5 мають високу якість. На старих автомобілях ви не знайдете слідів корозії. Якщо є які-небудь сліди іржі, то це, швидше за все, сліди неякісного ремонту після аварії. Судячи з відгуків власників Ауді А5, такі екземпляри часто потрапляють в Росію із США.

Як на всіх преміальних автомобілях інших марок, при обробці салону Ауді А5 використовувалися тільки якісні сучасні матеріали. Правда, були деякі нарікання за частиною вставок на дверях і центральній консолі з дешевого пластику. Ці вставки досить швидко втрачають презентабельний зовнішній вигляд, а також поскрипують.

Електрообладнання та електроніка Ауді А5, в цілому, надійні. Проблеми у власників автомобіля спостерігалися з невеликим подклиниванием електричних склопідйомників, з системою безключового доступу, а також зависанням системи мультимедіа.

На закінчення варто сказати, що Ауді А5 є динамічним, спортивним і комфортабельним автомобілем. Однак не можна сказати, що автомобіль має бездоганну німецьку надійність. Щоб це було дійсно так, потрібно усунути ряд проблем. Серед них несправності двигунів TFSI 1,8 і 2 літри (збільшене споживання масла, проблеми з ГРМ і котушками запалювання). Крім того, варто відзначити ненадійну конструкцію робота S tronic і малий ресурс експлуатації більшості елементів підвіски. Високу вартість запчастин і обслуговування навряд чи можна віднести до недоліків. Це нормальне явище для автомобіля класу Ауді А5. І ті, хто його купують, повинні це усвідомлювати.
Если стаття виявило для вас корисний, розповсюдьте посилання на агентство неї в СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ. Це поможет розвитку сайту. Голосуйте в опітуванні нижчих и оцінюйте материал! Виправлення і доповнення до статті, а також ваші відгуки про автомобіль Audi A5, залишайте в коментарях.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов