Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

AUDI A6 - технічні характеристики, огляд, ціна | АвтоБелявцев - автомобілі всіх часів і народів

  1. Зовнішній огляд Audi A6 C5
  2. Оснащення салону і комплектація
  3. Технічна частина і характеристики Audi A6 C5
  4. Ціна

Наша сеть партнеров Banwar

У 1997 році на міжнародному автосалоні, що проходить в Женеві була представлена ​​AUDI A6 C5 з індексом кузова 4B. Ще попереднє покоління вже мало шильдик A6, але АУДІ C4 спочатку пропонувалася під індексом - 100, і тільки після модернізації проведеної в 1994 році сотка перетворилася в A6. Саме з цієї причини багато хто вважає саме C5 першою цієї A6. Як і раніше автомобіль з Інгольштадта мав дуже сильних конкурентів: BMW 5-series E39 і Mercedes E-class W210 .

Зовнішній огляд Audi A6 C5

Ауді пропонувалася в кузові седан і універсал (з'явився в 2008 році, через рік після виходу седана), останній Ауді пропонувалася в кузові седан і універсал (з'явився в 2008 році, через рік після виходу седана), останній   мав власне ім'я - Avant мав власне ім'я - Avant. Над дизайном автомобіля працював німецький дизайнер Пітер Шраєр, який «малював» такі легковика як: АУДІ ТТ, Volkswagen Passat B5, Volkswagen Golf 4, KIA Ceed, KIA Magentis - це лише неповний список робіт майстра. У 2001 році була проведена модернізація моделі, оновлену машину можна дізнатися по хромованою окантовці повітрозабірника в передньому бампері. До модернізації подібна окантовка була присутня лише на рідкісних модифікаціях з V8. Кузов з плавними лініями сприяє гарній аєродінаміка, коефіцієнт лобового опору дорівнює 0.28. Сам кузов повністю оцинкований, а капот виконаний з алюмінію. Завдяки оцинкування, виробник давав гарантію від наскрізної корозії на десять років. Незважаючи на те, що навіть самим «свіжим автомобілів» сьогодні вже 9 років, побачити іржу на небитого АУДІ практично нереально. Після рестайлінгу 2001 року навіть самі «слабкі» модифікації стали оснащуватися шістнадцятидюймовими легкосплавними дисками.

Оснащення салону і комплектація

За тенденції тих часів дверні зовнішні дверні ручки розраховані на нижній хват, а на порозі присутній алюмінієва накладка, що свідчить про високий клас машини. Навіть базова комплектація найперших AUDI A6 C5 непогана. У стандартне оснащення включалися чотири подушки безпеки, двозонний клімат - контроль, електросклопідйомники і зовнішні дзеркала з електроприводом, зовнішні дзеркала оснащені підігрівом. У стандартному оснащенні сидіння салону обтягнуті тканиною, але шкіряні сидіння в A6 зустрічаються не рідше звичайних. У стандартне оснащення входить і підігрів крісел, підігрів має шість ступенів, на більшості автомобілів присутня або два, або три режими. Рульове колесо можна відрегулювати в обох площинах, сама регулювання відбувається механічно - вручну. За тенденції тих часів дверні зовнішні дверні ручки розраховані на нижній хват, а на порозі присутній алюмінієва накладка, що свідчить про високий клас машини На випробуваннях EuroNcap Ауді отримала чотири зірки, бал був втрачений головним чином через ймовірності травмування ніг водія. У передніх картах розташовані двосекційні пластикові кишені. Їх особливістю є можливість відкидання, що дозволяє легко скласти речі. Внутрішня частина кишень обтягнута тканиною - це вберігає водія і пасажирів від звуків деренчання видаються речами в кишенях, а також захищає самі речі від подряпин, наприклад якщо це окуляри - то подібна обшивка дуже корисна. Кнопка центрального замка розташована поруч з важелем відкривання дверей. Не тільки кишені в дверях, але і основний бардачок має таку ж, тканинну обшивку. Сама кришка бардачка, на своїй внутрішній поверхні має два поглиблення під стакани. У центральній консолі дуже помітна червона, трикутна кнопка аварійної сигналізації. Праворуч від неї розташований висувний підсклянник, а лівіше клавіша відключення ESP (електронна система стабілізації). Як правило салон A6 має масу дерев'яних вставок (і це насправді дерево, а не пластик), або ж вставки з алюмінію. Також, лівіше від «трикутника» аварійки, розміщена кнопка складання задньої шторки. Ця функція дуже нагадує шторку в Mercedes E-class в кузові W210, який з'явився двома роками раніше. Кліматична установка здатна налаштовувати клімат для водія і переднього пасажира окремо, а також вона дозволяє змінювати температуру в полуградусной шкалою - це можна зробити не на кожній машині (на багатьох мінімальної одиницею зміни температури є один градус). Вже в 1997 році в базове оснащення входило салонне дзеркало з функцією автозатемнення, що захищало водія від засліплення фарами, від позаду їде транспортного засобу. По всьому салону, в обшивці використовується м'який пластик - це також є ознакою високого класу автомобіля і навіть деякої переваги над японськими конкурентами. Захист від зовнішніх шумів на високому рівні, в цьому машину з Інгольштадта без натяжок можна ставити в один ряд з Mercedes. Навіть звук дизеля не дратує і вносить ложку дьогтю в відчуття присутності в машині бізнес - класу.

У задніх дверях передбачені кишені, тієї ж конструкції, що використані спереду. Скло задніх дверей можуть закриватися шторками, закриття здійснюється вручну. Для задніх пасажирів передбачені окремі повітроводи і прикурювач, в обшивці дверей розміщені попільнички. Конструктори машини встановили підстаканники не в підголовник, підстаканники висуваються з подушки дивана, а в самому підлокітнику захована аптечка. Для ніг і над головами в АУДІ дуже багато місця. Багажне відділення седана вміщає 551 літр (передньопривідна версія) і 434 літра вміщує повнопривідна модифікація. Універсал Avant вміщує в багажник 455 літрів, не надто багато як для універсала, але склавши спинки дивана обсяг збільшується до 1590 літрів, на седані також можна скласти спинки. Під поликом багажного відсіку укладено повнорозмірне запасне колесо.

Технічна частина і характеристики Audi A6 C5

C 2000 року в AUDI штатно встановлювалася система ESP. Лінійка силових агрегатів досить обширна, у першого покупця, і у того хто доглядає старий Ауді, вибір силових установок великий.

З 1997 по 2000 рік був доступний найменш найпотужніший з усієї лінійки бензинових агрегатів - 1.8 з чотирма циліндрами, потужністю в 125 к.с. і моментом в 169Н.М. Агрегат відповідає екологічним вимогам Євро 3 і здатний прискорити седан до сотні в за 11.3с, а на трасі седан з 1.8 і механікою розвиває 203 км. У 2001 році потужність даного мотора була підвищена до 130 сил. На даному моторі до 100 000 км. зношуються маслосьемние ковпачки, що веде до підвищеної витрати масла.

Мотор 1.8T, спочатку розвивав 150 сил і також є не найкращим варіантом для важкої машини. Тяги в 210 Н.М деяким водіям може здатися недостатньо. ГБЦ оснащена п'ятьма клапанами для кожного з циліндра. Турбомотор розганяє моноприводних AUDI до сотні за 10.7с, а з повним приводом буде потрібно зайва 1.2с. Установка відповідає вимогам Євро 4 і примітна тим, що це перший двигун марки який стикувався з безсхідчасто варіатором Multitrinic.

Водіям які люблять відчувати запас тяги під педаллю газу можна порекомендувати V6 об'ємом 2.4 літра на 165 к.с (170л.с після 2001 року).

До 2001 року під капотами деяких «шісток» можна було зустріти V6 об'ємом 2.8 літра на 193 сили і 280Н.М. Після 2001 року цей мотор був замінений на V6 3.0 з табуном в 220 коней які розганяли седан до ста за 7.5с, а максимальна швидкість при цьому складала 243 кілометри на годину.

Іноді на дорогах зустрічається модифікація з 2.7 битурбо. До 2001 року агрегат розвивав 230 сил і 310Н.М, але після рестайлінгу потужність зросла до 250 сил і 350Н.М. Даний агрегат міг стикуватися з шестиступінчастою механікою, яка не часто зустрічається в АУДІ C5.

У 1999 році з'явилася восьмициліндрова модифікація з V8 на 4.2 літра. Дана версія могла бути тільки повнопривідної. Двигун розвиває 300л.с і його рекомендується «балувати» 98. - им бензином. Дана версія оснащувалася тільки п'ятиступеневим автоматом Tiptronic. До ста кілометрів АУДІ з V8 прискорювалася за 6.9с, а максималка обмежена електронікою на позначці 250 кілометрів на годину.

Дуже не часто, але можна зустріти версію - S6 з V8 на 4.2, але з більш високою потужністю - 340 сил. Спортивна S6 оснащується шестиступінчастою механікою.

У 2003 році з'явилася RS6 з подвійним турбонагнітачем, який дозволяв розвинути 450 коней. модифікація RS6 Plus видавала 480 сил і пропонувалася виключно в кузові універсал. Такий «фургон» набирає 200 км всього за 17 секунд.

Базовим дизелем для AUDI був 1.9 TDIS на 110 конячок. На перший погляд потужність дуже скромна, але передньопривідний седан з механічною КПП набирав сотню за 12.6с, а максимальна швидкість дорівнює 194 км. Таких показників досить, для розміреної їзди. Пізніше даний мотор додав в потужності до 115 і 130 к.с. Більш потужний дизель мав обсяг 2.5 літра. Потужність 2.5 TDIS може бути: 150, 163 і 180 к.с - в залежності від року випуску.

Мотори AUDI чутливі до перегріву. Визначити перегрів при виборі машини, можна по іржі навколо горловини радіатора і горловини розширювального бачка. При перегрів може «покуртіть» ГБЦ, що призведе до витоку масла. Масло може підтікати і з під піддона. Справа в тому, що сам піддон виконаний з алюмінію, а алюміній і чавун мають різні температурні розширення, тому з часом прокладка піддону починає пропускати масло. Сам піддон часто стає жертвою низького кліренсу - 120мм, він може бути вм'ятий, або і в усьому пробитий. Вм'ята піддон в деяких випадках призводить до Олійно голодування.

Заміні ременя ГРМ на V6 потерубет або підняття мотора, або зняття бампера, фар і радіатора. Двигуни V6, при належному обслуговуванні здатні виходити за 500 000 км. до капітального ремонту. Шум в районі задньої частини ГБЦ V6, як правило говорить про знос електрогідравлічних натяжителей механізму зміни фаз газорозподілу. Нові деталі коштують 500 $.

На всіх силових установках, не пізніше ніж раз в 60 000 км, або раз в шість років слід міняти ремінь ГРМ.

Як правило свічки запалювання виходжують по 40 000км. Система вприскування палива - Boshe Motronic в цілому надійна, але до 200 000 км. виходить з ладу датчик визначає положення распредвала.

Зчеплення виходжує до 200 000 км. Заміна як правило відбувається разом з маховиком, який на двигунах V6 «двомасових».

Як трансмісій пропонувалася п'ятиступінчаста механіка і механіка з шістьма ступенями для 2.7T і спортивних модифікацій. У механіці необхідно міняти масло раз в 150 000, а краще частіше. П'ятиступінчастий автомат Tiptronic просить заміни масла раз в 40 000 - 50 000, сам виробник вказав цифру в 120 000км, але пізніше сам же визнав, що заміну масла вкрай бажано проводити частіше. Варіатор Multitronic вважається найменш надійним. Електронний блок управління знаходиться всередині самої КПП, і для його заміни потрібно зняти задню кришку КПП. Заміну масла в Multitronic слід проводити не пізніше 60 000км, разом з новим масло встановлюються нові дільтри.

Крім переднього приводу, часто зустрічаються повноприводні Audi Quattro. У звичайному режимі привід передається 50:50 по осях, але в залежності від дорожніх умов, привід може перекидатися від 25:75 (перед: зад), до 75:25.

Сайлент блоки можна міняти окремо від важелів, y осами важелі виготовлені з алюмінію і рідко коли знаходяться в хорошому стані при пробігу понад 80 000 км.

Приділимо увагу технічним характеристикам AUDI A6 C5 з V6 3.0 Quattro в кузові седан і автоматом - Tiptronic.

Технічні характеристики:

Двигун: V6 3.0 бензин

Обсяг: 2976куб.

Потужність: 220л.с

Крутний момент: 300Н.М

Число клапанів: 30v (п'ять клапанів на циліндр)

Експлуатаційні показники:

Розгін 0 - 100 км: 8.7с

Максимальна швидкість: 237км

Середня витрата палива: 11.3л

Ємність паливного бака: 70л

кузов:

Габарити: 4796мм * 1810мм * 1453мм

Колісна база: 2759мм

Споряджена маса: 1590кг

Дорожній просвіт: 120мм

В якості підсилювача рульового колеса застосовується гідравлічний підсилювач. На всіх модифікаціях дискові гальма, на потужний версіях не тільки передні, але і задні диски вентильовані.

Ціна

Сьогодні ціна Audi A6 C5 складає від 10 000 до 18 000 $.

Як висновок можна сказати, що AUDI A6 C5 є гідним конкурентом баварської «п'ятірки» і Mercedes W210, в чому то машина з Інгольштадта перевершує своїх конкурентів. Технічна частина дуже складна і розглядати Audi як альтернативу бюджетному, але новому Logan, або Aveo не варто, адже вартість утримання непорівнянна.

матеріал AutoBelyavcev.ru

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов