Наша сеть партнеров Banwar
19 Сентября, 2018, 13:00
3351
18 вересня на презентації в Сан-Франциско Audi показала свій перший електромобіль - преміальний кросовер E-Tron. Материнська компанія Audi, концерн Volkswagen Group, ще у вересні 2017 року оголосив про електрифікацію всіх лінійок (понад 300 моделей) до 2030.
Перші згадки про E-Tron відносяться ще до 2016 року. Протягом наступних років автовиробник ситуативно розкривав характеристики машини, показувала концепти і привозив її на шоу, чи не демонструючи фінальний дизайн. Спочатку анонс E-Tron запланували провести в Брюсселі влітку цього року. Однак через затримання глави Audi за підозрою в організації і приховуванні «дізельгейта», захід перенесли.
E-tron - п'ятимісний повнопривідний кросовер. У нього два електромотора: на передню і задню вісь. Їх сумарна потужність - 265 кВт в звичайному режимі і до 300 кВт в спеціальному boost-режимі. У перерахунку на кінські сили це 350 і 400 одиниць відповідно.
Швидкісний режим впливає і на розгін. Стандартний час прискорення до 100 км / год - 6,6 секунд. Boost-mode знижує його до 5,7 секунд. Це повільніше конкурентів: Jaguar I-Pace прискорюється приблизно на секунду швидше, Tesla Model X - на 0,5 секунди.
Зате у E-Tron видатна батарея ємністю 95 кВтг і вагою 699 кг. Це один з найбільш містких автомобільних акумуляторів на ринку - більше тільки у топовій Tesla Model X 100D. За заявами Audi, зарядитися від 0% до 80% на спеціалізованих станціях можна буде менш, ніж за півгодини. У Європі в комплект поставки увійде домашній чарджер з повним часом зарядки в 8,5 годин, в США - менш потужна зарядка на 10 годин.
За циклу WLTP, європейської процедурі випробування легкових автомобілів, запас ходу на одному заряді у E-Tron перевищує 400 км. Оцінку від Агентства з охорони навколишнього середовища США компанія отримає не раніше 2019 року. Дані можуть відрізнятися. Для порівняння Jaguar I-Pace набрав 470 км по WLTP і близько 386 на думку EPA.
Усередині E-Tron багато екранів. Основний знаходиться за рульовим колесом і виводить статусну інформацію про машину. На панелі по центру розташовані два тачскрін для мультимедійного і клімат-управління. Крім того, на низці ринків Audi буде поставляти версію з камерами замість традиційних дзеркал. Зображення буде виводитися на OLED-екрани, інтегровані в двері.
Вартість стандартної комплектації в США стартує від $ 74 800. На північноамериканському ринку машина буде доступна з середини 2019 року. Базова модель отримає 20-дюймові колеса, LED-підсвічування, сидіння з підігрівом і охолодженням, панорамний дах, бездротову зарядку для смартфонів.
У максимальній комплектації E-Tron обійдеться вже в $ 81 800 - машина отримає фірмову систему допомоги при водінні, масажні сидіння, дисплеї в головах, іонізатор повітря і інші поліпшення. Також, компанія продасть 999 First Edition примірників. Лімітована серія вийде з 21-дюймовими дисками, спеціальним сірим забарвленням, помаранчевими гальмівними дисками, інтер'єром з чорної шкіри, а також камерою нічного бачення.
Автомобіль збирається в околицях Брюсселя. У Європі продажі стартують до кінця 2018 року по ціні від 79 900 євро.
Нагадаємо, раніше AIN.UA розповідав, які електромобілі та гібриди найбільш популярні в Україні.
Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити нам.
Помітили помилку?