Наша сеть партнеров Banwar
Німецька компанія привезла на конкурс елегантності в Пеббл-Біч новий електричний концепт.
Розробники характеризують новий концепт Audi PB18 e-tron як «радикальний драйверський автомобіль для гоночного треку і дороги».
Про це пише Хроніка.інфо з посиланням на колеса .
До речі, ніяких автопілотів, тільки водій може управляти машиною, а ще у новинки є цікава особливість - можливість центрувати водійський монокок, якщо в кабіні знаходиться тільки пілот.
Концепт має наступні розмірами: довжина - 4,53 метра, ширина - 2 метри, висота всього 1,15 метра і колісна база дорівнює 2,7 метра. Вага машини становить 1 550 кг, що не так і багато для електромобіля. Для порівняння, топова Tesla Model S P100D важить 2 250 кг. До речі, обсяг багажного відділення у PB18 становить 470 літрів.
Концепт має ефектною агресивною зовнішністю з використанням рішень гоночних прототипів і оснащений великими 22-дюймовими колесами з асиметричним дизайном, за зупинку яких відповідають карбонові 19-дюймові гальмівні диски. Шини - 275/35 спереду і 315/30 ззаду.
Силова установка Audi PB18 e-tron включає три електромотора - один на передній осі (150 кВт) і два на задній (350 кВт). Комбінована потужність повнопривідного концепту становить 500 кВт (680 к.с.), але її можна короткостроково збільшити в режимі «овербуст» до 570 кВт (775 к.с.), а піковий крутний момент досягає 830 Нм. До речі, останній розподіляється між колесами передньої і задньої осі за допомогою системи Torque Control Manager в залежності від дорожньої ситуації. У такій конфігурації купе здатне вистрілювати з місця до 100 км / год менш, ніж за дві секунди.
Електричний спорткар оснащується твердотільної батареєю з рідинним охолодженням ємністю 95 кВт * год, яка забезпечує запас ходу в 500 км по новому циклу WLTP. Батарея заряджається через 800-вольтную систему, що дозволяє повністю зарядити її за 15 хвилин. Підтримується система бездротової зарядки Audi Wireless Charging.