Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

ауді 80 ремонт і регулювання

  1. Прокачування і регулювання гідравлічного зчеплення на Audi 80 b3 і b4
  2. За черговість виконання роботи
  3. Як демонтувати головний циліндр зчеплення?
  4. Як знімати зі зчеплення робочий циліндр?
  5. Як зробити ремонт приводу і регулювання ручника на Ауді 80
  6. Регулювання кутів установки коліс Ауді 80
  7. Карбюратор ауді 80 - огляд, настройка, ремонт, регулювання
  8. Короткий огляд автомобіля Ауді 80
  9. Робочий тиск паливної системи
  10. Ремонт карбюратора на ауді 80
  11. Налаштування карбюратора
  12. Регулювання карбюратора на Ауді 80
  13. Регулювання поплавкового механізму
  14. Регулювання додаткового відкриття дросельної заслінки камери поплавця
  15. Регулювання холостого ходу
  16. Регулювання відкривання повітряної заслінки

Наша сеть партнеров Banwar

Зміст статті

Прокачування і регулювання гідравлічного зчеплення на Audi 80 b3 і b4

Прокачування і регулювання гідравлічного зчеплення на Audi 80 b3 і b4

Проводиться регулювання зчеплення Ауді 80 серії b3 і b4 ідентично. Там стоїть дуже простий принцип роботи, як і на всіх класичних Audi, починаючи з 70-х років. Але є етапи, на яких без певних інструментів і пристосувань важко обійтися. А вони є далеко не в кожному гаражі. Через це деякі напрямки операцій можуть бути не під силу кожному (навіть бувалих водієві). Але нижче ми постараємося максимально ясно все пояснити, адже все що описується, перевірено на практиці.

За черговість виконання роботи

Почати варто з поділу зчеплення. Коли педаль провалюється не пручаючись (без віддачі) - це може означати потрапляння повітря в гідропривід. Звичайне видавлювання повітря не поліпшить ситуацію, потрібно відшукати і позбутися від тріщини через яку порушена герметичність. Коли герметичність знову відновлена, потрібно видавити повітря.

Ще можна перевірити гідропривід зчеплення - уважно огляньте головний циліндр на наявність протікань (трохи вище педалі зчеплення) і зону робочого циліндра (близько коробки). Якщо виявили конденсат масла на циліндрі, то його потрібно терміново поміняти на новий. Що стосується робочого циліндра, ви повинні добре прочистити область навколо нього, щоб точно визначити, що там все в порядку і течі немає.

Хоч гальмівна рідина і надходить в систему зчеплення з того ж бачка, що і до гальм, але коли текти зачіпає тільки гідравлічний привід - гальма нічого не загрожує. Оскільки патрубок до зчеплення знаходиться вище, ніж для гальмівної системи, то для них завжди є додатковий запас рідини.

Як демонтувати головний циліндр зчеплення?

Дану операцію необхідно проводити наступним чином:

  1. За допомогою підручних засобів потрібно видалити максимальну кількість рідини з бачка (шприцом або шлангом).
  2. Під панеллю приладів зняти поличку з лівого боку (в кабіні).
  3. Під головний циліндр поставити непотрібну плоску тару або ганчірку. Після зняття підводить трубки почекати коли виллється залишилася рідина.
  4. З лівого боку від гальмового підсилювача зняти нагнетательную гідролінію провідну до робочого циліндру (моторний відсік).
  5. Викрутити на кріпленні головного циліндра 2 гвинта (з шестигранником).
  6. Видавити штифт після піддягання стопорного кільця на сполученні головного циліндра і важеля зчеплення.
  7. Акуратно виймаємо циліндр (піддягаємо вибиванням, якщо туго йде).
  8. Перед монтажем нового циліндра потрібно налаштувати шатун, тому що він натискає на поршень головного циліндра. При цьому, важіль зчеплення повинен бути розташований на 1 см вище важеля гальма.
  9. Також подивіться щоб пружина добре відновлювала педаль і в початковому положенні не прилягала до кронштейну педальної коробки.
  10. Щоб налаштувати важіль, попустило контрольну гайку на толкающем шатуне, прокрутивши її вправо або вліво. І після, не забудьте затягнути контргайку.
  11. І наостанок, прокачати повітря з гідроприводу.

В Ауді 80 важіль зчеплення встановлений з пружиною, яка після натискання повертає педаль назад. Але, педаль може не піднятися - це означає попадання повітря в гідропривід (або заїдання пружини).

Як знімати зі зчеплення робочий циліндр?

  1. Піднявши ліву лобову частину машини, зафіксуйте її в такому положенні.
  2. Далі викрутимо напірну трубочку робочого циліндра (потрібно підставити чисту тару до того, як поллється струмінь гальмівної рідини).
  3. І тому Я дав кріпильний гвинт на робочому циліндрі (потрібно витягнути циліндр з картера коробки).
  4. Застосуйте монтировку і засіб по виведенню окислення і корозії.
  5. Нанесіть трохи мастила на циліндр (за відкритими стінок корпусу) і потім на приводний штовхач намажте пасту (MoS2).
  6. Робочий циліндр помістіть в картер коробки, придавивши так що б вкрутити гвинт в корпус коробки.
  7. Після, прокачати гідропривід зчеплення.

Давайте детально розглянемо прокачування зчеплення

Для прокачування потрібно спеціальне пристосування. У більшості звичайних водіїв такого пристосування немає (воно є в багатьох майстерень і сервісах), тому можна скористатися тим же способом прокачування, як і з системою гальмування, тобто, з мінімальними втратами якості процедури:

  • Викрутити клапан робочого циліндра і клапан переднього колеса (правого або лівого, без різниці) приблизно на (1,5) витка;
  • Два ці клапана об'єднати одним шлангом;
  • Після приєднання шланга і його фіксування, натисніть 2-3 рази на педаль гальма максимально повільно - гальмівна рідина переллється з гальмівної системи в гідропривід зчеплення;
  • Повторюся, оскільки це важливо, натискайте акуратно і плавно на важіль, щоб шланг не злетів від тиску;
  • Не забувайте дивитися на показник гальмівної рідини в баку;
  • Коли перестане прориватися повітря крізь рідину в баку, можете від'єднувати шланг, і закручувати заслінки;
  • Знову проконтролюйте показник гальмівної рідини.

Ось таких не важким шляхом прокачується привід зчеплення на Audi 80. Також, вище була розписана послідовність заміни, знімання головного і робочого циліндрів. Коли це все ви зробите, можете перевірити на реакцію важіль зчеплення. Тепер в цій системі ви куди краще розбираєтеся і зможете максимально швидко виявити проблему.

На останок кілька відеороликів:

джерело: reaudi.ru

Як зробити ремонт приводу і регулювання ручника на Ауді 80

Як зробити ремонт приводу і регулювання ручника на Ауді 80

Напевно багато власників Ауді 80 стикалися з такою процедурою як регулювання троса ручника. І скоріше за все багато хто мав проблему при спробі відкручування або закручування регулювальної гайки. Вся справа в тому, що тонка штанга, розміщена під днищем кузова, відповідно як і всі елементи знаходяться в незахищеному від атмосферних впливів - схильна до корозії. І при обертанні закипілої і заржавілою гайки 6-ти міліметровий шток найчастіше ламається. Вирішити цю проблему допоможе даний фотозвіт з ремонту приводу ручника на Ауді 80.

Для успішного ремонт бажано, щоб на штанзі залишилося трохи старої різьблення (приблизно 1 см.)
Якщо залишилося більше - краще відпиляти ножівкою по металу, якщо менше - не біда.

Беремо плашку 6 * 1,25, і нарізаємо нову різьбу. Недолік простору для «держалкі» - не перешкода, користуємося підручним інструментом

Недолік простору для «держалкі» - не перешкода, користуємося підручним інструментом

Для подовження штанги все необхідне продається в магазині метизів. Це або різьбова штанга або довгий болт (зазвичай вистачає 10 ти сантиметрів). А так же дві гайки і різьбова муфта

Потім накручуємо гайку на тільки що нарізану різьблення

За гайкою накручуємо муфту

Тепер потрібно заміряти відстань від накрученою муфти до кріплення тросів.

Відрізаємо необхідний шматок від металевої штанги

І накручуємо на цей шматок гайку, глибше для початку, і вкручувати вийшов подовжувач в муфту, до упору. підкручуємо гайку

І затягуємо ключами гайки з обох сторін

Одягаємо на кріплення тросів на нову тягу

Тепер можна приступити до натягнення тросів.

Що б в майбутньому уникнути облому вже нової штанги, накручуйте не просто гайку, а таку ж довгу муфту, вона краще збереже різьбу

не забудьте правильно відрегулювати ручник. На машинах з барабанними гальмами для цього попередньо потрібно підняти вгору клин механізму саморазведенія.

Щоб це зробити викрутити один колісний болт, вставте викрутку і підійміть клин Щоб це зробити викрутити один колісний болт, вставте викрутку і підійміть клин

Щоб це зробити викрутити один колісний болт, вставте викрутку і підійміть клин

Потім крутите муфту натягу тросів, і регулярно прокручивайте колеса руками. Як тільки почуєте або відчуєте, що колодки звелися до барабанів, кілька разів підняти і відпустити важіль гальма стоянки ,. Якщо колеса знову закрутилися легко, підкрутити муфту ще на кілька оборотів.

На машинах з дисковими гальмами регулювання набагато простіше: необхідно крутити муфту до тих пір, поки кульки на кінці тросів

НЕ упрутся в важелі на супортах

Важіль повинен стосуватися обмежувача, або відійти від нього максимум на 1,5 мм

джерело: sanekua.ru

Регулювання кутів установки коліс Ауді 80

Регулювання кутів установки коліс

Для кращого розуміння окремих основних понять при регулюванні коліс наведені ці ілюстрації.

Для досягнення надійної керованості автомобіля передні колеса повинні стояти під певними кутами в вертикальній і горизонтальній площині. Для того, щоб ви могли собі чітко уявляти поняття «співвідношення кутів повороту керованих коліс», ми наводимо пояснення деяких понять:

Сходження: у Audi 80 передні колеса в стані спокою спереду стоять трохи ближче один до одного, ніж ззаду. У цих випадках говорять: сходження «позитивне». Тертя між колесом і дорогою віджимає ліве колесо ліворуч, а праве направо. Це компенсують сили, що виникають в передньому приводі, які прагнуть стиснути передні колеса спереду. При входженні автомобіля в поворот позитивне сходження переходить в негативне сходження (розбіжність) коліс. Це відбувається завдяки трапецієподібні розташуванню рульових тяг: внутрішнє колесо в повороті нахиляється сильніше зовнішнього. Це необхідно, тому що на повороті внутрішні колеса описують більш вузьке коло, ніж зовнішні.

Розвал: так називають легкий нахил всередину передніх коліс - у Audi 80 в колісної ніші вгорі вони розташовані ближче один до одного, ніж внизу. Мовою фахівців це називається «негативним розвалом».

Поперечний нахил шворня: він відноситься до розвалу. Поперечний нахил шворня - це незначний нахил поворотною осі, навколо якої при управлінні кермом і крутиться вся стійка. Обидві поворотних осі вгорі розташовані ближче один до одного, ніж внизу. Розвал і поперечний нахил шворня додатково запобігають тремтіння коліс і полегшують їх проворачивание.

Поздовжній нахил шворня назад: під цим слід розуміти похиле положення поворотної осі в поздовжньому напрямку автомобіля. Це також допомагає стабілізувати прямолінійний рух за інерцією і запобігати вібрацію коліс. Крім того, завдяки подовжньому нахилу відбувається повернення рульового управління після поворотів.

джерело: automend.ru

Карбюратор ауді 80 - огляд, настройка, ремонт, регулювання

Незважаючи на те, що Ауді 80 стара модель, достатня популярна серед любителів автомобілів. Її полюбили за простату, надійність і хороший захист від корозії. Однак з часом власники стикаються з проблемою, такий як поломка карбюратора. Часом намагаються зробити ремонт, але тільки завдають шкоди машині. Тоді замислюються над тим, щоб використовувати аналоги. Ця стаття допоможе відповісти на питання про ремонт карбюратора Ауді 80 і підкаже, що використовувати аналогом.

Короткий огляд автомобіля Ауді 80

Спочатку був випуск Ауді 80 на платформі В1, яка складалася з карбюраторного двигуна. Спочатку існував тільки карбюратори Pierburg, потім, зі стартом В3, додали Keihin. У 1991 році випустили нову платформу В4, в якій в машини додавали інжекторними двигунами.

Найпопулярнішим оригінальним карбюратором вважається Keihin. Він складається з безлічі деталей, що рухаються, які з часом зношуються і втрачають свою ефективність. Канали забруднюються, а це великий удар для роботи двигуна.

Через багато років виявили основний недолік оригінального карбюратора Ауді 80 - проникнення повітря всередину пристрою, де відбувається з'єднання суміші. Причина такої поломки - знос вироби. Якщо ви помітили, що витрата палива став більше, ніж зазвичай, то ймовірно, ця проблема може бути актуальна в вашому випадку.

Ще однією несправністю може бути забруднення голчастого паливного клапана. Якщо паливо надходить повільніше, ніж зазвичай, а клапан важко пересувається, то це ознаки даної проблеми. Крім того, треба стежити, щоб у кульки не було защемлення руху. Якщо це відбувається, то вважається несправністю фільтра.

Голчастий клапан може виявитися схильним до поломки. Відбувається підвищення рівня бензину в камері поплавця, а це веде до підвищення витрат мотора. У цьому випадку клапан ремонту не підлягає і його варто замінити.
Якщо під час руху ви помітили уривчасті руху машини, то відбувається нестабільна подача робочої суміші. А це означає, що проблема в поломці поплавка. Несправність зустрічається досить рідко, але все одно, ці ознаки ведуть за собою серйозні наслідки.

Робочий тиск паливної системи

Ауді Тип двигуна Тип інжектора Робочий тиск 80 1.8 PM Mono-Jetronic 0.8-1.2 80 qualtro 1.8 Kat JN KE-Jetronic 5.2-5.6 80 1.8Е DZ K-Jetronic 5.2-5.9 80 1.9Е SD KE-Jetronic 5.2-.5.6 80 2.0 кат ЗА KE-Motronic 6.1-6.5 90 2.0 PS K-Jetronic 5.4-6.2 90 2.0 Kat PS KE-Jetronic 6.1-6.5 90 2.0-16V NM MPI 2.55-2.95 90 quattro 2.2 KV K-Jetronic 5.4-6.2 90 2.3 Kai NG KE3-Jetronic 6.1-6.5 90 2.3-16V Kat 7A MPI 3.8-4.2 100 quattro 1.8 Kat 4B Mono-Jetronic 0.8-1.2 100 2.0 RI K-Jetronic 5.1-6.2 100 2.0 Kat RT KE-Jetronic 6.1-6.5 100 2.2 KU K -Jetronic 5.6-6.0 100 quattro 2.3 Kat NF KE-Jetronic 6.1-6.5 100.200 2.2 Turbo IB K-Jetronic 6.1-6.5 100.200 2.2 Turbo Am 2B K-Jetroiric 6.1-6.5 100.200 2.2 quattro Turbo Kat MC KE-Jetronic 6.1-6.5 Qualtro Turbo MR K-Jetronic 5.5-6.5 100 S4 2.2 20V AAN Motronic 3.5-3.7

Нерідко зустрічається забруднення каналів. Тоді автомобіль буде важко заводитися, пуск чимось утруднений, а поплавок справний. Ви можете позбутися від проблеми самостійно. Якщо ж не хочете нашкодити карбюратора, то варто звернутися до фахівця. Він виправить проблему, і ви залишитеся задоволені результатом.

Ремонт карбюратора на ауді 80

Багато автолюбителів не розуміють, навіщо замінювати оригінальний карбюратор. Тоді вони всіма силами намагаються його полагодити. У деяких випадках вийде позбутися проблем. Однак не завжди легко знайти потрібні запчастини, або це виявиться дорогим товаром. Тоді вирішують використовувати вітчизняний карбюратор.

У будь-якому випадку, існує несправності, які можна полагодити без заміни будь-яких частин і дати нове життя карбюратора.

Розглянемо наступні проблеми і способи їх усунення:

  1. Попадання повітря близько впускного і випускного каналу. В цьому випадку необхідно знайти і провести роботи по усуненню місця пропуску повітря. З цим немає проблем навіть у новачків. Тільки не всі знають, як саме це зробити. Все досить просто: необхідно намилити стик або місце стику. Де утворюється вікно, там і буде місце пропуску. Ізоляція клапана тут необхідна, як спосіб вирішення проблеми.
  2. Забруднення голчастого паливного крана. Цю проблему легко усунути самому. Слід просто видалити бруд в деталі, де це необхідно. Головне запам'ятати, що чистка проводиться тільки бензином, без додавання будь-яких домішок. Це правило виконується для того, щоб не нашкодити деталей. Коли встановлю¹те необхідно простежити за тим, щоб клапан входив без праці.
  3. Збився поплавок. Досить серйозна проблема, з якою не завжди можна впоратися самому. Щоб усунути проблему, необхідно виставити потрібний рівень палива, при цьому підігнувши спеціальний язичок і обмежувач ходу. Фахівці радять заклеїти отвори в поплавці, але особливо важливо не забути повернути все в початковий стан.
  4. Ускладнена прохідність каналів. Це найпростіша з перерахованих вище проблем. Необхідно просто розібрати карбюратор і самому прочистити всі канали. Після чого зібрати назад, і карбюратор продовжить подальшу роботу.
  5. Інші поломки. Бувають моменти, коли ви не знаєте, в чому полягає проблема. Тоді необхідно звернутися до фахівця в майстерню, який допоможе знайти несправність. Не варто самому займатися ремонтом, так як часом це веде за собою ускладнення ситуації і додаткові проблеми. В основному, лагодження карбюратора Ауді 80 недорогий процес. Тому слід убезпечити себе і довіритися професіоналам.

Налаштування карбюратора

Зазвичай настройку виробляють вітчизняного карбюратора Солекса Зазвичай настройку виробляють вітчизняного карбюратора Солекса. Для початку необхідно провести його установку. Для уникнення подальших проблем, варто заздалегідь підтвердити потрібний об'єм двигуна. Наприклад, для Ауді 80 об'ємом 1,3 л підійде карбюратор з індексом 2108, для обсягу 1,6 л з індексом 21083.

Якщо його правильно встановили, то автомобіль повинен відразу завестися. Після цього налаштовується холостий хід, перехідні режими, дозування бензину. Потім проводиться пробна поїздка, і знаходяться проблеми установки: детонація, хлопки з вихлопної системи, збільшення витрат на бензин. Щоб усунути ці недоліки необхідно звернутися до фахівця, який допоможе підстроїти карбюратор під вашу машину.

Якщо власник непрофесійний майстер, то йому буде складно провести настройку. Як мінімум, необхідно додаткове обладнання, таке як стробоскоп і газоаналізатор. Часом при налаштуванні необхідно заміна або прочищення жиклерів. Варто знати, що їх прочищення можна виконувати за допомогою металевих інструментів і ворсистих тканин. Більш правильно буде виробляти цей процес за допомогою тонкої дерев'яної палиці, змоченою в ацетоні. Для точного підстроювання, швидше за все, необхідно буде розбирати карбюратор кілька разів. Незважаючи на це, після всього процесу автомобіль порадує вас хорошою і плавною роботою.

Регулювання карбюратора на Ауді 80

Регулювання карбюратора на Ауді 80

Регулювання поплавкового механізму

Як вже відомо, поплавкові камера впливає на якість паливної суміші. При його підвищенні відбудеться збільшення витрат на бензин. Без перевірки цього механізму, не вдасться правильно провести регулювання карбюратора.

Необхідно відкрити карбюратор, після чого перевернути кришку з прокладкою. Встановивши необхідний шаблон, зафіксувати перебування поплавка (кульку клапана повинен бути утиснений). Якщо положення не правильне, то слід перемістити поплавок за допомогою регулювального язичка. Регулювання проводиться спочатку при закритому игольчатом клапані, після чого процес відбувається вже при відкритому клапані.

Регулювання додаткового відкриття дросельної заслінки камери поплавця

Ця операція проводиться на прибраному і поставленому в автомобіль карбюраторі.

Використовуючи вимірювальний стрижень перевірити відкриття дросельної заслінки першої камери. Якщо необхідно, встановити величину за допомогою регулювального гвинта.

Для початку слід переглянути, де знаходиться ролик. В цьому випадку необхідно вставити шаблон 180 143 Т. Після перевірити місцезнаходження ролика. Рекомендоване положення - між двома шаблонами. Якщо потрібно, за допомогою викрутки відрегулювати гвинтом ролик. Коли закінчиться ця процедура, витягнути шаблон і включити двигун. Швидкість обертання двигуна повинна бути в межах норми (карбюратор забезпечений пластинкою - Для початку слід переглянути, де знаходиться ролик 2350-2450 об / хв, якщо немає пластинки - 1700-1800 об / хв). Якщо швидкість не підходить, то доведеться регулювати за допомогою гвинта.

Регулювання холостого ходу

Для початку слід прогріти двигун до робочої температури і правильно відрегулювати систему запалювання.

Щоб регулювання пройшла без проблем необхідно вимкнути все те, що споживає енергію, від'єднати від повітряного фільтра шланг вентиляції. Після цього під'єднати додаткове обладнання. За допомогою регулювального гвинта слід визначити частоту обертання коленвала і рівень вмісту окису вуглецю. Після чого необхідно перевірити частоту обертання холостого ходу. При необхідності відновити потрібну частоту.

Регулювання відкривання повітряної заслінки

Цю процедуру можна виконати на прибраному і поставленому в машину карбюраторі.

Температура в населеному пункті, де проходить робота, не повинна перевищувати 20 cº. Якщо дана умова виконано, то необхідно почати регулювання. Щоб здійснити процес, слід пінцетом взятися за стрижень і довести його до з'єднання з гвинтом. За допомогою свердла діаметром 6 мм уможливити відбір проб відкривання повітряної заслінки. У разі якщо відстань не задовольняє вимоги, потрібно від'єднати контргайку і встановити величину, яка буде задовольняти вимоги.

Слід від'єднати трубку, яка прикріплена до фільтру з карбюратором і запустити двигун. Після чого розмістити шаблон 180 143 Т на ролику і повернути до стику з верхньою стінкою корпусу пускового пристрою. За допомогою свердла 6 мм. виміряти відкривання повітряної заслінки. Якщо необхідно, проводять роботи по регулювання контргайки.

Якщо розбиратися в будові автомобіля, можна без зусиль впоратися з налаштуванням і регулюванням. Важливо запам'ятовувати під час розбирання які деталі, де знаходилися, щоб не було труднощі в подальшого складання агрегату.

Ось дуже гарне відео по регулюванню карбюратора солекс на ауді 80:

Тут відмінно показана регулювання карбюратора пірбург 2Е в гаражних умовах:

джерело: prokarbyrator.ru

Як знімати зі зчеплення робочий циліндр?
Як демонтувати головний циліндр зчеплення?
Як знімати зі зчеплення робочий циліндр?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов