Наша сеть партнеров Banwar
Автор: В'ячеслав Василенко
Команда ROLF Premium і «Ауді Центр Північ» організували покатушки на новому флагманському позашляховику інгольштадтської марки. Кореспондент журналу «КУЗОВ» оцінив динамічні і позашляхові можливості обновленці, провівши в його компанії кілька годин на автодромі в Мневниках.
Розповідати про те, наскільки змінився і покращав свіжий Audi Q7, не буду - після зустрічі з новинкою, яка відбулася ще в березні місяці в рамках закритої презентації, про всі її особливості ми вже писали: http://www.kuzov-media.ru/articles/AudiQ7legoknapomine.html
А ось про те, як позашляховик їде і рулится, поділюся з задоволенням. Для початку, мабуть, слід нагадати, що автомобіль пропонується російським покупцям з двома типами силових агрегатів. Це, перш за все, 249-сильний «турбодизель», а також бензиновий V6 з нагнітачем і віддачею в 333 «скакуна». У парі з будь-яким з них виступає безальтернативний восьмідіапазонний «автомат» (гідромеханічна трансмісія від ZF). Випробувати в справі дизельну версію мені, на жаль, не вдалося. Організатори надали для полігонних випробувань виключно машини в модифікаціях TFSI. Втім, пропонувати на тест топовий варіант авто - сьогодні звичайна практика.
Справедливості заради варто додати, що по потужносним характеристикам 3-літровий двигун від попередника ні чим не відрізняється, проте завдяки доопрацюванням коробки прискорюється Audi Q7 тепер трішки швидше, вистрілюючи до першої «сотні» з місця за 6,1 секунди, а середня витрата палива не перевищує 7,7 літрів, а це на цілих 3 літри менше, ніж раніше. Не останню роль, звичайно, зіграла і маса машини, похудевшей без малого на 325 кілограмів за рахунок рясного використання алюмінію в конструкції. Повертаючись до трансмісії, не можна не відзначити злагодженість її роботи в будь-якому режимі їзди, будь то спортивний або комфортний. При повному натисканні акселератора, АКП без зволікання скидає чотири передачі вниз, виконуючи вправу чітко і ледь помітно для водія. Педаль газу відгукується на команди без будь-яких провалів. Іншими словами, як натиснеш - так і поїдеш. А тиснути, скажу я вам, тут хочеться по максимуму. Так, автомобіль з таким табуном під капотом просить цього сам. До того ж, на граничних швидкостях він чудово тримає дорогу, а наливається вагою кермо виключає щонайменші пропуски в віддачі, сприяючи гострої керованості. Приємний і звук мотора, який при «натисканні в підлогу» на відсіченні в 5500 оборотів, видає благородний металевий рев. Притому, що в салоні його практично не чутно: акустичний комфорт заслуговує окремої похвали. Зате перехожі однозначно будуть проводжати вас поглядом.
Вправляючись у різких перебудуваннях і затяжних заметах, проходження швидкісних змійок і відпрацювання розгону-гальмування, я об'їздив трековий полігон уздовж і поперек, не гребуючи при цьому експериментувати з налаштуваннями Drive Select. В результаті оптимальним під себе я вибрав комфортний режим для движка і динамічний варіант для рульового управління і підвіски багатоважеля. Електромеханічного підсилювача явно додалося інформативності, а колеса ніби перевзули в низькопрофільні сліки. Чіпкість з дорожнім полотном - бездоганна, навіть під час здійснення агресивних маневрів на високих швидкостях. Крен мінімізовані і заслугою тому - підрулюють задні колеса. На кормі тут теж встановлена компактна рейка, що сприяє зміні кута повороту коліс, приблизно на метр скорочуючи радіус. І щоб навіть на мокрій трасі відправити машину в занос, ще доведеться постаратися!
А як веде себе пройдисвіт на бездоріжжі? Зрозуміти на що здатний Q7, з'їхавши з асфальту, мені запропонували шляхом подолання штучних бар'єрів, що імітують собою різного виду offroad-перешкоди. А це і 45-градусний підйом, і бічний ухил із заїздом в гору, і дюни різної висоти, не кажучи вже про сходах і стрімкому спуску. Налаштовую пневмоподвеску, що збільшує кліренс автомобіля з 205 до 290 міліметрів, виводжу показники кутів на що виїжджає з торпедо MMI дисплей і вперед з піснею. Що тут сказати - «здоровань» під силу будь-які нерівності. Він спокійно їде на трьох колесах і не чіпляє переднім фартухом землю при з'їзді з крутого схилу. На вибоїнах і вибоїнах трясе малозначних. У всякому разі, куди менше, ніж це було в моделі попереднього покоління. Не знаю, як машина поведе себе в реальності, скажімо, потрапивши в грязьову ванну або покриту неабияким шаром каші колію, але на тих, перешкодах, що мені довелося її помучити, вона проявила себе на «відмінно».
Загалом, нова «сімка», незважаючи на стриманість екстер'єру (погодьтеся, прям-таки «вау» його не назвеш), в плані їздових звичок і керованості стала набагато цікавіше старої. Відтепер це не перевалювати, немов ведмідь, при інтенсивному розгоні автомобіль, лякаючий округу надривним риком мотора, а збалансований і комфортний апарат з потенціалом легковика. Так, саме так - полегшена маса і занижений на 5 сантиметрів центр мас створюють враження, що ти за кермом не двотонного позашляховика, а звичайної легкової машини. Просторій, розумною і тихою настільки, що «Кочегар» під 200 км / год швидкість практично не відчувається. Мабуть, хлопцям з «Ауді Центр Північ» на додачу до Audi Q7 не зайвим буде пропонувати майбутнім власникам радар-детектор.
Технічні характеристики:
Довжина, мм
5050
Ширина, мм
1970
Висота, мм
1740
Кліренс, мм
290
Тип двигуна
V-подібний
6-циліндровий бензиновий з безпосереднім уприскуванням і приводним нагнітачем
Об'єм двигуна, см3
2995
Максимальна потужність, к.с. (об / хв)
333/6500
Максимальний крутний момент, Нм (об / хв)
440/5 5 00
Трансмісія
8- ступінчаста автоматична
Середня витрата палива (л / км)
7,7
Максимальна швидкість (км / год)
250
гальма
дискові вентильовані
Рульове управління
електромеханічний підсилювач
Фото: В'ячеслав Василенко
Коментарі можуть залишати тільки зареєстровані користувачі.
А як веде себе пройдисвіт на бездоріжжі?