Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Audi А6: ідеальна машина для далеких поїздок (21 фото)

Наша сеть партнеров Banwar

Після того як ми з дружиною почали працювати в одній компанії, стало зрозуміло, що мати дві машини - марна трата грошей і тепер цілком можна обходитися однією

Після того як ми з дружиною почали працювати в одній компанії, стало зрозуміло, що мати дві машини - марна трата грошей і тепер цілком можна обходитися однією. Розлучилися зі своїми Toyota Prius і Volkswagen Passat CC і стали думати, що купувати. Дружині потрібна була «красива» і «щоб не ламалася», у мене було трохи більше вимог: ходові якості, надійність, хороший кузов, золота середина потужності і економічності. За 10 років водіння я змінив 12 автомобілів і став особливо ніжно ставитися до «німцям» і «японцям». Хоча, звичайно, чудо радянського автопрому ЗАЗ-968-М, який я купив в 16 років і на якому ганяв по селу під чуйним керівництвом дідуся, все одно поза конкуренцією. Ще одна важлива умова - машина повинна була легко справлятися з відстанями. По роботі я можу за тиждень об'їздити всю країну або помчати в Німеччину на тиждень. Ми періодично катаємося в Польщу, до родичів до Вроцлава (900 км в одну сторону). У підсумку знайшли підходящий варіант - саме Audi А6.

Підрахували фінанси і вирішили купувати А6, кузов С6. Це одна з найбільш продаваних моделей Європи 2005-2007 років серед «однокласників» (близько 100 тисяч автомобілів на рік). У Німеччині за наші гроші були тільки варіанти з пробігом в 300 тис. Км або більше і повністю убиті. А машини з США - з великими обсягами двигуна і, відповідно, що зашкалюють цінами на розмитнення. Так що вирішено було їхати в Росію.

Першим автомобілем, який я подивився, був А6 в кузові С6 після рестайлінгу (а по грошах планувалася тільки дорестайлинговой модель). «Хм, продає сам власник, навіть оригінал ПТС показав, працює в автосалоні, оригінальний пробіг - 90 тис. Км. Сервісна книжка, чиста машина, але підфарбовувалися крило, двері і бампер (ну а як же, каско адже є) », - думав я. А ще і тріщина на передній решітці, слабенька комплектація. Але все одно непогано. І чого всі так бояться цієї Росії?

Правда, наступні п'ять машин нічого крім кривавих сліз не викликали: чотири ідеальні, за словами продавців, моделі були цілком пофарбовані мало не пензликом, а в двох з них масло текло з пристойними калюжами! Загалом, зупинився на першому варіанті. І вже проїхавши на ньому 100 км в сторону будинку, зрозумів: це на 100% мій автомобіль.

Від водіння отримуєш одне задоволення - в машині 2009 року жодного одного "цвіркуна", жодного скрипу. Підвіска просто «ух ти, вау»: в міру жорстка, з відмінною керованістю і плавністю ходу. Але найголовніше - коли ведеш цей автомобіль, відчуваєш себе абсолютно захищеним. Та й дружині машиною потрапив: хоч спочатку і скаржилася, що довга, але потім звикла до комплекту парктроников.

Та й дружині машиною потрапив: хоч спочатку і скаржилася, що довга, але потім звикла до комплекту парктроников

У базову комплектацію входять: двозонний клімат-контроль, підігрів передніх сидінь, повний електропакет з електросіденія, кольоровий екран MMI, MP3, SD-card, комплект передніх і задніх парктроников, біксенонові фари з діодним стрічкою, датчики світла і дощу, ну а решта - як у всіх. Ще є гучний зв'язок, правда не заводська, а вже встановлена ​​попереднім господарем (тому й чутність неідеальна).

Ще є гучний зв'язок, правда не заводська, а вже встановлена ​​попереднім господарем (тому й чутність неідеальна)

Литі диски стоять найменші, які встановлювалися на цю модель, - R16, а гума - 225/55. Так, трохи гірше керованість, зате нові шини в рази дешевше R17 і R18. Хоч при покупці машини і був зимовий комплект гуми, довелося придбати новий, так як на шипах в Європу не заїдеш. Комплект корейських покришок обійшовся в 300 доларів в розпал сезону, але і старі я продав за 200.

Комплект корейських покришок обійшовся в 300 доларів в розпал сезону, але і старі я продав за 200

Для далеких поїздок було додатково встановлено оригінальний круїз-контроль (перший власник чомусь відмовився від нього при покупці автомобіля). Встановив я його сам, тільки з прошивкою допоміг знайомий. Підсумок: 90 доларів, все працює. Стало набагато легше: нога може відпочивати і менше шансів задуматися і отримати штраф за перевищення швидкості.

Стало набагато легше: нога може відпочивати і менше шансів задуматися і отримати штраф за перевищення швидкості

Після покупки, на позначці в 95 тис. Км, було зроблено масштабне ТО, з заміною масла двигуна і варіатора, всіх фільтрів, охолоджуючої рідини, комплекту ГРМ, свічок, задніх гальмівних колодок. Нічого незапланованого виявлено не було. Процедура виявилася досить складною, що вимагає розбирання половини передньої частини машини, тому робив все у знайомого на СТО. Разом із запчастинами вийшла кругленька сума в 600 доларів (і це з оптової знижкою). Все зробили за регламентом і - я точно знаю - поставили нові запчастини, тому грошей не дуже шкода було. Тепер за цим довго не потрібно стежити.

Тепер за цим довго не потрібно стежити

Двигун пристойний - 2.0 TFSI, єдиний в лінійці моторів бензиновий 4-циліндровий. Розвиває 170 «конячок» і 280 Н · м. У TFSI замість алюмінієвого блоку циліндрів використовується чавунний, а також встановлені інші зміцнені деталі. Вважаю, найпалкіші фанати відразу скажуть - а як же «жор» масла? Так, на цих двигунах він може бути, причому великий. Але після досвіду з 2.0 TSI Volkswagen Passat CC, цього мотора я вже не боявся. Як виявилося, не дарма: за 10 тис. Км йде близько 600 грам, але для турбодвигуна це ж норма. Турбіна спрацьовує вже з 1800 об / хв. Відмінна тяга, хороша динаміка і помірний витрата (від 6,5 до 11,5 літра на сотню) для двухтонной машини.

Відмінна тяга, хороша динаміка і помірний витрата (від 6,5 до 11,5 літра на сотню) для двухтонной машини

Але трапилася у мене і невеличка неприємність з мотором. Приблизно через місяць після покупки загорівся «check engine». Ви знаєте, як кевкає в грудях, коли бачиш цей значок. Але після діагностики з'ясувалося, що автомобіль просто скаржиться на поганий бензин! Зате тепер я знаю про якість 95-го в РБ у всіх заправних мережах. І, до речі, дуже зрадів дослідної партії 98-го за адекватною ціною. Пам'ятаю, подобалося, як їде на 98-му бензині машина за кордоном. При цьому є у цього двигуна і недоліки: звук у нього не добротний, а, вибачте, як у трактора. Торохтить пристойно, правда тільки зовні - в салоні завдяки шумоізоляції цього не чути.

Торохтить пристойно, правда тільки зовні - в салоні завдяки шумоізоляції цього не чути

Коробка - «автомат», а точніше, варіатор. Головна особливість його експлуатації - обов'язкова заміна масла кожні 60 тис. Км, а можна і раніше. Важливо ще уникати пробуксовок, коли рушаєш з місця. У парі з цим мотором варіатор розганяє машину до 100 км / год за 8,2 секунди. Погодьтеся, дуже непогано.

Погодьтеся, дуже непогано

Для чого нам потрібен такий автомобіль? Щоб було зручно їздити на далекі відстані. І ось саме за кордоном проявився весь прихований потенціал машини - вона дозволяє здійснювати такі поїздки з максимальним комфортом. Одного разу після тижневої відрядження в Німеччині дуже хотілося додому. Допомогли німецькі автобани: проїхали 406 км за 2 години 8 хвилин, при цьому нас ще й обганяли! Для білорусів це звучить страшно, але там дійсно так їздять.

Для білорусів це звучить страшно, але там дійсно так їздять

Машина йде дуже плавно, у неї чудова стійкість і інформативне рульове управління. А все це завдяки новій підвісці, що відрізняється від А6 С5 в кращу сторону: спереду і ззаду вона багатоважільна, складна і витривала. Попередній власник до 90 тис. Км поміняв тільки стійки стабілізатора і кермові наконечники, а, нагадаю, їздив автомобіль по Росії і її «прекрасним» дорогах. Я ж поки нічого не міняв, а наїздив ні багато ні мало вже 35 тис. Загальний же пробіг при цьому становить близько 124 тис. Км.

Км

У мене одна з найпростіших комплектацій. Звичайно, не Quattro, хоч і дуже хотілося б. Але тільки після покупки я дізнався, що відмінності в підвісці для моно- і повнопривідної версії дуже значні і не в кращому ступені впливають на вартість її обслуговування.

В машині встановлений електричний гальмо стоянки. Ручник легко включається і вимикається одним пальцем. На форумі Onliner.by були нарікання на те, що він ламається. А відбувається так тому, що не користуються! Я ж користуюся регулярно (ще й для варіатора краще).

Для далеких поїздок дуже важлива місткість і просторий салон. При моєму зрості в 180 см ззаду дуже комфортно сідають ще двоє пасажирів. Сидіння прості, але з хорошою бічною підтримкою. А те, що не шкіряні, вже готовий віднести до плюсів. Страждає тільки естетика. Ну і пилососити потрібно частіше. Взимку шкіряні сидіння довго прогрівалися, а влітку жахливо жарко - проблема була вирішена тільки в люксових версіях з вентиляцією.

При цьому клімат-контроль як в спеку, так і в холод працює відмінно. Про нього я просто забуваю, поставивши на авторежимі 22-23 ˚С. Зима хоч і була не надто сувора, але підігрів сидінь теж чудово працював. Для задніх пасажирів дефлектори "клімату" є в бічних стійках і центральному тунелі.

Біля екрану стоять сувеніри з Німеччини - Чубаки. З ними їхати тільки в кайф. Вони і настрій піднімуть, і скарги вислухають, якщо потрібно. Якось на мийці забув попередити, і їх мало не викинули. Дитячі, звичайно, але прижилися.

У А6 найбільший багажник в своєму класі - 555 літрів. Правда, виміряти обсяг кількістю «мішків картохи» поки не вийшло - чекаємо вересня. З недоліків салону: не складається спинка і немає навіть віконця для довгомірних вантажів.

Кузов без слідів корозії: оцинкований і навіть частково алюмінієвий (передні крила і капот). Так що якщо вони оригінальні, то проблем власникам не будуть доставляти довго. Правда, будь-які подряпини стають дуже помітними на чорному кольорі, тому краще відразу з ними щось робити.

Вже на літо у нас запланований маршрут для відпочинку. Вибирали, на чому їхати: на нашій або на абсолютно новій корейської машині друзів. Після обміну автомобілями на тиждень (треба ж було протестувати), все стало очевидно: краще Audi для далеких поїздок машини немає.

«Німців» потрібно знати, пестити і леліяти, адже вони найкраще зберігають весь негатив попереднього власника. І тому їх не можна купувати без історії. А я люблю свою машину, і мені здається, що вона відповідає взаємністю.

джерело: onliner.by

Субота 08 Августа 2015 20:04 наступна новина >>

Теги: поїздок , правда , далеких , покупки

Читайте також: ➥ На головну ➥ Новини

І чого всі так бояться цієї Росії?
Вважаю, найпалкіші фанати відразу скажуть - а як же «жор» масла?
Для чого нам потрібен такий автомобіль?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов