Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Audi A4: Ідеальний «автомат»?

  1. Звичка - друга натура
  2. блискавичні реакції
  3. Вплив на стійкість
  4. До чого ж він гарний?

Наша сеть партнеров Banwar

З моменту дебюту «четвірки» пройшло вже 3 роки, але вона як і раніше виглядає в дусі часу, а в чомусь навіть авангардно З моменту дебюту «четвірки» пройшло вже 3 роки, але вона як і раніше виглядає в дусі часу, а в чомусь навіть авангардно. Крім того, сильне схожість з «шісткою» і «вісімкою» надає їй солідності. Дивишся, хтось і візьме компактний седан за більш дорогий автомобіль.

Звичка - друга натура

Розпізнати, що в машині встановлена ​​не класична АКПП, а Multitronic, не так-то просто. Селектор управління практично ідентичний важеля «автомата». Єдина відмінність - на його шкалі біля стандартних з'явилося положення «S». Чи не відчувається різниці і в режимі роботи КПП.

Від машини з варіатором очікуєш нудного дзижчання мотора на одній ноті і нудного, «тролейбусного» розгону. На щастя, інженери Audi врахували недоліки роботи попередніх поколінь воротарів. Тепер коробка імітує поведінку класичного гідротрансформатора, але при цьому позбавлена ​​всіх його «слабких сторін».

При плавному розгоні мотор розкручується до середніх оборотів. На якусь мить він «зависає», і обороти падають на тисячу вниз. І так до шостої передачі. Повна ілюзія розгону з «автоматом», плавно перемикає з рівня на рівень.

блискавичні реакції

Машина дуже швидко реагує на натискання акселератора. Ще не дотиснув педаль, а коробка вже переходить на знижену. Навіть вручну навряд чи встигнеш переключитися швидше. Більш того - потенційна швидкість спрацьовування варіатора така висока, що розробникам довелося штучно знизити її до темпу набору оборотів мотором. Ось так то!

Якщо починає здаватися, що машина занадто рано переходить на наступний щабель і не дуже охоче гальмує двигуном, значить, пора переводити важіль КПП в положення S (Sport). У такому режимі коробка дозволяє мотору розкручуватися до червоної зони тахометра, яка починається з 6,5 тисячі об / хв. При цьому навіть в рівному темпі руху силовий агрегат постійно тримається в зоні середніх і високих обертів - від 3 до 5 тисяч. Адже саме на цей інтервал доводиться пік крутного моменту. При інтенсивному розгоні в режимі кік-даун "автомат" здатний перескочити нема на звичні дві, а відразу на три ступені вниз.

Для тих же, кому і цього здасться замало, є режим ручного вибору передач. Щоб задіяти його, потрібно лише перевести селектор в коротку проріз, розташовану праворуч від основної шкали.

Але звідки ж у вариаторе ступені? Все дуже просто: безліч комбінацій передавальних чисел варіатора поділено на шість секторів, кожному з яких відповідає запрограмоване положення шківів. Так що вибір ступені в ручному режимі відповідає швидкому переходу шківів до цих положень.

До речі, в ручному режимі вибору передачі все ж встигаєш помітити той невеликий проміжок часу, який проходить між рухом важеля і відкликанням машини. Особливо якщо перемикаєшся відразу на декілька ступенів.

Вплив на стійкість

Для машин з коробкою Multitronic передбачена така опція як керування перемиканням передач кнопками на рульовому колесі. Але за мультифункціональний кермо доведеться доплатити 726 євро. А чи є сенс? Коли я їздив на машині з 3,0-літровим мотором, ця опція здавалася дуже доречною. Спортивний драйв в швидкісних віражах, коли відривати руки від керма - значить втрачати частину контролю над автомобілем, робить її навіть необхідною. Але, по-перше, оптимальні характеристики варіатора проявляються лише при повністю автоматичному режимі. А по-друге - для спокійного сімейного седана, яким без сумніву є Audi A4 2.0 Multitronic, це, на мій погляд, просто зайве. Сто тридцять «коней», висока гума і м'яка комфортна підвіска не дуже-то поєднуються з агресивним стилем водіння.

Але все ж можливість вручну управляти коробкою передач часом виявляється досить корисною. Наприклад, є сенс активно використовувати її для гальмування двигуном при їзді в горах або під час буксирування важких причепів.

Ви можете заперечити: якщо машина не призначена для швидкісного проходження поворотів, то безперервний потік тяги на провідних колесах не дуже-то і важливий. Але згадайте, як доводиться перемикати передачі при русі по ожеледі. Трохи різкіше відпустив педаль зчеплення, і провідні колеса в кращому випадку безпорадно шліфують слизьку дорогу, а в гіршому - зриваються в знесення. У машині з Multitronic про це можна забути. При зміні передавального числа зв'язок між колесами і мотором не рвуться. Це забезпечує стійкість автомобіля, навіть якщо перемикати ступені в повороті.

До чого ж він гарний?

«Четвірка» з 2,0-літровим мотором, оснащена автоматичною КПП Multitronic, припаде до душі сімейним людям, які цінують плавність ходу і комфорт. Крім того, приємно усвідомлювати, що «розумна» автоматика ще і дозволяє економити паливо в міському режимі руху. Однак варто мати на увазі, що машина з такою прогресивною коробкою на 1190 євро дорожче, ніж аналог з механічною КПП.

Загальні дані

Тип кузова седан Дверей / місць 4/5 Габарити, Д / Ш / В, мм 4545/1770/1430 Колісна база, мм 2650 Колія передн. / Задня, мм 1530/1525 Кліренс, мм 140 Маса спорядж. / Повн., кг 1310/1860 Об'єм багажника, л 445/720 Обсяг бака, л 70 Двигун Тип бенз. з розпод. впр. Роз. і к-ть цил. / кл. на цил. R4 / 4 Обсяг, см. Куб. 1984 Потужність, кВт (к.с.) / Об / хв 96 (131) / 5700 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 195/3300 Трансмісія Тип приводу передній КПП мех. 6-ст. Ходова частина Гальма передні / задні диск. вент. / диск. Підвіска передн. / Задн. неза. / неза. Підсилювач керма гідро 195/65 R15 Експлуатаційні показники Максимальна швидкість, км / год 205 Розгін 0 - 100 км / ч, з 10,2 Расх. траса-місто, л / км 6,2-10,9 Гарантія, років / км 2 / без обмеж. пробігу Періодичність ТО, км 15 000 Вартість ТО, грн. від 302,50 Ціна тестованого автомобіля 26009 євро Результат випробувань EuroNCAP 4 Ціна баз. версії 24061 євро Тип кузова седан Дверей / місць 4/5 Габарити, Д / Ш / В, мм 4545/1770/1430 Колісна база, мм 2650 Колія передн Як влаштований Multitronic

У варіатора Multitronic є ряд переваг перед звичним «автоматом» з гидротрансформатором і навіть механічною КПП У варіатора Multitronic є ряд переваг перед звичним «автоматом» з гидротрансформатором і навіть механічною КПП. Ця коробка являє собою дві пари поздовжньо розрізаних шківів з робочою поверхнею в формі конуса. Половинки шківів рухливі і посаджені на валах з шліцами. Шківи пов'язані між собою не ременем, а ланцюгом, яка може передавати великий крутний момент. Зміна передавального числа в такій конструкції забезпечується за рахунок переміщення (віддалення і зближення) половинок шківів. При найменшому їх зміщенні ланцюг починає обкатувати шків по іншому радіусу, і передавальне число змінюється. У ланцюжку передачі крутного моменту немає розриву при переході з нижчого щабля на вищу, завдяки чому не відбувається помітного зниження тяги на ведучих колесах. Це, власне, і забезпечує варіатору переваги перед конкурентами не тільки по плавності ходу, але і по динаміці розгону, а також активної безпеки в повороті.

Крім цього, Multitronic дозволяє вручну вибирати передачі. При цьому коробка працює в режимі 6-ступеневої автомата, але все так само з переходами між ступенями без втрати тяги.

При цьому коробка працює в режимі 6-ступеневої автомата, але все так само з переходами між ступенями без втрати тяги

Андрій Волощенко
Фото Андрія Яцуляк

Редакція дякує компанії «Автохаус Київ» за наданий на тест автомобіль

На час тесту автомобіль був застрахований страховою компанією «Надра»

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Але звідки ж у вариаторе ступені?
А чи є сенс?
До чого ж він гарний?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов