Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Ауді Q5 технічні характеристики Audi Q5 відгуки ціна

  1. Огляд Ауді Ку5
  2. Технічні характеристики Ауді Ку5
  3. Тест Драйв
  4. Модифікації та ціни Ауді Ку5

Наша сеть партнеров Banwar

З першого погляду - це звичайний поверхневий рестайлінг Audi Q5. Менеджери і маркетологи автовиробників люблять влаштовувати такі акції, щоб пожвавити продажі автомобілів. Але, як з'ясувалося пізніше, з оновленим Audi Q5 вдалося здивувати покупців.

Огляд Ауді Ку5

Модернізовано вся лінійка Q5, але варто відзначити, що зовнішні зміни автомобіля - мінімальні. Здавалося, що проведена велика робота: замінили капот, фари, радіаторну решітку. Але розрізнити де старий автомобіль, а де - новий все одно дуже складно. Хто додумається розглядати верхній край решітки радіатора? А адже саме тут виявляється важлива відмінність - трохи скошений профіль.

Дуже помітні нові фари з вираженою окантовкою по всьому периметру, але це лише дорога опція - їх ставлять тільки спільно з біксеноновимі лампами. Якби не «підведені фари» - різниця помітна тільки під мікроскопом.

Ззаду Audi Q5 змін мінімум - ліхтарі обладнані діодним підсвічуванням, на вихлопні труби натягнули хромовану окантовку, а п'яті двері зараз роблять з алюмінію, проте зовні це взагалі не помітно.

Коротше кажучи, виходить те, що німецький автовиробник зробив швидше легенький тюнінг, ніж рестайлінг, оновлений Audi Q5 виглядає всього лише більш серйозніше попередника. І це в тому випадку, якщо поставити дві моделі поруч і уважно розглядати.

Ймовірно, що всі новинки приховані всередині? Але немає, інтер'єр - без змін. Єдина відмінність в тому, що можна замовляти салон не тільки чорного кольору, але і сірого, коричневого, а також в светлобежевого і темнобежевого. Виробник не наважився замінити жодної пластикової деталі салону Audi Q5. Нової виглядає тільки вставка під дерево з вкрапленням алюмінію, але форма панелі і відливи дверей залишилися незмінними. І все-таки, навіщо псувати дуже зручний салон дизайнерськими штучками? Тут в салоні і так все зроблено як слід.

Правда, в автомобіль вбудували незвичайні підстаканники. Можна натиснути на відповідну кнопку і Audi Q5 буде виконувати властивості термоса. Підсклянник зліва підігріває до 60 * С, а підсклянник справа - охолоджує до 10 * С.

Підсклянник зліва підігріває до 60 * С, а підсклянник справа - охолоджує до 10 * С

Інформативні частини приладів читаються чудово. На центральній консолі вирішили залишити тільки екран і регулятори клімату, а решта кнопоки, як і до цього, перебувають під рукою - навколо важеля КП. Сидіння дуже зручні - з великою кількістю налаштувань і навіть з клімат-контролем. можливо нам вдасться під капотом виявити щось нове?

Заводимо кнопкою Audi Q5 з двигуном 2.0 TFSI, і ... тиша. Завівся як гібрид. Мотор у оновленого авто об'ємом 2 літри (як і було), але серйозно змінено: нова головка блоку і система комбінованого вприскування палива - безпосередньо в колектор, і в циліндри. Ще головка блоку стала єдиним цілим агрегатом з випускним колектором. За допомогою системи охолодження вийшло зменшити кількість шкідливих викидів на холостих обертах, що трохи знизило витрата палива в спортивному режимі.

Технічні характеристики Ауді Ку5

Габаритні розміри:

Довжина: 4629 мм
Ширина: 1898 мм
Висота: 1655 мм
Колісна база: 2807 мм
Дорожній просвіт: 200 мм
Обсяг багажника: 540 л

Двигун потужністю 225 кінських сил - це не дуже багато, але судячи з того, що крутний момент (350 Нм) який можна порівняти з дизелем, що дає Audi Q5 хороший запас тяги, плюс до всього ще й невелике підхоплення на високих оборотах. Для автомобіля масою <2 тонн це якраз те, що необхідно. Погано те, що новий мотор не будуть ставити на гібридну версію автомобіля - там буде колишній двигун потужністю в 211 к.с. До речі, начинку гібрида взагалі не змінювали.

До речі, начинку гібрида взагалі не змінювали

Але що дуже вразило - це відсутність S tronic - коробки з подвійним зчепленням (аналог DSG) - на бензинових двигунах. З 8-ми автомобілів для тестування «робот» був тільки на дизельних авто - 2-х і 3-х літрових. Всі бензинові двигуни, гібрид, а також дизельний SQ5 отримали 8-ступінчастий автомат Tiptronic. Виглядає це як крок назад.

Невже в концерні Audi визнали, що проблеми настільки серйозні, що подумали позбутися проблемної коробки? Думето, що немає. На дизельних двигунах (вони в Європі самий популярні) ця трансмісія залишилася. Крім того, вона розглядається як спортивна коробка. Вибір 8-іступенчатой ​​АКПП для всіх інших варіантів Audi Q5 інженери пояснили компромісом, а не вірною стратегією. Що ж, віриться насилу. Але «робот» дійсно дуже вдалий. Може бути, він і перемикання передач трохи повільніше, але коли перебуваєш за кермом без таймера, цього взагалі не помічаєш. Швидкості змінюються дуже плавно. Ніяких ривків і дерготни автомат не допустить. Динаміка дуже і дуже пристойна. Слід зазначити, що найкраще коробка передач відкриває потенціал у нового 2-літрового двигуна, 225 к.с. якого тепер працюють наповну. Коробка позволяєтмотору сказати все, що він думає, навіть до останніх рисок в червоній зоні. Також, вона допомагає і економити паливо.

Якщо переключити селектор Drive Select в режим економ, то передачі замість D або S, як було раніше, матимуть назви E1-Е8. Така підвищена увага до деталей аж ніяк не випадково. Tiptronic буде намагатися тримати 8 передачу, поки швидкість не зменшиться нижче 55 км / год. Audi Q5 буде туго розганятися, але якщо придавити акселератор далі середини, то авто схаменеться і помчить нормально, забувши про економію. Варто вам знову трохи відпустити педаль - і автомобіль буде дуже економно витрачати паливо. У ці проміжки часу про перевагу S Troniс якось забувається.

Тест Драйв

Після 2-літрової версії провели тест драйв на зарядженому автомобілі Audi SQ5 з таким же «роботом» і новим битурбо дизелем. Спочатку здалося, що ці ігри в спорт з дизельним двигуном - швидше за показуха. Ну, навішали на Audi Q5 парочку додаткових спойлерів, зробили кермо скошений. Це ще не спорт. Але оснащувати вихлоп спеціальним пристроєм, який імітує найгучніший вихлоп (причому бензиновий) - це не зовсім спортивно.

Але варто розігнатися по прямій ділянці, як ці думки йдуть геть. Натиснув газ на повну - і ти в режимі тайфуну.

Всі механізми турбодвигуна з подвійним наддувом працюють злагоджено. Численні датчики допомагають мотору проводити регулювання подачі повітря пропорційно моменту. Економлять, не дозволяючи турбін сильно розкручуватися. А якщо знадобиться - випускають всю потужність (313 л. С.). Тягне цей автомобіль відмінно. Розгін бере з будь-яких, навіть найменших оборотів взагалі без проблем. Турбояма? Її зовсім немає. Швидкість 90 км / год на 700 об / хв - слабо?

Трохи додамо газ, і скажений дизель тягне вперед навіть на 8-ій передачі. До речі, 8-ступінчастий «робот» робить авто воістину універсальним. Якщо хочете поганяти - хоч греблю гати, в спортивному режимі їзди передачі тільки і встигають переключатися. А якщо необхідно затягнути пасок - тоді перемикається на 8-ю передачу і запас ходу збільшиться в 2 рази.

Однак, російським автолюбителям буде, на що витрачати гроші. Опції у Audi Q5 також оновили - щоб не було нудно вибирати собі авто. Серйозне нововведення торкнулося нову бортову електроніку MMI Navigation plus. Тепер управління бортовим комп'ютером не тільки джойстиком, але і за допомогою голосу. В навігації є карти Google, викачані з інтернету. Також варто відзначити, що в Q5 пасажирам можна користуватися інтернетом по Wi-Fi. Якщо ж у вас є безлімітний тариф на симкарту, то автомобіль дуже легко перетворити в точку доступу до інтернет.

Якщо ж у вас є безлімітний тариф на симкарту, то автомобіль дуже легко перетворити в точку доступу до інтернет

Тривимірні карти - звичайна справа. Але в дорогих версіях господар Audi Q5 зможе насолодитися супутниковим видом навколишнього ландшафту за допомогою Google Earth.

Ще одна дуже важлива опція, про яку говорили раніше - мехатронне шасі Drive Select, з яким пов'язано багато функцій. 4 настройки можуть дуже точно налаштувати авто під дорожні умови. «Динамічний» та «економічний» режими підходять як для серпантину, так і для їзди в пробці.

  • У «динамічному» кермо більш гостріше, педаль газу чутливіше, а автомат дуже швидкий.
  • У «економному» режимі - все навпаки.
  • Режим «Автоматичний» сам підлаштовується під характер водія, але якщо цього недостатньо, то всі налаштування легко підібрати в «Індивідуальному» режимі за допомогою джойстика MMI.

Однак, на цій функції можна і економити. Найкомфортніше себе відчуваєш не в «динамічному» режимі, а в режимах «авто» або «комфорт». Спортивні властивості і зубодробильна підвіска - це не коник Audi. Стихія автомобілів з Інгольштадта - це ідеальні повороти, а також безпомилкове управління. А за спортом краще звернутися до іншого виробника ...

Модифікації та ціни Ауді Ку5

Ауді Q5 2.0 TFSI (180 л.с.) quattro 6-ст. хутро. - ціна від 1 795 000 руб.
Ауді Q5 2.0 TFSI (225 л.с.) quattro 6-ст. хутро. - ціна від 1 950 000 руб.
Ауді Q5 2.0 TFSI (225 л.с.) quattro tiptronic - ціна від 2 020 000 руб.
Ауді Q5 3.0 TFSI (272 л.с.) quattro tiptronic - вартість від 2 250 000 руб.
Ауді Q5 2.0 TDI (177 к.с.) quattro S tronic - вартість від 1 890 000 руб.
Ауді Q5 3.0 TDI (245 к.с.) quattro S tronic - вартість від 2 340 000 руб.
Ауді Q5 hybrid 2.0 TFSI (245 л.с.) quattro tiptronic - ціна від 2 640 000 руб.
Детальніше…

Багато хто вважає Audi Q5 дуже вдалим автомобілем. У нього немає недоліків, але виходить, що це стає його ахіллесовою п'ятою. Бездоганний дизайн погано запам'ятається - йому бракує безумства Альфа Ромео або пафосу Мерседеса. Налагоджена керованість і відмінна підвіска не залишили жодного шансу драйву. Фактично, все відмінно, але не вистачає на кшталт якогось дива.
Виходить, що в Audi вирішили цю проблему - запропонували побільше всяких опцій, з якими покупець забуде про все інше. Невже інтернет і підсклянник з підігрівом - це те саме чудо? Якщо судити з продажу Audi Q5, так воно і є.
Альтернатива - Mercedes Benz GLK, BMW X3, Volvo XC60.

Хто додумається розглядати верхній край решітки радіатора?
Ймовірно, що всі новинки приховані всередині?
І все-таки, навіщо псувати дуже зручний салон дизайнерськими штучками?
Можливо нам вдасться під капотом виявити щось нове?
Невже в концерні Audi визнали, що проблеми настільки серйозні, що подумали позбутися проблемної коробки?
Турбояма?
Швидкість 90 км / год на 700 об / хв - слабо?
Невже інтернет і підсклянник з підігрівом - це те саме чудо?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов