Наша сеть партнеров Banwar
Регулювання випередження запалювання у електронних систем запалювання «Ауді» доводиться виробляти лише через зношування вала розподільника. Проте, виробляючи аналіз вихлопних газів, станції техобслуговування перевіряють також і регулювання випередження запалювання.
Для цього будуть потрібні стробоскоп і тахометр. Умови перевірки: двигун прогрітий до робочої температури (температура двигуна не менше 80'С), дросельна заслінка в положенні холостого ходу (газ не додавати; датчик холостого ходу системи упорскування спрацьовує), датчик детонації у автомобілів з електронним запалюванням або системою «Кемо ^ відступ »повинен бути в порядку.
• При ремонті і перевірці системи запалювання дотримуйтесь заходів техніки безпеки.
• Прогрійте і відключіть двигун.
• Підключіть тахометр.
• Підключіть лампу стробоскопа і включіть її керуючий провід в свічковий кабель 1-го циліндра (передній по ходу автомобіля).
• Автомобілі з транзисторної системою запалювання: від'єднайте від розподільника або, відповідно, залиште на місці вакуумний шланг.
• Заведіть двигун і пустіть його на холостому ходу.
• Відрегулюйте швидкість холостого ходу, якщо вони піддаються регулюванню.
• Направте промінь лампи стробоскопа на кромку оглядового отвору картера зчеплення (зліва в задній частині моторного відсіку).
• При кожному спалаху лампи стробоскопа ризику (чотирициліндровий двигун) або номінальне число випередження запалювання (п'ятициліндровий двигун) повинні знаходитися у краю оглядового отвору картера коробки передач.
• У пятицилиндрового двигуна NG випередження запалювання можна визначити лише після того, як в гнізда нагорі реле паливного насоса приблизно на 4 сек. був вставлений запобіжник
• Автомобілі наступних років випуску без гнізд на реле паливного насоса: підключіть зображені на малюнку на стор.84 дроти «С» і «D» і з'єднайте їх на 4 сек.
• Якщо регулювання невірна, звільніть затискної гвинт внизу рас
предільника і поверніть розподільник навколо своєї осі вправо або вліво, поки ризику або цифра на маховику не співпаде з краєм оглядового отвору.
• Якщо під час регулювання обертів двигуна зміняться, їх необхідно відрегулювати (якщо це можливо).
• На закінчення затягніть затискний гвинт і ще раз перевірте випередження запалювання.
Регулювання запалювання виробляється в такий спосіб:
Зліва: мітка (позначено стрілкою - тут показаний чотирициліндровий двигун) на маховику (1) під променем лампи стробоскопа повинна перебувати у базовій кромки картера зчеплення (2)
Справа: після того, як була ослаблена затискна гайка (біла стрілка), розподільник можна повернути на невеликий кут навколо своєї осі
Регульовані параметри запалювання
У таблиці дані контрольовані і регульовані параметри запалювання, що належить розуміти наступним чином: при швидкої перевірки слід стежити за тим, щоб контрольована величина перебувала біля верхньої межі заданого інтервалу. Однак якщо проводиться регулювання, робити це потрібно з усією ретельністю і величина повинна по можливості точно збігатися з регульованою.
двигун
літерне позначення
випередження запалювання
Вакуумний шланг на розподільнику
контрольна мітка
Проверяемое регулюється Чотирициліндрові карбюраторні двигуни PP.RN / RNA *, SF.NE 16-20 "до в.м.т. 18 ± 1 "дов.м.т. приєднаний Ризику на маховику
виняток:
карбюраторний двигун для Швейцарії
JV 4-8 "до ст. м. т. 6 ± 1 "до в.м.т. знятий Ризику на маховику Чотирициліндрові двигуни з системою впорскування палива
JN, DZ / MU *,
PM.SD, 3A.AAD
4-8 "до ст. м. т. 6 ± 1 "до в.м.т. знятий (якщо є) Ризику на маховику п'ятициліндровий двигуни PS з і без каталізатора, KV 16-20 "до в.м.т. 18 ± 1 "дов.м.т. знятий (якщо є) Цифра на маховику п'ятициліндровий двигуни NG 16-20 "до в.м.т. 15 ± 1 "дов.м.т. - Цифра на маховику
* Швейцарський або австрійський варіант
Примітка: Необхідні для регулювання випередження запалювання мітки на маховику часто покриті шаром іржі і з великими труднощами піддаються виявленню. Радимо видалити іржу викруткою і нанести на мітку пляма фарби, щоб зробити її помітнішою. У автомобілів, обладнаних датчиками холостого ходу і детонації, ці датчики впливають на випередження запалювання. Якщо після того, як був різко доданий газ, випередження запалювання зменшилася принаймні на 1С, значить, датчик детонації несправний.