Наша сеть партнеров Banwar
З кожним новим поколінням, машини все більше додають в розмірах - тренд, що торкнулася майже всіх сучасних автобудівників. Часом, класову приналежність тієї чи іншої моделі без шпаргалки вже й не розбереш. У випадку ж з Audi Q7 німці пішли за зворотним принципом - автомобіль став менше, легше і коротше.
Позашляховик першої генерації простояв на конвеєрі без малого 10 років, зазнавши лише незначний рестайлінг через чотири роки після запуску у виробництво. Чому ж так довго «здоровань» ходив в одному і тому ж костюмі? Ні, про нього не забули - просто в Інгольштадті готували спеціальну дієту , Завдяки якій він повинен був стати менш ненажерливим, а разом з тим підтягнутим і більш спритним.
У підсумку, так все і вийшло: презентований на початку минулого року на автосалоні в Детройті новий Audi Q7 перетворився на справжнісінький універсал - тепер він в повній мірі відповідає типу кузова, вказаним в паспорті. Правда, в нашому з вами розумінні кросовер - це SUV (Хоча до чого тут «спортивний утилітарний автомобіль» - теж незрозуміло), а універсал - це «сарай». Так ось: посвіжілий флагманський позашляховик «сараєм» і став, але з «підвищеною прохідністю».
Судіть самі - автомобіль в порівнянні з попередником став на 34 мм коротше і на 15 мм вже (5050х1970х1740 мм), а колісна база стиснулася до 2990 мм. Крім іншого, зменшився обсяг багажного відсіку, який тепер вміщує не більше 295 літрів замість колишніх 330-й. Додайте сюди комфортний і динамічний режими Drive Select, коли пневмопідвіска максимально приземляються машину для досягнення кращої аеродинаміки - і чому не «вагон» ? До того ж, ще й схудлий на цілих 325 кілограмів!
Настільки серйозного зниження ваги інженерам вдалося домогтися завдяки застосуванню в конструкції алюмінію і полегшеної, але надміцної сталі. Як і планували німці, все це відбилося на динамічних показниках і економічності. Тепер «пройдисвіт» їсть на 30% пального менше, а це близько 8 літрів в змішаному циклі, та й заповітну сотню з місця розмінює за 6,1 секунди. Погодьтеся, досить непогано для начебто великого позашляховика, притому, що мова йде про топовом 3-літровий бензиновий мотор потужністю в 333 «конячки»!
Але ще більше повадки легковика проявляються на ходу. Керувати «сімкою» - одне задоволення : Вона легка, прудка, в'юнка і про те, що ти керуєш кросовером нагадує лише висока посадка. Тут навіть графічний кокпіт запозичений у найменшій і спритною Audi TT. Дорогу автомобіль тримає чудово: бублик гостра, крен мінімальні - скажемо спасибі «підрулює» задніх коліс! На кормі встановлена компактна рейка, яка зраджує кут повороту коліс, скорочуючи радіус приблизно на метр. Тому навіть на мокрій дорозі відправити автомобіль у занос - треба ну дуже постаратися.
А ось гальм трішки не вистачає - в разі екстреної зупинки на високих швидкостях є ризик продавити в підлозі дірку! Для агресивних покатушек все ж краще використовувати режим Dynamic : Тоді педалі стають важчими і чутливіші, а підвіска - більш жорсткою. Та й восьмиступінчастою АКП реагує куди швидше: в кикдауне ледь помітно для водія вона скидає відразу чотири передачі вниз! Все ще наполягаєте, що це позашляховик?
Втім, в цьому матимете рацію: позашляхові здібності Audi Q7 нікуди не поділися. Він, як і раніше, непогано повзає по бруду-снігу, не боячись застрягти в розкатаному вантажівками місиві і наполегливо підкоряючи здавалося б непідвладні 40-градусні підйоми. «Пневма» реагує миттєво прямо на ходу і зміни кліренсу не доводиться чекати, немов першою в житті сексуальної близькості.
Коротше кажучи, що пережила друге покоління «кукушка», незважаючи на зовнішню стриманість, яка привертає, мабуть, лише матричної світлодіодним оптикою, з точки зору їздових звичок стала набагато веселіше. Тепер це машина з кращими показниками комфорту в класі , Бездоганною шумоізоляцією, що поглинає все, навіть відчуття швидкості, а також умінням розуміти водія за допомогою голосових команд, включаючи здатність знаходити в інтернеті новини і читати їх приємним жіночим голосом. Бажаєте мати можливість чути його кожен день - готуйте 4 000 000 рублів.
44193
44193
Чому ж так довго «здоровань» ходив в одному і тому ж костюмі?Все ще наполягаєте, що це позашляховик?