Наша сеть партнеров Banwar
Довгоочікуване друге покоління одного з найкращих і найбажаніших гіперкарів з чотирма кільцями на капоті. Lamborghini в діловому костюмі - Audi R8 2017 року.
Бездоганний гіперкар є двоюрідним братом італійського Lamborghini Huracan , - ділить з ним карбоно-алюмінієве шасі. Саме це нововведення дозволило новинці стати на 10 відсотків легше і на 40 відсотків збільшити жорсткість кузова на кручення.
Зовнішність моделі також зазнала змін, зберігши при цьому загальний силует попередника. Спереду, бездоганна Ауді Р8 демонструє роззявлену "лягти" шестикутної решітки радіатора. Подібна спостерігається у нового купе Audi TT . Хижі світлодіодні фари з гострими гранями схожі на дорогоцінні алмази. Під ними розташувалися великі повітрозабірники з вертикальними аеродинамічними «ребрами». Профіль німецької новинки отримав чорні 20-дюймові диски з безліччю ветвеобразних спиць, які «заховані» всередині м'язистих колісних арок. Варто звернути увагу на спеціальну форму двері, формує повітряний потік для повітрозабірника. В даному випадку, оригінальні обтічні дверні ручки спеціально заховані всередину корпусу. Корми Audi R8 отримала видозмінений карбоновий спойлер, більш витягнуті і прямокутні світлодіодні фари, а також новий чотириреберний дифузор з квартетом квадратних вихлопних труб з боків. Під фарами, як і в попередньому поколінні розташовані вентиляційні отвори моторного набряку. У розмірах автомобіль став коротше на 15 мм (4420 мм), ширше на 39 мм (1944 мм) і нижче на 12 мм (1241 мм).
Інтер'єр став просторіше і, мабуть, ще розкішніше. Тепер абсолютно всі поверхні оброблені замшею, алюмінієм, карбоном і натуральною шкірою з подвійною червоною строчкою. Сидіння неймовірно зручні і мають безліч позицій для регулювання. Перед водієм розташовується масивний 12,3-дюймовий сенсорний дисплей бортового комп'ютера, навігації та мультимедіа. Бортовий комп'ютер повчив потужний процесор NVIDIA Tegra 30 з 2 Гб оперативної пам'яті, що без праці дозволить обробляти 3D дані з онлайн карт Google Earth та інших сервісів. На центральній консолі залишилися лише дефлектори клімат-контролю і футуристичний блок управління ім. З собою власник зможе захопити кілька сумок, розмістивши одну позаду себе, а другу в «багажнику» на 104 літри.
У задній частині кузова R8 «зашитий» 5,2-літровий двигун V10 c 610 "конячками" потужності і 560 Нм крутного моменту. Працює двигун в тандемі з системою повного приводу Quattro і 7-ступінчастою автоматичною трансмісією з подвійним зчепленням S-Tronic. Під розкішний акомпанемент вихлопної системи, гіперкар розганяється до першої сотні за 3,4 секунди, а максимальна швидкість досягає 330 км / ч. На додаток до цього модель отримає електронно-регульовану підвіску і систему вибору режимів настройки електроніки (Normal, Sport, Dynamic).
Збалансована і контрольована нова Audi R8 зі своїм екстравагантним дизайном і бездоганним смаком, обійдеться покупцям мінімум в 165 000 євро і буде доступна ближче до весни 2016 року.