Наша сеть партнеров Banwar
Купе Audi Quattro, що дебютувала в 1980 році, стало першим повнопривідним автомобілем марки. При створенні машини використовувалися компоненти моделей Coupe і 80 . Всього до 1991 року було випущено 11452 автомобіля.
Під капотом у Quattro стояв рядний п'ятициліндровий турбомотор об'ємом 2,1 літра, що розвиває 200 л. с. Пізніше його обсяг зріс до 2,2 літра, потужність залишилася колишньою, зате збільшився крутний момент. З 1989 року цей двигун отримав по чотири клапани на циліндр замість двох, а його віддача зросла до 217 л. с. На американський ринок (а також до Швейцарії і Японії) купе поставлялося з дефорсованим до 160 сил варіантом 2,1-літрового мотора.
За всі роки виробництва зовнішній вигляд Audi Quattro практично не змінювався, зате кілька разів піддавався оновлень інтер'єр: наприклад, в 1983 на машину почали ставити ЖК-дисплей замість класичних стрілочних приладів. З технічних удосконалень можна виділити заміну примусового блокування міжосьового диференціала диференціалом Torsen в 1987 році.
Популярність цієї моделі принесли успіхи в гонках: Audi Quattro A1 став першим ралійних автомобілем, що використав усі переваги недавно введених правил, які давали можливість повнопривідним машинам брати участь в гонках. У 1983 і 1984 гонщики, які виступали на Quattro, завоювали титул чемпіона світу з ралі. А найпотужнішою модифікацією став Audi Sport Quattro S1 1985 з 500-сильним мотором.
Купе Audi Quattro, 1980-1991
Інтер'єр купе Audi Quattro, 1980-1991
Цю сторінку шукають за запитами: ціна Audi Quattro, характеристики автомобіля, детальна інформація про моделі Ауді Кватро.