Наша сеть партнеров Banwar
У 2004 році автовиробник з Інгольштадта явив світові чергове, третє за рахунком покоління (індекс C6) середньорозмірний моделі Audi A6 в кузові седан, а трохи пізніше лінійку поповнив вантажопасажирський варіант з традиційною приставкою Avant. Після трьох років на ринок була виведена рестайлинговая модель, яка покращилася за всіма параметрами - помітно змінилася зовнішність, косметичні зміни зазнав інтер'єр, з'явилося нове обладнання.
У такому вигляді «А6» випускалася до 2011-го, після чого з'явився його правонаступник.
За своїм зовнішнім розмірам A6 в кузові C6 відноситься до європейського класу E, а за статусом - до його преміальної групи. Машина пропонувалася в двох варіантах кузова - седан і п'ятидверний універсал.
Довжина «третьої» Audi A6 становить від 4916 до 4933 мм, висота - від 1459 до 1463 мм, ширина - 1855 мм. Характеристики колісної бази і дорожнього просвіту не залежить від модифікації - 2843 мм і 130 мм відповідно. Маса автомобіля налічує 1540-1830 кг в похідному стані.
«Третій» Audi A6 комплектувався великою кількістю двигунів, що працюють і на бензині, і на солярці.
- Бензинова частина - це рядні «четвірки» і V-подібні «шістки» і вісімки (як атмосферні, так і з турбонаддувом) обсягом 2.0-4.2 літра, що генерують від 170 до 350 "коней" і від 280 до 440 Нм обертає тяги.
- Встановлювалися під капотом машини і турбодизельні варіанти - чотирьох- і шестициліндрові на 2.0-3.0 літра, в засіках яких причаїлися 136-239 кінських сил потужності і 320-500 Нм пікового тяги. Партнерство з агрегатами становлять 6-швидкісні «механіка» і «автомат» Tiptronic, або безступінчатий варіатор Multitronic. Типів трансмісій дві - передньопривідна або повнопривідна quattro.
Ауді А6 третього покоління побудована на платформі C6, яка має на увазі наявність пружинних підвісок в конструкції обох осей - і спереду, і ззаду встановлена багатоважільна схема із стабілізаторами поперечної стійкості.
Система рульового управління агрегатований гідравлічним підсилювачем, а гальмівний пакет представлений дисковими гальмами на кожному з коліс (вентильованими на передніх) з ABS.
В арсеналі «третього А6» рахується ряд переваг - добрі характеристики динаміки і економічності, якісний інтер'єр, багате оснащення, відмінна керованість, продумана ергономіка і просторе внутрішнє оздоблення.
Не обійшлося і без недоліків - великий радіус розвороту, висока вартість оригінальних запчастин, дороге обслуговування і скромний дорожній просвіт.