Наша сеть партнеров Banwar
Огляд: Новий Audi Q7 - просунутий і схудлий кросовер
Audi Q7 представлений на ринку з 2005 року. Автомобіль випускався в Словаччині, Індії і Росії і за цей час встиг пережив ряд модернізацій і фейсліфтінг в 2009 році, але навіть для бестселера така тривала відсутність нового покоління - це делегувати. І ось в грудні 2014 року на автосалоні в Детройті було представлено друге покоління.
Що стосується зовнішності, то тут глобальних змін не відбулося. Зовнішній вигляд кросовера в тій чи іншій мірі перегукується з дизайнерською концепцією, вже закладеної в інших - знайомих моделях бренду. Це досить консервативний і лаконічний вигляд з плавно скошеними кузовними панелями і злегка опуклими бічними «спідницями», хоча і з деякими натяком на агресивність. Загалом, в цілому корпоративний стиль марки залишився незмінним. Новинка отримала повністю матричну світлодіодну оптику, запозичену у флагманського седана Audi A8 . У блок-фарах головного освітлення встановлені 25 потужних LED-елементів, по 5 джерел світла в окремій секції з незалежними рефлекторами в кожній з них. Технологія дозволяє збільшувати яскравість світлового пучка, що не засліплюючи при цьому водіїв зустрічного транспорту, самостійно знижуючи потужність ламп перед наближенням автомобілем. Іншими словами, система автоматично вмикає і вимикає окрему групу світлодіодів в залежності від обстановки на проїжджій частині і погодних умов. Окрему увагу німці приділили схемою повторителей поворотів, оснащених 18 вогниками в кожній з фар, по черзі миготливих у напрямку руху, як рядок, що біжить. Залежно від комплектації на нове обличчя кросовера будуть красуватися або біксенонові фари або світлодіодні матричні. Ходові вогні виконані у формі здвоєної стріли.
Нове покоління Audi Q7 німці називають найлегшою машиною класі, що не заважає мати на борту просунуту аудіосистему з 23 динаміками, два планшетних комп'ютера і жорсткий диск з пам'яттю на 32 гігабайти.
Зниження маси, в принципі. вважається головним досягненням розробників. Кросовер, побудований на наступному поколінні модульної платформи MLB (платформа для майбутніх нових Volkswagen Touareg , Porsche Cayenne , А також суперпреміальних кросоверів від Lamborghini і Bentley ), Схуд у порівнянні з попереднім поколінням на 325 кг, з яких 71 кг припав на кузов. Досягти такого зниження ваги вдалося завдяки активному використанню ультрависокопрочной стали гарячого формування та алюмінію з якого зроблені передня частина, двері, передні крила і капот.
Центр мас тепер розташовується нижче на 50 мм, в першу чергу, за рахунок зміщення мотора. Кліренс може досягати 235 мм: пневмопідвіска при необхідності змінює його в межах 90 мм.
Втім, в процесі зміни поколінь Q7 трохи зменшилася в розмірах. В результаті довжина автомобіля склала 5,05 м, ширина 1,97, висота 1,74 м. Колісна база 2,99 м. Кросовер став на 37 мм коротше і на 15 мм вже попередника, що втім не завадило збільшити на пару сантиметрів відстань між двома рядами сидінь, додалося простору в плечах і над головою.
У салоні звертає на себе просунута панель приладів - та, що дебютувала на третьому поколінні Audi TT і серед іншого може відображати повноцінну карту місцевості, дозволяючи тим самим позбутися від екрану на центральній консолі. Діагональ екрану складає сім або 8,3 дюйма в залежності від виконання. Аудіосистема кросовера включає в себе 23 динаміка, а в розпорядженні задніх пасажирів - окрема просунута мультимедійна система з одним або двома 10-дюймовими планшетами. Німці запевняють, що новинка володіє найбагатшим набір електронних систем в своєму класі.
Нове покоління мультимедіасистема з поліпшеним розпізнаванням живої мови, інтеграцією зі смартфонами за рахунок Google Android Auto і Apple CarPlay, звуковими системами з тривимірним звучанням, адаптивний «круїз» з функцією автоматичного руху в пробках (машина бере на себе рульове управління до 60 км / ч) . На малих швидкостях працює система автоматичного спостереження за пішоходами, яка самостійно зупинить автомобіль в разі несподіваної появи на проїжджій частині.
Покращено повний привід: завдяки новому диференціалом, інтегрованого в корпус автоматичної трансмісії, яка стала легше і компактніше. У нормальних умовах тяга розподіляється між передньою і задньою осями в співвідношенні 40:60. До 70% моменту може передаватися вперед і до 85% - тому. Мало того, новий Q7 - повнокерованим. Задні колеса можуть повертатися на невеликий кут за рахунок електричних актуаторов, як на деяких версіях Porsche 911 - в протихід з передніми колесами на малих швидкостях і в ту ж сторону - на високих, що дозволило зменшити радіус розвороту і влучивши керованість при прожожденіі поворотів на великих швидкостях . Тож не дивно, що у адаптивного шасі аж сім режимів: вибір яких здійснюється через систему Audi Drive Select.
Кросовер з пневматичною підвіскою має автоматично висувається фаркоп і здатний буксирувати причіп масою до 3,5 т.
Автомобіль оснащений помічником для руху з причепом, який вже встигли протестірова представники Авторевю .
Задніх пасажирів відтепер можуть розважати планшетні комп'ютери Audi tablet, які дозволяють управляти не тільки мультімідійной системою, але і автомобілем, а після поїздки можна забрати з собою. Сидіння другого ряду регулюються в подовжньому напрямку на 11 см (раніше було на десять). Залежно від розкладки сидінь обсяг багажника коливається від 295 до 2075 л.
Новий Audi Q7 можна укомплектувати одним з чотирьох двигунів, але в Росії на початку будуть доступні лише два силові агрегати - бензиновий і дизельний турбомотор однакового обсягу в 3 літри. Перший розвиває 333 к.с., другий - 249 к.с. Варто відзначити, що, судячи з усього, дизельний двигун для російського ринку злегка дефорсирован, так як в Європі аналогічна версія кросовера має 272 к.с. Дефорсірованіе двигуна з метою зменшення транспортного податку для покупця - досить стандартна практика у автовиробників, причому зменшення потужності часто здійснюється лише на папері.
Класичний 8-ми ступеневий автомат обраний замість S-tronic про причини здатності працювати на низьких оборотах, що буває необхідно в умовах бездоріжжя.
В середньому машина на 26% економічніше попередника. Не тільки за рахунок оновлених агрегатів і скороченою маси, але і поліпшеною аеродинаміки: коефіцієнт опору повітря 0,32, який можна порівняти з хетчбеками, німці називають найкращим в сегменті.
Не дивлячись на економічність кросовер НЕ потеял своєї динамічності і 100 км / год набирає за 6.3 секунди. а максимальна швидкість складає 234 км / год.
Вартість нової Audi Q7 становить 3 630 000 рублей на червень 2015 року, як для бензинової, так і для дизельної версії.
А ось і перший тест-драйв цього автомобіля